hur skulle de kunna mötas i final?
Omae wa jowai
Slug båda lirar i western conference så det funkar ej.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
western conference final :)
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
Min drömfinal vore NY Rangers-Vancouver. Repris på den övergrymma finalserien 94/95.
You love New York / But New York don't love you
hehe a just de så är det ;) aja..så länge detroit vinner så :P
980406 Säsongen 93/94 var det :) Annars blir Rangers utspelat av Buffalo nu tyvärr. 1-0 såg dock ut att gå skridsko in men jag har inte sett nån bra repris. 2 & 3-0 var såna jävla försvarstavlor så man börjar gråta. 4-1 slog han in med handen, men efter långt samtal och video-tittning godkändes det :S Så det ser ut att bli fet förlust!! Suck.
CAMPIONI!
Buffalo - Rangers 5-2, Anaheim - Vancouver 5-1(McDonald 3+1). Ganska klara siffror jämfört med tidigare i slutspelet. Matcherna mot Dallas verkar ha satt sina spår.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rizmo, haha du har så rätt :) 94/95 var en urtrist serie mellan def-New Jersey och Detroit, 4-0. Den hade jag nog förträngt!
You love New York / But New York don't love you
94 var året allt hände så jag minns det klart! Rangers, Vm-brons i fotboll och OS-guld i Lillehammer! :) Anaheim borde ta det i 4 raka, Vancouver är slitna. Rangers kommer få det otroooligt svårt. Men jag hoppas vi kan vinna alla hemma och lyckas snubbla till oss en bortavinst i sista omgången. Va tror ni om Devils-Senators? Detroit-San Jose kommer bli galet tufft!
CAMPIONI!
Senators tar devils i en tuff serie, Detroit kommer få det kämpigt mot sharks, speciellt med muren Holmström borta i början på serien.
Fyfan snart börjar 5:e perioden, Anaheim-Vancouver... live canal+ go Vancouver :)
vet nån var man kan se matchen på nätet? lyssnar nu som bäst på radio men det suger en aning.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan
Såhär ser min tippning ut: Kvartsfinaler: Buffalo - NY Rangers 4-3New Jersey - Ottawa 4-3Detroit - San Jose 4-2Anaheim - Vancouver 4-1Semifinaler: Buffalo - New Jersey 4-3 Detroit - Anaheim 2-4Final: Buffalo - Anaheim 4-1 Winner: Buffalo Så där tror jag det kommer sluta (gjorde den där förra veckan strax innan kvartsfinalerna skulle börja) Vad tror ni? :)
Så här hoppas jag att det blir: Kvartsfinaler: Buffalo - NY Rangers 3-4New Jersey - Ottawa 4-3Detroit - San Jose 4-3 Anaheim - Vancouver 3-4Semifinaler: NY Rangers - New Jersey 4-3Detroit - Vancouver 4-3Final: Detroit - NY Rangers 3-4 Winner: NY Rangers Rangers gör en ofattbar upphämtning mot Buffalo och vinner den gastkramande 7matchserien som får hela New York att stanna upp mot Devils. Samtidigt som The Battle of Swedes mellan Detroit och Vancouver svänger och svenskarna öser in poäng. I match 7 i finalen avgör Nyllet på egen hand och gör hattrick samtidigt som Lundquist håller nollan. (Min realistiska final är väl Buffalo-San Jose)
Thornton lär sänka Detroit.
Då var det dags igen, Detroit gjorde slarvsylta av San Jose innan idag, nu väntar vi med spänning, hoppas Devils håller liv i serien, även satsat pengar på dom.. men tror Affe har andra planer.. blir en kuslig drabbning iallafall... NHL Slutspel äger!!!
Det gjorde devils inte. Brodeur verkar inte ha varit i särskilt bra fort på siståne. Tippade devils i final men det sket ju sig, får hoppas att Heatley tar hem poängligan eller Detroit vinner så att det kommer in nånting åtminståne. Skulle vara nice med Buffalo-Ottawa i semin nu.
Kommer bli klart spännande semifinaler. ANAHEIM!!
Tråden behöver inte dö för att Rangers åkte ur! :) Detroit kan gå vidare idag..... Se hur det går.
