I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Manchester United - Barcelona 29/4-08

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-05-02 15:34
Psycholess P27

Men om alla lag spelar så i champ. varför klagar alla på just Italien da??? andra matchen hade United gjort exakt lika om dem itne fick in målet i början... som dem fick,,, och därför körde ju dem försvar hela andra matchen oxå.... men den första mathcen va ju katastrof i den mening att man klagar på italinska lag som gör så så tar men det själv till det extrema!!!!MEN SKIT I DEEEEE!!!!!

VAD ÄR DET DU INTE FATTAR!!!!

varför klaga på andra lag när man gör exakt (om inte värre) själv??????
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag)
WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP

2008-05-02 15:40
Jag har aldrig klagat på Italiensk fotboll för att spela defensivt. Jag har klagat på allt filmande, fåfänga och allmänt sönderblåsta matcher. Jag fattar ärligt inte hur fan ni uthärdar 90 minuter+ av det.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-05-02 15:49
Psycholess P27

hahahah, vafan, varför tar du åt dig änns da??? aaa, det är iaf mycke roligare att kolla på italiensk fotboll än den semifinalen M.U bjöd på asså. fyfan. kollarh äldre på pojkar 95 på planen här utanför. dem försöker vinna iaf.

som sagt, fattar itne varför du tar åt dig änns, men om nån tycker att italien kör tråkigt i den mening att dem kör defensivt så ska jag som sagt köra upp videon från S:F matchen där solen aldrig skiner på er.....

NU SKA JAG INTE SKRIVA MER HÄR I TRÅDEN.....
HAR JAG FEL??? SKICKA DIN ADRESS DÅ SOM PM SÅ KOMMER JAG MED VIDEOFILMEN!!!!

2008-05-02 15:54
Men du hänger upp dig på EN match, hörru kompis, "det är iaf mycke roligare att kolla på italiensk fotboll än den semifinalen M.U bjöd på asså" , så vi kan jämföra PL fotboll då? I och med att du hellre kollar på Serie A ligafotoll? Då är United världens bästa lag, med en målskillnad som är svår att slå, världens bästa spelare och ett passningspel som endast ett få klubblag i världen hänger med i.

Det Sir Alex gjorde var kanske inte snyggt, men han är i final är den cupen som alla helst av allt vill vinna, det är inte något av Serie As storlag, eller hur?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2008-05-02 15:55
dem vann sist, eller hur???

ne men alvaligt... TÄNKER INTE SKRIVA MER HÄR  så slösa inte din tid med frågor till mig tack. kommer ej svara mer...

PEACE!!!

2008-05-02 15:57
Vadå ej svara mer? Du har fan inte svarat på en fråga som jag har ställt. Ska du lalla omkring och klaga så ska du fan kunna backa upp dina påståenden, kan man tycka?

2008-05-02 20:31
Jag vet mkt väl vad som försigår, men det är priset för framgång, tyvärr.. men det betyder inte att ligan är skit.. förresten så delar tex inte everton och liverpool, eller united och city stadium som dem gör i italien hahaha.. vilka rivaler som broderligt delar hemmaplan..

Priset för framgång?
Så om din mamma tyckte att hon såg en bebis som verkade ha mer talang än dig och bestämde sig för o kasta dig i soptunnan för hmm det är ju priset för framgång skulle du tycka det vart en fair deal? Jag menar din mamma förlorar ju ingenting på det, bara du.

Det är sån sell out mentalitet.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2008-05-02 21:17
Solid: Är du verkligen 24 år?
http://duckdown82.tumblr.com/

2008-05-02 21:19
Har jag förstått det här rätt, har inte orkat läsa igenom alla inlägg men tycker folk att United spelar tråkfotboll och att italienska ligan är den bästa i världen? :)

2008-05-02 22:07
exakt :)
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2008-05-02 22:31
Haha, vilket skämt i såfall

2008-05-02 22:39
skulle nog vilja säga att engelska top 4 tar italienska top 4 medans italienska ligan i helhet är jämnare och bättre än engelska ligan
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2008-05-02 23:21
Blastboy 

helt seriöst, jag har läst ditt inlägg tre gånger och jag kan bara säga; vad fan snackar du om? sell out mentalitet?? vad ska man göra, blir man framgångsrik så kan det bli som det är.. jag har inte sagt att jag gillar de.. du e skitkonstig

