I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

13/10 - Bone thugs -N- Harmony @ BERNS Salonger [INSTÄLLT]

Klubb & Konserter - Stockholm

2007-10-11 13:08
jag prata med Steve Lobel Bones manager för 2 dagar sedan och han sa det är inte säkert att de kommer till sverige.
Tror inte det blir av.
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE

2007-10-11 13:24

yes! då är det inte bara vi som är under 20 som missar det.. hoppas allt går bra för er när ni lämnar tillbaka biljetten :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-11 13:39
bra arrangörer, bra jobbat där
Don't Give Props To The Devil

2007-10-11 14:14
Vem ska komma med slutgiltigt officiellt besked om hur det blir?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-11 15:24
steve lobel är inte deras manager längre jag pratar med steve dagligen men han har inget med de att göra längre.

officielt besked kommer från MIG inatt.

2007-10-11 15:26
amsterdam blev inställt med... vi försöker få de iväg idag så att de hynner till london imorgon.

2007-10-11 15:42
aa såg d me amsterdam, då ere ba vänta på finest raport inatt då...

2007-10-11 15:52
håller tummarna att de kommer!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
DJ

2007-10-11 17:24
haha, vilken soppa.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass

2007-10-11 18:41
finest... ennu ett lyckat arrangemang från ditt bokningsförlag? ;) starkt jobbat...
jag vill boka britney spears av dig till en privat fest kan du lösa det?
http://blogg.getloose.se // http://www.getloose.se
Rappare

2007-10-11 20:11

Jag ser fram emot ett bra besked...något annat accepteras ej.

http://www.myspace.com/bizzlebeats

2007-10-11 21:10
fan va efterblivet.. får veta besked om de ska bli av över huvud taget på ett forum på internet ett dygn innan spelningen..
Beats:
www.myspace.com/batongboaproductions
www.soundclick.com/batongboaproductions

2007-10-11 21:26
Ni har iaf "tur" ni som bor i Sthlm och närheten som slipper färdas i sista sekund ifall det nu blir av, känns dumt att åka ner sen stå där som ett fån med biljetter till ingenting..

2007-10-11 22:05
skellmob P26

i feel u.. inte för att jag ska åka långt bara från eskilstuna.. men saken att ja behöver planera om jag ska till sthlm eller inte i helgen. annars vill jag ju planerat andra saker.. känns kefft.
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/

2007-10-11 22:36
hur kan ni inte lyckas få iväg dom på planet? ba undrar

2007-10-11 23:00
Snacka om de pirriga sista timmarna.. dagen innan.. som om man inte var shaky annars liksom.. :D

Jag vet inte riktigt vad jag tar mig till om det inte blir av.. (förutom att planerar min resa till USA för att se de och att jag och Seven ska träffa Bizzy)

Please people, "just do it - make it happen" !!!!!!!
Det är en stor dröm för oss många att äntligen få se de, många brustna hjärtna om det skiter sig.. fo' sho'..
which will sting for a loooooooooong time...

2007-10-12 00:21
det är natt nu! SÄG!
Din hojtlåda är tom.

2007-10-12 00:29
Biljetter, boende o resa fixade, de vore jue själva fan oxå om de blir inställt :/

2007-10-12 01:39
För att dra in något positivt om detta.

Läste nyss på btnhboard.com i forumet om GBG spelningen att någon där hade fått svar på ett mail från Wish Club (där spelningen ska äga rum) att det är 99,9 % säkert att Bone kommer att framför sin spelning.

Om detta är sant så borde det även vara lika stora chanser att Bone kommer att köra på Berns.
Har din brud adamsäpple?

2007-10-12 07:01
dom som inte bor i sthlm då.. jag åker kl 17 på dagen för att komma dit i tid för att se dom. kommer flippa om jag kommer fram o dom ställt in..!
Beats:

2007-10-12 07:23
Alltså vafan sluta säga att besked kommer "inatt" sen har det inte hänt ett skit.. detta är min enda informationskälla på nätet och troligtvis alla andras också, tycker synd om dom som inte ens är medveten om Whoa och den här tråden.. många kommer åka ner utan att ha en blekaste aning om vad som händer för att vid dörren få veta att det inte blir nånting av spelningen (om det nu blir så)

Jag måste åka ikväll så nåt jävla svar måste ju få klämma fram.. har försökt hålla mig lugn men nu inser jag ju att svaret troligtvis kommer komma en timme före utsatt tid ungefär.. så känns det iaf just nu.. hopplöst.

