I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Derby d'Italia = INTER - JUVE | Lördag 22/11 kl 20:30 CET | C+Sport2

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-11-27 19:05
Hahaha tror inte det var så lhabia, var mer en förstärkning av de som revolutionären skrev
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-27 19:15
Man vet aldrig. Påminner mig om varför jag brukar undvika trådar om just italiensk fotboll överhuvudtaget.
•pave paradise•

2008-11-27 19:37
Haha. Du säger inter-fan. Thats everything..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-11-27 19:39
lhabia
Xtremesia hade helt rätt, och ironiskt nog blev det tyvärr du som var "HELT fel ute".

Och förresten så skrev jag bastardi och inte bastardo, med andra ord var det inte riktat till en person.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-11-28 00:35
Förlåt mig för att jag inte lärt mig italienska termer enbart för att imponera på Whoa-användare, hoppas det är ok. Förresten är det ingenting ironiskt alls med det. Men bra svar, verkligen!
•pave paradise•

2008-11-28 17:16
lhabia

Jag skriver på andra Juveforum och där använder jag dessa termer som interisti, juventini, milanisti dagligen. Det har helt enkelt blivit en vana som jag tyvärr råkade dra in på Whoa. Sorry om det ogillas här...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-11-28 17:17
Vanligt förekommande problem här. Jag skrattar dock mest åt det, ingen fara.
•pave paradise•

2008-11-28 19:40
Awright.
AMICI DI NESSUNO