fan också nu är vi ute ur FA-cupen efter 1-0 mot Sunderland att det bara blev 1-0 betyder iofs att jag vann på min fyrling =) men hade hellre förlorat och sett SU i semi....
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
"men hade hellre förlorat och sett SU i semi...." word.. så ska d låta :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
inter kommer att vinna, forza Nerazzurri!
maybe you might be more than just a one night lady<br>
Om Roma vinner får jag även 12 rätt på stryket.. SAmmanlagd utdelning med 11:or och tior ligger på drygt 2300 kronor.. dvs 230 kr var.. Kom igen nu Roma!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Missade Udinese.. hade enkel etta blev kryss.. surt :(
Ålltzen, Växjö, Bremen.
nice olzen!
Ja, Cassano har nätet :) Men fortfarande väldigt osäkert.. en Roma-vinst kombinerat med en At Madrid vinst skulle sammanlagt ge 740 kronor.. hade vatt söft..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Idiot Madrid.. Spelade för 200, fick tillbaka 226.. haha
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Bra spelat ändå Olzen, jag hade oxå Atl Madrid, skulle fått 250 spänn men men :/
CAMPIONI!
insats: 53.13 SEK möjlig vinst: 641.28 SEK MSV Duisburg - Alemannia Aachen halvtid/fulltid 1/1 3.55 Rio Ave - Braga halvtid/fulltid 1/1 3.40 odds: 12.07
Ålltzen, Växjö, Bremen.
insats: 70.15 SEK möjlig vinst: 589.26 SEK Ternana - Cagliari 2 4.00 Rio Ave - Braga 1 2.15 odds: 8.XX
CAMPIONI!
blö insats: 52.84 SEK möjlig vinst: 166.45 SEK West Ham - Wimbledon fler än 2.5 mål 1.75 Bradford - Watford fler än 2.5 mål 1.80 Odds: 3.15
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Tror också på mkt mål i dessa matcher... West Ham - Wimbledon över 2.5 mål Bradford - Watford över 2.5mål Carlise - Huddersfield 2 odds 6.30 insats 70 kr Bradfrod - Watford 1 Carlise - Huddersfield 2 Darlington - Cheltenham X odds 14.XX insats 30kr
50:- på Porto mot Manchester United. Möjlig vinst 300:- Kom igen nu fan ja behöver dom pengarna
THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
2-0 i halvtid i båda matcherma - det är bra :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
JAG VANN 19 000 kronor på hästarna.. delar med en kompis.. 25 kronor var.. 9500 i fickan hahahahahah
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Haha! Grattis Olzen!
crusified and all I got was this lousy T-shirt.
Jag blir så jävla trött.. Porto kvitterar i 90:e och förstör allt... Inget flyt nånstans! Kommer säkert spela bort resten av unibetkassan imorrn också.. woho
crusified and all I got was this lousy T-shirt.
Harryboy eller? :)
Nej då 52 kronors eget system! Så imorgon inkasserar man äöver 9000.. Största vinsten i hela mitt liv.. är i chocktillstånd
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Jag har fått den uppfattningen att det är lätt att vinna på hästar, är det? Tycker att alla man pratar med som har vunnit nåt har vunnit på hästar.
lätt haha.. nej du
Ålltzen, Växjö, Bremen.
lättare än andra spel menar jag när ja säger lätt
Mja.. beror väl på hur mycket man vet
Ålltzen, Växjö, Bremen.
grattis olzen.hur mycket säter du in på unibet nu da?
LINJE 19 HUGG DOM
tack tack.. haha inget än :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
det lär ju bli ett par tusen tills slut.lira öster som vinnare 2lax hehe
LINJE 19 HUGG DOM
haha :) 1 Lax på Tyskland i Em har jag ju redan bestämt.. så kan bli så! :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
funderar på fan o köra typ spanien dags för dom nu o vinna nåt stort med tanke på deras lag dom har.....hur ligger du till i tips sm ?
LINJE 19 HUGG DOM
Är inte med i Tips Sm.. tur är väl det.. har gått dåligt på engelska på sistone... Spanien klarar inte guld i Portugal.. tveksam i alla fall - men självklart.. i fotboll kan allt hända om Murcia kan spela lika mot Atlethico Madrid.. (har inte släppt det än) =)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
hur ligger du själv till?