ähh, jag säger bara såhär, fotboll handlar om att göra ett mål mer än motståndaren.. united slog ut roma, arsenal slog ut milan, liverpool slog ut inter, alla med denna taktik.. att göra ett mål mer än moståndaren
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-03 04:16

haha hitta ett roligt inlägg på nätet som alla borde läsa;

Fotboll, sporten som alla pratar om. Alla har sin åsikt och vill gärna få den hörd. Sitt favoritlag håller man för *guld* i vått och torrt. Ingenting kan de göra fel och förlorar dom så är det pga en värdelös dommare eller en, om möjligt, ännu sämre tränare. Man skriker högt och visar färgerna på sin kropp i klacksektionen på läktaren. Bua gör man gärna, helst mycket under en match. Har en av sitt lags spelare bytt lag är han Judas. Har han dessutom mage att visa sig på vår arena igen är det än värre. Han buas ljudligt ut och mordhotas oftast lätt av de mest fanatiska "fansen". Grishuvuden har blivit en lite småtrevlig tradition i, framförallt Spanien, när de kastas mot Judas som besöker sin gamla hemmaarena. Går hettsen över styr, som så ofta, tar förbundet tag i det hela och laget i hjärtat får böta och spela utan tomma läktare. Men vad gör det när man har visat att ingen trampar på din klubb. Spelar ditt lag bra utan att göra mål så heter det att "vi hade bollinnehav och det andra laget spelade tråkigt och deffensivt", vi borde vunnit och gör det nästa gång. Har laget istället spelat totalt värdelöst men ändå knipit tre poäng så har de lyckats bra med sin taktik och lurat motståndarna smart och tränaren hyllas.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-03 12:01
TopDogz147 P18

Jag vet inte vad du snackar om nu men jag pratar inte om att United inte förtjänade gå vidare eller att bollen är rund eller att den som gör mål han vinner utan om den engelska ligan och hur lag säljer sig, men jag har slutat diskutera detta då jag inser att du inte är så insatt.
soundcloud.com/iloice

2008-05-03 13:14
Jag vet inte vad du snackar om nu men jag pratar inte om att United inte förtjänade gå vidare eller att bollen är rund eller att den som gör mål han vinner utan om den engelska ligan och hur lag säljer sig, men jag har slutat diskutera detta då jag inser att du inte är så insatt.

hahahaha okej.. vad synd att jag inte är det, fan fan fan

2008-05-03 13:29

En halv miljon människor i england ser engelsk fotboll live varje helg.. betyder det att dem förlorat sin själ? Jaha, jag vet vad du menar.. du vill se Englands 80-tal igen visst? när england hade enorma problem med huliganism, heysel olyckan, bråk utanför arenorna varje helg? är det vad du vill se eller? fast man nu har sittplatser och höjt biljettpriserna så har man mkt högre publiksnitt än i italien, och du talar om förlorad själ?

Vilken liga har egentligen förlorat sin själ? Den som ses av miljarder av människor varje helg och där lagen har stor framgång i europa, där man fortfarnade producerar inhemska talanger och blandar dem med utländska stjärnspelare?? Eller är det inte ligan där mutskandalee, spelare som dizzar sina tränare och där åskådare dör som kanske förlorat sin själ och glömt vad fotboll egentligen går ut på?

2008-05-03 14:28
Blastboy P18

Du har så fel, sluta uttala dig om en liga du inte gillar av personliga själ, dina argument är så bullshit så det finns inte. Är det någon liga som lever så är det väll PL i allra högsta grad? Mest fans världen över, Englands national idrott osv. Sen att det har kommit tomtar till pl, Amerikaner, ryssar, taiwaneser osv som tagit över av vinstintressen snarare än fotbollsintressen, det är en annan sak. Men jag såg nyligen att Roma tydligen ska säljas till någon jenkare så... det kommer nog till alla ligor förr eller senare.

