Finns det någon substans i vad som kommer ske dagen D ? Verkar ju mest vara snack i tråden från diverse "jag - vet - alltare"... Cut the crap o leverera lite fakta. Detta riktat till arrangörerna. Dvs. finest om du vill ta på dig denna spelning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tänkte precis skriva samma sak.. . EN VECKA KVAR!!!! :D
Har din brud adamsäpple?
Dj-Finest P23 : Seriöst, mannen. Tar du inte fullt ansvar för eventuella fuck ups från dina partners får du inte full respekt för det du gör bra heller.
Vad är det som säger att du inte bara skyller ifrån dig när det går åt helvete och sedan suger åt dig all props när det går bra?
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
jag kommer att göra det på detta spelning och spelningen blir av 100 procent
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ok nu frågar jag en sista gång till snubben som arrangerar detta> hur många minuter kommer BONE stå på scenen och köra?? det är enbart därför jag kommer isf, inte för att hänga före eller efter..
Doo the right thing!!!!
minst 1 timma
hur noga är det med åldern? har en polare som fyller år den 15e. vore surt om han inte fick komma in.
Din hojtlåda är tom.
trodde d va 2 timmar, aja fett endå men e d minst 1 timma inklusiv twista då??
Don't Give Props To The Devil
chonbo: dom är alltid stenhårda på berns, trust me i've tried
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Yun_DI P18 ärligt? även om man är 2 dagar från 20 år? fan vad meningslöst.
Din hojtlåda är tom.
kanske är hårdare vid 18 års gräns. vet inte faktiskt.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
18 årsgräns så förstår man. det är ju olagligt eller nåt att släppa in om man inte fyllt 18. men om man har 2 dagar kvar till 20 bast så borde det väl vara ok?
Din hojtlåda är tom.
De är inte alls alltid stenhårda på Berns. Om man överhuvudtaget behöver visa legitimation så ser man ut som någon de skulle kunna klara sig utan eller bara väldigt ung ut.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
jag har två biljetter till salu. 650:- alltså en hundring billigare. Finns att hämta upp i Stockholm
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
grass om 19 o 18 kommit in hade jag köpt direkt :(
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
grass P30 : två av mina polare vill handla. vart i sthlm bor du?
Kommer att försöka fota massor och det vore kul att hooka upp med andra sen som fotat och byta lite bilder. Har väntat 12 år på att få se dom och äntligen är det dags!
skellmob P26: jag ska låna polarns mega cam så visst skulle de vara najs o växla lite bilder har ochså väntat i åratal på thugsen från cleavland.
Låter jävligt bra, önskade jag kom över en systemdigitalkamera men den jag har nu får duga, bara se dom live duger egentligen men som sagt, vore kul att föreviga hela grejen också!
håller med dig att bara få se dom kommer bli en jävla upplevelse! Bone bone bone bone!! ses där.
fan va nice, ärde nån som vet ungefär när dom kommer gå på scenen? känns onödigt att åka för tidigt för att vänta halva dagen (jag bor nämnligen e bra bit ifrån sthlm) peace
Beats: www.myspace.com/batongboaproductions www.soundclick.com/batongboaproductions
Hört rykten från the "inner" cirle haha att det är INSTÄLLT! haha och ngt säger mig att detta är sant för FINEST är ett jävla skämt osm eventbolag haha
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Yepp verkar vara bekräftat fast itne OFFICIELLT ännu, jävla skit breeee!
du är bög som håller på med såna lögner
Din hojtlåda är tom.
Chonbo, vänta några timmar sen kommer det officiella fram, tro mig jag vill inget mer än att se BONE, men nu är det så att det är inställt!
från vem har du hört det?
Din hojtlåda är tom.
kompis, tiden kommer uträtta allt, fråg ainte dumma frågor. Sanningen kommer komma ut om ett tag, så håll i dina tårar om du vill ;)
det var ingen dum fråga, den var mycket befogad. men men, fick också höra nu att det var krångel igen. JÄVLARRRRRRR!!!
Din hojtlåda är tom.
det ända sköna med det hela är att jag har hört att snubben för Finest har blivit KICKAD av eventbolaget han jobbade för, det var på tiden. Men jag hade hade föredragit att se Bone, faktiskt :(
Är det bekräftat att det är inställt?
www.unt.se/musikbloggen
inget är officiellt ännu, ja har hört rykterna om varför men d får Dj finest förklara, vill bara se om han säger sanningen :D
jävla helvetes jävla murphys law.. d får inte va inställt
Hoppas nån skämtar med mig nu.. Dags att bestämma mig, åker inte över hela Sverige för att komma till Sthlm för ingenting.
d e ju inte många dagar kvar, ere inställt borde nån ha medelat d fan, dom kan ju inte ställa in d dagen innan vorre sjukt
Tycker också det låter otroligt att dom skulle ställa in med såhör kort varsel.. Bara för det måste jag kolla den här tråden typ 100 gånger per timme :/
rebel ape. Du har ingen aning om vad du pratar om. Folk är nu nere i usa och ordnar detta. Arrangören ifrån holland har tagit hand om detta tillsammand med mig och han som är det största utav alla som är inblandade fick problem med management som är det riktiga skurken bakom alla dessa problem. Darför åkte han ner i panik nu för att lösa allt. Jag har kontakt med gruppen och de vill inget mer än att komma hit till europa. Nu är folk nere i usa och vi håller på att fixa detta. Sluta anklaga och sprida massa rykte som inte stämmer.
jag har mitt eget eventbolag och är inte anställd de som vi började turne med som var manager åt bone thugs lurade oss och de fick sparken för några veckor sen. Det fick jag reda på efter min resa till usa i september när jag hade möte med gruppen angående europa !! Sen visade sig att de nya mangers började också krångla för några dagar sen. Darför är folk nere i usa nu och jag styr härifrån och hjälper till. Ni kommer få höra sanningen. kolla in btnhboard.com. paris och hamburg skulle vara igår och idag men de blev inställda. Vi kommer att uppdaters inatt.
knaaas :(
Jag vet inte riktigt hur man ska tolka de senaste inläggen som står här.. Det låter som lösa rykten, men sen att Finest säger att han mfl håller på att fixa.. Hmm.. om allt går som det ska.. så ska man väl inte behöva fixa något eller..? Saturday better happen.. end of discussion ;)
enough of this he say she say, Finest se till o leverera på lördag så äter jag upp mina ord, deal?
Jag ber eeeeeer, fucka inte till det här nu! Längesen jag hade sån Hype till nåt.. fan jag kommer bli deprimerad..
Det MÅSTE bli av på lördag... Snälla säg at det blir av.. jag gråter annars.
Har din brud adamsäpple?
alltså...please tell me i'm having a nightmare?
http://www.myspace.com/bizzlebeats
Är detta ett skämt eller? Vadå kommer bli inställt? hah.... Fan va värdelöst.... Tur att det inte handlar om Bizzy Bone då hade jag exploderat.
...Don't hate my message...
Hallå ingen som hört något mer? Stressen börjar komma..
skit snack
Beats: www.myspace.com/batongboaproductions www.soundclick.com/batongboaproductions
Lite orolig bara sen jag läste kommentarerna om Hamburg-spelningen som faktiskt blev inställd.. (på http://www.bonethugsnharmony.com) Vore skönt med en bekräftelse från nån arrangör att dom faktiskt kommer nu när alla dessa rykten och så börjat dyka upp.
DJ-Finest är arrangören och han skrev ju att problem finns.
Din hojtlåda är tom.
Chonbo du kan släppa tårarna nu ;) skit snack va?