Manchester United - Barcelona 29/4-08
Matchstart: 20.45Kanal: TV6Domare: FandelFörutsättningar: 0-0 på Nou Camp. Barcelona går vidare på alla oavgjorda resultat > 0-0. Båda lagen kommer till Old Trafford med en förlust i baken. I Barcelonas fall står hela säsongen på spel nu när man inte kan vinna ligan. Rijkaards framtid avgörs förmodligen ikväll. United har frågetecken kring Rooney och Vidic, men, de kommer troligtvis spela då det står mycket på spel. Vidare lutar det åt en uppställning med Carrick, Anderson och Scholes på mitten alternativt Hargreaves istället för Anderson. Ronaldo och Giggs på kanterna. Jag hade gärna sett ett sånt här lag vid start: vds brown ferdinand vidic evra hargreaves scholes anderson ronaldo rooney tevez Barcelonas försvar imponerade inte på Nou Camp, inte heller under helgen som gick. Sätts de under press hamnar det ofta i svårigheter. United har inte spelat med mer än en forward de senaste tre matcherna och har lidit otroligt mycket offensivt p.g.a det. Den här matchen kommer med största sannolikhet bli en målrik match, där målen avlöser varandra och tvingar motståndarna till mer offensivt spel.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
united hoppas man vinner ikväll :)
Jag gillar Elk, Elk gillar MIG!!!
det känns verkligen i hela kroppen det är helt sjukt.. pirrar hela tiden man går runt och försöker fördriva tiden med annat men vafan.. vad ska man göra, känns som att jag måste sysselsätta mig annars bli jag dum i huvet i min långa väntan....ska städa mitt rum..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fakk har det bara gått 40 minuter sen jag skrev här? känns som fyra timmar sen.. orkar inte vänta...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
frost jag ryser...
baaaaaaarca baaaaaaarca baaaaaaaaaaaaaaaarca! darrar under press, laget lirade med b-stjärnor och a-lirarna stannade hemma, man sket totalt i depor matchen, frank satt mest och funderade på denna matchen, laget kommer taggat och spelsuget, barca vinner 3-1, ronaldo börjar gråta så mascaran rinner.
någon som vet om man kan få CL låten som ringsignal, ja älskar den o ryser o frustar o gör allt möjligt när jag hör den...
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
You naughty scouser :)
"Barcelonas försvar imponerade inte på Nou Camp" Allvarligt? Till och med jag som Chelsea-fan var duktig impad av försvaret faktiskt, med undantag från vissa situationer, men i sin helhet var det mvg :) Tror att United kommer smälla på som fan offensivt i början och om Barca kan utstå de första 15-20 så kan det bli jämnt. Om inte, så blir det slakt på OT.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Men lägg ner. Mycket att försvara sig emot när motståndarna anfaller med en yttermittfältare och hans support som kommer tio minuter senare.
Psycholess Varje gång du tippar oss som vinnare så går det åt helvete.. se så nu, skriv att du tror att vi förlorar :) nej men seriöst..vi tar fan den här matchen.. 9 år är en lång väntan, halva mitt liv.. jag vill se en till CL final nu
Ska bli intressant att se, fördel United får man säga.
¡VISCA EL BARÇA!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
UNITED TILL CL FINAL, OCH MILAN TILL UEFA CUPEN dream coming true ..
Top, k, ni loosar med 0-3, messi gör alla :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
tack tack :D
Rykten säger att Vidic startar och att Rooney avstår.
barcaaa... allt för att united inte får ta dubbeln. spännande match!
barca barca barca!
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Är det något lag unnar en ev. dubbel så är det just United (Dock inte på Chelseas bekostnad :) ) pga att jag anser att ingen annan klubb har spelat på den nivån som dom har denna sässongen. Om Chelsea inte kan vinna ligan så är det ingen snack om att det är United som ska vinna. Samma med CL. Om Chelsea ryker imorgon emot pool så är det United som ska ha titeln - ingen annan.
Blir en förjävla bra match. Båda lagen är laddade för offensivt spel,måste det lag som presterar bäst och underhåller mest vinna!
Meep meep
jahapp då håller man alla tummar o tår på att man u tar sig levande ur detta. viva old trafford. drömmer mardrömmar om en final med barca chelsea :-(
Barca - Liverpool i final..
