hur bra va messi? Messi var fantastisk.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aja, untd får spö av Chelsea ändå
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Tror att jag för första gången på 14 år inte ska se CLfinalen, den känns hur meningslös som helst.Sjukt trist.
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Fy FAN va pinsamma fans av andra ligor är just nu, bittra, små och bara dryga. Barca snubben SF är ju fan efterbliven, hur man ens kan få för sig att publicera den artikeln som är skriven i ren bitterhet is beyond me. PL är världens bästa fotbolls liga, inget snack. Serie A är en jävla modeshow där man rakar benen och det är viktigare att se snygg och förlora än att spela med hjärta och kanske blöda för sitt lag. La Liga är bra, men inte lika bra som PL. Punkt. Och med all sannolikhet så kommer PL bli ÄNNU mer intressant nästa sässong, ÄNNU bättre... fan nu blev jag förbannad. Små okunniga bittra råttor ska inte ha åsikter.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess beskriver skillnaden mellan europas tre bästa ligor på ett väldigt bra sätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bara jag som håller bundesliga högre än Serie A för tillfället. i kvalitét!
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
Det bästa med den där krönikan måste ju ändå vara hur han dissar Man U för att bara haft 4 engelska spelare i startelvan. Hur många spanska hade Barca? Valdes, Puyol, Iniesta, Xavi...kanske räknar helt galet men tror att det blir 4 det med.
Det stämmer, dom hade fyra. Jävlar va skit han har fått för den artikeln, även från sina egna
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Hmm. Brukar inte MAN UTD fansen dissa Arsenal för dem har få engelsmän.. Haha illa.
be the change
Arsenal har 1 och han är knappt ordinarie, det är skillndad.
2 har dom väl ändå..
be the change
Senaste matchen var det endast Walcott i alla fall.
Löjligt hur ni ser det här med Serie A, jag vill inte starta nån pajkastning eller nånting men topplagen i Serie A är fan de som vunnit mest titlar ute i europa sammanlagt så kamma er lite va. Serie A är kanske inte den bästa ligan just nu och inte direkt den roligaste ligan i huvudtaget att kolla på men att säga att den är så dålig som ni vill få det till det är som att blunda.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
"Nu kommer alla Premier League anhängarna att passa på nu, när 1:a Maj stundar för att pregonera över hela landet att Premier League och engelska ligan är bäst i världen . Kommer aldrig att hålla med! Manchester hade idag 4 engelska spelare i sin starelva: Scholes, Carrick, Brown och Ferdinand. För Hargreaves är kanadensare! I första mötet mellan Chelsea och Liverpool fanns det hela 6 engelska spelare på plan osv. Arsenal spelar utan några engelska spelare alls – om inte Walcott hoppar in sedvanlig ordning under andra halvlek osv. osv. Så det är ju inte direkt de engelska spelarna som gör Premier League bra utan alla utländska spelare som köps upp av ryska och amerikanska miljärdarer. Sen kan man även fråga sig vilka England möter om 40 dagar i Österrike – Schweiz? " fan vad kul!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Han har ju endå en punkt i det han säger med inhemska spelare, jag menar om man jämför Spanien, England och Italien vilket landslag är då bäst? Alla italienska spelare förutom typ Zambrotta och Luca Toni, dels Rossi med då är de enda utlandsproffsen för Italien. Endå vinner dem VM, EM reguljärt (inte alltid) och dem kommer alltid långt och oftast längre än vad Spanien och England gör. Engelska ligan är så uppköpt att den helt enkelt förstör Engelska landslaget, min punkt.
Du är allt rolig, psycholess. Man u spelade så "italienskt" som det går att göra efter 1-0 målet igår varför klagar du? Att de lyckas göra det bättre än serie A lagen är värt att berömma men det är ett väldigt bra lag som spelar bra fotboll, med en taktisk hjärna i Fergusson. För första gången kan du snacka, första engelska CL finalen på rätt länge va? Engelsk fotboll är som bäst NU, njut av det. Jag har sagt det tidigare, älskar du fotboll kan du vara rätt flexibel och njuta av fler än bara din favoritliga!
Sen kan man ju även fråga sig vilka england möter i Österrik/schweich om 30 dagar:)
Jag har i en tidigare tråd sagt att jag är ett fan av fotboll i första hand, Chelsea och PL i andra hand. Men Serie A får mig verkligen att spy. jag har försökt, försökt att se topp fotboll i Serie A men behållning, men det är i stort sett bara derbyna, Inter - Milan, eller Lazio - Roma som jag kan se, resten - i filmningarnar förlovade land, är bara 90 minuter, slöseri med liv. Det finns fantastiska spelare i Serie A, Italiens landslag spelar bra fotboll, ibland. Men som helhet, nej, Seria A är bajs. Du gillar det, jag gillar det inte. Låt mig få snacka skit precis som alla PL hatare får, sett en massa jidder om att man inte ska se CL finalen nu pga att det är engelskt osv. Skit i att se den då, i dont care. Viva Engelsk fotboll! :)
Fick avbryta och skriva snabbt pga att chefen kom. Det blev stavfel osv men ni fattar. "För första gången kan du snacka, första engelska CL finalen på rätt länge va? Engelsk fotboll är som bäst NU, njut av det." Kolla tillbaka på vilka som har varit i final på sistone, jag tycker att det talar ett rätt tydligt språk. 04/05 Pool - Milan 05/06 Barca - Arsenal 06/07 Milan - Pool 07/08 United - Chelsea/Pool Vadå NU? Italien och Spanien har 11 CL vinster, England har 10, efter i år, 11. Whats your point?
