I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2007-04-25 23:59
Har inte läst tråden och orkar inte göra det heller men jag undrar bara hur man kan sno våran ramsa. Hur kom ens tanken upp på att man skulle göra något dylikt ? Det måste vara jävligt pinsamt för AIK och det hela är utom mitt förstånd.
Bäckamellen

2007-04-26 01:53
ajjja 

Vad var kränkande med 2000 plattser? skulle ni fått fler som skulle stått tomma då eller vad menar du? och vad får dig att tro att bortalaget ska fylla lika stor del av läktaren som hemma laget? Ja kanske om arenan skulle legat centralt som söderstadion, men nu ligger den borta i er jäva förort och inte inne i sthlm. Sen så är det ju sjukt jävla jobbigt att dra ut därifrån me bilen mm fins ju inga feta vägar.
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?

2007-04-26 11:05
Kul att ni kallar bajare kvinnomisshandlare när ni har största äcklet i Allsvenskan a la Dulee Johson i mittfältet :D
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2007-04-26 11:56
Varken AIK eller HIF imponerade i tisdags.
Ett typiskt derby där matchen (som i de flesta fall) transformerades från skönspel till kamp.

Jag personligen ser HIF-klacken som den bättre av de två.

Resultatet speglar verkligen inte matchen, dock kvalitén.

Ändå så tycker jag AIK va värda segern efter 2 spelade halvlekar.
Ett bra lag ska ha tur, och i tisdags så hade AIK mycket av den varan.

wot.

2007-04-26 14:14
Starkt jobbat av de våra. Fin seger.
2009

2007-04-26 18:07
sveningmar

Du låter som en typisk bajare. Varför ska jag ta mig ur min knarkarkvart för att se mitt pisslag förlora? jaa du. Jag bor inte i Solna, jag bor 15 min från T-centralen. Jag har inga problem med
 att röra på mig. Tycker det är ganska mesigt att ni inte kan gå på de borta match som faktiskt ligger relativt nära. Sen att du klagar på Sveriges national arena är bara patetiskt. Jag har inte sagt att bortalaget ska ta halva arenan. Att vi inte gick till söder bevisar ingenting. Tror vi hade 2500 eller 5000 jävligt osäker, iaf borta mot GAIS förra året.
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"

2007-04-26 19:09
*gäsp*
•pave paradise•

2007-04-26 19:21
A.I.K !! <3

SunShine Reggae!.

2007-04-26 19:36

lhabia 

men ja okej. jag är inte racist.

fucking cry baby

2007-04-26 20:07
ajjja  Shit du måste driva. Du klagar på att bajen inte fyllde upp alla 8000 plattser när ni inte ens lyckas fylla upp dom 2000 platser ni vart tilldelade på Söderstadion. Ni hade 1508 personer senast vi mötte er på Söderstadion vilket är totalt jävla pinsamt och går inte att snacka bort hur man än vrider och vänder på det.
Att ni lyckas ha så stort publiksnitt är inte speciellt förvånande heller med tanke på att era klackbiljetter kostar 100 spänn, era årskort kostar en fis i rymden och ni delar ut mest sponsorbiljetter i allsvenskan...

nåja, Bajen hade spelet medans gnaget hade effektiviteten. råttorna sjöng högst dom sista 15 även om Bajen höll igång helt okej..
förövrigt var det ett jävligt ruttet derby från båda klackarnas håll.

.........................

2007-04-26 20:13
priset på biljetter har ingen som helst betydelse..

vi fyller arenan för att vi har supportrar som följer gnaget..som vill vara där..

hade biljetten kostat dubblat hade man gått iaf...

vissa saker prioriterar man...
vi är överallt!

