Men tänk dig själv? Folk försöker kapa honom, hoppar han inte undan så kommer han ju bli skadad för livet. Filmningar mm kom ju eftersom att spelarna började kapa hej vilt, folk fick börja hoppa undan för att rädda sig själv. I mina ögon är inte messi någon filmare utan han försöker bara rädda sina ben. I barca finns det filmare som deco, belletti , gudjohnsen. Eftersom de försöker vinna fördelar med att trilla osv.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vem fan har viasat sport 2 liksom? Låtsas-kanal. Heja Barca!
Ride 13"s y que?
I mina ögon är inte messi någon filmare utan han försöker bara rädda sina ben. I barca finns det filmare som deco, belletti , gudjohnsen. Eftersom de försöker vinna fördelar med att trilla osv. hhahahhahaha. Så Gudjohnsen är en filmare och Messi är inte det?? Hahaha, årets skämt.
www.projectedwin.blogg.se
Ja gudjohnsen har visat sig vara en filmare. Du verkar inte förstå skillnaden mellan att försöka dra fördel och trilla och bara försöka rädda sig själv från seriösa skador.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahahahaha, the story goes on...
Och chelseafansen visar sig än en gång skriva "ahahahhahahaha" utan att veta varför.
varför måste man ha jävla viasat sport 2 för att se matchen!!!???? Jävla f***a!
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
FAN! Vilken jävla mardrömsstart.
Alltså, domaren är ju pinsam, jävla hemmadomare! Tycker Chelsea har varit bra och skapat mer än Barça. Synd att Chelsea fick en så dålig start bara.GO MIGHTY BLUES!!!!
2-2 i 93:e minuten, fyfan =/
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Så jävla oförtjänt av chelski!!!!!!! Att spela så satans fult av frustration och sedan bli belönade för det!!!
"Butters...I hate you with every inch of my body..." - Cartman
Grym match.
Vem är du, tjänsteman?
Så jävla RÄTTVIST att vi fick in en kvittering i slutet! Alltså, fyfan vad jag hatar Barças spelare, så jävla mycket dom filmar. Mesar. Och domaren ska vi inte tala om. Han var bland dom sämsta jag sett. Tycker det är Chelsea som skapar dom vassaste lägena utöver målen.GO MIGHTY BLUES!!!!
RIktigt surt!
Haha, -ess- , du kan ju inget om fotboll :)
någon som tycker att överfallet på Xavi borde resulterat i rött kort?
Nån som tycker alla filmningar borde resulterat i gult kort? MESARNA FRÅN KATALONIEN!
Vad är blåmesarna utan oljan från ryssland??
Vad faan skrev jag nu?!
YOU CAN'T BEAT US 11 TO 11!
tråkigt att ni aldrig kommer vinna nått ute i europa
Vad faan skrev jag nu?!
Tråkigt att vi vinner allt hemma istället och så kan Barça flasha med sin CL-pokal.
rätt: isf skulle ju drogba blivit utvisad flera gånger. 6 minuters tillägg ? sen gör chelsea mål och han blåser efter fem ? jävla rysska pengar.
man kan jämföra sheva med bruno wintzell: lagen (chelsea, tutti frutti) underhåller fint medans sheva och bruno tittar på lol skämt o sido.. annars så tycker jag matchen var en riktigt höjdare! bra tempo, fina mål och hård kamp sen att barca spelarna "filmar" kan ju bero på att chelsea spelar väldigt hårt, om jag hade vatt i den situationen så hade jag fan inte sprungit mot en 90 kg biff i 190 km/h eller hade jag...? :P
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
ingen olja inget chelsea inget chelsea bra fotboll
Vad faan skrev jag nu?!
JOHANNN P21 Ok, Drogs utvisad, glöm inte Guddy, Deco, Messi, Dinho, Marquez. Hela jävla Barça skulle ha varit utvisat i så fall.Forzza P14 Gå o lägg dig din jävla Barça-medgångssupporter!
rätt ska göra det snart Såg inte matchen men kan tänka mig att Barca spelarna föll lätt. La Liga och Seria A har blivit fobollen teater.....