PL. är den bästa ligan just nu, inget snack om den saken. Sånt här går i perioder, Serie A dominerade 90-talet, La Liga hade en topp när vid millenieskiftet. Historiskt sett är Serie A den dominerande ligan och den är inte alls så dålig som anglofil-sverige vill få det till. Självklart kommer det ta ett tag innan Serie A når i fatt PL. (pga. ekonomiska skillnader, efterspelet till calciopoli osv) men det kommer vända igen det har historien visat. Det var trots allt inte länge sen vi hade Italien som världsmästare, Totti som vinnare av guldskon, Kaka som vinnare av guldbollen och Milan som CL-mästare under samma säsong... Angående hur många inhemska spelare som spelar i ligorna. Så utklassar ju Serie A dom 3 övriga stora med hästlängder! Ta som exempel: Första engelsman i skytteligan är Defoe på en delad 10:de plats medan i Serie A består 50 % av top 10 av italienare.
Barcelona keeper Valdes: Scholes was lucky tribalfooball.com - April 30, 2008 Barcelona goalkeeper Victor Valdes branded Paul Scholes' stunning Manchester United winner as "lucky". Valdes didn't get close to Scholes' piledriver, but insisted afterwards: "I was well positioned, the pity is that Scholes has been lucky, he hit the ball well. "It's quite normal that people are angry or dissatisfied with this team, the truth is that we are the first to ask ourselves these questions, since we had a lot of excitement about the Champions League and now we are out. "So we have no choice, but to accept all criticism."
04/05 Pool - Milan 05/06 Barca - Arsenal 06/07 Milan - Pool 07/08 United - Chelsea/Pool Nu har det sin höjdpunkt, som jag sa innan. Om de inte faller dig i smaken visst jag förstår smaken är som baken. Ekonomin har ju som emiliano säger en stor skillnad, tror det var birro som sa att Rooney, Ronaldo och Tevez(?) tillsammans kostat mer än romas värvningar sammanlagt på de senaste 4 åren. Men fotboll är som det är, det bästa lagen vinner och just nu är det de engelska lagen inget snack om saken. Förstår inte att du dömer serie a p.g.a. filmningar, hade serie a haft premire leagues domare hade det vart en väldig skillnad. Tänk dig själv premier league med avbrott varje gång ronaldo faller ? + Att i serie A har man tagit till mer åtgärder, kolla i spanien så har du som jag ser ett växande problem med filmningarna.
Producent
2008-05-01 12:37
Jag gillar Italiensk fotboll mest. Men kan fan med erkänna att Serie A börjar bli allt tråkigare. Enda matcherna man kan kolla på är Milan - Inter och Roma - Lazio. Spelarna ramlar varje minut. Men sen när man väl tänker efter så när Roma, Milan eller Inter spelar i CL så är det verkligen skit skön flyt i spelen, bara för att dommarna låter spelet gå vidare, vilket inte dommarna i Italien gör. Så därför, IN MED NYA DOMMARE I SERIE A!!!!
Lil_H..
fyfan vad alla jämt ska tjata om ekonomin, det är SÅ JÄVLA PINSAMT! Tror inte dessa idioter tnker klart, fattar ni hur det låter för oss andra? låter som att det är folk som är avundsjuka och ska klaga på något.."buhuu, ni har mer pengar än våran liga, det är orättvist! vi är bättre men ni får hjälp för ni har pengar, det är fusk!" För i helvete varför tror ni PL genererar mest pengar?? Varför tror ni folk satsar på att köpa PL klubbar? Varför tror ni fler utländska spelare söker sig till PL?? Bättre spel->Mer Fans->Mer intresse->Mer Pengar->Bättre spel osv osv... sluta hata på PLs framgång och stå tjata om pengar.. snacka om att roma fostrar bara talanger och blabla, ni får ha världens vackraste spel om ni vill eller den mest eleganta och blablabla.. ni får nöja er med de samtidigt som vi drar in titlar ;) jag skrattar bara åt er idioter som hela tiden säger att PL är bäst för att dem har mest pengar.. no shit liksom, vad tror du är anledningen? Idioter, är det OLAGLIGT att vara framgångsrik? Stå det i regelboken bredvid offside och inkast, en regel som säger att en klubb inte får tjäna pengar och investera? löjligt argument.. PL har mest pengar för att vi är den bästa ligan, spelmässigt och intressemässigt, just nu. Hata inte vår framgång
Men fotboll är som det är, det bästa lagen vinner och just nu är det de engelska lagen inget snack om saken. Jaja, nämnde det bara. Har ju sagt att pl är bättre JUST NU. Bättre spel->Mer Fans->Mer intresse->Mer Pengar->Bättre spel osv osv. Italienska lag har bättre publiksiffror(?)
