Ang. försäsong. Chelsea hade precis lika dåligt planerad dåligt planerad eller dåligt planerat? det är frågan gamla skojjare
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Äckliga Drogba, Äckliga Chelsea. Drogba borde fått rött kort för filmning redan i första, och att Carvalho inte fick ett rött eller åtminstone ett gult när han "råkade" sparka messi i magen när han missade bollen ojoj. Men Barca var värdiga vinnare och borde vunnit matchen, messi vilken spelare :), tunnel på CASHLEY, och tryckte bort militärfrisyr-terry.. han e läcker alltså :).
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Puyols spark i huvudet på Drogba då? Det skulle varit gult, och han hade ett gult redan. ----> utvisning. Men icke sa nicke.. Man kommer ingenstans med sådana här resonemang, acceptera resultatet och gå vidare. Okej?
www.projectedwin.blogg.se
skumt att alla snackar om domarn o filmningar o så har ingen nämnt att det va solklar hands på lampard vid målet
thundercooperfuckinbird
Vad menar du? Hmm. Inget jag kommer ihåg...
www.projectedwin.blogg.se
papper Vilket mål menar du? Det första eller det andra?
det första.men sen på det andra undrar ja om de inte va hands på drogba asså ser så ut iallafall
thundercooperfuckinbird
men lampards filmning när motta fick kort då?
thundercooperfuckinbird
Den värsta filmningen i matchen var ju Decos, han ligger och tjuter, sen råkar Terry skjuta bollen på honom och då blir han väldigt frisk. Herregud...
men kolla på drogba klippet asså han drar ju in armen mot bollen när han "bröstar ner den" enligt mig e de hands
thundercooperfuckinbird
Sant det där med Lampards filmning. Drogba filmade ju som fan också, Terry och Robben vid några lägen o håller med om att det är misstänkt hands vid andra målet iaf...
Du har fel. Lite till höger om bröstet, men inte hands.
nä asså bara för att du heter rätt betyder inte de att du har rätt hehe de e fan hands asså enligt mig iallafall
thundercooperfuckinbird
Bara för du heter papper betyder det inte att du har rätt.
nä men ja e iallafall säker vart ja står i den här tråden.....och jag har rätt i den här tråden haha
thundercooperfuckinbird
Du är ju c-c-c-coooooooooooooool!
a ja vet tack för att du la märke till de
thundercooperfuckinbird
Rätt har slutat snacka om filmningar o hands o börjat med personangrepp för han har insett att han har fel fel fel. Ett rättvist resultat skulle vart 4-1 till Barca, om man ser till chanser och spelövertag. Matchens lirare va f.ö. Van Bronckhorst som helt plockade bort Ballack...
Helt fel, tycker Chelsea hade dom vassaste lägena, FCB har Xavis friläge, Dinhos skott högt över och lite mer. Kolla CFC Ballack två bra lägen, Robben tre, Essien har en farlig nick osv. CFC var närmaste vinst. men vi säger att 2-2 var rättvist.
jag tyckte att de va barca som ägde matchen ganska mycke faktist
thundercooperfuckinbird
Näää det säger vi inte. Jag kan gå med på att 2-1 skulle vart rättvist. Essien hade 1 farligt läge ja, Robben 1 men Ballack inget. Sen hade vi Xavis friläge, Gudjohnsens nick tätt utanför, Dinhos kanon tätt över och Messis stolpskott. Messi borde även fått straff efter tunneln på Ashley Cole. Sen va ju båda Chelseas mål värsta slumpartade skitmålen där bollen turligt studsade sig fram till målchans.
Ballack hade ett farligt skott som strök nätet. Dinhos skott var ungefär likdant som Ballacks andra läge. Robben hade tre bra chanser, två skott som Valdes fick sträcka ut sitt yttersta på, och friläget efter Lampards perfekta pass.
Men, 2-2 rättvist. You can't beat us 11 to 11. Slutsnackat.
