NHL Slutspelet
Nu börjar de nästa vecka, och så här ser de ut: Red Wings-Flames Ducks-Wilds Canucks-Stars Predatores-Sharks Sabres-Maple Leafs/Islanders Devils-Lightnings Trashers-Rangers Penguins-Senators Om Islanders vinner ikväll mot New Jersey ikväll så går Islanders till slutspel om dom förlorar får Devils möta Toronto. Tror på en final mellan Anaheim vs New Jersey. Devils kommer komma långt med Brodeur i målet, och Anaheim har 2 av NHL's bästa backar (Pronger & Niedermayer) + "The finnish slash" framåt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nepp, inte Dallas
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fasen va trist att Devils fegar nu mot Islanders, fast jag tror dom tar det ändå :) vill hellre se Toronto än Islanders i slutspelet... spännande och fan va bra det funkar med stream idag
jag ber för Penguins
Batman (during a bat-climb): "Careful, Robin. Both hands on the Bat-rope." <br> Robin: "Sorry, Batman."
aa, dom har faktiskt gjort en bra säsong.
Kommer bli så sjukt spännande. Anaheim får möta Wilds. Oj oj, så jävla spännande! :) Anaheim är fan värda stanley cup bucklan!!
Islanders till playoff...efter udda måls vinst :(
BuddyLove P23 En final mellan sharks å Canucks kommer vi inte få se pga dom båda spelar i western conference.
Dallas kommer vinna stanley cup
http://duckdown82.tumblr.com/
hoppas på detroit, vore skönt, de e dags igen nu..
intressant att ingen tror på varken detroit eller nashville...själv tror jag på detroit...
I aint talkin romance, but you get swept off your feet!
Jag tror på Nashville-Rangers i final.
CAMPIONI!
tveksamt att Nashville klarar Sharks. Vancouver-Dallas lär bli intressantast. Devils mot antingen Anaheim eller Minnesota får bli min vilda gissning.
Ottawa vinner!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
när blir det klart vilka matcher som visas????
Fan omöjligt att gissa. Haha, Wennerholm på Sportbladet som tippade Hurricanes sist och dom gick och vann hela skiten :)
Jag har mailat Canal+, fråga vilka matcher dem ska visa. Men jag har inte fått något svar ifrån dem. Aftonbladets hockey/sport journalister slickar forsbergs röv hela tiden. Dem är ett skämt.
Nu när jag kollar på deras tablå, så visar dem INGEN match ikväll. Vilket skämt.
Nu ringde jag kundservice. Dem kommer inte visa dessa 2 dagar, men natten emot torsdag och till söndag så visar dem.
svensk sportjournalistik över huvud taget är ett skämt, enda rapporterna från NHL är när "svensklag" spelar, eller när svenskar gör mål etc.. palla bry sig.
Haha japp! Sjukt frusterande när man är finnländare och selänne gör hur mycket poäng som helst, så skiter dem i det o skriver att foppa gjorde en assist i hans 430:e comeback! :)
Onsdag 11/4, 02:00 : NHL-slutspelet, första omg, match 1:7: NASHVILLE-SAN JOSE Torsdag 12/4, 02:00 , NHL-slutspelet, första omg, match 1:7: BUFFALO-NY ISLANDERS
Fredag 13/4, 03:00 : NHL-slutspelet, första omg, match 2:7: VANCOUVER-DALLAS Lördag 14/4, 21:00 : NHL-slutspelet, första omg, match 2:7: ATLANTA-NY RANGERS
Söndag 15/4, 22:00 NHL-slutspelet, första omg, match 2:7: DETROIT-CALGARY (Eftersändning)
Söndag 15/4, 02:00 : NHL-slutspelet, första omg, match 3:7: MINNESOTA-ANAHEIM Måndag 16/4, 04:00 : NHL-slutspelet, första omg, match 3:7: SAN JOSE-NASHVILLE
Sådär ser det ut för canal+.
men dom är rövar som inte visar nattmatchen mellan lörd och söndag... bah jaja man får va nöjd med det man får!
