Vad i helvete?! Jag missade kvalet idag (skjut mig, tack) och bara för det så ser det ut att ha blivit världens grej. Har inte vetat hur det slutade på hela dagen. Fick reda på det exakt nyss när jag gled in på nätet.
1. S. Vettel, Toro Rosso, 1:37.555 2. H. Kovalainen, McLaren, 1:37.631 3. M. Webber, Red Bull, 1:38.117 4. S. Bourdais, Toro Rosso, 1:38.445 5. N. Rosberg, Williams, 1:38.767 ...läser jag på Viasatsport.
VA?! Hur underbart som helst, Toro Rosso kliver äntligen fram. Vi såg redan förra helgen att de börjar komma på fötter. Hoppas de klarar att hålla platserna hela racet, skulle vara fint det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som tur är har man ju VS1 och kan se reprisen nu :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MEN SVARTFLAGGA DEN LILLA MUPPEN!
Dieallot Hamilton ja, jävla svin. Så fantastiskt att han vinner Vettel. Han var min nya favoritförare inför säsongen, men jag trodde inte han skulle börja prestera nu redan.
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
YaO: Precis. Han tror han äger alla spår överallt. De borde läxa upp honom ordentligt. Vettel... vilken sensation. Rös i hela kroppen när han tog sig över mållinjen och tog sig på hjälmen. Hoppas det håller i sig, att han kan fortsätta visa att han är en bra förare. Nu börjar det ta sig, skönt att det sket sig för alla stora förare idag, vilket gjorde att Kubica tog en viktig tredjeplats och därmed klättrar lite i tabellen och skapar en lucka till Kimi och är nu endast 12 poäng efter Massa. Det kommer bli spännande nu i slutet. Alla tre är med och slåss om titeln.
Moderator
2008-09-14 16:03
sjukt roligt race idag. förvånad att så många tog sig i mål men ja vad ska man säga, vettel var outstanding det är monza och ferrari är inte på pallen (lite men ändå inte). svårt att smälta vad jag nyss såg och riktigt sugen på singapore nu.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
riktigt sugen på singapore nu. Skoja inte! Haha, jag satt och skakade i stolen under presentationen! ;D
Kommer bli sjukt fett.
Jag är lite lat. Vilket datum är Singapore?
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
Moderator
2008-09-14 23:47
28e
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Jag fattar inte att Hamilton inte blir straffad för sitt beteende. Hamiltons sätt att bete sig är fan som Schumacher i hans värsta stunder, han kan ju uppenbarligen inte ta att bli omkörd. Sätt honom rejält på plats nu så kanske han skärper sig, det fungerar ju fan inte att ha en jävla vilde som rullar runt och prejar folk hej vilt för att slippa att bli omkörd. I övrigt är det alltid kul med regniga tillställningar som denna, kan ju lätt bli segt annars. I sånt här väder slits man ständigt mellan hopp och förtvivlan. Synd att inte Kimi kunde plocka den sista pallplatsen, hade varit roligt med tanke på hans återkomst i tävlingen framåt slutet.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Jag fattar inte att Hamilton inte blir straffad för sitt beteende. Hamiltons sätt att bete sig är fan som Schumacher i hans värsta stunder, han kan ju uppenbarligen inte ta att bli omkörd. Sätt honom rejält på plats nu så kanske han skärper sig, det fungerar ju fan inte att ha en jävla vilde som rullar runt och prejar folk hej vilt för att slippa att bli omkörd. Kom igen nu alla hamilton hatare. killen är 23 år och kör för sin första vm titel i formel 1 hade inte tagit lite dumma spår då för att säkra eran första vm titel eller???? och om man tittar på alla stora förare så är alla äkliga och as på banan. shumi var det alonso är ett äkel hill var en idiot han med. så hamiltons betende kännetäknar bara att han kommer bli en stor förare.=).. härligt att vettel kör hejja tyskland........
Ska bli intressant att se om någon av Ferrariförarna hinner döda en mekaniker innan säsongen är slut. De är på god väg iaf.
Fan vad jag hoppas på Kubica nu. Han ligger 10 poäng efter Hamiltion, och om Hamiltion ska fortsätta köra SOM han gör nu (och slutet på förra säsongen) så har Kubica sin första VM-titel i F1!
