ur_fattig med tanke på ditt namn borde du börja tippa annorlunda så du kan vinna lite pengar ;) du kommer åka dit på antigen perugia eller sampdoria, de andra e fullt möjliga! men men... lycka till! jag återkommer med dagens spel senare.. det e ju bandy o bundesliga2 idag ;)
CAMPIONI!
Sampdoria - Chievo är en farlig match, samma sak med Perugia - Bologna.. Bremen måste vinna.. Chelsea kan vara trötta efter CL spelet men borde ordna en seger där.. Leeds ska inte kunna rubba Liverpool men Leeds är ett lag som kan göra förnär av vilka som helst i helt fel lägen.
Ålltzen, Växjö, Bremen.
jag har kört andels system på hästar idag =) det ni =) 4900 rader var systemet på =) sjukt stort....
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Det där var fint analyserat av mig, hoppas ni tippade av? ... 500 i kassan
Ålltzen, Växjö, Bremen.
najs Olzen, tyvärr gjorde jag inte det =(
fina analyser olzen....haha de vann med 15-0 hemma så nu vinner de nog på bortaplan också hahaha
Olzen, Din bandyanalys funkade ju bra.. fast det du skrev om 6 - 1 förlusten på zinken.. det var tydligen bara ren jävla otur, Boltic hade varit ruggigt bra. Igår var de dock sjukt jävla kassa. Att berggren sedan blev skadad i slutet på 1:a var ju inte heller nåt lyckat. Han är utan tvekan en av sveriges 3-4 bästa målvakter. nu fick en råkass målvakt gå in i stället och släppte 3 billiga mål ;/ jaja.. Grattis iaf! Och nu är dessvärre alla kvartsfinalerna avgjorda.. men så ere. Inget av de lag som ligger under med 2 - 0 i matcher ska ha kapasitet att vinna 3 raka matcher.
Olzen Jag tippade av lite, spelade på Edsbyn och Sandviken och la till Nurnberg.. vann 160 :)
CAMPIONI!
Rizmo, bra! :) 16. Werder Bremen – Dortmund 1:a 1.75 18. Stuttgart – Shalke 04 1:a 1.85 24. Blackburn – Southampton 1:a 1.85 34. Watford – Wimbledon 1:a 1.40 Insats: 110 kronor Odds: 8.38 Möjlig vinst: 921 kronor 38. Siena – Reggina 1:a 1.80 39. Valladolid – Zaragoza 2:a 2.90 40. Lens – Lyon 2:a 2.25 41. Betis – Sevilla 1:a 1.95 Insats: 40 kronor Odds: 22.90 Möjlig vinst: 916 kronor Werder
Ålltzen, Växjö, Bremen.
fyfan, min stryktipsetrad känns dålig :(
driv ej bror
hehe.. satte bara 30 på min sistnämnde istället för 40.. anledningen var för jag tippade fel.. å hade inte mer pengar sen haha.. på den jag satsat fyrtio på har jag Empoli istället för Betis.
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Skit ekonomiskt.. Bremen vann så är ändå nöjd
Ålltzen, Växjö, Bremen.
skit-siena
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Just det, jag satte en hundring på Crystal P och Wigan, vann 250 spänn igen! :P Gått från min sista hundring i tisdags till 800 spänn på unibet sen i tisdags :D
CAMPIONI!
word Rizze :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
sätt 800 på Ancona borta mot juve =)
Är det ingen som lirar stryktipset, det är ju Tips-SM nu! :) Vad tycker ni om veckans kupong; 01. West Brom - Coventry 02. Portsmo. - Arsenal 03. Birmingh. - Bolton 04. Wigan - Crewe 05. West Ham - Walsall 06. Crystal P - Reading 07. Burnley - Preston 08. Stoke - Watford 09. Rotherham - Bradford 10. Gillinh. - Nottinh. 11. Stockport - Brist. C 12. Notts Co - Plymouth 13. Barnslet - Luton Svårt med endast en Premier League match(!) och flera div 2. Lite tidigt att börja spekulera men min enkelrad är nästan färdig :)
THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
Äh Tips-Sm raden tar man sig an senare i veckan! Italienska någon?? Spelade på Unibet snabbt nu oxå, hade inte så mkt tid på mig att analysera! :) Insats : 100:- Möjlig vinst : 502:- Piacenza - Fiorentina 1 Osnabruck - Cottbus 2 Odds 5.02 Lycka till Rickard... tack!
CAMPIONI!
fan va het du tippar nu Rizmo du verkar ju sätta denna också!
det är väl 2 matcher från PL...
Jag hade fått 1 800 kronor om Inter vunnit..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Canadicken Haha ja det går riktigt bra nu, uppe i 1100 på unibet nu! Dags att börja tippa som mig grabbar? ;) Tror att Portsmouth - Arsenal e FA-cupen btw.. så det blir en PL-match..
CAMPIONI!