Anaheim - Buffalo i final tror jag. Läste nåt program som heter Joost där tydligen finalerna skulle visas gratis. Låter bra för oss som inte har canal+. Gillar för övrigt inte riktigt kommentatorerna på canal+, blir ingen riktig känsla och många ggr vet dom ju inte vad dom snackar om. Calle J är ett undantag. Är det bra kvalitet på joosts sändningar?
Gillar du inte Canal+ NHL sändningar? Jag gör vad som helst för att hockey VM o dylikt ska visas där, för det är så jäkla bra produktion+kommentarorer. Jag har kollat på internet för ett tag sen och det är jävligt bra kvalitet. Jag har 1.5 mbits internet. Dem gångerna det laggade var när dem filmade på publiken. Dock var det inte "Joost" jag använde.
Det är ju mycket bättre bättre då det visas med kanadensiska/amerikanska kommentatorer. Deras sändningar av elitserien är ju suveräna. Men ofta är det mkt sämre då dom visar NHL. Bra då det är Calle J som kommenterar men när det är tex Stefan Klemetz (eller vad han nu heter) å typ Arto Blomsten så är det inge vidare tycker jag. Sen borde dom visa studioprogramen från USA/Kanada. Men det har väl med rättigheter å göra antar jag.
Har yahoo lagt ner deras NHL sändningar? Där var det ju hur bra kvalitet som helst. Har kollat genom sopcast på slutet men där är kvaliten inte den bästa men bättre än inget iaf.
Sama, Sama Sama!!! vilken hjälte!! Detroit gonna kick ass :P Det är dags nu wings, va bra länge sen cupen var vår...
anaheim - detroit, fyfan säger jag bara, vilken matchserie!
mm! anaheim måste spöa skiten ur detroit, annars blir jag fan sur. :)
bara ine buffalo vinner.......
http://www.tok.studio.nu<br> <br>http://www.tok.pixbox.se
Anaheim -DetroitOttawa -Buffalo (säker) Final Anaheim-Ottawa
Anaheim vann nyss. Skit skönt..... Pronger var inte med o spela pga tacklingen på holmström. Men dem klarade sig ändå! Selänne gjorde några assister o 1 mål!!
Där ser man. Anaheim är alltså ett bättre lag utan Pronger - Största skämtet till ishockeyspelare någonsin. Vem hade kunnat tro det.
Word på den. Inatt går Ottawa till final, heatly och affe spelar skiten ur losalo. :)
Selänne sänkte svensklaget, så jävla gött
http://duckdown82.tumblr.com/
affe 4 prez
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Selänne strikes again!
Det är inte lätt när det är svårt..
YES!! :) trodde faktiskt att detroit skulle vinna där. Men ack nej! :) SELÄNNE!!!!!
Härligt Selänne!!!! Härligt Andreas Lilja haha, och Lidström styr in pucken i eget mål, kan det bli bättre :)
http://duckdown82.tumblr.com/
Haha, underbart :D
Det är inte lätt när det är svårt..
fan!! slarvigt av vingarna...nä visa vilka som har de bredaste o bästa laget nu detroit, drömfinal mellan ottawa o detroit :) hata selänne, hata anaheim
Är det nån som man unnar att vinna Stanley Cup är det Selänne. Och nu tror jag Detroit är ett slaget lag, blir svårt att vinna borta mot Anaheim, fast det är ju inte omöjligt men statistiken talar emot Detroit. Så vi får hoppas att det blir Ottawa - Anaheim i final nudå, där Anaheim vinner. Skulle iofs vara ganska roligt ifall Ottawa tar hem det också, hockeygalen stad som floppat dom senaste åren. Vi får se... Svaret får vi om några veckor.
jag hoppas på ottawa helt klart kanada förtjänar att glädjas lite
Omae wa jowai
Kanada vann VM, glädjande nog?
stackars lilja :(
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
blir svårt att vinna borta mot Anaheim, fast det är ju inte omöjligt men statistiken talar emot Detroit. Detroit är 1-1 i Anaheim. Varav en match då de våldtog ankorna med 5-0. På vilket sätt talar statistiken emot Detroit?
Från föregående år... dom senaste åren har ju Detroit alltid haft svårt på bortaplan i playoff
Vad har tidigare år för betydelse? det är inte i närheten av samma lag :) Då kan vi lika gärna gå tillbaka till NHLs första år så har Detroit garanterat fler vinster på bortaplan än Anaheim :)
Det har faktiskt ganska stor betydelse, det har man sett. Ikväll skjuter Selänne ankorna till final ;)