Ok vi skippar snacket om målchanser. Men bara så du vet, jag är inget Barcafan, jag kollade på matchen med objektiva ögon till skillnad från dig. Så YOU can't beat us är fel sak o säga. Sen stämmer det ju inte heller för Barca vann hemma förrförra säsongen o då blev ingen Chelskispelare utvisad o Del Horno blev bara utvisad en match förra året, efter en brutal tackling mot Messi...
Du har faktiskt rätt i att Barça vann hemma 04/05. Förra säsongen på Camp Nou blev det 1-1-
Att få spelare utvisade ingår också i spelet så det är inget att skylla på. Blir man utvisad får man fan skylla sig själv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo, men Del Hornos utvisning förra säsongen var ju för fan skandal, det var ju Messi som sprang in i honom och sen la sig och började tjuta, som han brukar göra.
Det va iofs en stenhård armbåge i bröstet så jag skulle snarare kalla det en solklar utvisning o inte skandal. Skandal var att Drogba, Carvalho och Terry inte fick röda kort igår...
Först drar han lite väl mycket i Robben, sen filmar han. Fyfan. men, det ska vi inte tänka på nu. Nu ska jag käka kebab.
fetlyrik P12 Möjligt, men man diskutera dom moraliska apekterna med en sån uppenbar filmning
Alltså ni tycker inte satsningen från del horno är en utvisning i sig? Killen kommer fan helt fel in i det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej, det är ju Messi som borde haft rött kort i sånt fall. Fast egentligen ska Robben ha frispark eftersom Messi rycker och drar i Robben.
Mjo men han går in utan armar och ben, bara kropp mot kropp. Självklart gult, men rött? nej!
"You can't beat us 11 vs 11". 1. Du är inte med i laget. 2. Nej, men när domaren missar att följa regelboken vid tre tillfällen, vilka alla skulle ledit till utvisning på Chelsea-spelare så blir det lätt att man tvingas slutfölja matchen 11 mot 11, fast att man förtjänar att vara i numerärt överläge. A.Holes två gula. Carvalhos stämpling i skrevet. Drogbas ungefär 10 ofattbara teatermanövrar, varav minst två SKALL resultera i gult kort. Allt annat är tjänstefel. Ingen klass (bäst personifierat av KAPTEN John Terry som skjuter bollen på en liggande spelare). Ingen historia. Bara pengar. 8)
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric P20 Såg du inte matchen eller? Cole fick
inte 2 gula
S-oteric P20 Det var fel på grafiken, Lampard fick ett av dom. Och jag tror inte Terry sköt på Deco med flit. Dessutom var det ju bra på ett sätt, han bevisade ju att Deco filmade :P
sluta skriv i den här tråden "rätt"!
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
Vafan, ingen kan ju säga att Barca var det bättre laget..? Har vi sett samma match? Viasat sport 2?
Aldrig mer....
håller faktiskt med Apjävel, vart nånstanns var Barca bättre?
De var gott mycket bättre än förra matchen, Chelsea fick inte alls like mycket frihet den här gången; så kom inte och säg att Chelsea hade enorm press eller nåt; om något, så var matchen riktigt jämn. Werder Bremen och Levski Sofia åcker på´t, sen så blir det lekstuga i slutspelet. Chelsea kommer, som förra året, åka ut; såna här Frankenstein-lag håller inte i längden.
Jag säger fan att Barca va bättre, ägde ju spelet i nästan hela matchen.
Ride 13"s y que?
Fyfan, ni lyckades att plocka en poäng på ett sjukt sett idag också, Chelsea. Rosickys och Fabregas missar är extrema.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Haha, eller hur! Fan att inte Wagner Love fick in den där. GO HAMBURG! GO PORTO!
Apjävel: Vart är dom inte bättre? Dom vann ju ligan och Champions Legaue förra året väl ?