helvete! den där jävla krizan alltså...kan ingen misshandla honom så han missar resten av serien..? de blir tufft de här, vi vinner hemma på lördag, men de blir tufft i 7 avgörande.. come on lhc!
pinsam tredje och fjärde period.. dålig match. välförtjänt seger.
MoDo - the Heart of hockey!
Nu blire sm guld!
Det som inte dödar, det härdar!
HOHO fyfan vad äg
"life's a garden, dig it."
SÅ SKÖÖÖÖNT.... Man var på plats än en gång i banken... Hoppas dom tar det redan på Lördag.. Pallar inte med att åka 15 mil och sen se dom förlora... Måste säga att modo var lika överlägsen som dom varit dom andra matcherna dom vann :)
jepp dom ägde första och andra, sen tredje gick dom ner sig, och fjärde med, men stog ändå emot 2 boxplay... men komentatorerna och "experterna" hatar på modo lik förbannat "linköping var ju det bättre laget" osvosv...
haha vad säger ni? såg ni ens matchen?. modo var knappast överlägsna. Dom var lite bättre än lhc i första och halva andra. tredje dominerade ju lhc, och förlängningen var ju verkligen till lhc's fördel. sen att modo vann går ju att diskutera om det var rättvist eller inte. det fanns ju liksom en anledning till varför experterna tyckte lhc var det bättre laget. jag skiter i vilket av lagen som vinner då fbk redan är ute, men att säga att modo var överlägsna igår är väl en smula patetiskt?
www.myspace.com/dressyourself
tråkigaste finalserien på åtta år.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
ja.. sömnigt.. när ska dom vakna? Nu när det kan avgöras kanske dom tänder till.. eller blir dom ännu mer försiktiga då?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
de gäller att lhc spelar deras vägvinnande spel som va effektivt mot luleå o fbk, då häger inte modo med. lhc har lite för mkt respekt för modo ibland kan man tycka, visst de är bra, men vi är bättre, så de kan nog gå ändå
Dressyourself - INGEN har sagt att dom var överlägsna... läs själv.... jag skrev att modo ägde första och andra period, vilket dom gjorde, sen ägde linköping 3e och 4e...men kommentatorerna glömmer att modo var bäst första 2, och tycker därmed att LHC var det bästa laget hela matchen... sen hatar dom ju norrlandshockey också, det är ju allmänt känt.
citerar loopp "Måste säga att modo var lika överlägsen som dom varit dom andra matcherna "
www.myspace.com/dressyourself
Dressyourself - HEHE missade hans inlägg, men med det kan han ju ifs mena att dom inte var ett dugg överlägsna ;)
Riktigt segt för clubben.. ääger verkligen övertiden och så lyckas dom få in ett skit mål.
skojjainte
Nödbroms - Ska dom lyckas vinna övertid så ska dom lyckas slå in ett mål på 4 min powerplay, och det vet dom. så det var ju faktiskt lite sämre!
Någon som vet vart festen äger rum på lördag? :)
brabrabrabrash
Kuala Lumpur.
Hehe nu är det kört, linköping
Procreate, receive compensation.
Tror fortfarande att LHC vinner guldet... Men å andra sidan har ju modo varit mycket bättre sett övr hela slutspelet så det vore ju förbannat drygt om tattarna från linköping skulle vinna... :S Modo är bättre än LHC. Modo är Bättre än LHC. Modo är bättre än LHC. Nu känner jag mig som en LHC supporter... preis så här skulle dom skriva.
spännande ikväll, tror på 4-1 seger för linköping, sen avgörande på måndag..nån som vet fall timander e långvarigt skadad? vore bra för lhc ;) dags o bryta den där swedbankförbannelsen på måndag, för lhc vinner ikväll, u got my word :P
Slug, jag tror tyvärr att du har rätt när du säger att LHC vinner ikväll, tror tyvärr att ni vinner en 7:e och avgörande också. :/ Men men, den som lever... får väll se eller vad man nu brukar säga :P Hur som helst så ska Timmy spela idag vad jag vet, låt bli magen på honom, han hade ju tydligen magsjuka.. :P Det var bland det sämsta jag hört, magsjuka... :P Aja, lycka till å må bästa laget vinna (modo=)
grattis modo..jag antar att ni förtjäna det, men lhc gjorde alldeles för många tabbar, slarvade, tappa puckar, och att de avstod från o tackla timander e som calle sa, tjänstefel... aja får la hoppas peking kommer upp till allsvenskan då ist :P
nån som vet vilken låten var till slutvinjetten på kanal 5? hårdrockslåt, lite hammerfall stuk typ någon som vet?
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Har lite klipp från rinkside som snart läggs upp. Ngn som vill köpa en modo sm-guld t-hsirt som jag fick?!?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
F.ö var Modo-klacken jävligt bra ikväll. Synd att ni vann bara :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JAAAAAAAAAA!!!!!!!! HAHAHA, IIIIIIIIIINGET SM-GULD FÖR L H C!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Karol Krizan
Landskrona Skånes stolthet
fyfan vad skönt!!! och vilken hjälte krizan är <3<3<3<3<3<33<3<33<3<3<3<3<3<3<3
MoDo - the Heart of hockey!
SM GUULLD, JAG HAR FIRAT LITE ÄVL MKT HEHEHEm,,,,,, bitch :D
KUNG KUNG OCH KUNG.... Det här hade jag aldrig vågat drömma om... y faan vad skönt! :)O
Grattis modo ! stark jobbat,det är ni värda :) men 07/08 vinner Mora IK SM-guld. Chockerar hela svergie ;) "Thoni Dhalman frälser mora" kommer det stå i tidningen. just wait and se
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Enokkkk, som du kanske ser på mina tidigare inlägg så håller jag på modo... Men skulle Mora ta SM-guld vore det förbannat fränt faktist :) Heldre dom än köpelagen :)
Grattis Modo hockey, ni bokstavligt talat, släckte ljuset för LHC :)
Haha, var där när vi släckte LHC, men hur vissa kan säga att dom tror att det var arrangerat är ju bara pinsamt :P
Svårt att svälja finalserien kan jag tro.
Jag var också där då :P
Är tvungen å skriva nåt! så de blir 300 inläg! såg skevt ut med 299!
...
LooPP: Jo visst hade det varit ganska roligt ;).. Grattis igen Modo.det var ni värda :)
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."