I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Champions League 10/11

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2011-03-09 21:43
Egentligen borde jag kanske sitta och hoppas att Spurs ska åka ut, men jag önskar att det går bra för samtliga engelska lag ute i CL, och inte bara United, det gynnar ju bara den engelska ligan mer ju bättre det går för de andra.

Andra anledningen till varför jag vill att Milan ska förlora är så jag kan se Zlatans äckliga gnäll igen och zlatanbladets ständiga rövslickande, hoppas aldrig att Zlatan får vinna Champions.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2011-03-09 23:36
nice spurs! inte vackert men ni är vidare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2011-03-10 22:25
Galen statistik: Säsongen 03/04 införde UEFA detaljerad matchstatistik i Champions League. 981 matcher senare är Arsenal det första laget utan ett enda skott mot mål i en match!
Och nej, Busquets nick i eget mål och Van Persies skott efter avblåsningen räknas inte. /Emir

Haha ja, vem trodde att det var Arsenal som skulle ta den platsen. Kan ju kompensera lite för er missade trippel!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2011-03-10 23:43
Frågan är inte om bendtner får en fot på bollen där i slutet som är ett skott ;-)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2011-03-11 10:26
Haha, är mer än jättedålig första bolltouch tyvärr ;)

2011-03-11 13:37
Kan vara så.

Vilken jävla bergodalbana det är att vara arsenalfan. Imorn åker vi ut i Fa cupen, så då blir det 3 cuper på vad, 12-15 dagar som vi åkt ur? helt sjukt.

All fokus på PL.

2011-03-12 20:18
Haha, wonderbar, så här ska United spela, helt förtjänt vinst och underbart att se Valencia tillbaka och delaktig och inne i matchen.

Arsenal kör samma uppställning som i 1-0 mötet på OT i höstas, nonchalant.

2011-03-12 23:52
Arsenal kör en sedvanlig "favorit-i-repris-säsong". Sen måste man bara älska Wengers klassiska tomma besegrade blick.
Bitches Ain't Shit
Moderator

2011-03-12 23:57
Missade matchen tyvärr, men hörde vilket lag vi startade med. Haha va? Vad hände med trippeln nu igen?

2011-03-13 00:03
Kvadrupel var det väl snack om? :)

"Den som gapar efter mycket..."
Bitches Ain't Shit
Moderator

2011-03-15 23:08
Häärligt , blev lite onödigt spännande där på slutet. Trevligt att två högerbackar sträckte sig och behövde byta också :')

2011-03-16 18:38
Marseille var faktiskt inte så pjåkiga. Dom hade ett par fina lägen dom kunde gjort mål på, vilken spänning det hade varit då!

Fan att Bayern åkte ur. Är ju grymt kul att se Robben/Ribery/Gomez/Muller leka runt....... Hade ju jättegärna haft alla italienska lag ute!

2011-03-16 22:18
Wooooow, Real verkar gå vidare till kvarten. På tiden eller? 04 sist. "Världens största klubb".
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Moderator

2011-03-16 22:57
Oj, och Chelsea fick bara 0-0 på FCK, imponerande. Lottningen är på fredag om jag inte missminner mig, ska bli kul att se hur slutspelet delas upp nu. Jag chansar på att United får Real Madrid, för att sedan få möta Barcelona i en eventuell semifinal. Sån tur kommer vi har iår!
Poet

2011-03-16 23:21
hoppas chelsea får barca..
"life's a garden, dig it."
Poet

2011-03-18 14:53
Kvartsfinalerna är lottade, så här b lev det

5 april

Real Madrid–Tottenham

Chelsea–Manchester United

6 april

Barcelona–Shakhtar Donetsk

Inter–Schalke

ärligt talat länns det som Barca kommer cruisa hem CL i år. hoppas verkligen shakhtar bjuder upp..

Chelsea-united fackinhell kommer bli mäktigt. Chelsea ska ha revanch !!
Moderator

2011-03-18 21:42
Vilka blir det eventuell semi? Kul med Chelsea, ett lag man vet vart man har och utgången lär bli rättvis!
Moderator

2011-03-18 22:38
Semifinalerna lottades så här:
Inter/Schalke - Chelsea/United
Real Madrid/Tottenham - Barca/Sjachtar

Jag vågar nästan gissa på att det blir ett engelskt lag som tar hem titeln iår. United eller Chelsea kommer att nå final, och när den spelas på Wembley har jag svårt att se något av lagen förlora.