Jag förstår inte. Dem har 3-4 sportkanaler men dem kan bara visa 1 match för varje dag. Hade varit perfekt att utnyttja dem andra kanalerna också, för där visar dem ingeting på nätterna. Bara golf tv ibland. Bra kundtjänst har dem iaf. Kom en signal så svarade dem och 1 dag så svarade dem på mailet.
Red Wings Ducks Canucks Predatores Islanders Devils Rangers Penguins går vidare!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
1-0 till San José. Bara jag som kollar på matchen?
segt med en till övertid.
Det roligaste med svensk press e väl ändå när man öppnar tidningen o läser något i stil med "Foppa gjorde en assist när hans Nashville föll med 9-1"
Omae wa jowai
JÄVLA KLOCKJÄVEL!! Den pep ju aldrig så jag missa hela skiten! :(
Hade heldre sett Van - Dallas. Mer spännande. Mitt Anaheim vann till slut. :) 2-1... Trodde det skulle bli en skrällmatch när Minnesota gjorde 1-0.
Skit att Dallas torskade!!! Men kul att Anaheim vann och att Teme gjorde mål
http://duckdown82.tumblr.com/
dirtyfist skrällmatch? minnesota slutade säsongen 6 poäng efter Anaheim. Och var 2-2-0 mot Anaheim över säsongen. Det är inte direkt nån skräll om Minnesota slår ut Anaheim.
Anaheim har ett bättre försvar, och jag trodde dem skulle skrälla nu. Thats why!
bättre och bättre... namnkunnigare försvar... Minnesota har alltid varit starka bakåt :)
Omae wa jowai
nån som vet hur man får igång Comcasts websändningar? skicka ett pm til mig..
H-Beautiful: Kan dra det här. Använd IE. Gå till webcastsidan, klicka inte upp fönstret. Rensa cookies, temp files, allt där. Klicka ok. Öppna Lan-inställningar, fixa korrekt proxy, klicka ok. Öppna webcastfönstret.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
KungVikke: vilket är korrekt proxy då???
Någon som har tipps på vart man kan få tag i slutspels matcherna såhär i efterhand? misstänker att man inte får skicka länkar till nerladdnings ställen här i forumet så dra iväg ett mail till mig om ni vet något!
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
129.24.17.70:3124 devils matchen funkar finfint på denna
Jag är ledsen men jag fattar precis ingenting av de siffrorna..
Det funkade inte att bara klistra in i webb läsaren.. vad ska jag göra med dem?
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
aset sitter uppe och tittar på hockey varje natt :)
nä men lördagar är väl den enda gången man orkar se eftersom man jobbar resten av tiden.
Ok, jag sköämta :D hahaha
NY Rangers är heta! 2-0 mot Atlanta! Stanley Cup ska tillbaka till Broadway :D
CAMPIONI!
Rizmo, både Rangers och Atlanta är två av de sämsta lagen i slutspelet. Rangers åker ut på direkten i 2a ronden.
nu e du bara arj som fan för att det går dåligt för ditt lag. Rangers kommer lyfta sig, Jagr kommer lyfta sig och Lundqvist kommer storspela ännu större! Detta kommer gå långt, sanna mina ord! :)
CAMPIONI!
Nödvändigt av Nummelin att klämma in 1-2 med en minut kvar när jag hade 0-2 på tipset. Annars perfekta resultat inatt
Rizmo SÅ himmla dåligt tycker jag inte att det har gått för mitt lag än så länge. 2-0 i matcher. 4-1 (46-20 i skott) 3-1 (51-15 i skott) :D men jag tycker det finns typ 7 lag i Western som skulle kunna vinna stanley cup, och typ inget i Eastern.
Ok jag har ingen stenhård koll men.. Red Wings va? :)
CAMPIONI!