ikväll gäller det, än en gång:)
MoDo - the Heart of hockey!
Jag ska ha fotbollsträning med knattar, så jag kommer att missa matchen. Åker till Rom imorron också och jag missar även final nr 2 och 3. Vill höra en grundlig, objektiv, rapport när jag kommer tillbaka :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Har biljetter till Modo - Linköping på Tisdag :)
Det som inte dödar, det härdar!
vad fan håller modo på med? och vad fan gör jag vid datorn?!??!?!?! skit
GO LINKÖPING ;) eller vafan bryr jag mig haha
pop full a beer
härligt! ser ut som 4-0 i matcher don't you think? ;)
alltså modo kommer få fett med spö av linköping, alla tycker att krizian är så jävla grymm för att han har spelat bra mot timrå och hv, timrå var ju typ näst sämst på att göra mål i elitserien och HV har haft feta problem med att göra mål nu på sistone, i serien också. nu när han får smaka på lite grymma spelare är han visst inte så duktig längre. ska krävas mycket till om modo ska kunna vinna detta.
Haters gon' hate...
haha va fan är det :S
Haters gon' hate...
tycker matchen var helt underbar! hes är jag också :)
krizan är väl inte dålig? han har ju elitseriens nästbästa räddningsprocent. visst, han hade en dålig match igår, men det hade resten av laget också. och ja, linköping hade övertaget heeela matchen, men vänta bara tills imorgon när dom spelar i swedbank, då är linköping chanslösa. och stana, fyfan vilken målvakt han är. jag hoppas bara att modopojkarna har sett hans svagheter och utnyttjar det.
Hans svagheter är puckar från modos zon :D
ja det var ett rätt patetiskt mål=)
Så jävla skönt och så jävla lätt.
skojjainte
tjalle du säljer åt mig va?
Never :D
Vi ses i banken imorrn! ;)
fyfan
Denna matchen tar modo!
utan tvekan
Fortsätt så här nu modo
så vackert modo!
SÅÅÅÅÅÅÅJA!
modo utklassade linköping, verkligen körde över dom, not. typiskt modo, dom kör på tur men det håller inte i 5 matcher till. lkpg hade 2 stolpskott i slutet men modo har tur.
Haters gon' hate...
kaal så du menar att modo vann på tur? det var ren och skär överkörning, lhc var chanslösa. modo är och förblir det bästa laget, och det lär ju visa sig.. hade modo haft tur hade dom satt alla skott som dom missade idag. deras spel ikväll var underbart.
modo var bättre men att snacka om utklassning och att lhc var chanslösa känns ju bara fånigt i en 3-2 match..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Filbunke, helt riktigt.. Modo var bättre, men inte fan kan man snacka om nån utklassning. Aja, var riktigt roligt att vara på plats i banken idag.. FOOOOORZA MOOOODO :)
linköping hade ju ingenting att säga till om fören i tredje. modos spel var väl visst utklassning
ozzyåström: sluta hålla på o tro att de va nån utklassning, lhc´s 5-1 seger första matchen va utklassning, modo var de bättre laget igår, men lhc va jäkligt nära o hämta upp ett 3-0 underläge o de vet du, på söndag tar lhc dem, ni vet att lhc har det bredare laget, modo e på tok för beroende av svartvadet o sundström, det håller inte
slug ja men jag pratar om gårdagens match. jag är fullt medveten om att lhc utklassade modo matchen innan det. och i gårdagens match blev det jämnare ju närmre slutsignalen det blev. men ändå hade modo övertaget hela tiden, och var det bättre laget. så snälla, sluta prata
överkörda haha snacka för fan inte skit.. ligger under med 3-0 och hämtar upp till 3-2 och är nära och göra 3-3 ett antal gånger.. vi syns i CC på imorron TA MED DIG MATCH TRÖJJAN.
skojjainte
Bra tryck i swedbank igår, modo tar det här med 4-2 i matcher :)
brabrabrabrash
tror linköping kommer spela betydligt bättre idag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo det hoppas jag verkligen att de kommer att göra!
L-köping blir överkörda x2 i Swedbank nu!
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
Domaren var ju iaf bra i 2 perioder idag....
Förstår att segern var skön, det skulle jag också ha tyckt. :) Men det är ju pinsamt att det ska vara så dåliga domare i slutspelet. Har varit med om att domaren varit bra 2 matcher detta slutspel.
4-2 till Modo ikväll
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
bra ishall
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad härlig match och vilket tryck det va i swedbank!
ny match på torsdag, ryck upp er grabbar!!
Och då BLir det en Ny MoDO Seger :)
Landskrona Skånes stolthet
Modo är oslagbara på hemmaplan
5-1
5-1
5-1
5-1
5-1
5-1
5-1
5-1
5-1 I ditt ansikte Blomdahl
brabrabrabrash
Då har man köat för biljetter till lördagens match. Blir fett med bira och hemmaseger. Mest troligt blir det den avgörande matchen eftersom LHC vinner imorgon...
asså sluta nu killar... visst modo vann slaget men det handlar om att vinna kriget :P
Omae wa jowai
Haha vad uppgjort Vi släcker lysset ett tag så våra äckliga spelare får vila benen lite. Modo var klart bättre och var nästan farliga i alla anfall. LHC har vänt 0-3 läge förut mot MODO bra jobbat REN RUNKARE
skojjainte
Modo vinner hemma på torsdag och sedan avgör dom hemma i 7:e matchen! :D fan va tryck vi ska ha i "banken" då ;D
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap