Barcelona - Chelsea FC
Jaha, nu ska vi till Katalonien för att slå svinen på hemmaplan. :) Jag tippar dock en gansa defensiv uppställning och att det tillslut blir 2-1 till Chelsea. Drogba och Lampard!
www.projectedwin.blogg.se
Finns det andra som kan göra mål i Chelsea?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Vilken objektiv syn du verkar ha på matchen :) Chelsea behöver inte vinna, Barcelona måste nästan vinna. Det blir en tillknäppt tillställning.. Tror på omvända siffror, 1-0.
CAMPIONI!
frost P19// Ja, det finns några tror jag. :)
Återstår att se :) Barca vinner med 2-1
Det är faktiskt ett ganska troligt resultat, även om jag hoppas på 0-2! Men det skulle vara oerhört skönt om inte Messi skulle komma till spel.. Vilken lättnad. :D
jag hoppas på barca, fast chelsea kommer nog mala ner barca tilllslut 2-1 till CFC
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Barca är så dåliga just nu, allt annat än 3/4/5-0 till chelsea är en skräll. Får hoppas barca klarar sig till playoffen i vår iaf, werder är farliga.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2-0 till barca messi 1-0 iniesta 2-0
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1-1 Guddy för Barça och Lampard för The Blues.GO MIGHTY BLUES!!!!
Braca vinner med 2-0 denna gång, Blåmesarna hade bara tur hemme i London Sen kommer dom ändå åka ut direkt efetr grupp spelet! Så Good Night Chelsea!
Vad faan skrev jag nu?!
Forzza P14 Ursäkta, tur?! Kan du berätta för mig vad som var tur.
Hela Chelsea är insmörjda i olja! Atingen så älskar eller hatar min blåmesarna. Jag hatar, därför hade dom tur, barca hade en dålig dag bara...
Vad faan skrev jag nu?!
Ok, dom hade tur bara för att du hatar dom.
kommer inte ihåg så mykke av matchen, men jag minns att dom hade tur!
Vad faan skrev jag nu?!
Hehe. chelski vinner nog. Barca är inte bra längre..
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Ok, Barça hade tur när dom vann Champinons Legue och La Liga. dom hade så jävla mycket tur, det är orättvist! Jag kommer inte ihåg nånting från nån match, men jag minns att dom hade tur!
rätt P1 Ja, vafan trodde du? ;P
*ironi*
Forzza P14// Du lever verkligen upp ditt nick (din ålder). Och du är Barcelona supportern personifierad.
"kommer inte ihåg så mykke av matchen, men jag minns att dom hade tur!" Talar nog mer om dig som person än matchen..
hur fan kan matchen gå på viasat sport2???????????
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Fredrik Ljungbers Arsenal är viktigare, trodde det var allmänt känt.
öh arsenal spelar väl tidiga matchen det är bayern som är viktiga men vem vill se ett munchen som ställer upp med b uppställningen
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
arsenal spelar väl vanliga tiden, det e väl bara i ryssland de spelar tidiga matcher?
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Skulle vilja ha biljetter till den matchen, är i Barcelona nu, men biljetterna kostar 73euro för de sämsta platserna.... + att den är säkert redan slutsåld! Aja kommer sitta och titta på matchen iaf! FORCA BARCA!!!!!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Jävla skit viasat, vem i helvete vill se Arsenal??
krysset är vä rätt givet i denna match!
arsenal e imorrn, barca idag? eller ser jag fel
Om det stämmer, varför i helvete visar inte TV6 match ida?
TV6 visar bara en match i veckan denna säsong, allt för att så många som möjligt ska pröjsa för viasatkanalerna. Vilket man gör för man vill se CL...
TV6 visar alltid de svenskrelaterade matcherna...
Visas inte båda imorgon?, för på www.tv.nu så finns ingen av matcherna med på nån av kanalerna, inte heller på www.start.se .
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Barca idag Arsenal imon...på TV6 visas Arsenal imon, inget idag. Idag går matcherna på viasat. Tror det blev rätt där nu...
bayern visas på via1 idag, den kanalen som dom flesta kanske har
alltså hur fan kan dom inte visa barca - chelsea? ehm :)
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
För att du ska bli galen och köpa alla viasatkanalerna... TV3/TV6/Viasat har under flera år byggt upp ett beroende hos det svenska folket och nu när beroendet nått kulmen, rycker dom det ifrån oss!