2007-04-26 20:21
_NoVA_ Det är väll klart som korvspad att man lyckas locka en jävla massa fler marginalsupportrar om biljetterna är billigare, är egentligen inget att förneka. Sen är det självklart att dom aktiva skulle gå även om priset var det dubbla men tvivlar starkt på att ni skulle ha lika höga publiksiffror om så var fallet

2007-04-26 22:33
word på azar^^

Det är kul att aik tycker det är en självklarhet att man ska dyka upp med 8000 på råttisäckelbetong-södra, men när matchen är på en annan av Stockholmklubbarnas arenor fyller man inte ens de rätt få man blivit tilldelade.

Man ser som fan nu råttfjortisar som köper säsongskort "Kostade bara 1000 kronor :D, fick i julklapp :D" men som aldrig, inte ens tänkt på, att skaffa ett tidigare.

Angående matchen.. Bajen lirade bättre spelmässigt, iaf till en början o kom ju till mer avslut, även om de var rätt patetiska... aik gjorde nog en bättre taktiskt match, speciellt i andra halvlek då man pressade bajenspelarna så högt att de inte visste vad de skulle göra av bollen..

Och publikmatchen. Bajen krossade i första halvlek med variation i sångerna och rätt bra tryck, till skillnad från aik som lät mindre och sjöng på samma ramsa, "aiiik, aiiik, aiiik, aiiik" i stort sett hela halvleken för att runda av med "hand i hand". I andra var det rätt jämnt men det blev väl aik som tog hem det i klacken i andra.
Stort minus var dessa trummor, ett öronbedövande bankande, tävlade ni i högst trumslag eller? bönder!
DIIIF

2007-04-26 22:35
vill inte ens ta upp att ba baxat bajens ramsa, det är sannerligen pinsamt
DIIIF

2007-04-27 00:08
Vilken ramsa ere vi har baxat?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-27 08:35
vi är överaaaallt haha

2007-04-27 11:21

ahhaha stackars bajen vi baxar eran ramsa våldtar er på planen!!!! fyy fan vi gör vad vi vill me er!!! hahahha 

BLESS REGGAE MUSIC

2007-04-27 12:03
asså äckliga pundarbajen...klart ni måste hitta nåt å klaga på när ni som Kör_bara sa blir våldsamt våldtagna både på planen å utanför...

sno eran ramsa...hmm...va ni håller på...
vill gärna se nå bevis svart på vitt....

kan inte va lätt å bajare...dräggigt...usch....

kolla bara eran prfil "tomten"..e d  nåt å skylta me lixom haha...

en typisk bajare....

AIK vann matchen punkt slut..
bara å inge bajen..ni e SÄMST i stan

vi är överallt!

2007-04-27 12:04
profil ska d stå
vi är överallt!

2007-04-27 12:50
asså äckliga pundarbajen...klart ni måste hitta nåt å klaga på när ni som Kör_bara sa blir våldsamt våldtagna både på planen å utanför...

Ta inte i så du spricker!

Våldtagna verkar vara ett snevridet begrepp för dig. Visst AIK vann men ni spelade knappast bättre, en orättvis vinst skulle jag påstå.
Våldtagna utanför plan? Kan du definiera det ytterligare?

kan inte va lätt å bajare...dräggigt...usch....

Ska komma från killen som har den dräggistaste svennebanan-presentationen på hela whoa.

sno eran ramsa...hmm...va ni håller på...
vill gärna se nå bevis svart på vitt....

Svart på vitt? Är du tondöv eller? Lyssna bara, ni har snott melodin från vår låt Grön och vit som vi har sjungit sedan förra sommaren.
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2007-04-27 13:52
Ingen mikrofon i Hammarby!
Hammarby Alcoholics

2007-04-27 14:41
_NoVA_ P21 Jag väljer faktist tomten alla dagar i veckan framför jonas.
Du verkar ha kollat på hel fel match, ni spela verkligen inte ut oss och var inte tal om någon våldtäkt (till skillnad mot förra året ;) )

2007-04-27 23:45
Godfellas hade du varit i tunnelbanan efter matchen så borde du veta vilka som sprang!! så ja utanför ochså hahaha!!!
BLESS REGGAE MUSIC

2007-04-28 11:50
Kör_Bara>> Men snälla lilla, jag var faktist i tunnelbanan vid spärrarna samtidigt som halva Norr stå.
Där hoppar 10 UB in o vevar mot gnagetklacken, som backar 10 meter. Ja sedan fick de springa där ifrån när några började veva tillbaks.

