gryyymt avsnitt ju :D riktigt fett!! kellerman är ju så skön :) han är lätt bäst i serien just nu! :) Kellerman har alltid varigt skönast. Tycker faktsitk det. Från första avsnitten till nu. BÄST
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
men i början hatade man på kellerman, kommer ihåg att många klagade på honom o så. men man behövde bara lära känna honom:) det är svårt o säga ifall han är bäst i serien hela säsong 2, men stor del av den :) han är jävligt bra skådespelare med, där är han nog faktiskt den skönaste
Forumsignatur:
Kellerman borde hetat Killerman!!! HAHAHHA... ...nä jag skojjar. Längtar bara till nästa avsnitt >_<
helldust P62 har du ju delvis rätt där men tv.com är väl också en seriös sida.. eller? för ddär står det att sista avsnittet är ''Sona''. står också på trailern att det är ''season finale''.
tv.com trailer 222 (spoiler) måste vart nått fel med imdb sida...
OBS! - Om du läser detta sitter du för länge på whoa! - OBS!
Kommer 22an idag?
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
står så på epguides iaf...
fy fan för prison breakman borde inte få ha sånna slut
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Bra avsnitt, men cliffhangern sög ju riktigt hårt.
Jag hittar inte det. Någon som kan säga var man kan downloada en torrent?
Ganska lamt avslut faktiskt. En bra frågeställning iaf: vem fan är den där jävla stumma gubbjäveln? Eller, jag trodde ju iaf att han var stum :) Går runt med en vit rock i slutet och ingav en slags känsla av Wesker i Resident Evil hehe.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Någon som har lust att skicka det via MSN ? Det måste gå snabbare än min nerladdning på 5kb/s.
Nej, jag har inte dåligt bredband!
[email protected]
Lite småkul var det iaf när man såg Bellick ligga där på golvet helt wasted, undrar om han horar också.
Bellick har väll bara vart där en dag ännu ?
Tråd dödadar!
Producent
2007-04-03 14:12
vad var det michael gick ut mot? det lät inte trevligt i varje fall.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
SKIT avslutning
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Eller är det ett avsnitt kvar?
haha fan va sköönt...kellerman blev räddad av vem?! och vad ska han hitta på nu? :) burrows som skulle dö lever...scofield e vart dem vill ha honom :(... fan att bill kim dog, de borde slagit honom till döds, hade kännts bättre :)
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
linged det e ett avsnitt kvar på säsong 2..o sen säsong 3 :) och så att alla fattar SÄSONG 3 KOMMER ATT SÄNDAS ETT AVSNITT KVAR AV SÄSONG 2
Producent
2007-04-03 14:32
todilo, är du säker på att kellerman blev räddad? man såg ju bara hur dem sköt rakt in i vagnen.
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
jo men han började ju snacka lite me vakten som om han visste...fast han snackade om avrättningen så aa han blev nog mördad nu när jag tänker efter
säsong 2 är slut nu, bara vänta på säsong 3
bajs?
tror inte på att kellerman blev mördad... Han har nog kontakter med folk som också hoppat av firman o dom hjälpte honom rymma... Sen när han snackade så om att man alltid ska le när men blev dödad tro jag va riktat mot vakten... haha
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
Jag tror Kellerman är borta. Han hade bara sig själv och gjorde det rätta och kunde dö ifred. Därför var han så lättad när tiden för att slänga in handduken var inne.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Angående Kellerman så är det väl en scen för att kunna förhandla inför en tredje säsong med honom, ifall han ska vara med lr inte.. så jag vill påstå att han ligger i Koma! :) ALLA säger olika.. Ska man vänta sig ett S02E23 ? Eller ?? Om detta är sista på säsongen va det ju bara tråkigt!