Hahah nej nej vi faller för deras simpla trick och skaffar alla viasatkanalerna och zappar som idioter och kollar på alla 6 matcherna samtidigt!
sluta hypa , det är en match som alla andra ska inter gripa sista strået???
Barcelona forward Lionel Messi admits he expects a battle to ensue at Camp Nou on Tuesday evening as the Catalan giants welcome Chelsea for a crucial UEFA Champions League clash. Relations between the two clubs have simmered over the past couple of seasons and now Barca's diminutive schemer has stoked the fire further. Last season saw Messi limp out of the second leg clash between the two clubs with a serious injury and now the playmaker is fearful of the same kind of treatment in midweek. The Argentine international claims Chelsea's challenges are the most robust he has ever faced, which given his South American background is testimony to his thoughts on Barca's West London visitors. "I am fit again and ready to take on Chelsea," he told the Daily Star. "But I demand the Chelsea defenders calm down because, against them, I always get more kicks than in other matches. "I think that some other teams have watched what Chelsea have done and copied their tactics, especially Real Madrid recently. "Chelsea always try to kick me the most though - just look at the last few games between us. "But I am sure we will win this game 2-0 as there is no way we can play as badly as we did at Stamford Bridge. "But for us to beat (Jose) Mourinho in particular, it will be sensational." Messi believe the key battle will take place in the centre of the field, of the opinion that Barcelona will be able to dictate proceedings if they can win individual challenges. "The key for our victory will be in the midfield and, if we control the ball, I am convinced we can cause problems for Hilario."
Messi kanske menar att nån sparkar på honom varje gång han flyger som en svala? kan ingen förklara för honom att om han slutade lägga sig varje gång han har boll skulle det inte gå lika dåligt?
Måste vara jobbigt för messi att spela och var orolig för att få knäna avsparkade varenda gång man får bollen.
Det är ingen fara, han lirar ändå aldrig på marknivå, benen kan inte vara i farozonen när han flyger fram genom planen
Den riktiga matchen ikväll spelas på söderstadion: Bajen-gefle. Fotboll på riktigt, långt bort från kommersen!!!
U only scared to die when u ain´t living right- T. Kweli
Rasta va seriös en gång? Sluta va så jävla mourinho wannabe som alla andra, du skämmer ut din klubb. Det här är ett problem, ungefär som man kickade pele till hans pension på 70-talet. De bilderna man sett av det påmnner om detta, madrid var ute efter messis ben, chelsea likaså.
Hahaha, Messi. Vilken jävla klenis. "I'm not someone who tries to break people's legs but football is a man's game, played with power and force; it's not ballet." - Essien Hoppas Der Kannibal äter upp Messis ben! :-) Seriöst är det ett gäng divor som aldrig har känt en riktig tackling. Sluta whina, och sluta framförallt att whina i pressen. Det kan fan inte bli löjligare.
Chelsea always try to kick me the most though - just look at the last few games between us. Hahahaha, vilken jävla mes. Mes-si
Han är en bättre fotbollsspelare vid 19 års ålder än vad Didier "jag har aldrig dribblat av en gubbe i hela mitt liv" eller Andriy "inte jag heller" Shevchenkovitch är.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Drogba skulle det stå där nånstans.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
fetlyrik Sluta va så jävla mourinho wannabe som alla andra, du skämmer ut din klubb. Men ärligt, vad vill du jag ska säga? Jag håller med om att han är en stor talang med riktigt fin teknik. Men jag hatar hans spelstil, kolla bara senaste El Clasico, där när Emerson filmar, kolla Messi's 4 meters-svanhopp, fast han inte nuddade Emerson.
Jag gillar inte Messi, om det beror på att jag inte gillar Barca eller att jag bara ogillar honom låter jag vara osagt.
S-oteric P20 Snälla, om Messi genfom hälften av vad Sheva har gjort lovar jag att jag ska börja gilla honom. Lovar.
S-Skitsnack-oteric P20 inte en changs att han är bättre än drogba
Jag är en tviiiiivelaktig figur
Rastasite hade sugit Shevas kuk om han hade fått möjligheten...nån borde chilla här!
Men snälla nån, att säga att Messi är bättre än både Drogba och Sheva skapar tårar i ögonen på en riktig fotbollsälskare.