I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2004-12-31 16:01
guano: Frei blev ju avstängd hela turneringen för att ha spottat på gerrard, så de e ju rättvist.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-12-31 16:08
luca, du e efterbliven eller hur? SNÄLLA! för de första så har totti bättre utseende än frei, ENORMT mer stjärnstatus än frei, o ENORMA förväntningar på sig, alla snackade om kejsaren från rom som skulle leda till italien till en efterlängtad medalj. men va hände? inte nog me att totti såg otroligt nocnhalant ut mot danmark, han spotta puolsen o gav en stämpling mot henriksen som bara de skulle egentligen vara rött kort.

de e så här i hela världen, om de skulle bli ett bråk mellan två aik spelare i en träning o bråk mellan två spelae i en sundvalssträning, så skule de förmodligen skrivas något mer om aiks.
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2004-12-31 16:59
loungo- ta o skit ner dig alltså... din dåre
HATA ENGLAND

2004-12-31 19:49
hehe ok, vi säger väl så.

förresten vart o hur kan du dra fram slutsatsen till vad jag skulle kunna rösta på?

2005-01-01 18:18
jävla skitturnering ändå. denkommer inte gå till historie som någon bra. detta em och vm2002 e de sämsta skitturneringar jag sett.

2005-01-01 19:16
fan va konstigt luca:S jag e inte ens vänsterpartist

2005-01-01 22:00
straffar e inte lott. där handlar det om individuella prestationer som e minst lika viktiga

2005-01-04 13:05
Jag ska bara sammanfatta lite kort:

Grekland vann med hjälp av tur och ett enormt hjärta och kämparglöd, samt defensiv felfri taktik (dopade som hästar enligt min farbror :).

Englands mål blev helt rätt bortdömt. Kollisonen var lite för stor. Men det är mycket möjligt att målet hade godkänts i PL.

Italien åkte ut på otur precis som dom många gånger tidigare har gått vidare på tur.
Dessutom handlar sport om att avgöra saker själv och inte bara lita på andras insattser: naturligtvis kan man inte räkna med att gå vidare om man bara spelar lika mot danmark och Sverige.

Sverige-Danmarkmatchen var inte uppgjord. Ska man göra upp en match så ska man se till att avgöra lite tidigare än i 88: e minuten.
Sedan är inte danskar och svenskar så såta vänner som Italienare verkar tro.
Efter 2-2-målet blev det gåfotboll, självklart, ingen ville offra något.

Tjeckien var EM:s roligaste lag och hade förtjänat att vinna.
Men sådan är fotbollen och denna gång var det Grekland som hade den lilla extra turen.

dom k�rde upp sina benh�rda kn�n mot l�ret eller skinkan: mjukdelarna. Kanske var det puberteten, f�r mycket k�thet, f�r mycket �ngest?

2005-01-04 13:23
Man förtjänar inte vinna för man är underhållande att kolla på.

Frei vart inte kameraövervakad Secondz? Läs mitt inlägg igen för fan.