I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 10/11

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Moderator

2010-11-19 12:45
Asså, han bytte ju namn på grund av något.

Ska bli kul med londonderby imorgon, en match jag faktiskt ser fram emot att se! Sen får vi väl se United glida upp på förstaplatsen förhoppningsvis! Superlördag!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-11-19 13:09
Hoppas på en målrik, tight, hård och tempofylld match imorn mellan gunners o spurs.... matchen kommer nog sluta 4-2 eller något liknande.. Bale lär ju göra mål, om inte Sagna nu fortsätter briljera på högerbacksplatsen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-20 13:02
CMON GUNNERS!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-20 16:57
Jo, its me. Vadådå?

Byt genast tillbaka, Martin.

Ser ut att gå till ännu en förlust för Chelsea, wonderful.
Hoppas United kan hålla ledningen mot Wigan nu bara.

"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Moderator

2010-11-21 01:03
Delad serieledning får väl duga.. Men fan vilket londonderby eller, sjukt rolig match att se! Och bäst av allt, vändningen såklart! Nu ska jag gotta mig och se om jag hittar lite intervjuer osv, haha.

United fortsätter samla ihop poäng utan att imponera, riktigt dåliga är dom faktiskt.. Bara kötta på :)

2010-11-21 13:31
Helt sanslöst. Vi spelar så jävla fantasilöst och segt, ändå har vi lyckats ta oss till delad första plats.

C'mon you reds!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2010-11-21 16:58
Helt slut e jag. jävla arsenal.. spelar grym fotboll i första, sen ingen alls i andra... jävla fan.

Men nu när vi har kommit en bit in på säsongen, så ska jag lägga ett litet tips på hur det hela slutar..

Arsenal
United
Chelsea
Tottenham
Bolton
City
Pool
Sunderland

Hjärtat tar ju Arsenal i toppen, men jag tror att det står mellan just United och Arsenal, jag kan inte se chelsea utmana om ligatiteln iår då dom har en fruktansvärt dålig trupp.

Men men, PL är bra konstig, bolton så högt uppe, många konstiga resultat, Elmander & Carrol delad skytteligaledning, vem fan trodde det liksom.... Men jag är glad, för det är grymt mycket roligare än kalle anka ligan La Liga...

2010-11-21 19:45
Chelsea fruktansvärt dålig trupp? haha

Okej att dom har backproblem och Lampard skadad, men dom är fortfarande en jävla maskin.
Bitches Ain't Shit

2010-11-21 20:14
Det är nog något form av skämt, för om man menar att Chelski har en 'fruktansvärt dålig trupp' då undrar jag lite var United, Arsenal med flera har...

Tevez vinner skytteligan gissar jag på. <- Vågat va. ;)

2010-11-21 22:57
Chelsea har en dålig trupp ja. Kolla vilka spelare dom har utanför sin 11a, det är inget att hänga i granen direkt, och åker man då på lite skador så är det kört. United & Arsenal, har mycket bättre bredd, även fast Chelsea är vassare med sin startelva.

När dom hade ungefär denna bänken förraförra matchen.

Van Aanholt
Bruma
Borini
McEachran
Kakuta
Sturridge
Kalou

Det är inte mycket att hänga i granen alls.
Admin

2010-11-21 23:32
Chelsea har några nyckelspelare som de är extremt beroende av som de saknar backuper till, som Cech och Terry. Nu när Terry är borta Alex dessutom försvinner har de inget försvar att tala om. Åtminstone inte om man jämför med bredden på t ex anfallet. Är Drogba borta finns oftast Anelka kvar och vice versa.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-11-22 01:01
Okey, jag ska ta min stolthet och erkänna att ni har rätt, då jag helt klart måste hålla med om att Chelskis trupp kanske inte är så värst imponerande trots allt, efter att ha granskat topplagens trupper lite lätt.

Spontant vill jag dock kontra lite med att det känns som att kvalitetsmässiga skillnaden mellan andra lags ordinarie spelare på flera positioner, och reserverna inte är lika stor som hos Chelskis. Det kan ju tolkas lite hur man vill dock.

Måste dock fortfarande ställa mig lite frågande till uttrycket 'fruktansvärt dålig trupp'. Men, men.

2010-11-22 03:58
Vela-Bendtner-Walcott
Rosicky-Denilson-Wilshere
Gibbs-Djourou-Squilacci-Eboue
-Szezechny-

Kalou-Sturridge-Kakuta
---Ramires-McEachran-Benayoun
Zhirkov-Bruma-Ferreira-Bosingwa
-Van Aanholt-

--Hernandez-Owen-
Giggs-Carrick-Anderson-Park
Oshea-Evans-Brown-Neville
Kuszczak

Det är väl på ett ungefär hur lagen ser ut bakom första elvan. Jag står fast vid att jag inte tycker chelsea har en bra trupp..