Dirty-k - Du har fortfarande fel. Ta exemplet Schumacher, han blev gång på gång avstängd för det han gjorde. Han var svinaktig och kunde inte ta att förlora, främst när han var yngre, men han blev straffad för det också. Problemet är att Hamilton under flera lopp den här säsongen bör ha haft en två tre drive-throughs per tävling, men hans beteende tolereras. Det kanske är gränsfall, men när en förare kör svinigt och vådligt för sig själv och andra är det inte okej att bara låta det ske gång på gång.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Hahah, vafan. Det är näst sista racet idag ju :( Jag visste att vi var inne på upploppet, men kom igen. Jag vill inte att det ska ta slut. Synd att Kubica starta från elfte startruta idag, och får kämåa väl om han ska ha en chans på VM-titlen. Hamilton i polare med Kimi brevid = Misstag :D Nya Viasat Motor är grym! Sändningen börjar om 30 minuter, alltså en timme innan. Försnack och allt. Såg båda träningarna igår. De har bra täckning nu!
Sjukt jävla spännande nu innan start, jag tror att jag kommer spy :/ Edti: Mycket felstavning i mitt föregående inlägg: Hamilton i polare = pole Kämåa: kämpa
Fyyyyyyfan vad spännande det kommer bli imorgon! Massa från Pole och Hamilton från 4:e. Ett resultat som iofs kan stå om Hamilton ska vinna. Men det var många som visade styrka: Trulli kvalade in som 2:a, Vettel hade bra tider och Alonso var snabbast på träningen men tappade på kvalet. Men han har farten där och kommer säkert ta fram den då han vill att Massa ska vinna. Hamilton får det svårt, han har bara sig själv på sin sida när han är ute på banan. Kommer bli ett fett race imorgon, no shit.
Inte för att jag gillar Hamilton så mycket, men jag gillar inte Massa heller, därav tycker jagd et som hände idag är kul som fan!
Grattis hamilton, nu kanske du utvecklas till en trevligare förare.
fan va surt för massa, efter en sån körning kändes d tungt o se hamilton ta d hela. omständigheterna hade varit mer passande om massa vunnit, d där blev som ett slag i ansiktet..... hoppas räikkönen stilat till sig till nästa säsong.
Va fan gjorde Glock när han blir omkörd i typ nästsista kurvan?
Han hade torrdäck. Det regnade. Det var uppförsbacke. Slir och lite sånt :) Hamilton och Vettel plockade 12 sekunder på honom det varvet. Han hade stora problem. Fast jag vill tro att han vek av lite med flit också efter att ha blivit omkörd av Vettel :)
fan vad bra det här året var. är det bara jag som tycker formel 1 har blivit roligare de två senaste åren.. härligt att hamilton tog det är riktigt imponerad av honom..
Det har du rätt i. Det är så jävla jämnt! Vem som helst kan fan vinna. Lika kul var det inte när Schumi pwnade och man inte behövde se racen, man visste hur det skulle sluta. Men sen kom en man vid namn Alonso och ändrade på hela cirkusen. Vi får tacka honom för det. Nästa år då? 1. BMW måste ta en steg till, göra nått för att få en jämn och bra bil. Tror att Kubica kommer vara med att slåss om titeln redan i Australien ;) 2. Vettel. Grabben har stil. Synd att han bara bytte till Red Bull. I min mening kunde han lika gärna stannat kvar i STR då jag tycker de presterat bättre än Red Bull. Men han kommer plocka några pallplatser, kanske en vinst och vara i Renault, BMW eller Ferrari 2010. 3. Alonso kommer att vara med och slåss om titeln, helt klart. Han vaknade till på andra halvan och visade att han kan fortfarande kan pressa det lilla extra ur Reanult-bilen. Minus är att han har en helt värdelös stallkamrat som inte ens kunde hjälpa till om det så var tomt på banan.
. Alonso kommer att vara med och slåss om titeln, helt klart. Han vaknade till på andra halvan och visade att han kan fortfarande kan pressa det lilla extra ur Reanult-bilen. Minus är att han har en helt värdelös stallkamrat som inte ens kunde hjälpa till om det så var tomt på banan. Det är sant. jag fattar inte att piguet fick vara kvar han måste ju kört sönder mest murar genom formel 1 långa historia. men men det tror väl på honom. hoppas som fan på vettel. ska bli kul att se vad han gör nästea år..