tips: petter andersson dominerar mitten o lyckas skada både erkan zengin o jeffrey "aybunn" mitt under brinnande AIK-anfall som resulterar i 3-0 målet som oxå blir slutresultat... ä
ä
VA E D HÄR?! 2 DAGAR KVAR TILLS DERBYT, 30 000 PERS VÄNTAS, NORRA UTSÅLT... VAR E HYPEN!?
FÖRORT
Black Army och Bajen Fans känns aningen bättre än Järnkaminerna.
ja e inte med i någon av dom föreningarna du nämnt så fråga inte mig
FÖRORT
Fick en tanke nyss, tänk om AIK, DIF och Bajen skulle slås ihop till ett lag och fansen från de tre klubbarna slås ihop till en supporterförening skulle det bli en av världens bästa klackar :) Vet att det aldrig kommer hända och jag vill inte att det händer heller, var bara en tanke jag fick, haha.
Vill bara påpeka att den ramsan som bajen tror att de var först med, isjälva verket sjungits av flera andra klackar under en ganska lång period. Bla av blck army för drygt tio år sedan. NI är pinsamma , bajen !
vill bara påpeka att den ramsan du syftar på så skrevs texten redan i augusti förra året
FÖRORT
Inget tifo i ett derby mot bajen känns ju lite halvdant :/
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
ja kan streaka istället
vi är överallt!
haha boys, oroa er inte.. kommer va tungt ändå
FÖRORT
AIK sänker bajen imorgon, 3-0* rätt, tips ladda ner "Om alla höll på gnaget" med AIK trubaduren,
yah! uppsala
rätt P1 Absolut inte. Svensk supporterkultur är inte i närheten av engelsk eller italiensk.
- Det är ett ganska hett ställe att demonstrera på. Det är ju "vänsterland", en stark provokation av högerextremister att demonstrera på Medborgarplatsen, säger Johan Kjellmor, yttre befäl vid Norrmalmspolisen, till DN:s reporter på plats.
slutsålt på norra hur går d på södra? 4000 kvar eller?
vi är överallt!
5000-4000 plåtar kvar på södra, hur många tar övre? 2000 eller mer?
"Vill bara påpeka att den ramsan som bajen tror att de var först med, isjälva verket sjungits av flera andra klackar under en ganska lång period. Bla av blck army för drygt tio år sedan. NI är pinsamma , bajen !" Kom gärna med något bevis för det. Och för övrigt, ponera att det är sant, råkade då gnagarna damma av melodin precis när de hört bajen äga med den, bara av en slump? Eller vill ni verkligen vara som bajen? Du är pinsam.
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Annars så är Petter Andersson magsjuk och har inte tränat idag. Får som om han pallar spela imorgon. Troligen inte, vilket kommer ge Bajen ett mittfält bestående av: Erkan-Eguren-Chanko-Castro/Jeff/Haris... är inte alltför optimistisk inför imorgon men jävlar vad kul det ska bli! Är BF-lokalen öppen imorn eller inte?!?!
Orginalet går: Hammarby! Vem fan vill åka pendeltåg!? För vi tar oss fram Med tunnelbanevagn -Sen kan jag inget mer- :D Skit i den ramsan nu. Trots att jag är bajare står jag bakom Aik tifos beslut att ställa in sitt tifo i protest mot fascisterna! Och "rätt" Roma och Lazio skulle också bilda en bra klack eller hur? ;) För svensk supporterkultur - mot den morderna fotbollen! Hata gnhiet
Hammarby Alcoholics
Ca 2000 på plåtar kvar på långsidan och norra övre, 26´000 sålda biljetter södra läktaren (bajen) har ca 5000-6000 plåtar kvar! Någon som vill sälja sin stå plats, norra nedre!?
rätt P1 det var det dummaste jag hört.. du verkar inte ha speciellt mycket koll vad som händer i europa. typiskt stockholmare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror inte ens rätt p1 är sthlmare ? Men typiskt bönder som dig själv att anta såna saker. Tror på målsnålt i detta derby faktist. 1-0 till AIK .