Tycker det är patetiskt att diskutera bråka eller incidenter på vilka fans som e tuffast, speciellt på det här forumet. Men just den incidenten visade bara på hur fånig hela er klack e!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!

2007-04-28 12:10
Tänk om Hammarby skulle byta ut orden i framåt stolta AIk och gjort om det till en hammarbyramsa, undrar hur många aikare som hade varit tysta och godkänt plagiatet^^

Om så hade varit fallet hade jag aldrig sjungit ramsan och försökt tysta folk som gjort det samt skämts å copycatsens vägnar till ramsan aldrig mer klingat över min arena

Annars tycker jag att klackmatchen volymmässigt vanns av AIK, stod i bajenklacken och skämdes över hur många som stod tysta, en förklaring kan vara att många var unga bajare som vanligtvis står på östra.

När det gäller matchen på planen har jag aldrig varit så besviken efter en match, hatar att förlora mot vidriga AIK, kniven kändes extra djupt stucken i dag också eftersom vi lika gärna kunde/borde vunnit matchen som spelet såg ut.

Nya tag mot BP!

2007-04-28 12:14
azar

Vi har förfan mer än 2000 på vanliga bortamatcher, vrf fan tror du att den senaste gången på söderstadion speglar våra fans? e du dum i huvet? Tkr du att fotboll ska kosta så mkt att bara dom rika kan gå för att se fotboll? allsvenskan är ingen toppliga och ska inte ha skyhöga priser.. Tkr det är bra av AIKs ledning att ha låga priser. Dom ända som tjänar på det är supportrarna, laget och ledningen. Å de e väl bra?

2007-04-28 14:13
håller me ajjja även här :P

låga priser e bra..det gynnar de flesta...

men ja vill tillägga..ta mot brajen..hur mkt folk va d inte på östra övre??
å dom biljetterna kostar 475 plus moms så en 500 spänn.

å sket folk i att gå? svar nej.

vi är överallt!

2007-04-28 14:41
ajjja  Du har inte tänkt på att det är en jävla massa bondgnagare?
Jag håller med dig om att det ska vara billigt att gå på fotboll och vill absolut inte ha samma utveckling som i england, men det är fortfarande självklart att fler går när biljetterna inte kostar ett piss och ni är upphypade.

2007-04-28 15:54
varför klagar du när folk går på matcher för?

bondgnagare? folk utanför sthlm? de visar ju på att biljettpriset inte gör någon skillnad, man betalar det man måste.

2007-04-28 18:02
ajjja

Klart man eftersträvar billiga priser, men tänk också på att Råsunda tar in 35000 och Stadion, respektive Söderstadion, 14500 o a? 16000? Har du gått i skolan eller ska jag påminna dig om att det finns något som heter utbud och efterfrågan
DIIIF

2007-04-28 18:48
KB-Raggs

men hur får man efterfrågan? jo, genom att sänka priserna, har ni någonsin full arena förutom i premiären å derbyna?

2007-04-28 19:12
Vi har haft fullsatt i många matcher.. men vi har en kortsida där man i princip behöver kikare för att kunna se planen. Resten av Stadion är annars i stort sett alltid full. Och att sänka priserna på den delen av läktaren vore ett stort misstag. Om vi ska kunna konkurrera på den ekonomiska biten, mot till exempel er, behöver vi dyrare biljetter.