Vad faan skrev jag nu?!
Hehe, jo :) Egentligen borde jag inte tjafsa, jag borde vara glad :) Det är ju också men... :P
Usch vad vidrigt att se Drogba på en fotbollsplan. Filmande jävla apa. Aldrig sett en större filmare i hela mitt liv. Cole och Carvalho skulle vart utvisade dessutom. Och John Terry aka det typiska engelska träbenet visar klass (härlig kapten, lol tattarlag) genom att slå bollen ¨på en liggande spelare. Nej detta var en mindre skandal faktiskt, att se hur chavski slår och slänger i varje situation dom inte hänger med i. Pinsamt. håller inte på barca men tycker om trevlig fotboll framför efterslängar och filmande, därför gillar jag inte chavskis uppträdande idag.
Haha? Vilka filmar? En spelare i CFC mot cirka 5-6 stycken i FCB?
CHELSEJJ, CHELSEJJ, CHELSEJJ, CHELSEJJ, CHELSEJJ!
antar att du såg matchen på en laggig stream, annars framstår ditt påstående som löjeväckande, minst sagt. det är inte bara filmandet utan efterslängarna och fula saker som carvalhoes stämpling i kuken på deco som skall resultera i rött kort direkt.
Jajajaja, men domaren var ju för fan på FCBs sida, CFC bestulna på flertalet frisparkar.
Åfyfan va ni tjatar. Drogba filmade, Ronaldinho filmade, alla filmade. VAFAN! Sluta tjata! Det var en jämn och bra match och 2-2 var rättvist.Forzza P14// Du är ju fan go i huvudet som kommer och klagar som en jävla fjortis follower för att sedan berätta att du inte ens sett matchen. Wanker!
2 - 2 var absolut inte rättvist, 6 minuters tillägg är ju ett jävla skämt, och att han blåser direkt efter Drogbas mål är ännu värre. Filmandet ikväll stod Chelsea för, vilket förvånar, för det brukar inte brittiska lag göra. Barcelona är på väg tillbaka, starkt, Werder Brmene o Levski åker på det, sen så tar vi över pokalen igen; det här är ju jävla skandal för fan, idiotisk match från domarens sida. Vi pratar minst ett rött kort; skit i det röda kortet, Barca spelade bra ikväll, mycket bättre än de gjort på länge. Messi äger fortfarande hela Chelsea, och det svider på grabbarna.
Keff jävla domare... Klumpigt utav Guily att slå sista idiotpassen som bäddade för chelseas kontring och mål.
Ride 13"s y que?
Messi kan vara den mest överskattade spelaren i modern fotbollshistoria. Med detta inte sagt att han är dålig, men shit vad ni för honom till skyarna grabbar.
shit va chelsea filmade det äcklade mig
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Tycker det var tråkigt att domarn blåste sönder matchen. Han skulle satt nivån från början för att undvika filmningar, tjat om gult kort från båda lagen osv. Skoob P22 6 minuters tillägg är väl inte så konstigt då han blåste varanan minut, flera skador och fem byten plus tre mål. Att han blåste av efter fem var dock lite märkligt.
Rastasite Vad ska man säga, få män/killar snor bollen utav John Terry och får det att se lätt ut. Messi är grym redan nu och han kommer definitivt att bli bättre. Det finns så många överskattade spelare i europa, jag tycker absolut inte att Messi ens är en utav dom. Den mest överskattade däremot måste väl ändå vara Roberto Carlos? Vilken sopa.
Ride 13"s y que?
carvalho och bolaroz<--( vet inte hur hans namn stavas) är riktigt fula spelare asså... båda borde få rött kort flera gånger om!
Marquez när han sparkar ner Drogba på mittplan, så jävla fult.