Bellybuster P24 jag antog
rätt p1 är från sthlm när man säger att en sammanslagning av dem tre klubbarnas klacker skulle bli världens bästa klack!
IDIOTI! och mitt antagande och därför det var typiskt sthlm att överhypa sig själva (det var det jag syftade på med "typskt stockholmare") grundar jag på att aftonbladet bara skriver om stockholmsfotbollen och hyllar den. och även tv4 (tänker på vilka matcher dem valt att sända i sin fotbollssatsning) och vad som snackas om på sporten med mera.. och supportrarna tror själva att dem är bäst och att laget är bäst, skaffa självdistans..
och när du kallar mig bonne förklarar ungefär va du vet om övriga sverige!
blev lite offtoppic här och det ber jag om ursäkt för.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu krossar vi er JÄVLA RAMSTJUVAR! Kan ni inte hitta på egna?
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Lär er ramsan också!! samma melodi som grön & vit:
FANTASI
JA NI HAR INGEN FANTASI
SNOR FRÅN HAMMARBY
JA NI VILL VA SOM OSS
FÖR NI É PINSAMMA GNAGET
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
http://globaltifo.ctrl-c.liu.se/aikbaj06.wmv 1.46s in!
Hammarby Alcoholics
Kan vi inte komma överens om "ni vill va som vi" - då blir det grammatiskt korrekt och rimmar..
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25
Grammatik hit och grammatik dit. Oss är Bajen!
Hammarby Alcoholics
det är oss som är hammarby!
Pissa, pissa på, pissa på AIK!
när man kollar på den ramsan så e den ju totalt värdelös... kan ju inte sitta rätt nånstans i mun... typiskt bajen...sämst på allt...
vi är överallt!
Haha, grabbar, det var bara en tanke jag fick :) Inget som kommer att hända. Förlåt att jag skrämde dig, chana_masala . Självklart tror jag inte att det skulle bli världens bästa klack, men den skulle bli bra nog för Sverige. Och, nej, jag är inte från Stockholm. Och "rätt" Roma och Lazio skulle också bilda en bra klack eller hur? ;) Tyst med dig ;) Men Roma och Lazio är ju en helt annan sak, rivaliteten mellan stockholms-klubbarna är inte ens hälften så stor. Jaja, nu ska jag lämna tråden, må bästa lag vinna imorgon kväll.
Haha, jag e så less på alla GF muppar som tror sig veta mest om allt..
FÖRORT
Kom igen gnaget!
Anima Sola
rätt p1. du skrämde mig inte, men var idiotförklarad..
Förresten, kalla mig bonde, lantis, vad ni vill.
_NoVA_ P21 Jobbigt att tillhöra ett gäng som stjäl från de som är "sämst på allt"... För övrigt har bajen sveriges bästa klack och ni alla vet det.
albin det va ett helvetes tjat från er bajen som har stulit från roma och panathinaikos. även fast ni har sammarbete så undgås inte eran brist på fantasi.
Anima Sola
challma HAHAHA! Alla svenska klubbar stjäl och lånar från utländska klubbar, särskilt de man har samarbete med. Men det är en helt jävla annan sak att sno från ett annat stockholmslag, och det trodde jag att även ni råttor kunde förstå.
Oj, nu råkade jag kalla er för stockholmslag.. Ja ja, ni förstår innebörden.
Men orka bry sig vad ajik sjunger? Senast jag var på Råsunda hörde jag dom en gång så... Hata mera älska mest!
Hammarby Alcoholics
albin, man brukar inte uttala sig om sånt man inte vet ett skit om.. gå o läs mer på nått hammarby forum där muppar sitter o skriver bullshit.. dom som vet dom vet, drop it nu din tönt
FÖRORT
3-1 till Bajen! charlie gör alla mål. :) Forza Bajen!
"Jävla köhitler!!"
"OJ OJ OJ vad Mördarn o Co kommer att få det stressigt! VÅRAN LÄKTARE!" haha, måste vara det roligaste jag någonsin läst haha... ultras ultras