TopDogz147 P18 Har du hört talas om den moderna fotbollen?
Du har ingen aning om vad som försigår i england, fotbollen har sålt sin själ där helt enkelt.
har dem? finns ju stora tomma sektioner på nästan varje arena (arenorna är kanske förstora då Roma har en arena som tar in 70-80 tusen men snittar på 45-47 tusen)
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Publiksiffrorna i Italien är ju katastrofala, så svaret är nej. Däremot har dom säkerligen en roligare publik. "Bästa ligan" är ju en smaksak, för mig är den bästa ligan den som spelar roligast fotboll(vilket knappast är fallet i England). Mittenlagen i England håller för låg nivå.
Det är roma, men milano lagen spec milan har väl det bästa snittet och det är på runt 80 000.. inter brukar ha runt 70 000 men annars är det som du säger att arenorna är för stora.
såg en lista på bästa publik snitt. 1milan 2 roma 3 inter (skiljde sig typ 1000 mellan roma och inter) sedan typ napoli/genoa/juve
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Xtremesia P15 Aldrig att Milan och Inter snittar uppemot 80.000, publiksiffrorna i Italien har sänkts mycket de senaste åren på grund av flera anledningar.
Brukar vara fullsatt på san siro, dock inte på inters matcher. Men jag har säkert fel om du säger så.
tror milan snittar på 66 tusen cirka, alltså inte fullsatt
Rafa: Not fair 2nd May 2008 John Coates Liverpool manager Rafa Benitez has blasted Chelsea and Manchester United for not resting players ahead of their second leg Champions League semi-finals. The Spaniard is furious that both clubs played their first teams in the encounter at Stamford Bridge. “It’s unfair” “Both Barcelona and ourselves rested players but Manchester United and Chelsea play their first team” “It’s an unfair advantage and allows those teams to become, how do you say? Battle-hardened?” “If I knew they were going to play full teams then I would have played full team too. I spoke to Frank (Rijkaard) and he is unhappy about it as well” Benitez is now insisting the FA and UEFA look into the situation. “Macherano received a long ban for talking to the referee and now Manchester United and Chelsea play full team and no bans for them” “It’s important that this is investigated” Steven Gerrard echoed his manager’s sentiments by insisting that teams who are still in the league have an unfair advantage. “They can afford to play the same team as their league games count for something”. Spokesman from both United and Chelsea refused to comment. hahahaha vilket ärkemongo.
vadå sen när är det mot reglerna att spela med sina bästa spelare?
Benitez är ju fan HELT jävla mongo, alltid tyckt det men detta tar fan priset.
Har du hört talas om den moderna fotbollen? Du har ingen aning om vad som försigår i england, fotbollen har sålt sin själ där helt enkelt. Jag vet mkt väl vad som försigår, men det är priset för framgång, tyvärr.. men det betyder inte att ligan är skit.. förresten så delar tex inte everton och liverpool, eller united och city stadium som dem gör i italien hahaha.. vilka rivaler som broderligt delar hemmaplan.. Och NEJ, italien har allti tomma platser, och sluta jämföra toppmatcher bara... englands div 3 har mer fans än italiens toppmatcher i serie B
nästa gång MANCHESTER och ENGELSMÄN klagar på ITALIENSK (försvartaktik)fotboll ska jag stoppa vidion med Barcha mathcen i äshlet på dem.... ALDRIG sätt så mycke försvar!!!! engelsk fotboll suger bajs fan!
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Å dessa bittra hatare... Vilka lag, spelar offensiv fotboll på Camp Nou - bortsett från Barca? , är min motfråga.
Psycholess P27 Lag som inte suger kuk. eller åtminstånden INTE KLAGAR PÅ ANDRA LAG när man kör så själv.
Är man i CL final så sugen man uppenbarligen inte, eller hur?
Psycholess P27 Klart man kan. Grekland vann em vafan. Men jag skiter i de.
jag säger bara KLAGA INTE PÅ ANDRA LAGS TAKTIK NÄR MAN KÖR SÅ SJÄLV!
det är det som stör mig och det är det alla engelska lag gör bara för dem suger!!!!
folk klaga ihjäl sig på Italen. Men det M.U gjorde mot barcha specielt första SF mathcen va det värsta jag sett. ÅTMINSTENDE SLUTA KLAGA PÅ ITALIENS TAKTIG FÖR I HELVETTEEEEEEEEEE OM DEM SKA KÖRA SÅ SJÄLVA!!!! (säger så först å främst till alla fans men även laget)
!!! och SKRIVANDE MED STORAS BOKSTÄVER blir bara ap jobbigt. Men anpassar sin taktik efter motstånd. Spelade United like defensivt hemma mot Barca? Du svarade aldrig, vilket eller vilka lag spelar offensiv fotboll på camp nou? "dom som suger kuk" är inget svar utan det säger bara att du har limiterade fotbolls kunskaper. (Jag är inget United fan)