Det var den mest gula matchen jag har sett HAHAHA! Men fan inte förtjänade chelsea deras sista mål, Matchen var sjukt jävla bra!!!!! Alla fans kommer säga att deras motståndare var filmarna, men i den här matchen filmade båda lagen lika mkt, däremot var chelsea mkt fulare i deras spel! Domaren var keff åt båda hållen... men att blåsa efter fem när det var 6min tillägg var förjävligt... Alla vet att det tar bara 10sek att göra mål.. Rijkaard gjorde helt rätt att springa ut på plan och skälla ut domaren. Bara det är ett tecken på hur usel domaren var! Däremot att chelsea tar det här som en vinst tycker jag är väldigt kul =) Det blev ju lika... Allt som allt, lätt en av de roligaste lagen man kan se spela mot varandra... Mourinho är bara pinsam!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
hahah där fick han boulharouz sitt straff,, så e de när man tror man kan vara lim på dinho och att inte de straffas,, oiojoj Messi är riktig bra,, formen är tillbaka, werder bremen hemma tar vi och levski så är vi vidare,, skönt nu och om 3-4 månader är etoo tillbaka och mer hungrig än han någonsin vart och då kan vi köra över alla fan va jag längtar . *2007*
ROB
hade Eto'o vart med i matchen hade vi ju lätt vunnit!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Det finns så många överskattade spelare i europa, jag tycker absolut inte att Messi ens är en utav dom. Den mest överskattade däremot måste väl ändå vara Roberto Carlos? Vilken sopa. Mja, om du kollar hur bra Carlos har varit så kan du knappast säga att han är överskattad, möjligtvis nu på senare år kan han vara det, ja. Men det är annrolunda med Messi, det är typ. "- Fan vi har Xavi och Deco borta, hur ska vi kunna vinna??" "- Haha, men du glömmer, vi har Messi!" "- Haha juste shit, varför kommer ens britterna hit??"
Är xavi - deco borta kan barca lira iniesta - edmilson är messi borta får barca lira guily... men ärligt, messi kan lura vilken som helst, han förnedrade carlos flera flera gånger i madrid, bara det att gudjohnsen missade öppet mål efter messis framspelningar 2-3 ggr. Hans speed i utmaningarna, bollen nära foten kan gå åt vilket håll närsomhelst, så härligt att se när han tar fart. Jag är inte ngt sliskigt ensidigt barcafan utan ser det här ur en nyanserad synvinkel, robinho är också skön, synd att han inte får lira mer.
Haha. Vad gjorde Ronaldinho igår då? Missade inte han öppet mål? Men han är ju "världens bästa" så det gör väl inget... Fyfan, äckligt är det..
Ronaldinho är långt ifrån allt vad form kan kallas och är ifrågasatt i barca just nu, fansen vill att han ska vila så han får bygga upp sig igen som hela barca. Grejen är den att nästan hela barcas trupp var med i VM, sen softade dem på beachen 1-2 veckor, sen var det dags för barca att göra turne runt om i världen, och har inte haft någon som helst försäsong, det är dålig planering av styrelsen och laget blir lidande. Just nu är det klassen på spelarna som räddar barca, jag förväntar mig ett mycket bättre lag efter jul. Dem går ju inte på mer än ca 70-80% av sin kapacitet just nu.
Vill inte vara jobbig, men skriv inte "de" och "dem" om du inte vet hur man ska använde det. ;-) Ang. försäsong. Chelsea hade precis lika dåligt planerad, och dessutom hade Chelsea flest spelare i VM av alla klubblag. Och även om man är i dålig form ska man kunna sätta öppet mål. Det handlar om oskärpa. Jag tycker bara det är löjligt att en spelare som Gudjohnsen får så mycket kritik. Han har gjort 5 mål på 8 matcher (tror jag) och har fixat iaf 2 straffar + något rött kort. Jämför detta med Larsson som gjorde typ 4 mål. Det är omöjligt att ersätta Eto'o med Guddy, eftersom de är två helt olika spelartyper, men då borde ändå Barca-fansen förstå att han inte kommer ösa in mål. Guddy är en spelare som skapar ytor åt andra spelare så de kan göra mål. Gudjohnsen - JFH är ett bra exempel, då Gudjohnsen gjorde 23 mål och JFH gjorde 30 den säsongen. (Lite osäker på siffror, men i den stilen) CAREFREE!