Speltråd 17 februari och framåt
Eftersom ingen har startat en så startar väl jag en... Är jävligt tveksam till att spela på nåra landskamper, ska nog spela på några elitseriematcheristället.
Tippar på Måndag, är pank.. blö
Ålltzen, Växjö, Bremen.
va fan, en ny?? den andra tråden hade bara nåt 100 inlägg ju :) tippa till helgen... ska bli underbart!! sitter o skakar nu när jag inte fått tippa på några dagar :P
CAMPIONI!
matchprogram?
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Tänkte att dom bara gällde en vecka lr så.... Jag menar det har ju kommit nytt program... Jag e lite ny så ha överseende.
Va tror ni då? Vinner Sverige mot Albanien???
CAMPIONI!
ja..med 4-1 elle nå sånt skulle jag tro.
Satte in pengar på Unibet idag.. Hittade ett intressant odds, måste vara felsatt eller nåt men men! Vetlanda - Ljusdal 1 2.40 Vetlanda leder serien, har 5 0 0 32-8 på hemmaplan! Ljusdal näst sist, har 0 0 4 9-22 på bortaplan! Varför är Ljusdal favoriter enl. Unibet?? Iaf så tippade jag enl. följande: Vetlanda - Ljusdal 1 2.40 Holland - USA 1 1.33 Odds 3.19 Insats 100:- ----------------------------------- Albanien - Sverige 2 2.00 Edsbyn - Hammarby 1 3.00 Odds 6.00 Insats 20:- Även Edsbyn - Hammarby är ett grymt överodds! Edsbyn har enl. mig den bästa formen och bra hemmafacit. Förstår inte varför Hammarby verkar gälla som STORA favoriter här! Men men, bara att tacka och ta emot :D
CAMPIONI!
Vetlanda leder serien? hahaha
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Du måste letat i fel tabell min vän, Ljusdal är mycket bättre.
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Mitt odds: Albanien - Sverige 2:a Belgien - Frankrike 2:a Irland - Brasilien 2:a Nordirland - Norge 2:a Insats: 40 Odds: 9.37 Möjlig vinst: 375 kronor Färdigt
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Olzen: 1.Vetlanda 10 8 1 1 52-21 19 2.Boltic 10 6 1 3 53-30 16 3.Broberg 10 6 0 4 46-41 15 4.Motala 10 5 1 4 51-42 12 5.Katrineholm 10 4 3 3 43-49 11 6.Kalix 10 2 3 5 31-43 8 7.Ljusdal 10 2 1 7 32-43 7 8.Sirius 10 2 0 8 18-57 4 Enligt Svts text tv
hmm.. är snurrig.. då har jag kollat fel tabell
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Belgien - Frankrike 2 Portugal - England 1 Holland - USA 1 Kroatien - Tyskland X odds 15.76 insats 20kr Just dom matcherna är huvudmatcherna på Eurosportssändning 22:30
nu får ni hjälpa mig med att sattsa =) ge mig några tips. som e ganska säkra =)
vafan.. skit i de du!
Nu får Sverige skärpa sig alltså..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Olzen va flummar du om? :) Hehe men alltså... Ljusdal vann rätt lätt.. så VAD FAN HAR MISSAT?!?! Vad har jag förbisett som inte Unibet gjort?? :(
CAMPIONI!
Rizmo Du missade att det var en vinna-eller-försvinna match för Ljusdal. Det var deras sista chans att rädda sig kvar i bandyns högsta serie.
Allmänna Idrottsklubben
salan jo fan nu vet jag... helvetes jävla kuk-skit! :)
CAMPIONI!
säkra matcher ger inte cash :)
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
knappast osäkra heller
CAMPIONI!
Stryktipset någon?? 1 Norwich - West Ham............1X 2 Newcastle - Middlesbrough...1 3 Liverpool - Portsmouth........1 ---------------------------------------- 4 Charlton - Blackburn...........X2 5 Wolverhampton - Fulham....X 6 Southampton - Everton.......1 ---------------------------------------- 7 Bolton - Manchester C.........1 8 Sheffield U - W Bromwich....12 9 Cardiff - Sunderland ..........1X ---------------------------------------- 10 Stoke - Wigan ..................X2 11 Burnley - Ipswich .............X2 12 Derby - Crystal P..............2 13 Wimbledon - Coventry ......2 Tror på många bortasegrar i Div 1 idag, det är upplagt för det :) Alltid osökert när en mathc lottas men jag hoppas att jag har turen med mig idag och att Liverpool lottas till segern!
