I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-12-28 22:29

em-krönikan

var dålig.

2004-12-28 23:36
riktigt urkass..

2004-12-28 23:36
Jag blev helt sommarnostalgisk :D låg fan tårögd i sängen!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2004-12-28 23:47
okej jag såg den inte bara typ tre minuter varför var den dålig?
skriv kort, helst inte alls

2004-12-29 00:05
Tyckte den var helt okej.
Uj uj blev nervös när jag kollade..
.

2004-12-29 00:25
Den visade i stort sett bara highlights från matcherna och inget mer...

2004-12-29 09:33
Problemet är ju att man alltid ställer SVT:s krönikor i relation till VM-krönikan från 94. Och då blir ju allt dåligt.

Jag tyckte den här var okej, men inte så mycket mer. Olof Mellberg ser, även om jag håller honom högt som spelare, fånig ut utan skägg och med keps.
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."

2004-12-29 13:34
Tur????, jag skulle vilja kalla det otur att åka ut på straffar.

2004-12-29 13:34
grekernas bögtur stör mig! Tjeckerna skulle ha vunnit titeln!
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2004-12-29 13:36
Ah... Grekland var bästa laget, så är det bara, annars hade de inte vunnit EM. Fan vad folk har svårt att fatta, det inns u svart på vitt. Et bra lag har tur.

2004-12-29 13:56
den sög asså, dom kommer aldrig att kunna göra en lika bra som 94'
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
Hangaround

2004-12-29 14:11
Går den nått i repris?
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Hangaround

2004-12-29 14:14
94 krönikan kan man ju varenda ord utan till och innan =)
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994

2004-12-29 14:34
Tjeckien var mer värda titeln
Ö4L

2004-12-29 16:10
vem snackar om att grekland var bra? hade varit roligt om alla lag hade spelat som de.

2004-12-29 16:25
Accabwech P18

Jag!.. Bra och rolig är två skilda saker min vän. Håller med om att Grekland spelade trsit fotboll. Men de var tydigen bäst. Hur kunde de annars vinna hela turneringen? För jag är 100% övertygad om att alla andra lag gjorde sitt yttersta för att vinna.

2004-12-29 21:46
betyder det att ryssland var näst bäst för att dom var de enda som slog grekland?
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker

2004-12-29 23:16
LucaBrasi

Jag skulle gärna vilja höra vad det fuskades med i matchen då Zlatan gjorde det enormt vackra målet mot ett stillastående Italien.

Sen alla vi andra som inte var höga på brass, eller något annat, när vi såg matchen mellan Danmark och Sverige kunde lätt se att det var två kämpade lag i 88 minuter.. sen blev det lite "gå fotboll" efter 2-2 målet dock. Så någog fusk var det nog inte.

Världen är full av dåliga förlorare. Men folk med italienskt påbrå verkar ha fått en extra "dålig-förlorar-gen" ;)

2004-12-29 23:51
Tjeckien var mest värda EM titeln dom förlorade förfan inte en enda match i gruppen, dom slog till och med Tyskland med sitt B-lag.. Dom vände ett 0-2 underläge till 3-2 så det finns inga skäl till att dom inte skulle förtjänat segern dom hade bara EN alltså EN enda markerings miss från en final, jag hade nog aldrig klagat ett dugg om Grekland vunnit rättvist på en straffsparksläggning mot Tjeckien..
soundcloud.com/iloice

2004-12-30 01:35
bäst my ass

2004-12-30 02:52
lucabrasi
håller med dig. ingen tycker det e fel med allt våld han utsätts för i bakgrunden. självklart var 2-2 uppgjort. Titta bara på danmarks målis. gav sverige 2 mål hmmmmm mutad?

2004-12-30 03:33
hahaha ni e roliga ni, Italien åkte ur för att dom va dåliga inte för att sverige å danmark spelade 2-2..
hade dom vart så bra hade dom väl slagit sverige och danmark.. lr har jag fel?
Dom övertygade ju inte precis mot bulgarien heller..
säger bara VM-2006 here we come!!!