2011-03-19 08:39
Det blir Chelski - Barca i finalen.

2011-03-19 19:58
Bitches Ain't Shit

2011-04-05 22:26
i skrivande stund inter - schalke 04 2-5 !!!
ok att inter inte har sin bästa period nu, men att bli så förnedrade på hemmaplan i en CL-kvart är ju snudd på olagligt dåligt.

och spurs (just nu 3-0 till marängerna) får det svårt, de är ju i princip ute nu kan man tänka.

2011-04-05 23:15
lol @ Crouch
He ruined it all, det kunde ha gått för Spurs, men Crouch får hjärnslepp och... ja, 4-0.

Haha, jag kan bara skratta åt Inter, så hemskt dåligt.
Jag hade nästan hellre sett United möta dem än Schalke i semin så som dem spelade idag.

En spännande match på Bron imorgon. See you then.
Moderator

2011-04-06 23:31
Förlorar United på Old Trafford undrar man nu?
Poet

2011-04-06 23:38
det undrar man, och börja inte va så jävla kaxiga nu man u grabbar. erkänner att 0-1 målet var välförtjänt och united va en klass bättre i första. men satan små marginaler till kvittering alltså!! och straff skulle det ha varit när evra fällde ramirez.. 1-1 hade vart rättvist men men det är fotboll och är jävligt less på att det inte kan va rättvist!!!

även om det blir extremt svårt att vända detta så finns det hopp men chelksea måste ha det där lilla extra flaxet som united behövde idag..

men att dom här matcherna skulkle avgöras på små marginaler visste vi väl innan. är jävligt bitter bara att dom aldrig är chelseas i CL!
Moderator

2011-04-07 00:43
Jag såg inte matchen på grund utav jobb, så säger ingenting. Tror bara att ni får det jävligt svårt att vända det när United har hemmaplan :)
Poet

2011-04-07 00:47
jo tror jag med :( uniteds backlinje är en satans vägg

2011-04-07 08:25
Karma is a bitch.

När Carlo byter ut er bästa spelare för kvällen (Drogba) istället för Torres som inte bidragit med ett skit för er så undrar man vad som står på. Visst skulle det vara en straff, men som SAF säger, det är det första domslutet United fått med sig från Bron på 7 år.

Haha, sen skulle Torres annars fått sitt andra gula efter sin andra äckliga filmning, herregud alltså.

Nåja, det här är den enda kvartsfinalen som fortfarande är öppen och kommer bli grymt spännande på OT på tisdag.

Skönt att Rio är tillbaka.

2011-04-12 22:40
Park, Park, wherever you may be...

Tar tillbaka allt ont jag sagt om denna gosse på sistone, så grymt viktig i dessa stora matcher.

SEMI... Men jag känner redan lukten av final.
Admin

2011-04-13 13:16
Stör mig dock på kommentatorerna som envisas med att inte bara uttala utan betona r:et i Park. Han är korean, det uttalas snarare "pack".
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2011-04-13 17:06
Park är alltid grym i dem stora matcherna, speciellt mot Arsenal.

Nu blir det väl Schalke som United får i SEMI. Det ska ni väl kunna ta - men större skrällar har hänt + dom har Raul ;-)

2011-04-13 19:38
Känns lite som att United är den bäste motståndare Schalke kunde få i alla fall.

2011-04-14 18:12
Madrid - Barcelona i final. El classico igen?

2011-04-14 18:40
Real - Barca i final? Nehejdu,i semi, hoppas på Real där.

Vill se United möta Real, och att United såklart vinner den så jag kan få se the look on Ronaldos face.

2011-04-16 00:23
United tar nog Real. Men finalen iår luktar Barca-United - Och det kan gå hur fan som helst ärligt talat.... Hoppas iallafall att United/Schalke vinner CL :-)

Men det är väl typ 4 el clasicos nu på 2-3 veckor? Sjukt. =P

2011-04-16 09:20
Är det seriöst bara jag som tror Schalke har en chans mot United?

2011-04-17 21:08
United tar hem hela skiten!
Bitches Ain't Shit

2011-04-21 14:30
Priyan
Jag tror!
Don't!
Admin

2011-04-28 09:37
Riktigt tråkigt att se hur Barcelonaspelarna faller som furor i varje närkamp. Är det alltid så här? Såg inte hela matchen igår utan bara sammandrag och några minuter av reprisen, men det var fullt av filmningar hela tiden.