Ingen Rooney eller Vidic ens på bänken :(
http://duckdown82.tumblr.com/
Fucking SHITE! Helvete. Barca team: Valdes, Zambrotta, Puyol, Milito, Abidal, Toure Yaya, Messi, Xavi, Deco, Iniesta, Eto'o. Subs: Pinto, Gudjohnsen, Henry, Edmilson, Sylvinho, Thuram, Bojan.United team: Van der Sar, Hargreaves, Ferdinand, Brown, Evra, Park, Scholes, Carrick, Nani, Ronaldo, Tevez. Subs: Kuszczak, Anderson, Giggs, O'Shea, Fletcher, Silvestre, Welbeck.
Jag har aldrig! sett ett man utd så tillbakapressade första 10. KOM IGEN BARCA
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
KUK fan fitta kuk fan, bög sholes, faaan
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
vilket snyggt mål av scholes. roligt att zambrotta klantar sig två gånger efter varandra vid målet. barcelona är för uddlöst. eto'o vill inte. in med henry : )))))))))
måste spela mer agressivare.. fan komigen varför är vi så passiva första och sista kvarten? Nu måste vi höja vårt spel och sätta dit en boll till så e saken klar! Kom igen mitt kära United <3
Haha, brown lyckas knocka van der sar 2 ggr. Tänk er messi + ronaldo i ett lag"dreggel"
barcelona är för uddlöst. eto'o vill inte. in med henry : ))))))))) henry hade varit en bra utväg för barca håller jag med om. får se om det blir ett byte, helst med minst 30 minuter kvar av matchen för att han ska komma in i spel. annars matchbilden rent generellt ser jävligt bra ut. rolig match, utmärkt närspel från barca på mittfältet. fina löpningar och bra bollmottagningar från messi. stark offensiv öppning av matchen från united, ingenting vi inte kunde förutspå. scholes blev lite chockad själv såg man... stört mål. barca måste börja trycka på och få fler bollar på mål. allt för många chanser går utanför. som matchen ser ut nu så skulle ett 2-0 mål inte chocka mig ett dugg, ett 1-1 mål däremot skulle göra mig jävligt glad för det hade tvingat united spela deras toppfotboll och matchen skulle blivit än mer spännande... vi får se
Byt ut deco, flytta ner iniesta, in med henry..
sett faguson utan tuggummi, någonsin?
"Tänk er messi + ronaldo i ett lag"dreggel" Huh? Paul Scholes, vilken lirare! Han var verkligen värd att göra det där målet. Komplett fotbollsspelare.
va äckligt detta va
Alles ausser Hamburg ist scheisse!!! Maria, många år och mil från här
wohoooo man utd!!!! jäää:D:D:D
Tyvärr Messi men om man inte skjuter i sånna där jävla dunderlägen som man har genom hela matchen även övriga spelare så blir det inga mål. Grattis United.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Måste gratta man u, men samtidigt måste jag ge en eloge till zambrotta. Såg absolut inte han som någon extraordinär försvarare, men fan va han plocka ronaldo, ronaldo borde ha sökt ytor på den andra kanten när zambrotta gång på gång stoppade han.
UUUUUUUUUUUUUUUNITED!!! Äntligen final! Fyfan vad det känns bra! Scholes is fucking stellar!
Kul att se två engelska lag i finalen.. kul.. verkligen...*host*
tur att inte barcelona vann iaf.. bara töntar som håller på dom
I extas, fy fan vad ska man säga. PARK vilken jävla krigare
http://duckdown82.tumblr.com/
Ses finalen :)
Med nöje. Vi har 3-1 på er den här säsongen, watch out ;)
woooooooooooo, bryr mig inte vem som går vidare imorn, imorn säger jag säkert annourlunda, två engelska lag i finalräcker bra för moi just nu (imorn är jag tillbaka till mitt chelsea-hatande self)
OMG JAG ÄÄÄÄÄLSKAR LIVET!!! Psycholess din ödmjuka jävel, man tackar för resultatet!!! Åhh jag älskar united så mkt, shalalalala!! 9 års väntan!! UNITED ARE GOING TO MOSCOW!!! Nu ska jag ut och dricka så att jag kan spy och sjunga samtidigt fan vad hes jag kommer vara imorron.. nu kmr glädjetårarna!! fortfarande en halvtimme efter match...åhhh fotboll.. denna vackra sport
Med detta avslutar vi och säger tack och adjö från old trafford.
Haha
TopDogz147 P18 Det är alltid roligt med fanatiska fans som får resultat med sig, grattis!