Lyckat? Hur i helvete kan du tycka det är Underbart Roligt, när du hoppat av skolan & pallar inte ens söka jobb. För helvete på sånt folk som dig... "För helvete på sånt folk som dig" som sitter och dissar andra bara för att de inte lever som just dig själv.
Jag har gjort exakt samma sak, hoppade av skolan för att spela tv-spel. Jag försöker inte ens söka jobb för om jag får ett så har jag inte tid till att spela tv-spel. Jag tycker tv-spel är det enda som spelar roll i världen, och lever mitt liv efter det. Många andra gör säkert samma sak, så ta ditt jävla skitsnack och gå vidare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Som nån skrev om COD4, när man hör det där klirrande ljudet när handgranaterna landar. Hänt mig också att man hör det när man inte spelar. Sjukt jobbigt. COD4 är förövrigt världens bästa FPS spel!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
"För helvete på sånt folk som dig" som sitter och dissar andra bara för att de inte lever som just dig själv. Jag har gjort exakt samma sak, hoppade av skolan för att spela tv-spel. Jag försöker inte ens söka jobb för om jag får ett så har jag inte tid till att spela tv-spel. Jag tycker tv-spel är det enda som spelar roll i världen, och lever mitt liv efter det. Många andra gör säkert samma sak, så ta ditt jävla skitsnack och gå vidare.Har inte så mycket annat än att säga, att du är en idiot.
Snyltare. Skaffa ett jävla jobb förfan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sincedayone haha, känner igen mig :P Tical P20 Förbannat gulligt att du bryr dig
Graffare
2009-05-20 11:16
Körde en copy/paste på tråden, till Fragbite. 2713 träff(ar) sedan 2009-05-09 16:36 | Skriven av Ganjah
-
"Har inte så mycket annat än att säga, att du är en idiot. Snyltare. Skaffa ett jävla jobb förfan " Kan väl inte säga annat än att du är en jävla kuksugare, gör det du känner för och skit i andra Jävla fuckface
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
När jag spelade Dota förmycket så gick jag 24/7 och tänkte ut dem grymmaste c-picksen och buildsen till varje hero, vilken ordning på allt jag skulle köra. Sedan drömde jag Dota minst en gång i veckan, det var sjukt lama drömmar, liksom, lana på lvl 1 är inte särskilt kul.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
MEN när man spelar cod 4 så får man mycket bättre syn !! :D ^.^ så sant! när man sträckspelat och är lite trött kan man lätt reagera om något litet rör sig ute i skogen eller liknande, rycker upp g3:an och sätter ett par skott rent instinktivt.. :P
(håller med, världens bästa FPS förövrigt..)
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Bara jag som har fått spelassociationer till brädspel? Stod och rökte kaffecigg när jag får schackimpulsen att min ena vän är tornet som ska flyttas in i vän nr.2, hästen.
mera msz!
jag satt och spelade cs 1.6 och var trött.. hade nötat ganska länge, sen kommer min bror bakom mig och håller på och jävlas och då i en reflex så vänder jag mig om på spelet för att skjuta han i huvet.. men de gick tyvärr inte, ganska kul va de iaf :P
om du vaknar med stående problem, dra några snabba slutsatser så har du snart lösningen i dina händer
En lite halvrolig grej hände mig idag, när jag skulle fråga morsan om det fanns ingredienser för att göra negerbollar... Istället för att säga ingredienser kom mitt WoW-spelande in i bilden och jag råkade säga 'mats'. :3
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Haha har velat hoppa runt hörn som på c.s ! synd att det inte går bara :(
Nu har jag börjat spela Portal igen, wish me luck!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Efter första gången jag spelade CS för 9 år sedan. Jag har och spelade i 26 timmar straight sen gick jag ut och festade sen när jag satt vid ett bord och tittade ner på folket på gatan som gick med paraply så var jag HELT ÖVERTYGAD om att dom gick med AK-47 och Colt och sprang, duckade osv. Det var äckligt..utöver det har jag inte gjort något speciellt.
http://arealdope.blogspot.com http://youtube.com/PG023
efter att ha spelat kane & lynch skar jag mig själv i ansiktet och bröt min egen näsa med ett städ för att se lika badass ut som kane.
Fuck karma, I don't need karma!
Har fått många såna där skumma ryck, vet inte direkt om det är så roligt.. Men ibland när jag lirar xbox och sitter vid datan och typ chattar på msn, och ska gå tillbaka till spelandet händer det att jag försöker dra min muspekare till tv-skärmen. Sen inser jag att det inte går och jag skrattar lite smått för mig själv.. Sen har det ju självklart hänt att man velat heartstone'a när det är långt hem och man missade just bussen. Tyvärr gick mitt wow-spelande smått överstyr. AF ringde mig förut när jag låg och sov. Yrvaken som jag var svarade jag och babblade någonting om att jag inte orkade raida just nu. Hon i telefonen lät lagomt fundersam.
Wurrup?
Tappade många vänner, eller jag tappade mycket kontakt med mina vänner under den tiden jag spelade cs på hög nivå. Annars tror jag inte det påverkat mig så jätte mycket
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
efter spel som Prince of Persia och Mirror Edge går jag alltid och kollar vart man kan klättra och hoppa på byggnader och liknande... Väsrst är när man har har hoppat och upptäcker att man har dåligt med sand och inte kan spola tillbaka tiden...
har ju ochså tänkt, när man skriver en uppsats tex och ska kopiera.. så tänker jag att jag kan trycka på CTRL-C bara, vetifan hur det skulle gå till men känner på nått sätt att jag kan det .... :
Har fått många såna där skumma ryck, vet inte direkt om det är så roligt.. Men ibland när jag lirar xbox och sitter vid datan och typ chattar på msn, och ska gå tillbaka till spelandet händer det att jag försöker dra min muspekare till tv-skärmen. Sen inser jag att det inte går och jag skrattar lite smått för mig själv. - De där har hänt mig också, vill så gärna att de ska gå
Jag lärde mig mer att förstå trix när jag spela Skate och tänkte att nu borde de va hur lätt som helst, de va de inte
Efter mycke Borderlands med
Entertainment så när jag ser en automat av nåt slag, godisautomat eller nåt så tror jag att man kan köpa ammo där
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Blivit bättre på engelska