Ja tyvärr så vann ju Juventus men men, du skulle satt pengarna på Brescia istället för Ancona! :)
CAMPIONI!
Hmm, nu börjar jag bli lite girig... stoppa mig nån! :) Insats : 119.65:- Möjlig vinst : 358:- Sochaux - Bastia 1 Deportivo - Barcelona 1 Odds 3.00 ------------------------------------ Insats : 50:- Möjlig vinst : 1150:- Lazio - Milan 3-1 Odds 23.00 Kommer sitta o svettas framför Canal+ ikväll! FORZA LAZIO!
CAMPIONI!
du sattsar väldigt mkt för att vinna så lite. match nr 2, Portsmouth - Arsenal är FA-cup.
THE MUSIC IS A MISSION NOT A COMPETITION
men man vinner aldrig om man tippar på ancona och brescia.. har insett att det e såhär man vinner pengar! :)
CAMPIONI!
Yes, Sochaux har tagit ledningen! Stabilt! :)
CAMPIONI!
synd att deportivo inte vann...
400 minus idag.. hehe :(
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Trodde verkligen Deportivo skulle vända när man gick från 0-3 till 2-3 på 5 minuter... men nähä! :)
CAMPIONI!
Lek lite med tanken nu. Du spelar stryktipset och vinner som ensam vinnare 13 rätt. Du har detta på en enkelrad och ingen annan har ens lyckats få 10 rätt. Man skulle ju då få mindre pengar, än om man bommat 3 matcher. Så nu hädanefter satsar jag på att bli ensam vinnare på 10 rätt :)
Hade 12 på strykan.Föll på Fulham-Man U krysset. 56 kalla kr,tack för den.
Alex Haha ja sånt e riktigt surt! Hade 12 rätt en gång o kamma hem hela 42 kr eller nåt i den stilen :)
CAMPIONI!
Iofs var det ganska väntat på en sådan kupong. Den största floppen var dock för ett par år sedan då jag spikade en 12:a på Italienska och vann 29 kr.Sedan dess har jag aldrig mer lirat på spaggetipset.
haft 12 på italien med en enkelrad jag med.. 52 spänn.. och jag satt med 12 inför kvällsmatchen.. hade fått 4500 typ om jag fått in 13 istället.
haha "spaggetipset"
Ålltzen, Växjö, Bremen.
DIF - Fröunda 2 Luleå - Färjestad 2 MoDo - HV71 2 Odds ?? Insats 50 Möjlig vinst 661 kr typ :)
CAMPIONI!
Rizmo jag fick in ett av mina 1 -1-spel iaf! (Tippade 1 -1 i alla kvartsfinalerna)
vad finns det för bra ställen på nätet att läsa på innan man tippar?
You are not the content of your wallet. -Tyler Durden
Läsa på vad? Fakta om lag osv? Ligatabeller osv?
CAMPIONI!
"vad finns det för bra ställen på nätet att läsa på innan man tippar?" Att vara en god tippare är fan ett heltidsjobb,och flera års utbildning i form av stort sportintresse bakom. Du kan ju kolla i Aftonbladets sportbilaga på tisdagar och torsdagar.Där har du en hyffsad översikt.
hehe ok brukar kolla aftonbladet och svenskaspels tips, men aldrig lyckas jag vinna någe pengar.. är väl erfarenheten jag saknar isf tänkte iaf fixa ett konto på unibet, verkar vara högre ods där eller?
minus 670 på en dag e inte så bra hahahaha... jag ligger minus 220 typ.. kan vinna tillbaka dem så jag går + 40 om Colorado vinner inatt, och NHL som man inte ska tippa på *suck* Freddi-san... mm unibet har högst odds!
CAMPIONI!
skapat ett konto nu, men ser att man ska ha visa/mastercard för att sätta in $. Jag har maestro, nån som vet om det funkar? bankomaten råna mig på kortet för ett par dar sen och har inte fått nåt nytt så har inte kunnat testa.
"Tyvärr accepterar vi inte "Electron" eller "Maestro"-kort." fan..
Hehe satte 80 spänn på HV71 och Frölunda, 10-1 och 7-1, stabilt! :)
CAMPIONI!
hehe gjutet rizmo jag har satt 40 kr på HIV71 Frölunda X i linköping samt X i Oxford - York ser bra ut =)
Åkte på Club Brügge, fick in resten på min dryga fyrtiooddsare haft sånt jäkla oflyt även fast jag inte skrivit in oddsen här innan :)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Nice Canadicken! Hur stor blev vinsten? Personligen gick jag hela 16.64 kr plus idag. Fick in en elitserie-trippel över/under som räddade dagen.. Men nu blir det nog ett uppehåll åtminstone fram till helgen.
crusified and all I got was this lousy T-shirt.
Canadicken Jag tippade på Oxford och hade vunnit 620 spänn om de gjort mål, så jag kan tyvärr inte va glad över ditt X :P Va vann du? Olzen Skenhelig? :)
CAMPIONI!