I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hammarby - AIK 14/4-08

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2008-04-21 17:16
djurgårdssupportrar...d börjar med ett par.sen som nån sa så kommer folk på att..fan man kanske ska bli gårdare...sen är d som sagt nånting man ska va om man vill val ite schtekig..då e man gårdare..sen att man inte kan ett enda namn i laget spelar ingen roll....d e ju coolt...o inne...man kanske kommer in lättare på whiteroom om man e gårdare??

seriöst...ni e ett skämt...

en fråga till er gårdare....vi säger att AIK och djurgården skulle byta spelare...helt o hållet...hur skulle ni se på den saken?
vi är överallt!

2008-04-21 19:04
Nej så klart av 2 andledningar, vi vill inte ha in solna-svin i vår klubb, och  vår trupp är mycket bättre.

Ja precis alla Djurgårdare bor på Östermalm..
 DIF!

2008-04-21 19:48
vår trupp är mycket bättre

Det är väl det den verkligen inte är? snarare att dom gjort det bra med tunt material

2008-04-21 20:39
Ja precis, vad ska vi med glaslirare som inte funkar ihop till?
 DIF!

2008-04-21 22:48
Järnkaminer kallas vi, allt handlar om hjärta.
Något solnaklubben allt för ofta saknar.
DIIIF

2008-04-21 23:13
_NoVA_ P22

en fråga till er gårdare....vi säger att AIK och djurgården skulle byta spelare...helt o hållet...hur skulle ni se på den saken?

Öhh va?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2008-04-21 23:15
Haha hur många lag hade egentligen tagit in clowner som Öhrlund och Arnefjord. Inte ens ljungskile.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2008-04-22 01:02
Kolla publiksnitt snälla. Vi är störst, bäst och vackrast.

"Haha hur många lag hade egentligen tagit in clowner som Öhrlund och Arnefjord. Inte ens ljungskile."

mentalskada eller?

Bajens superköp rabi shabaan e sämre. När quirinio (stava) kom till diff, bänkad större delen av säsongen. Snacka inte, apjävel!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2008-04-22 01:16
Shit...att det fortfarande snackas alltså...

Jag kan stå rakryggad och säga att AIK gjorde en bra match framåt men en katastrofal match bakåt idag mot IFK Göteborg. Jag kan säga att vi har problem med målskyttet men att det börjar närma sig nu. Jag kan säga att vi tappar publik i större grad än många andra klubbar men att vi ÄNDÅ har mer publik på matcherna och högre snitt än alla andra. Jag kan säga allt detta och ta in allt snack om skandaler och spelarproblem och kalla mig stolt AIK-are.

Vad säger ni Djurgårdare om 0-0 mot GAIS? Vad säger ni Djurgårdare om 1-1 mot Örebro? Ni har mött ett tippat topplag och tagit en poäng och det var på hemmaplan. Vi har mött tre tippade topplag på bortaplan och tagit en poäng.

Onödigt att diskutera detta. Speciellt i en tråd om Hammarby-AIK.
•pave paradise•

2008-04-22 08:02
lhabia: En BRA match framåt är väl att ta i.. det fanns intentioner och vissa lägen. men mestadels var det tafatt..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-04-22 11:36
Bob

precis d ja vill få fram..du har inte nån speciell kärlek till din klubb...

hade du haft d hade du struntat i vilka som hade spelat i klubben eller hur?

hade dif o gnaget bytt spelare hade ja älskat AIK lika mkt..

man älskar klubben inte spelarna..

men tydligen inte ni gårdare.....otippat......not
vi är överallt!

2008-04-22 12:13
Filbunke:

Mjo, bra var det väl inte. Eller jo, hade det stått 0-0 och slutat så hade vi sagt att det var en väldigt bra match framåt. Men jag förstår vad du menar.
•pave paradise•

2008-04-22 12:41
Användaren är inte inloggad _NoVA_ P22:

Snacka inte, i sådant fall är du minoritet, jag har då inte mött nån annan som resonerar så. Att spelar lämnar för huvudrivalerna finns ju inte. Eller du kanske skulle vilja ha Batan i gnaget?
 DIF!

2008-04-22 17:49
jag skulle inte sluta älska AIK för att batan kom dit...men ja skulle tycka han e den horan han är...et har ingenting med kärleken till klubben att göra...då blir det bara personligt hat mot en enskild spelare
vi är överallt!