2004-12-30 09:06
LucaBrasi P0

Så jävla gött att Danskarna följde Spotti med en kamera hela matchen och så händer det. Man bara njöt i fulla drag. Ut med packet säger jag bara. Knuffar och tröjdragningar hör hemma i en het fotbollsmatch men fan inte en spottlorska i ansiktet. Sen får jag vara hur mycket bonde du vill min kära vän.

2004-12-30 09:28
Accabwech håller helt å hållet med Viruz_ . . .
dom spelade ingen rolig fotboll men det var jävligt bra taktiskt så dom var värda att vinna. . .det gäller inte bara massa snygga mål, snygga passningar å dribblingar utan man ska läsa det andra lagets taktik å sen ställa upp efter det, speciellt om man är det sämre laget på pappret, om man är det bättre ska man bara försöka spela sitt eget spel. . .

sen snacket om att 2-2 resultatet var uppgjort e helt sjukt, som flera andra sagt innan mig om man såg matchen så märkte man verkligen att den inte var uppgjord. . .

och det med totti asså, blir så jävla sur på sånna som förstör som han, stör mig som fan på totti han kan inte vara helt frisk i huvudet. . . exakt igen där som Viruz_ sa, knuffar å tröjdragningar hör till även lite tjaffs å grova tacklingar. . .

hatar alla som gnäller på spelare som spelar hårt, ex roy keane, dennis wise. . .visst dom gör lite överdrivet grova saker ibland men då får man sitt straff gult kort/utvisning, men att spotta på folk det är bara för mycke, förstår inte hur man tänker när man gör nått sånt

X-Art goes A-Art efter ett par bärs!

2004-12-30 12:47
jag håller me blastboy, TJECKIEN VA BÄST! vackrast, kreativast, helt enkelt bäst, de e som blastboy säger de va bara en enda markeringsmiss på en snubbe som 2meter lång, annars ägde dem mot grekerna, jävligt sorgligt!
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-12-30 14:05
ah den danska målvakten fuskade och gjorde som en 2 åring bara släppte ner bollen till en svensk...
han skulle bara boxat till den ju..
FUSK så det står härliga till...

ITALIEN VINNER VEM I TYSKLAND
HATA ENGLAND

2004-12-30 14:44
Loungo P20

Grekland vann ju 2 av 2 matcher mot Portugal i samma turnering. Det säger väl rätt mycket...
men är man öisare har man väl problem att se saker klart.

2004-12-30 16:13
Tjeckien (eller Island :D) mot VM-GULD 2006 !!!
soundcloud.com/iloice

2004-12-30 16:15
Förresten Seqondz så ägde typ alla lag mot Grekland, det enda Grekland kunde göra var att ta vara på kontringarna och dom hade största flaxen genom hela Em punkt slut..
soundcloud.com/iloice

2004-12-30 16:27
jag vet, men tjeckiens spel va ändå klasser bättre än frankrikes o den va även lite bättre än portugals, misstaget va att man hade rosicky i mitten, snubben e grymt snabb, han ska vara på kanten.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-12-30 16:48
jag tycker inte grekland hade flax alls...
Spelade jävligt smart helt enkelt....

sen är det inget roligt lag direkt...
HATA ENGLAND

2004-12-30 17:13
loungo

Vem fixade straffen åt sverige?

2004-12-30 18:47
va var det buffon hade för bild i sitt omklädningsrum elr nåt sånt?
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!

2004-12-30 18:53
Han hade en bild på momentet precis innan Zlatan klackar in bollen i mål. =D Buffon och Nesta var iaf. stora i förlusten det borde alla wannabe italienare som hänger här lära sig utav.

2004-12-30 19:03
Seqondz: är du helt bäng ? han är gjord för offesiva innermitts rollen det är han som är playmakern han är inte en kantspelare, om bara nedved inte skadat sig skulle dom ha vunnit..
soundcloud.com/iloice

2004-12-30 21:42
LucaBrasi P0

Hehehe... Ja.. wannabe Italienare? Vem fan vill vara Italienare? .. Nä gå o tryck i dig en pizza mannen så äter jag en stor tallrik kötbullar med lingon ;)

2004-12-30 21:47
Asså för o avsluta tjafset med Italien så ska jag bara sätta dit pricken över i:et ITALIEN SÖG I EM dom nådde fan inte heller upp till normal standard så INSE !!!
soundcloud.com/iloice