Fan jag är lite lost på vem T-bag snackade med i slutet, på fängelset. Tyckte man kände igen han iaf men kan inte koppla det! Linged: jag skulle inte väntat mig s02e23, man kan ju alltid hoppas
Nej verkar inte som det! Från Fox.. 04/02/07 WHAT IS SONA? Sara has vanished, Lincoln is lost and Michael is back behind bars in Panama! So what now!? You'll just have to wait until season three returns this fall! Tyckte säsong 1 hade riktigt skön cliffhanger, men denna avslutning sög ju pung!
shit märkte inte att det var bellick som låg där fören ni sa det här :/ fy fan, tycker lite synd om honom nu. gillar honom inte, men såg ni hans käke? den var ju inte lite bruten eller?det här var sista delen, det var säsongsfinal på fox, nästa vecka visar dom house på samma tid kellerman, ja starkt gjort! han är så skön! vila i frid om han nu dog, jag tror det var som linged sa...men varför skulle dom skjuta 10 gånger ifall dom bara skulle döda vakten isåfall? :/ vem var den där killen som typ verkade följa efter sara? det kommer alltid nån ny person så här i slutet :/ vem är snubben som kim fick order ifrån? vem kan vara mäktigare än presidenten typ? :S jaa, nu får man väl vänta tills höst :/ det är nackdelen med sommar, inga serier :(
Forumsignatur:
hoppas det blir nåt bra av säsong 3 nu bara
ja nu är det väl linc som ska få ut micheal ur finkan, men det kommer nog inte gå så bra:P michael hittar alltid nåt sätt att rymma så :)
Forumsignatur:
För min del får han gärna ruttna där. Jag vill hellre se Mahoney försöka rymma. Sen skulle det inte skada om han gjorde slut på Scofield också. Då kan säsong 4 handla om Lincolns hämnd på sin döde bror. Fan först Lost och nu Prison, hoppas bara heroes inte går samma öde till mötes:(
Heroes kommer förmodligen göra fler säsonger än lost och prison break med tanke på hur stort det har blivit och att dom kan poppa fram nya karaktärer med nya förmågor hur lätt som helst.. Läskig säsongsavslutning...... orkar man vänta typ ett halvår?
Sjukt äckligt slut, ja fick lite sådär homo rysningar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
omg vilket avsnitt!!!.. I want more.... slutet va hur skönt som helst
-.-DMX-.-
bra avsnitt, dåligt slut! men va va de där ljuset micheal gick mot? är han kanske död :P? nån som skrev vem de va t-bag snacka med och vf man typ ''kände'' igen honom? jag vet inte men ja fick typ en liten aning om att den mannen likna sarah's pappa :S ? och kellermen är död för han visste ju vad som skulle hända, man såg ju de på honom :D! och tror detta av slutet på s2 bara att vänta 6 mån typ på s3...
OBS! - Om du läser detta sitter du för länge på whoa! - OBS!
smoke e lite fel ute.. scofield e inte död Det är inte sarahs pappa Att veta att kellerman e död går inte, det e ju nåt dom sparar så dom ska kunna ha en vändning nångång säkert..
Bara jag som tror att "Mahome" och "Micheale" kommer att sammarbeta? =P
verkar osannolikt, scofield förstörde ju mahoneys chans att återförenas med sin familj.
och det gjorde mahoney också =P
SPOILER. 1. Kellerman är död 2. Dominic Purcell gör ett par episoder på säsong 3 sen skrivs han ut 3. Fichter försvinner troligtvis också.
källa mannen källa?
Linged: spoilerfix och diverse forum, ask auselio och Kristen@E Purcell för Hulk II, Fichter på grund av att han vill bort från serien Med seriens nuvarande tittarsiffror blir jag riktigt impad om FOX låter dom köra ens hälften av säsong tre innan man drar ur kontakten för gott.
varför skulle mahone och linc sluta vara med för? har du källa på det där? vart har du fått den infon?
Forumsignatur:
aha där fick man svaret :P haha
Forumsignatur:
Spoilerfix och diverse forumär ju oftast roliga teorier..! Sen om det går in säger dom att dom visste det typ.. inte riktigt så kanske men jag tror inte att man ska bry sig för mycket om den saken..
förmodligen så behöver inte linc vara med längre eftersom han har blivit friad nu
Med tanke på slutet på episod 22 lär det komma en tredje omgång, annars ska jag åka över å ge dem på fox en omgång!!! haha
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303
ja, det finns typ 15 inlägg där folk har sagt att det kommer en 3e säsong