Ålltzen, Växjö, Bremen.
haha alla verkar tro att Olzen är ett spelfenomen =) Det är ju jag som är spelfenomenet =) stort grattis olzen...sjukt störigt igår med din dubbel...ja menar kunde inte watford gjort ett jävla mål =)?
10rätt som bäst ligger väll rätt dåligt till min 64kr kommer upp på fredag
LINJE 19 HUGG DOM
okey... canadicken haha ;)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
insats: 58.08 SEK möjlig vinst: 714.96 SEK Arsenal FC - RC Celta de Vigo fler än 2.5 mål 1.75 AC Milan - AC Sparta Praha fler än 2.5 mål 1.95 AS Monaco FC - FC Lokomotiv Moskva fler än 2.5 mål 1.95 Real Madrid CF - FC Bayern München fler än 2.5 mål 1.85 Odds: 12.31 Många mål i CL ikväll nu då!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Blev tvungen att lira svenska spel idag. = ( Bofors-Stolta AIK mot elitserien 2 Arsenal-Celta vigo 1 Real Madrid-Bayern München 1 (hoppas dock på Bayern) Odds:3,75 Insats:100 Möjlig vinst:375 Slängde även ett öga på veckans stryktips som ser mycket roligt ut.Ligger för tillfället delad etta i "Alá rätts"(min lokala tipsbutik) interna tipsturnering på 37 rätt.
Dukla Trencin - Petrzalka X 3.10 Oberhausen - Mainz 05 2 2.75 Totalt Odds 8.52 Insats 94.36 Potentiell utbetalning 804.42 haha, nu ska jag sluta.. nu ska jag spara 7000 å inte använda dem på 2 månader :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
ligger på plats 17103 men det kommer gå uppåt
jag är helt knäckt...... jag satte nämligen 183 kr på en 11.43 oddsare Milan - Sparta Prag 1-0 Sunderland - Preston färre än 2.5 mål vinner iofs 20XXkr om dne går in men va fan =) aja den kanske går in =)? hehe satte 100kr till på: Milan - Sparta Prag 1 Arsenal - Celta Vigo 1 Turkiskt lag - Valencia 2 3.88 i odds Valencia kryssar säkert... Jag e mad!
Dukla Trencin - Petrzalka X 3.10 0-0 RÄTT Oberhausen - Mainz 05 2 2.75 0-0 FEL Totalt Odds 8.52 va fan
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Alexslappet P21 - vad är priset till vinnaren i din spelbutik? i min ere en resa till england och en PL-match
fan va nice pris!
faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan faaaaaaaaaaan vad jag hatar JUN
så jävla onödigt mål =) nu har ju milan gjort 2-1....hata JUN! usch
Riceone: Vilket jävla pris. Hos mig får vinnaren förutom ära och respekt i kvarteret: *Spelpotten(alla deltagare pyntade 50 kr i entréavgift och det är 40 stycken med). *En Pokal där man får gravera in sitt namn som senare kommer gå i arv till nästa års vinnare. *En t-shirt med trycket "Butiksmästare i tips sm 2004".Hehe. *Sen har jag lyckats pressa till mig en klausul som säger att om jag vinner så kommer jag få bli anställd där på helger om jag vill. = )
Sitter Kalmar ikväll tross? Kalmar Avdelning 1: 1 FANNY FEARLESS 3 TAKE ME 5 ELEGANCE LADY 6 WALKING LAKE 11 OLLY HORNLINE Avdelning 2: 4 GROSBOIS Avdelning 3: 6 TOUCHE DU GULL 10 LOC NEVELE 11 GRAVEL Avdelning 4: 7 PAPA QUI Avdelning 5: 1 LILLE LORDEN 11 KORPRAL MARIB 13 ACES DREAM 45 kronor
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Skellefteå AIK - Växjö Lakers HC 2 4.80 Insats 61.20 Potentiell utbetalning 293.76
Ålltzen, Växjö, Bremen.
trodde du skulle ta en paus =)
Japp.. Idag är sista dagen.. nu har jag bränt nästan 2400 på 3 dar så får softa nu..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Satte 60 spänn på Aachen - Lübeck 1 (3-1) FC Twente - NEC 1 (1-1 i halvtid) Odds 2.92 Behöver vinna lite pengar nu... Så kom igen Twente!
CAMPIONI!