2008-05-04 00:23
Mot den moderna fotbollen, pengar hit och dit. Jag har ingenting emot engelska ligan jag älskar mitt Stoke som för övrigt håller på att ta klivet upp i Premier league, jag har besökt england vid 2 tillfällen o kollat boll med. Jag säger inte att jag har någonting emot lagen eller nånting. Grejen är att moderniseringen av fotbollen gör att den genererar mer pengar vilket leder till mer spelare från utlandet vilket skadar egna landslaget, jag menar hur bra är engelska landslaget egentligen? Jämför med italiens och spaniens.
Tycker du inte att det är löjligt att spelare blir köpta för 400 miljoner kronor och har löner som 1.5 miljoner i veckan?
Det handlar inte om att fansen inte har passion för jag vet att i england så är de fan de mest passionerade i världen, de är inte dem jag klankar ner på de e alla dessa jävla slips nissar som gör det värre för dem. Hur glada var united fansen när glazer skulle ta över? Förresten topdogz har du någonsin varit i manchester?
Fotbollen på 80 talet ja 80 talet jag snackar inte om säkerheten eller mentaliteten som de var kända för utan hur det såg ut när ett lag som Wimbledon ett FUCKING klassiskt lag var i FA cup final de heter fan Milton keynes dons nu spelar inte ens i samma stad längre.

Men ptja, du vill väl ha de som i USA som de redan börjat i england jag menar barclays premier league, coca cola ligan 1,2,3 öppna ögonen moderniseringen behöver inte vara dålig men denna är som fan skit, lagen kommer snart byta namn till sponsor namn ja vem vet kanske till och med byta stad.
Sakta men säkert sker det sådana drastiska förändringar men ni verkar väl vilja ha det såhär, jag antar väl att ni inte är sådana som brukar stå på läktarna och heja fram ert lokala lag varje vecka här i sverige eller?
soundcloud.com/iloice

2008-05-04 09:06
"Förresten topdogz har du någonsin varit i manchester?"

Snubben var och såg United - Gunners nu senast, så ja.

2008-05-04 13:02
Men du kan inte hålla med om att jag har en punkt i det jag säger? Eller är jag bara full av skit?
soundcloud.com/iloice

2008-05-04 14:51
jag tror problemet är att vi båda vet att det är ett problem, skillnaden är att jag tycker du överdriver och förstorar upp problemet till enorma proportioner... visst kan fotbollsspelare vara överbetalda, visst kan biljettpriser stiga upp i höjden och visst sluter man nya sponsor avtal.. för dem konservativa är detta väldigt dåligt.. men även för dem som vill se sann fotboll, men den passion och glöd som fans och spelare besitter..

grejjen är, jag tycker fortfarande att denna glöd och passion finns, som jag sa innan så kollar en halv miljon engelsmän på fotboll live varje helg och i dem flesta engelska arenorna, från PL till div 2 så sjungs det friskt och alla stötar fortfarande sitt lag.. den hära sålt sin själ teorin är lite uttjatad, känns som att det mest är avundsjuka eftertänkande från serie a eller la liga, eller journalister med för lite att skriva om som tillämpar den.. Gott mot Ont, Kärlek mot pengar... jag menar visst, det är dåligt, men det är inte ett så stort problem.. som sagt fotbollen i england lever mer än någonsin, och man får möjligheten att se fotboll av absolut världsklass varenda vecka.. att så många spelare vill komma och spela i PL, det är fullständigt fantastiskt, med tanke på engaldns oinbjudande väder..

landslaget är grymt bra men presterar inte, precis som spanska landslaget.. dem är inte direkt dåliga om du kollar på vilka som spelar där, terry, ferdinand,gerrard,lampard,joe cole, carrick,roooney.. grymt duktiga spelare och världsstjärnor hela bunten..

Så snacket om att sälja sin själ känns jättetöntigt.. den dagen biljettpriserna är så dyra att man bara ser kosymnissar på arenorna, där man inte ser en enda engelsman i någon trupp, där man spelar halva PL i asien, den dagen är fotbollens själ i england borta.. men för tillfället så njuter jag av världsklass fotboll varje vecka och en fantastisk stämning och inramining på läktaren och förmodligen på barerna runt omkring oxå

Lite bild och film från gunners matchen

2008-05-04 15:48
Haha vart gick det fel?,

2008-05-04 15:52
Förresten att ligorna heter cocacola leuge ÄR att sälja sin själ kanske inte till fullo men en aning. Och klart många världsstjärnor vill komma "visst kan fotbollsspelare vara överbetalda" . PL är ändå en bra liga har alltid varit och kommer alltid att vara, säger ett Barcelona/la liga fan (since day one).

2008-05-04 15:53
ja det har blivit lite OT, haha

2008-05-04 19:50
Haha topdog jag håller med dig på vissa punkter, somliga inte. Lets call it an end, för jag är i sjunde himlen =D Här ska festas och skålas, STOKE CITY FC in Premier League.
soundcloud.com/iloice

2008-05-04 22:32
haha okej, grattis till platsen! välkommna till PL :)