2010-11-22 04:05
Kalou-Sturridge-Kakuta
---Ramires-McEachran-Benayoun
Zhirkov-Bruma-Ferreira-Bosingwa
-Van Aanholt-

Detta är alltså en b-elva ur en 'fruktansvärt dålig trupp'? Känns som den elvan skulle kunna vara ett random a-lag i de flesta toppligor annars...

2010-11-22 04:15
Jaja. Vi får väl helt enkelt se hur det ser ut i maj =) Alla har sina åsikter!

Men ingen toppliga är som PL.... alla andra är kalle anka..

2010-11-22 04:21
För min del spelar det ingen roll vilka som vinner. Ror Arsenal hem det blir jag glad för er skull, don't worry.

Men att kalla Chelskis trupp för 'fruktansvärt dålig' känns som en överdrift. :)

Btw, det är inte normalt vara uppe kl 04 en måndagsmorgon!

2010-11-22 04:23
Nej, det är inte normalt.. Skit liv.. haha

2010-11-22 16:07
Jack, nu är du orättvis.. när du ställer en försvarare i målet åt chelsea.. :)
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2010-11-22 17:18
OPS! :D Hilario eller Turnbull då hahah

2010-11-23 20:06
:D. Annars måste jag säga att Uniteds b-elva är starkast.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Moderator

2010-11-27 12:07
Någon som har koll på danska ligan eller? Målvakten Anders Lindagaard är ju tydligen klar för United nu. Ferguson kallar honom för en av de mest talangfulla målvakterna för tillfället, ska jag vara ärlig så har jag aldrig hört talas om honom :) Någon annan?

2010-11-27 15:01
ramuz

Har sett ett par matcher med honom, har inte sådär jättestor koll på honom dock. Han är talangfull och är väl ändå hyffsat ung fortfarande och han kan bli en väldigt bra ersättare för VdS.

Ska bli kul att se honom i United-tröjan i januari.

2010-11-27 17:42
United har lekstuga och Berbatov är på väg upp igen, så vackert.
Moderator

2010-11-27 18:34
Haha galet eller, fyfan vilket flyt Berbatov hade nu. Och vi är ikapp med målskillnaden också, vad bra det känns nu!
Admin

2010-11-28 16:20
Fick ju hjärtklappning i går igen. Total deja vu från Spursmatchen. 2-0 i halvtid och totalt överlägsna. Klockan ticka strax över 50 minuter och så får Villa ett mål ganska enkelt från nästan ingenting. Ingen verkar riktigt greppa vad som hänt utan går och tänker "men vi leder ju och är överlägsna, de ska väl inte kunna göra mål på oss nu?". Sen kommer Villa in i match och det luktar kvittering. När Chamakh gör mål känns det återigen som att Arsenal har kontroll över matchen men givetvis reducerar Villa en gång till och det blir äckligt mycket nerv. Det ska inte vara det när Arsenal leder i slutet av matchen mot ett lag som Villa men det här var riktigt skakigt. Otroligt förlösande med 4-2.

Sen började Unitedmatchen, man hade väl en lite förhoppning om att de skulle tappa poäng men brydde sig inte om att kolla matchen. Gick till en vedugnspizzeria istället. Med facit i hand vore det kanske något att ha sett ändå :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-11-28 18:56
Någon mer än jag som tyckte domaren var väldigt subjektiv i sina bedömningar i matchen Tot - Liv.
Don't!

2010-11-29 02:21
fifan mitt hjärta sugs i slussen

2010-12-07 15:13
super sam nasri

2010-12-09 12:53
Im off to manchester. Stoke-Blackpool / United-Arsenal here i come!!

Cheers!
Moderator

2010-12-09 12:55
Ohf, fan vad kul för dig!
Admin

2010-12-09 17:05
Inte helt fel :)
Hur i h-e lyckades du fixa biljetter egentligen? Kanske är lättare att fixa på Old Trafford än Emirates men det tvivlar jag på.
Admin

2010-12-13 22:59
Skön vinst, men man måste nog ge halva äran till Arsenal, hälften av alla passar med en United-spelare som adressat kom ifrån en gunner tror jag.

Vad hände? Föll de för trycket? För såhär dåligt passningsspel brukar ni inte ha.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Moderator

2010-12-13 23:18
Riktig skön vinst! Park visar fantastisk skicklighet när han nicklobbar över målvakten!

Nani gjorde rätt mycket fel i den här matchen känner jag, visade inte sin riktiga nivå. Men som sagt, ska man vinna ligan så är det här måstematcher!

2010-12-14 00:22
Ojojoj så vackert Arsenal kan spela. Världens bästa fotbollslag!
Bitches Ain't Shit
Poet

2010-12-14 00:40
? ??
"life's a garden, dig it."
Admin

2010-12-14 11:36
Parks mål var iofs världens flax, han blir snarare träffad av bollen än något annat.

