det känns faktiskt som att det är på väg att avrundas nu. det har det väl iofs gjort ett tag, men jag har en teori om hur det skulle kunna sluta och tre avsnitt låter helt lagom för det. fan, fan, fan om det blir en säsong tre. hoppas isåfall att den blir lite fristående på nåt vis så man kan sluta titta på skiten efter s02e22.
you know i spell girl with a B
undrar också var det var för mapp den feta snubben läst i när hna pratade med Bill Kim är. Sona? Vem är Sona? :S
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Rapsodisk P18: Edit knapp? Ja tack! --------- VARFÖR SKA DET ALLTID VARA SÅ SPÄNNANDE I SLUTET !!! Fyfan, kan inte vänta tills nästa avsnit!!!!
INTE JAG HELLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha, lugn.
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Riktigt bra avsnitt. Diggade Bellick's ansiktsuttryck när Sucre berättade om pengarna. Fan vad surt om det där bandet skulle komma ut haha, ingen skam i kroppen!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Jag som helt seriöst trodde de skulle lyckas med benådningen. Ohh det är så spännande men även så sjukt irriterande att det alltid uppkommer massa trubbel. Vad ska dom göra nu då? Bandet är värdelöst...sjunka ner genom jorden? Jävligt fantasifull regissör ändå som lyckas hålla stämningen sådär länge...
skithögar som gör serien!!!!!!!!!!
~~~War, Hate & Confusion~~~
serien fortsätter rulla..
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
tycker serien är riktigt bra.. sluta gnälla.. sluta titta på den om ni inte gillar det ständiga problem dom får;D
-.-DMX-.-
Jävlar. Om inte annat så var det ju lätt med mest spännande avsnittet på länge. Återfann min kärlek för tencreddi också. En natt med henne och jag är lycklig i minsta tre veckor. Känns ju dock lite skönt att dom kommer klara det på ett lite ballare sätt. Jag gillar mer idén att försvinna för gott och softa i panama.
Hangaround
2007-03-07 23:39
Ja absolut vore det cleant om dem var borta med vinden. Men serien måste ju också sluta med skippad rättvisa. Eller så är den lite mer verklighetstrogen och dem dör.
asså vad det bara jag som tyckte att konversationen mellen presidenten och hennes bror va lite skumt? asså han säger ju nåt i stil med '' i miss your touche and warm''? skjukt bra avsnitt dock, undra vad dom kokar upp nu :P
OBS! - Om du läser detta sitter du för länge på whoa! - OBS!
jo ja vet, verkade lite incest där asså ^^... kanske också en grej hon inte vill ska komma ut xD
Haha Det är ju grejjen med incest som hon inte vill ska komma ut.. därför scofield säger det om bandet att " det är nog något ni vill hålla inom familjen" typ... för övrigt så va det ju för bra för ova sant att dom skulle bli benådade helt plötsligt..tänktedirekt typ att det e ju bara för presidenten att avgå så har dom ändå ingen användning för henne..
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Hur serien än slutar så MÅSTE någon döda Kim och hans fula jävla smile! om inte så är allt förstört.
Haha det där jävla hånflinet alltså. Så sjukt tillgjort och irriterande. Jag håller med - sparka ut käften på horungen.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
"Sona" Var väl mappen med all info om presidenten ? vet inte om Sona är något kodspråk för raynolds ?
"Gud skapade inte människan, människan skapade gud"
Ingenting idag alltså? :(
nån gång i april har jag för mig... det är bara kolla upp istället
Forumsignatur:
nästa vecka kommer nästa avsnitt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Amen för helvete. Palla att dom har uppehåll efter vart annat avsnitt. Tyckte dom lika bra kunde ha ett dubbelavsnitt idag så det tar slut någon gång. Men om dom vill hålla en på sträckbänken så har dom i alla fall lyckats med mig. RIP PB
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
Dubbelavsnitt? Det är ju tre avsnitt kvar.
gat damnit !
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
vafan sysslar dom med? jävla bönder!! RIP Prison Break
De sa ju i förra avsnittet "Prison Break will return two weeks from now"
360 GT: Beezwaax
va kefft, ja som suttit aslänge o tankat en asseg torrent o insåg inte föränn nu att det var en fake förmodligen
19 Mars i USA..
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
mellan 18 & 19 vare 2 veckor. och även nu mellan 19 & 20. väldigt drygt om dom fortsätter likadant tills sista, 22a.. bara för att hålla kvar serien ;P ha.. aja, blir spännande
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nee, hoppas de tar slut fan.... Orka med en 3dje, va kommer dom göra då.... Dom kommer förmodligen åka fast igen o regeringen kommer skita i bandet för att inte "hängas upp" i media som idioter, för att dom hållt fast en oskyldig man i dödscell.... Dom kommer bara åka tillbaka på ruta 1, o sen e PB över... piiiz
Im not an idiot...<br> An idiot is a 44th floor window washer who steps back to admire his work....!
Haha "RIP PB".
VARNING TOKSPOILER! Det kommer att bli en Säsong 3 av prison break.
Källa :
http://www.spoilerfix.com/prison.php Sidan avslöjar de tre sista programmen av säsong 2, och även lite av säsong 3.
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
men på den där mappen så stod de ju ''Sona'' och sista avsnittet för säsongen heter , aa exakt, ''Sona'' så man kanske får vänta tills då för att få reda på vad det betyder...
OBS! - Om du läser detta sitter du för länge på whoa! - OBS!
men kuuuuuk jag vill inte ha nån jävla säsong tre!
Ptolemajo: Kolla in på det då?
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
jag vill ha en säsong tre! lätt skönaste serien
-.-DMX-.-
en säsong 3 har ju länge varit spikat, det har ju till och med gått reklam på 3an om det förfan. men jag håller med att de suger, vad ska hända i 3an, kommer de monster då kanske ?
www.myspace.com/dressyourself
men jag håller med att de suger, vad ska hända i 3an, kommer de monster då kanske ? hmm... kanske bara jag som gillar att se på sånt som inte är uppenbart? ÄR det inte roligare att se på PB om ni inte vet vad som kommer hända? Jag ser verkligen fram emot S03.
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Jag höll på att trilla av stolen när jag läste om en tredje säsong. Snacka om att döda en serie. Hörde något om att PB låg på plats 60 ngnting av USAs mest sedda serier. Den kommer ju åka över 100-sträcket efter det här!
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Ja man vill ju ha en upplösning/utlösning. Lägg krut på att göra en ny serie för fan.
polyphonic det jag menar är att de finns ju liksom inget nytt som kan hända, mahone är dom på spåren, dom hinner undan i sista sekund, någon dör, scofield får en ny idé.. det är ju redan lite föör overkligt
www.myspace.com/dressyourself
de sista avsnitten har inte släppts nånstans så man slipper vänta på tvn? eller går alla avsnitt samtidigt som dom gör i usa?
men jag håller med att de suger, vad ska hända i 3an, kommer de monster då kanske ? HAHHAHAHAH skyller min torra humor på en religion uppsatts. Men roligt var det =)
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
inatt! eller?
ja det finns ute
Forumsignatur:
Yeah! Det var nice, men nästa veckas avsnitt ser ut att bli rikitgt actionfyllt.
360 GT: Beezwaax
Någon som posta en torrent?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker