I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Derby d'Italia = INTER - JUVE | Lördag 22/11 kl 20:30 CET | C+Sport2
Hobby & Fritid - Sport & Idrott
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
Borttagen
2008-11-27 19:05
Hahaha tror inte det var så lhabia, var mer en förstärkning av de som revolutionären skrev
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
lhabia
2008-11-27 19:15
Man vet aldrig. Påminner mig om varför jag brukar undvika trådar om just italiensk fotboll överhuvudtaget.
•pave paradise•
Borttagen
2008-11-27 19:37
Haha. Du säger inter-fan. Thats everything..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yamo_RGRA P33
2008-11-27 19:39
lhabia
Xtremesia hade helt rätt, och ironiskt nog blev det tyvärr du som var "HELT fel ute".
Och förresten så skrev jag bastardi och inte bastardo, med andra ord var det inte riktat till en person.
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO
lhabia
2008-11-28 00:35
Förlåt mig för att jag inte lärt mig italienska termer enbart för att imponera på Whoa-användare, hoppas det är ok. Förresten är det ingenting ironiskt alls med det. Men bra svar, verkligen!
•pave paradise•
Yamo_RGRA P33
2008-11-28 17:16
lhabia
Jag skriver på andra Juveforum och där använder jag dessa termer som interisti, juventini, milanisti dagligen. Det har helt enkelt blivit en vana som jag tyvärr råkade dra in på Whoa. Sorry om det ogillas här...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO
lhabia
2008-11-28 17:17
Vanligt förekommande problem här. Jag skrattar dock mest åt det, ingen fara.
•pave paradise•
Yamo_RGRA P33
2008-11-28 19:40
Awright.
AMICI DI NESSUNO
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»