Såg man det då Red Wings slog Anaheim med 5-0 eller vart såg man det?
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Nån mer än jag som laddar för matchen redan? :P
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Underbar start av Anaheim!
Det är inte lätt när det är svårt..
Såja, Detroits flickscouter får sommarlov.
Fyfan! Vart jävligt jämnt där på slutet. Var rätt så avslappnad match dem 2 första perioderna. Äntligen final!!!!!!!!!!!!!!!!! ANAHEIM!!!!!!
Inga fler snöänglar av Hasek!
Jaha, första finalmatchen på måndag i honda center. :) Ska bli oerhört spännande o se hur det blir. Om Ottawo kan spela som dem gjorde med buffalo... om anaheim kan vara lika bra som dem har varit hela säsongen.
jävla ankor :(
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
fitt ankor... hata pronger!!! dock kul för selänne som kanske kan vinna något för en gång skull... Ottawa tar det!
Omae wa jowai
Påhlsson är en riktigt duktig dc.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Finalen börjar Maj tjugo ottawa? HEHEHEHE
Finalen börjar Maj tjugo ottawa? HEHEHEHE??????????
http://duckdown82.tumblr.com/
Jag tror Ottawa tar, det blir 4-3 i matcher. Fast jag hoppas såklart på Anaheim :) Längesen en finne fick lyfta bucklan..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Pang_kwa P21 skrev: Semifinaler: Buffalo - New Jersey 4-3 Detroit - Anaheim 2-4Final:Buffalo - Anaheim 4-1 Winner: Buffalo Aset P24 skrev: Semifinaler:NY Rangers - New Jersey 4-3Detroit - Vancouver 4-3 Final: Detroit - NY Rangers 3-4 Winner: NY Rangers Min tippning ser lite bättre ut än din ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan är det bara jag som är uppe? trodde första matcher var inatt, typiskt då man gick och la sig halv 11 för att stiga upp kl. 2.
ägd! jag också :)
Bara några timmar kvar nu....
ska vi tippa på...4-2 till ottawa inatt? 2 mål av alfie
nej 3-1 till Anaheim! ett självmål av alfie
Sådärja! Vände matchen!! ANAHEIM!!!
balle! aja de här vänder ni o tar ottawa
ANAHEIM!
Ähh, torska i disneyland är inget märkvärdigt.
Påhlssons kedja dominerade Alfredssons totalt hela matchen. Alfredssons kedja skapade inte ett skit medans dom gav bort pucken i egen zoon mitt framför mål flera gånger.
Pålle är grym som fan, synd att han alltid står i skuggan av andra (sett från allmänhetens ögon).
Påhlsson är en viktig kugge, precis som alla 3:e och 4:e centrar får han ganska lite utrymme i media, men dom uppskattas oerhört mycket av de som är insatta i hockeyn. Viktiga i Boxplay och framförallt när det drar ihop sig i viktiga matcher.
Härligt att Anaheim tog första matchen, mycket viktigt. Tar anaheim nästa så tror jag det är kört för Ottawa, men än så länge är serien öppen.
Mitt lag i stargm gick ganska bra i natt. 50 poäng.. (Selänne, Getzlaf, Moen, S.Niedermayer, Volchenkov och Giguere) Sorry att jag la 3 inlägg i rad, var så ivrig så tänkte inte på att skriva allt på samma :)
Några minuter kvar tills matchen! Någon som ska den?
jag kollar as we speak
Anima Sola
ANAHEIM!!!!!!! Fyfan vad bra! Jag tycker nästan att dem skulle ha mer mål. Ottawo såg farliga ut i början + 5 mot 3 läget.
Påhlsson vann denna matchen helt på egen hand. Nej men han var lätt bästa spelaren på planen, inte mer än rätt att det blev han som fick avgöra också.
Underbart!
Härligt! Det här vänder Ottawa aldrig.
Blir 4-0 i matcher nu, Ottawa är i brygga!
Vi Ducks fans ska inte jubla för mycket. Det är hockey o allt kan hända!
Ducks kan suga dock tror jag att dom vinner tyvärr... ducks ser ut att kunna vända vilket underläge som helst... hur dåligt dom än spelar... hoppas ändå på ottawa..
Omae wa jowai
Hur dåligt de än spelar? De har ju knappast varit "dåliga" under säsongen. Tyvärr så pallar inte Spetälska, Krullet och Tysken av Anaheims checking-line.
Hehe, ja, vart är Anaheim dåliga någonstans?
0-5 mot detroit till exempel... o jag sa inte att dom var dåliga eller hur era små slicka röv på ducks kräk... läs vad jag skriver istället för och reagera precis som om jag kallat era mammor för horor... jag skrev att dom kan resa sig hur jävla dåligt eller underlägsna dom än e.. mot detroit var dom klart det sämsta laget i många situationer men klara det ändå... läs först reagera sen... Baka da ^^
Omae wa jowai
Tyvärr, orkar inte läsa det du skrev, svider i mina ögon.
Kom igen nu Selänne.. tryck dit några strutar så du får den där Conn Smythe Trophy som du är värd! För tillfället tror jag Giguere ligger bäst till att få priset. Anaheim vinner nästa match med 3-1.
Det är inte bara Giggles som ligger före honom i kriget om conn smyth. Påhlsson, Pronger, Getzlaf vinner den före honom tror jag.
vänta ni tills affe vänder skiten på egen hand,,,, jävla disney fjollor FORCA BOSTON
jävla disney fjollor Dom är faktiskt fd disney fjollor
Men Disney tillhör Anaheim. Arenan ligger precis bakom disney world. :)
Disney World ligger i Orlando, Florida.
spelas tredje matchen inatt?
ja det gör den :P
Omae wa jowai