CAMPIONI!
1 Norwich - West Ham............X 2 2 Newcastle - Middlesbrough...1 3 Liverpool - Portsmouth........1 ---------------------------------------- 4 Charlton - Blackburn...........1 2 5 Wolverhampton - Fulham....2 6 Southampton - Everton.......1 X 2 ---------------------------------------- 7 Bolton - Manchester C.........X 2 8 Sheffield U - W Bromwich....1 9 Cardiff - Sunderland ..........12 ---------------------------------------- 10 Stoke - Wigan ..................2 11 Burnley - Ipswich .............1 2 12 Derby - Crystal P..............2 13 Wimbledon - Coventry ......2 he he
driv ej bror
komigen nu! :0
driv ej bror
1 Norwich - West Ham............1 X 2 Newcastle - Middlesbrough...1 3 Liverpool - Portsmouth........1 ---------------------------------------- 4 Charlton - Blackburn...........X 5 Wolverhampton - Fulham....1 6 Southampton - Everton.......1 2 ---------------------------------------- 7 Bolton - Manchester C.........1 8 Sheffield U - W Bromwich....X 9 Cardiff - Sunderland ..........1X ---------------------------------------- 10 Stoke - Wigan ..................2 11 Burnley - Ipswich .............2 12 Derby - Crystal P..............2 13 Wimbledon - Coventry ......2 samt spelat på matchen , svenskaspel Milan-inter 1-3 20 kr
maybe you might be more than just a one night lady<br>
Norwich - West Ham 3-3, tio kronor Paaank
Ålltzen, Växjö, Bremen.
1 Norwich - West Ham............1 2 fel 2 Newcastle - Middlesbrough...1 2 3 Liverpool - Portsmouth........1 ---------------------------------------- 4 Charlton - Blackburn...........1 5 Wolverhampton - Fulham....1X 6 Southampton - Everton.......1X fel ---------------------------------------- 7 Bolton - Manchester C.........12 8 Sheffield U - W Bromwich....1 fel 9 Cardiff - Sunderland ..........X2 fel ---------------------------------------- 10 Stoke - Wigan ..................1 fel 11 Burnley - Ipswich .............X fel 12 Derby - Crystal P..............1 fel 13 Wimbledon - Coventry ......X fel 5 rätt i halvtid...YES!
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
jaa stoke gjorde 1-0 =) 6 rätt! =)
Canadicken Haha jag tror jag har 4 rätt! Shit vilken jävla rad... är otroligt förbannad just i detta nu! :)
CAMPIONI!
9 rätt nu.. kuk
driv ej bror
7 rätt satte derby i alla fall
6 rätt och jag hade också derby på min kupong ;)
Tippade inte, utan farsan tog över på engelska denna vecka, han fick dock bara 6 rätt...
Ålltzen, Växjö, Bremen.
på 256 =) grymt vasst =)
Hahaha.. värdelös spelhelg! Hoppas de 7 rätt jag fick igår räknas bort som min sämsta omgång :P Vann iofs 187 kr på oddset igår... +20 kr om man räknar utgifterna! :P Kan vinna 180 spänn idag om Tottenham och Osasuna vinner!
CAMPIONI!
Får 10 rätt om Brescia vinner.. oddset är inne för tillfället, men testar att inte skriva det här för det bringar otur ibland..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
hata Tottenham.. ryker på den
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Efter en lyckad gårdagskväll då jag satte nedanstående dubblar är det klart att man är sugen på ännu mer Champions League. Bayern München - Real Madrid X 3.10 1-1 Celta Vigo - Arsenal 2 2.20 2-3 och Bayern München - Real Madrid Över/Under Under 2.5 1.85 1-1 Celta Vigo - Arsenal Över/Under Over 2.5 1.95 2-3 Kvällens spel ser ut som följande: Porto - Manchester United Över/Under Over 2.5 1.95 Deportivo La Coruña - Juventus Över/Under Over 2.5 2.00
crusified and all I got was this lousy T-shirt.