2004-12-30 22:03
Itelien e som vanligt nära att åka ur gruppen med misslyckades av ett fusk av dansk målvakt , tänker inte diskutera det med någon mer utan det är det jag tycker... bara kolla repriserna hundra gånger som jag gjort.... Och det är typisk italien att dem gjorde mål precis när det behövdes mot bulagrien ,,men sen hände ju de stora vidriga FUSKET AV DEN DANSKA MÅLVAKTEN och italien va ute... tycker själv att italien får skylla sig sjävla spela ut sverige totalt i en halvlek hade kunnat stå 4-0..o sen backar dem hem , och det går inte.. tyvärr
MEN VM GULD TILL I ITALIEN I TYSKLAND
HATA ENGLAND

2004-12-30 23:50
LucaBrasi P0

"tråkiga Sverige"? Du är fri att lämna landet precis när du vill.. Jag kommer inte att stoppa dig. Glöm inte att avsäga dig ditt medborgarskap om du har ett sådant. :)

2004-12-31 01:13
Det bortdömda målet i matchen England - Portugal var helt rätt. Italien kommer inte vinna VM 2006 för då vinner Argentina =)

2004-12-31 01:16
*suck* Grekland är bääst i världen. hade aldrig tur och gjorde aldrig mål på sitt första skott på mål och det efter hörnor. Italien var sämst för de ååkte ur för de var sämst, inte pga korruption inom uefa. (tottis avstängning& danmarks målis muta) har aldrig hänt.

tro inte att jag hatar sverige eller älskar italien men visst luktar det mygel av uefa angående italiens grupp.

HATA GREKLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2004-12-31 01:23
Sluta skylla på mygel jävla drängar hade Italien spelat bra hade dom vunnit vad är det ni inte begriper? Frei blev också avstängd.
Grekland spelade effektivt och efter sina resurser och var värdiga EM-Mästare även fast jag själv hellre hade sett Tjeckien som vinnare.

2004-12-31 02:04
blastboy: ok, men i em hamna han alltid i ingenmansland i mitten, men så fort han drog sig till kanten (de få gånger han gjorde de) så hände de nåt, jag ville ha honom i kanten.

2004-12-31 02:19
Självklart var det rätt att döma bort Englands mål, attack mot målvakten ska man blåsa för.

Angående Italien, va dom dåliga? De hade lika mycket poäng som Sverige och Danmark, och den matchen var om inte uppgjord iallafall jävligt slappt spelad vid 2-2 målet. Och tabben som målvakten gjorde var ju sannerligen helt sjukt klantig.

Totti får skylla sig själv, tycker dock kamerabevakningsavstängningar är fel. Domaren är domaren, ingen annan. Och om man ska specialstudera Totti och stänga av honom så borde man isf specialstudera alla spelare, lika för alla.

2004-12-31 03:31
hahahah klockrent av buffon.....sanna ord verkligen stort av han
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!

2004-12-31 09:33
HAHAHHA tro fan inte england skall ha mål där era rövhål...

JA visst italien är ju SÄMST och får skylla sig själva....

FÖr det första så sa jag att dem får skylla sig själva...
För hade dem inte backat hem mot sverige kunde dem vunnit matchen med 4-0 för sverige var totalt chanslösa när italien ville framåt... Men nu backade dem hem och det fick dem äta upp.

EN sak som i alla fall är säker och det är att aldrig england kommer att vinna ett vm guld dem senaste 100 åren.
11 engelmän på plan det går bara inte ihop speciellt inte om dem åker på ett teknisk lag.....
HATA ENGLAND

2004-12-31 09:50
LucaBrasi P0

Ska jag hjälpa dig att packa? ;)

2004-12-31 12:05
Håller med dig guano
HATA ENGLAND

2004-12-31 13:17
england kommer ha stora chanser, med unga spelare som defoe, rooney, joe cole och gerrard kan de bli riktigt bra.

2004-12-31 13:44
Accabwech- så låter det alltid
HATA ENGLAND

2004-12-31 15:56
LucaBrasi P0

Du är inte kapabel till att begrava ett skit lille vän. Så tagga ner o ät en pizza.