Inte konstigt att de har så stort bollövertag. Motståndarna vågar ju inte gå på när de vet att de bara får frisparkar emot sig. Kolla bara på spelare som Busquets. Det han sysslar med är systematiskt fusk, inte enskilda filmningar här och där (vilket i sig är dåligt). T o m David Villa som jag trodde bättre om lägger sig ner i varenda närkamp numera. Vilket tragiskt lag.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2011-04-28 10:25
T o m David Villa som jag trodde bättre om lägger sig ner i varenda närkamp numera.

Hur kan man tro mer om Villa? Han har väl alltid varit sån?

Håller för övrigt inte med. Det som Alonso gör när han tacklar Pedro när bollen och spelet är 50 meter bort är värre.

Det Marcelo gör när han stämplar Pedro är värre.

Det Pepe gör när han går in med dobbarna före är värre.

Det Adebayor gör när han går in med nävarna i ansiktet på Busquets är värre.

Det är ett jäkla gnäll på Barca från folk, men detta är fyra situationer Real-spelare står för som minst är gult kort enligt regelboken och som folk lätt "glömmer" bort i diskussionen.

Admin

2011-04-28 14:26
Kanske stämmer, men hur många gula kort har inte Busquet orsakat pga filmning? I fjol fick han en person utvisad i Inter. Du nämner fyra situationer. På bara 10-15 minuter såg jag mångdubbelt mer filmningar och gnäll från Barcelonaspelare. Utöver filmningarna är det ett oändligt tjat på och omringande av domaren. Hela tiden står det 3-4 spelare och omringar honom.

Det är ju inte kul att titta på längre. Och då skiter jag fullständigt i vilket lag som går vidare till final.

2011-04-28 15:49
Priyan

Men ade fick ju gult? Pepe fick ju rött? Marcelo var väl en olyckshändelse?

Hoppas United tar Barca i finalen.

2011-04-28 15:51
Och omringadet av domaren(Från bägge lagen) Är något jag hatar.

Men helvete, tom Macherano som är lite av en "hard man" filmar.....

Jag hatar filmare :(

2011-04-28 15:52
Och pepes satsning var inte vacker, men han var inte ens i när Alves och han tog bollen!

Ändå låg alves där och tjöt som en liten flicka.

2011-04-28 20:55
Jack:
Ja, jag bara säger att det är värre saker än att förstärka något som faktiskt skett. Alltså aktionen är värre än reaktionen, so to speak.

However, känns lite som filmning är rätt utbrett numer. All heder till spelare som Forlan, Ronaldo (den riktige), Raul, mfl som faktiskt inte filmar/de.

2011-04-30 08:44
Barcelona är en skam för fotbollen, fyfan vad pinsamt att se hur dom agerar.
Bitches Ain't Shit
Moderator

2011-05-04 23:09
Ja, då är det ännu en final mellan Barcelona och Manchester United. Såg inte dagens match på grund utav jobb, men verkar ju som att man avfärdade Schalke relativt enkelt. Skulle vara mys att höra om någon kunde sammanfatta det hela! :)

2011-05-04 23:14
Blir en CL final mellan två lag som jag avskyr nå extremt jävla mycket. Jag kommer förmodligen inte ens titta på matchen.
gör coola saker hela dagarna
Moderator

2011-05-04 23:25
Avskyr varför?

Kan vara så att jag befinner mig i London när finalen spelas faktiskt, inser jag nu. Barcelona känns väl favorit på förhand, eller det är väl dem som alla har som vinnare antar jag.

2011-05-04 23:44
Känns otroligt svårtippat detta. Det här kan mycket väl bli en final som går till straffar.

Om Messi, Iniesta och Xavi har bra dag så går det nog till Barca-favör. Men Uniteds stabilitet och spetsoffensiv är inte att leka med heller.

2011-05-05 09:44
Så länge det är en neutral domare som kan se igenom Barcelonas pinsamma filmningar så kan det bli en mycket underhållande match. Får ta det lugnt när man spelar mot dem, för som vi sett så har Barca-spelarna en tendens att falla av vindraget från motspelarna.

Aja, jag ser framemot matchen, och en dubbel denna säsong vore guld, så det hoppas vi på.

GLORY!