I övrigt rätt tråkig match med få målchanser åt båda håll. För Arsenals del såg det otroligt segt ut, som att de vadade i sirap. Alla stannade upp hela tiden. Bara Walcott, Wilshere och ibland Arshavin som visade tendenser. Backlinjen spelade dock riktigt bra (utom på målet) och gjorde Rooney och Nani dåliga.

Men jag tyckte att matchen saknade den där riktiga spänningen och laddningen som brukar finnas. Finns ingen att riktigt hata i United. Fletcher försöker men det går inte att ta den där halvblesyren på riktigt allvar. Nani kanske? Nä, han börjar grina om att han inte trivs i England senast nästa sommar och flyttar till Spanien. Och det är ju knappt att Unitedfans gillar honom. Han är bra men på tok för egoistisk och osympatisk men inte tillräckligt för att man ska bry sig om honom.
Poet

2010-12-14 15:05
tycker backlinjen i arsenal såg vilsen ut vid flera tillfällen. sen clichy vad fan gör han? petar bort bollen 2 ggr visst, bra. men sen skiter han i resten och nani flockar upp bollen & kommer fri. det håller aldrig för arsenal

Damien - ingen här har påstått att arsenal är världens bästa lag nöt.. bra försök, inte
"life's a garden, dig it."

2010-12-14 23:34
Underbar resa! Mindre bra match!! Men det var kul att uppleva brittania stadium och old trafford!

2010-12-15 01:09
Jag såg en kille i göteborg som satt i rullstol och hade en Wilshere matchtröja, jag höll på att svimma av skratt, haha. Fuck off Arsenal wankers, män mot pojkar 1-0
http://duckdown82.tumblr.com/

2010-12-15 16:04
män mot pojkar, tycker inte att det är så.. isåfall hade det väl varit 3-0 eller något.. inte 1-0 och en dålig match av båda parter :P

2010-12-15 23:03
Kung Rafa plockade bort blekfisen Arshavin hur enkelt som helst.
Rooney kan gå tillbaks och gömma sig under stenen han kom ifrån.
Nani börjar allt mer och mer spela som Ronaldo, trevligt, men han borde dra ner på filmningarna.

Berba eller Chicha borde ha fått spela men nåväl... 3 poäng är 3 poäng och en ligaledning med en match mindre spelad också!!

2010-12-26 21:38
GLORY GLORY MAN UTD :)
Berba fortsätter visa otrolig form. Även imponerad av Anderson, känslig jävla vänsterfot.

Arsenal - Chelsea imorgon, har ni gömt er eller har ni bytt lag, haha. Ska bara sitta och njuta! Hoppas ni bryter benen på varandra.

Gott nytt år.
Bitches Ain't Shit
Moderator

2010-12-26 22:30
Fan, känns som United bara går på halvfart fortfarande. Försvaret är galet imponerande och anfallet börjar komma igång. Anderson har jag alltid gillat och är glad över att han börjar komma igång nu, finns potential där. Vänta bara tills Rooney kommer i riktig målform, då fan!

2010-12-27 18:01
IDAG VINNER VI 3-1!!! DAGS ATT SÄTTA CHELSEA PÅ PLATS OCH VISA VILKA SOM ÄR NR#1 I LONDON!!!!!!! CMON GUNNNNNERS

2010-12-27 23:03
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARÅ VAD VARE JAG SA!!!!!!!! ÄLSKA GUNNERS
Moderator

2010-12-27 23:56
Fan vad gött, då är ligatiteln säkrad när Chelsea är avhängda!

2010-12-28 00:03
Som om ni skulle ha en chans på emirates! Detta är Arsenals år.. Arsenals.

2010-12-28 04:02
UNITED
Get Random!
Admin

2010-12-28 08:14
Grym match. Det var lite darr där efter 3-1-målet men nu när Arsenal fått det här lilla hjärnspöket - att slå de stora lagen och det med besked - ur systemet kommer det här att bli en riktigt rolig säsong. Det hade kunnat ske redan mot United men Park fick en boll i huvudet som råkade gå in samtidigt som Arsenal stampade för mycket på bromsen.

Det här var matchen som efter säsongen kommer anses vara startskottet för Arsenals marsch mot titeln. Nu står det mellan United och Arsenal och United ska vara glada att de har ett litet försprång för nu tappar inte Arsenal många fler poäng.

(Nu ska vi se att det blir en pinsam torsk redan i nästa match och jag får käka upp precis allt).

2010-12-29 00:55
Sedär jag, bra Bham! Som jag säger - Detta är Arsenals år. Vi vinner minst PL + Carling, med FA & CL som bubblare....... GET IN THERE GUNNERS!