2007-10-12 08:41
Jo de hade inte varit dumt alls o veta vad som gäller, en annan har jue 50mil enkel resa till sthlm, så skulle de va så att dom inte lirar så kan man jue inte direkt bara åka hem igen. Ajja, hopps de kommer nån mer information under dagen, annars får man väl åka ner o chansa antar jag.

2007-10-12 08:48
Jag har också funderat på det där.. hur funkar det för de som varken läser eller får höra nyheterna om det här....
De är säkert helt pirriga imorgon, fixar till sig och tar sig till "konserten" och ser att det är tomt... That would break my heart.. seriously!

Respekt till de som tar sig ända hit (Sthlm) från olika håll i Sverige.. det skulle jag också göra om jag vore i er sits..
Ifall det inte blir av, så kan vi väl alla samlas.. och starta en mob..? Haha nädå..
Men jag hoppas att vi syns på konserten imorgon! I hope from the bottom of my heart!!

Ps: En kompis messade mig för någon timma sen att enligt City så ska konserten vara idag och på Bern's...???!!!! Någon som sett samma sak..??
Jag frågade om hon hade Metro också, men inte fått svar än..hon jobbar..
Så jag ska försöka få tag i tidningarna själv..

Hugs & Blessings

2007-10-12 08:52
Vafan dom kan ju inte tidigarelägga det :s Vore ju också ren katastrof.. Mycket rykten nu, fan jobbig dag, snart måste jag åka ner hursomhelst bara för att chansa.. vill fan inte missa de här alltså.

2007-10-12 09:00
DJ-Finest VAR ÄR DITT SVAR?

vilken jävla cirkus..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.

2007-10-12 09:43
Rudegyal + Skellemob: Det är allmänt känt i Sthlm att City brukar ha dålig koll på dagar osv. Föga troligt att Berns helt plötsligt blivit "ledigt" en fredag för att Bone ska köra.

Kan inte annat än instämma med vad skrev, vilken jävla cirkus deta verkar vara. Det är inget annat än en skymf mot de som tänkt gå på konserten...
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!

2007-10-12 09:44
Missar jag Bone Thugs pga dålig information och liknande måste jag seriöst.. vet inte.. Hursomhelst så är typ hela min dag förstörd för jag måste sitta här och vänta på svar som aldrig kommer.. åh. Jag brukar aldrig gnälla men de är fan Bone Thugs vi pratar om här.. :(

2007-10-12 09:47
Kanske kan detta vara ett fall för Allmänna Reklamationsnämnden...någon som ska gå + resa långt kanske borde prova den vägen om det blir inställt.

"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!

2007-10-12 10:01
Ja blir det inställt och det krånglar med att återlösa biljetten osv vilket jag hört folk klaga på så borde man fan göra det.

Men nu är jag inte helt blind heller och förstår att artister faktiskt kan ställa in men då måste det väl ändå kunna gå ut till dom som har biljetter ganska snabbt och smidigt och det här är ju raka motsatsen.. känns som vi får dra dit och ta reda på det själv.

Men än har jag inte gett upp hoppet, börjar bli lite ont om tid bara för reseplaneringen. Tur jag känner folk där nere så man slapp boka hotell och allt sånt där, då hade jag nog varit mer upprörd :)

2007-10-12 10:36
SENTENSE: Jag håller med, och känns väl lite väl skumt ifall de skulle flytta fram det...??? Inte för att något skulle kunna förvåna mig vid det här laget.. :(

Skellmob: Förlåt att jag lägger mig i, men försök att komma, du kommer att ångra dig mer ifall du inte kommer och konserten blir av, än tvärtom. Och jag tror nog att du håller med mig.