DIIIF

2007-04-28 19:13
den, fondläktaren, är förstås svår att fylla, hur billig biljetten än är dit.
DIIIF

2007-04-28 19:31
munq:

Snygg särskrivning!

Lil_E:

Är du en såndär medgångare? För sist jag kollade var du ultra-Hammarbyare.
•pave paradise•

2007-04-28 19:55
KB.. du hejjar på DIFF ser jag, jag snackar om Pundarna.. Idjot

2007-04-28 19:55
VARFÖR HÄNGER DIFFARE I VÅRA TRÅDAR?!?!?!??
Förvirrande

2007-04-29 00:40
Jag har redan klippt säsongskortet lhabia!
Hammarby Alcoholics

2007-04-30 00:10
_NoVA_ P21

Vi har iallafall en profil, vem fan har AIK som profil?
Ere spelare har inte någon stjäl heller, gnaget lever på typ 30 åriga svensk proffs som misslyckas i danska ligan.

2007-04-30 00:54
KB-Raggs vart vill du komma med ditt snack,
Senast år 2006, hade AIK 21 800 i Publiksnitt, Det är mer än 10 00 en vad ni någonsin haft.
yah! uppsala

2007-04-30 01:13
vem har ni som profil munQ????

vi har nebbo..räcker så.

vi är överallt!

2007-04-30 01:46
han som lirade i dif?

2007-04-30 11:43
Jeppo 

publiksnittet är ganska miss visande, i och med att det nästan alltid är fullsatt på derbyna, så det jämnar ut dom andra lägre publik siffrorna så dom blir högre.
down with my crew like estonia <br>

2007-04-30 13:42
MunQ

Att ni aldrig lär er. Kungen hejjar på AIK, han på basen i KSMB hejjar på AIK, Doggelite hejjar på AIK, Robert Wells hejjar på AIK m.m. Vet inte riktigt vad du menar med profiler, men vi har ganska kända namn inom vår supporter skara. Rit-Ola är iof en känd profil.

2007-04-30 13:44
mercutio,

gäller inte det både Diff å Bajen? Gbg å malmö? likväl som aik

2007-04-30 18:02
RAMSTJUVAR UTAN ÄRA, NU ÄR DET BEVISAT ATT NI ÄR SJUKT KEFFA.

AIK ÄR SVERIGES MEST ÖVERSKATTADE FOTBOLLSLAG OCH DET ÄR KOMISKT !

2007-04-30 21:40
överskattat fotbollslag??

mmm gnaget har ju haft så jävla dåliga resultat genom tiderna

AIK - Barcelona 1-2
AIK - Fiorentina - 0-0
AIK - Arsenal 2-3

visst det är förluster men kolla siffrorna...ja tycker d e värt och nämna...
värt å nämna e att gnaget tog ledningen mot barca på nou camp...visst blev d storförlust men en ledning e inte illa pinkat.
nån kan ju ta upp lite resultat där bajen eller skansen mött liknande lag...om d finns nåt....

just d..dif tog emot juve....juve vann visst me 1-4

så att gnaget e överskattat...njae...tvekar på den

vi är överallt!

2007-04-30 21:51
just d..dif tog emot juve....juve vann visst me 1-4

Nu håller jag inte på DIF, men de klarade 2-2 borta mot Juve, vilket är väldigt starkt. Fast vem hade förväntat sig något annat än storstryk över två matcher?

2007-05-01 01:09
nova
hahahahaha
DIIIF

2007-05-01 12:22

ajjja 

självklart gäller det för alla

down with my crew like estonia <br>

2007-05-01 12:50
ajjja 

Lennart Johansson är väl isåfall en profil, men Kungen är ett analfabet, Dogge Doggelito är ju fan en sämre rappare än Marcoolio och Robert Wells är typ ett M.Jacksson case som var tvingad till musiken och aldrig hade någon barndom.

Men sure, tycker inte man ska räkna kändisar som råkar vara medgångssupportrar till ett lag för profiler.