sådär ja, då va vi i final!! sjukt nice......fan va ful han e i skägget kåberg, hahahah
Ja han själv säger det också. Nu hoppas vi på HV och hoppas att de spelare skiten ur LHC :) BOSSE AHL FOR PREZ!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
haha ja dom är ju inte heta iaf. jag tror faktiskt HV71 kommer vinna
www.myspace.com/dressyourself
hehe jag hoppas på lhc :) det behövs lite friska vindar i hockey sverige... dressyourself men sen trodde du ju att färjestad skulle vinna så ;)
Ja skiter i vem som vinner nu för ja är så jävla glad att inte färjestad gick vidare:)
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
ja, men de var nog ingen som trodde att lhc skulle krossa fbk med 4-1 i matcher så alla har nog haft lite fel :)
snart match igen!
brabrabrabrash
rätt skönt på ett vis att fbk är ute, så slipper man banga sköna soliga bärsdagar som denna! go go hv71
ojoj 7:e avgörande nere i jönköping på måndag, kul, vill dock möta hv i finalen av nån anledning, men linköping vinner iaf så de spelar väl ingen roll.. ;)
Hv tar det här, sanna mina ord :)
Fan ta HV om dom tar hem det hela, jag hatar verkligen det laget. Linköping får se till att krossa dom
ersberg vad i helvete var det där om? orka göra en sån bjudning i slutet av en så viktig match som semifinal 6.
Haters gon' hate...
Ersberg gör ju ett misstag i varje match men han kan väl för i helvete se till att göra dem i början av första!! Men vi tar oss till final hemma i kinnarp! Davidsson & Svartvadet är ju dessutom under diciplinnämdens lupp för allt gruff som det var i matchen och riskerar avstängning under 7e avgörande.. Men sen är det ju 1a april så man ska nog inte lita på allt för mycket man hör :)
pop full a beer
Nu är det 50/50 vilket lag som går vidasre till final.. Jag tycker ändå Modo visat mest styrka av modo och HV. Måste ändå säga att inget av laget varit särskillt bra. Men jag är ändå mest besviken på HV. Inget av HV eller modo kommer att ha nån chans mot LHC med det spelet dom visar upp just nu. Modo hockey är dom bästa, heja heja heja modo! JÄMTIN JÄMTIN DITT JÄVLA SVIN! ;) (han är bra;)
svårt att räkna bort lhc när vi har stana! :)
jag tror fan på vinst imorgon! och vafan höll jämtin på med i slutet? haha jävla pajas
brabrabrabrash
idag smäller det, komm igen HV!
Haters gon' hate...
Hemmaplan, falk och karma kommer föra H uskvarna V ätterstad 1971 till final!
pop full a beer
snälla någon, knäck ett ben på jämtin och falk så jag slipper asen ikväll. ersberg kommer ge oss ett segermål. vänta ni bara.
MoDo - the Heart of hockey!
Timander grinade jävligt illa sista minuten, en sådan stor karl skall inte ligga på isen och böla, eller? ;) Ikväll blir det heta känslor, oh yes indeed.
tyvärr kommer ingen av lagen kunna matcha sig mot LHC... efter den här serien lär dom vara slutkörda.. men man vet aldrig
Omae wa jowai
nu gäller det modo!
fyhelvete vilken match!!
Segern är vår segern är vår, vi har vunnit, segern är vååååååååååååååååååååååååååååååååååååååår!!! YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!
Japp. Nu var finallagen klara! FORZA MODO!!!!!
Grattis, nu får ni piska LHC med råge.
fyy fan. linköping kommer ta sm-guldet så lätt nu när de är i grymm form och modo har kört 5 matcher mer än linköping under slutspelet. kan fortfarande inte släppa ersbergs bjudning i semifinal nr.6 :(
Haters gon' hate...
linköping har ju spelat dåligt hela säsongen och har haft en jävla tur nu i slutspelet. bara turen vänder och modo tar hem skiten för en gångs skull
ja modo har ju haft noll tur nu i slutspelet, målet mot timrå där pucken flög upp i takhöjd för att sedan landa på målvaktens rygg och rulla in, var ju ett prakt exempel på modos säsong. tur i slutspelet? vad har lhc haft för tur? ja dom vann ju 4 raka mot luleå, fan vilken tur. och sen så vann dom de tre sista matcherna mot färjestad med en målskillnad på typ 15-4 så det är ju bara tur.
Haters gon' hate...
moooooooooooooooodooo
Det som inte dödar, det härdar!
Modo spelar ju efter italienska fotbollsligans mått.. bara en massa jävla filmningar och fittspel. Hatar den där äckliga Andersson också.. men men grattis modo till ett fint sm silver.
pop full a beer
Modo spelar ju efter italienska fotbollsligans mått.. bara en massa jävla filmningar och fittspel. Hatar den där äckliga Andersson också.. men men grattis modo till ett fint sm silver. kunnde inte ha sagt det bättre själv.
Haters gon' hate...
Kalibr &
Kaal P18 ja ni verkar kunna mycket ni?
trevligt att vi kunde kicka era småländska arslen ur semin med våra italienska mått.
Imperial Sounds ! roxxad av kury
Trevligt? Fel ord att använda.. pinsamt att 2 av de 4 utvisningarna i första var filmningar liksom. Men jag antar att det är så det kommer se ut i svensk hockey i framtiden. synd!
pop full a beer
nåt måste man väl alltid skylla på när man torskar eller?
Imperial Sounds ! roxxad av kury
Tur att jag fick en jävligt bra anledning
pop full a beer
jag säger så här... Må bästa lag vinna! o jag hoppas att det inte blir på nån dommartabbe igen...
Omae wa jowai
andersson är ju för fan den bästa domarn du kan hitta, sluta jyra
LHC har ju spelat disciplinerat spel fram till finalen. Att säga att det har varit turen som först dem till final är att ge sig ut på farligt vatten.
Linköping tar det här, med 4-1 i matcher, o startar med en 4-2 vinst nu imorgon.
skärp er pojkar
Jag tycker mig kunna läsa viss avundsjuka i den här tråden, HV förtjänade inte att gå vidare. Själv tycker jag att Timrå gav mer motstånd än HV också. Sen måste jag bara säga att Ersberg som så många säger ska vara bra var totalt jävla värdelös i alla matcherna, med en bättre målvakt så hade modo förmodligen fått spelat på ett annat sätt för att vinna. Sen måste jag fråga, vart tog min favvorit i HV vägen, han heter Åkerman, han bjöd ju modo på 1000 chanser, visst, han var väll lite farlig framåt också men itne som han varit under serien. FOOOOOOOOOOOOOOOOORZA MOOOOOOOODO ALE ALE ALE!!!
alla har fel . MODO tar allt . lovar er
håller med om att andersson är en riktigt bra domare!
Han har varit bästa domaren i slutspeltet utan tvivel.
Japp, sällan som han faller för publik och spelartryck. Dock kan han ta en utvisning som inte bryter mot regelverket lika mycket som situationen efter, som han släpper.
Modo spelar ju efter italienska fotbollsligans mått.. bara en massa jävla filmningar och fittspel. Hatar den där äckliga Andersson också.. men men grattis modo till ett fint sm silver. HAHAHA, jadu det var ju utklassning igår så du kan inte skylla på tur. Så det är klart att det var dommarens fel! Va det filmning när den där idioten Kavangh svingade klubban i ansiktet på Döme också eller? Aja, tack för en jämn och bra semifinalserie
brabrabrabrash