Insats: 58.20 SEK Möjlig vinst: 209.52 SEK RC Deportivo La Coruña - Juventus FC fler än 2.5 mål 2.00 Nottingham - Gillingham fler än 2.5 mål 1.80 Odds: 3.60 -------- Insats: 43.76 SEK Möjlig vinst: 1094.00 SEK Porto - Manchester United 0-3 Odds: 25.00 .. snyggt Ojster!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Satte Arsenal och Rushden igår, vann 247.50 så tippandet fortsätter! :D Insats : 40:- Möjlig vinst : 185.60:- Deportivo - Juventus X Birmingh. - Sunderland 1 Odds 4.64 --------------------------------- Insats : 100:- Möjlig vinst : 259:- Edsbyn - Bollnäs 1 Porto - Man Utd Over 2.5 Odds 2.59 --------------------------------- Insats : 18.72:- Möjlig vinst : 218.34:- Real Sociedad - Lyon Under 2.5 Stuttgart - Chelsea Over 2.5 Porto - Man Utd Over 2.5 Deportivo - Juventus Under 2.5 Ska bli kul att följa Champions League ikväll, roligt om min över/under går in! :)
CAMPIONI!
Jag har givit mig själv en regel och den regeln lyder: - Tippa aldrig på under 2.5 i fotboll. Anledningen är att det suger, det kan stå 0-0 och bli 2-1 på 10 minuter i slutet.. Om man tippat tvärtom så lever alltid matchen på ett annat sätt.. Om det blir 1-0 innan 30é minuten så är man bra med.. sen 1-1 i 70é .. så har man chansen. och 2-1 i 80é .. KLART.. Om man tippar under blir man bara förbannad :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Vi får väl se hur förbannad jag blir efter 218 kronor och 34 öre på fickan Olzen ;P
CAMPIONI!
Nästan att över/under gick in.. bara Stuttgart och Chelsea som har problem att göra mål men men... Vann på Edsbyn och Porto-Man Utd över! :)
CAMPIONI!
Rizmo ye ye! :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Eftersom det blev vinst igen blir det ännu mer spelande! :) Insats : 100:- Möjlig vinst : 259:- Valencia - Besiktas 1 Celtic - Teplice Over 2.5 Odds 2.59 ---------------------------------- Insats : 40:- Möjlig vinst : 145:- Benfica - Rosenborg 1 Galtasray - Villareal Over 2.5 Odds 3.6
CAMPIONI!
Rizmo är lite på g.. :) Imorgon blir det hårt, nu måste jag chansa lite.. 1 Bollnäs - Edsbyn 2:a 1.50 - Bollnäs har väldigt svårt för Edsbyn. Edsbyn har vunnit 5 av de senaste sex matcherna mot Bollnäs, den ena matchen blev kryss. Bra tvåa. 2 BolticGöta - Hammarby 2:a 1.30 - Hammarby vann med 6-1 första playoff matchen och Boltic ska inte kunna göra en fluga förnär i denna drabbningen. 3 Falu BS - Västerås SK 2:a 1.45 - Falu ska inte vara några problem för Västerås i vanliga fall även fast 6-5 vinsten i förra matchen är lite oroande. Men det här ska Västerås grejja om de rycker sig lite i kragen. 4 Vänersborg - Sandviken 2:a 1.30 - Sandviken vann med 9-2 på hemmaplan, det blir väl inte samma siffror på bortaplan men en vinst ska vara relativt klar. Odds: 3.67 Insats: 200 Möjlig vinst: 735.15
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Vad tror RicOne om detta? Som är bandyexperten? :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Haha jag vann på båda spelen, detta är helt otroligt ju :) Har en ganska saftig kassa på Unibet nu! Olzen , det ser bra ut även fast jag håller på Boltic... det enda som kan oroa är att Falun vinner eller kryssar! Lirar du på SvSpel?
CAMPIONI!
Har inga pengar kvar på banken och orkar inte ta mig till stan så ja det får bli svenska spel nu.. dessutom skiljer det inte mycket på bandyoddsen.. 3.67 Sv Spel och 4.10 eller nått åp Unibet.. Funderar dock på att sänka insatsen till Odds: 3.67 Insats: 140 Möjlig vinst: 513.80 Känns bäst så :) Grattis Rizmo
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Olzen Går matcherna vägen för dig kommer då gräma dig att du inte satte 200 istället! Jag tänkte sätta Frölunda som vinnare i mitt spel där jag satte 40 spänn, men jag vågade inte. Så istället vann jag 145 kr istället för 280 :/
CAMPIONI!
hehe ;) Sant.. men jag måste ha mat också haha :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.