Blessings yall

2007-10-12 10:56
Absolut kommer jag ångra mig om jag sitter här och det blir av, vore det värsta tänkbara så jag får nog helt enkelt se det här som en resa till Sthlm för att hälsa på lite vänner osv, sen ta Bone Thugs som en bonus om det nu blir av :)

Har väntat allt för länge på att få se dom live för att missa en sån här chans!
Toastare

2007-10-12 10:57
De borde ju sitta på planet nu och då borde Dj Finest ha skrivit.. 

Vilket han borde göra i vilket fall som helst.
Jag skyller allt på Emma!

2007-10-12 11:03
Han borde skrivit inatt som han sagt. Ja men vi kanske tar bilen, tar inte allt för lång tid så än så länge är det ingen fara, fast känner mig ändå stressad som fan, men de är mest bara för jag inte vet vad som kommer hända imorgon..
Rappare

2007-10-12 11:25
Om man inte ens kan hålla sitt ord om ett sketet litet besked känns det ju tveksamt att man ska lyckas få hit en grupp.

Men men vi får se vad som händer. Hoppas det löser sig.

2007-10-12 11:28
finest och hans verksamhet kan ju bara gitt asså inte första gången snubben ger sitt ord om att han ska komma med info angående bone och som nån sa så borde dom redan sitta långt ifrån markytan om spelningen ska bli av :( man blir ju sne men vi får se vad finest och hans crew har att säga den här gången...
Toastare

2007-10-12 11:44
eller ja, de spelar ju i morgon så de hinner ju.. om de sätter sig på flyget snart..
Jag skyller allt på Emma!

2007-10-12 12:14
Kommer dem Ja eller nej.....Kom igen selle svar snart!

2007-10-12 12:32
Enligt Ticnet inställt
Hajaru?

2007-10-12 12:41
Inställt
Denna föreställning är inställd. Kontakta arenan för frågor om återlösen.

Ombud
The Society LMDS

Adress:
Box 450
57325 Tranås

Telefon:
077-170 70 70

Typ:

Öppettider kassa:
Telefonbokning 077-170 70 70
Ticnet AB

Öppettider telefon:
Vard: 9-19, lö: 10-16
sön: 10-15, helgdagar: 10-14

2007-10-12 12:41
Heeeelvete.. Dj-finest, kan du iaf berätta vad som sagts och vad du hört?

2007-10-12 12:42
ja men ingen är  väl chockad över att det är inställt.
"I welcome all the hatred you can aim at my name"<br>Roadlake

2007-10-12 12:45

Fan va värdelöst...

Tur att Bizzy inte är kvar i Bone bara för detta, då hade jag behövt terapi :P

...Don't hate my message...

2007-10-12 12:46

Men va i helvete, snacka om ett jävla slag i magen =/ säger som skellmob, skulle gärna vilja höra lite mer av vad som ligger bakom allt...

2007-10-12 12:49
AMATÖRER!!!

2007-10-12 12:52
Näe bra man var förberedd på det iallafall.. men det känns så otroligt oseriöst på nåt vis.. Stackars alla som nu bokat flyg, tåg, hotell osv och inte har en aning om det här. Då var det bara att hoppas på ett nytt datum då, igen..

Sjukt att sthlms konserten är intsälld enligt ticnet men inte i gbg..
Reputation is the cornerstone of power.
Rappare

Okej jag vill ha pengarna tillbaks plus pengar till möte med psykolog o sånt...

2007-10-12 12:53

BONES THUGS N HARMONY ÄR INSTÄLLD!!! vill ni veta varför fråga DJ FINEST!  Det var synd men vill ni fortfarande ut o festa o ha en trevlig kväll gå till Governor Andys release fest.  sorry people jag är lika förbannad och ledsen.

2007-10-12 12:54
Ska man måste pallra sig till GBG för att se dom måste jag helt planera om, jävligt jobbigt.. Nu ska det väl bli trubbel med Ticnet också säkert ifall man vill ha igen cashen.

2007-10-12 12:54
fan va sketet, böt bort mina skor mot skjuts från sthlm av en som tog ledigt bara för det.. proffsigt jävla mongos!
Beats: