Ingen som har tabbat foer att se vilka som finns i klassrummet a la cs ? det haende naer jag spelade cs som maest i 9an . Att dra en hs hem har man vael taenkt ett par ggr foer mkt .. besatt av wow sen en tid tillbax.
Assasins cred har fått mig att börja hitta klättervägar uppför stora byggnader
Subdominant_ sa det. Jag har också påverkats sjukt mycket av Assassins Creed. När jag spelade mycket så ville jag verkligen klättra överallt, och jag hoppade på kompisar bakifrån med en osynlig kniv i handen.
hade vart fett om nån gjorde ett tv-spel där man kommer in i en 3d värld o är själva gubben i spelet iofs kanske man skulle bli rätt rädd om man spelade ett skräck spel då men hade vart en kul spel ideé
fuck you and have a nice day sucker
mangan Jag vågra knappt spela Gears of War, jag hade kollapsat.
Prince of Persia tillsammans med klättring IRL får mig att vilja göra dumdristiga och omöjliga saker som att hänga ut för höga kanter och sånt där skoj. Little Big Adventure påverkade mig mycket i yngre ålder. Jag lekte att jag kunde kasta gula bollar på gubbar som gick förbi osv. Annars har jag klarat mig bra :)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
På GH3, jag tyckte Dragonforce var bra (hemska tanke)
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Assasins Creed är så sjukt dåligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dumboleifi Kan hålla med om att det var jäkligt segt. Men det hör inte hit :)
Inget märkvärdigt men brukar använda blink när jag vill komma först till matsalen.
Nån vaken? dygnet runt? neaw.
Efter att ha dragit igenom Resident evil 4 ett par gånger sträcker jag mig alltid efter flashgranaterna när jag ser en samling fåglar.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
jag har glömt bort hur man går jag trycker på w men de händer inget.
BIT POP is taking over klockan 8
jag brukar ta Bansheen till skolan .. eller ibland ghosten .. det enda jag kan komma på såhär på rak arm
Get Random!
Jag kan bara säga det att Cod4 har förstört en del av mitt liv. Ibland så fastnar jag i det spelet ngt så förbannat. Det gör att när jag väl lägger ifrån mig handkontrollen och skall gå och lägga mig och sova, så ser jag bilder framför mig hur jag dödar fiender osv. Hur mycket jag än försöker stänga av det mentalt så går det fan inte... Är det så för er med när ni har fastnat i ett spel? Det kan vara riktigt jobbigt alltså. Sen så får jag för mig att jag går runt med en M4 Carbine och har rätt att döda allt och alla. Men den impulsen försvinner så fort att jag knappt hunnit tänkt klart. Men det när man försöker sova är det som inte går att ta bort. Sjukt jobbigt är det.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Efter att ha sträckspelat Monkey Island-serien har jag utvecklat en mycket praktisk fetisch. Jag försöker nämligen ständigt att kombinera olika föremål som jag har samlat på mig för att på så sätt framkalla nya skapelser, en förmåga som lämpar sig ytterst illa vid matlagning...
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Little Big Adventure påverkade mig mycket i yngre ålder. Jag lekte att jag kunde kasta gula bollar på gubbar som gick förbi osv. fyfan vilket jävla bra spel det är ändå!
det enda jag kan komma på såhär på rak arm är att varje gång jag har spelat skate på kryssboxen får jag för mig att jag kan alla de tricken irl, det kan jag inte
När jag spelade COD4 väldigt intensivt så tyckte jag mig höra ljudet av studsande handgranater i tid och otid. Kunde även se Gamertags över människors huvuden. Spelar BFBC nu, får se vad det spelet för med sig för hjärntvätt. Jag hanske hör det pipande ljudet av en sniper som låser en misil på min bil?
SMÅLAND!
Jag trodde aldrig att jag skulle säga det men jag blir sjukt sugen av att hugga ved irl när jag gör det i Fable 2.
Graffare
2009-02-26 11:14
Hade suttit i lirat farcry 2 väldigt länge förr, sen iaf när jag skulle dra ner till stan så försökte jag leta på min karta o gps och kolla vart jag skulle gå någonstans. Men kom på efter ett tag att det inte fanns varken karta eller gps i mina fickor. Haha :P
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
Flummig grejj hände en gång. Spelar GTA San Andreas väldigt mycket och man kan titta bakom sig medans man kör bil genom att trycka in E och Q på samma gång. Satt och stirrade i skärmen medans morsan kom in i rummet, jag tryckte in E och Q för att försöka se vem som kom in i rummet. Blev ett litet wtf moment. Har också försökt se mig själv i third person view omedvetet ett antal gånger.
va
Precis som i CS har jag upptäckt att det går snabbare att springa med kniven i en handen.. :S
-- Mellanslagsanvändare --
Efter att jag spelat Max Payne typ varje vaken timme i en vecka så försökte jag loada varje gång något inte gick som jag ville IRL, hahaha. Var någon slags sjuk perfektionist på den tiden och loadade så fort jag blev träffad av en kula. Värsta förutom det är väl att man drömt som fan om en del spel.
A historian is a prophet in reverse
Ajuste! Något som nog alla känner igen är när man sitter och lirar ett FPS-spel och någon kommer in i rummet och stör och man försöker flytta crosshairet utanför skärmen och skjuta dom hahahahahaha...
A historian is a prophet in reverse
Jag var precis nyss med om liknande incident som Daniel-Blade beskriver, inte lika destruktiv dock. Jag följde helt enkelt ölen som jag serverade i Fable med ögonen och blev helt paff när den försvann ur bild. Jag kollade mot soffan med det stod fan ingen öl där! OMG liksom!
jag hängde med en gammal killpolare (som jag har lirat wow med ett bra tag) hem efter krogen. Båda var berusade, men vi bestämde oss för att ha lite roligt. Förspelet började, och allt blev bara fel.. Nördig som man är så kläckte jag ur mig "Har den gått in i prowl eller?" Efter det har vi faktiskt inte pratat så mycket. haha!
Now, Dance Everybody!
spelandet påverkar mig väl på det sätter att jag "hinner" inte med det jag istället borde göra :P
När jag står på höga höjder och ser folket gå runt neranför mig så kan det kännas som ett strategi spel ibland, vill bara markera alla och storma något/någon. Sen när man kör bil ibland så kan det ju kännas som man är i nått spel och kör lite extra galet, skulle man krocka så kan man ju alltid köra om banan igen..
aigt?!
Asså, är det fel att ha tänkt på DoTa när man har sex? Säger inte att jag har det, men ni vet
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
Ingen som har tabbat foer att se vilka som finns i klassrummet a la cs ? Hahaha.
Själv brukar jag alltid hitta på realistiska noter till alla möjliga låtar jag hör och spela dem med högerhanden. Jag spelar knappt Guitar Hero längre, men jag har gjort det sen i somras. :x
Beat the odds like an abusive freak show owner
Det värsta som har hänt mig att jag i nionde klass gick runt och sa: Lol Rofl glhf osv. Men det är iofs rätt illa.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
Lol har jag aldrig använt seriöst, men glhf var välanvänt för några år sedan. Pinsamt nog.
Redaktionen
2009-03-21 17:17
när det blev mkt gta sa till ps2 fick jag impulser att gå mot ställen som lös rött. sen slutade jag :)
namaste
har väl alltid försökt HSa när man vart långt bort hemifrån ;p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men ja, tappat en del polare, och fått många flera online! :) Hoppat av skolan m.m.. Inte orkat skaffa jobb och sånt.. Jävla wow, att det ska vara så underbart roligt! :P Lyckat? Hur i helvete kan du tycka det är Underbart Roligt, när du hoppat av skolan & pallar inte ens söka jobb. För helvete på sånt folk som dig...
Det enda som hänt mig, när jag spelade CS som mest. i typ 9.an, 1.an & 2.an
var att man såg siktet i CS när man var ute o gick.
Efter att ha testat F.E.A.R. så brukar det poppa upp hemska bilder i mitt huvud lite då och då. Fast det kanske hände förut också...
Would I shit you? You're my favourite turd.
har väll hänt när man spelat mkt skate 2 kvällen innan, man går ut, tror sig kunna landa en treflip ner för e 8a med världens steeze.. funkar tyvärr ej så hehe
Efter att ha sträckspelat Monkey Island-serien har jag utvecklat en mycket praktisk fetisch. Jag försöker nämligen ständigt att kombinera olika föremål som jag har samlat på mig för att på så sätt framkalla nya skapelser, en förmåga som lämpar sig ytterst illa vid matlagning... Rena McGywer! :)
Tekken 3 is the shit, fan vad jag sparkade folk back in the days! Tekken i kombination med James Bond filmer i för tidig ålder är dock inget jag rekommenderar era barn!
Hej
Jag spelade lite fotbolls spel men jag blev fan heller bra på fotboll -.- och så spelar jag mycket basket men inte kan jag hoppa 3 meter och snurra 8 varv och göra massa trix -.- Men nu spelar jag mycket Mirror Edge och tro mig, det gör fortfarande ont att hoppa från höga höjder och jag kan inte hoppa så högt -.-MEN när man spelar cod 4 så får man mycket bättre syn !! :D ^.^
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
en gång när jag gick hem till en polare som hade fest så var där ett gäng wc3 nördar där. jag spelade aldrig wc3 själv i princip om man inte räknar custom games då men jag kände till dem flesta begreppen osv eftersom min kompis spelade det jämt i multiplayer. 20 minuter senare dyker en kille upp på festen och säger... "vafan hur snabbt kom ni hit egentligen, tog ni tp eller?" !!! jävligt skönt när dem i princip varje helg var och krökade där, i deras town ;)
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Industrigatan fan vad du missbrukar ordet "princip"
Get Random!
När jag spelar ett spel väldigt mycket så lyckas jag alltid drömma fruktansvärt mycket om det vilket kan vara sjukt irriterande. Just nu sitter jag och grindar upp karaktärer i Persona 3 och att då dessutom behöva drömma att man gör det och sedan vakna och inse att man inte har gått upp i level alls över natten är sjukt jobbigt. Testoseron Right... ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
king-phil haha skumt jag skrev det som satan idag på några andra ställen med, fattar inte vad är med mig, spelade bara lite mirrors edge idag :/
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
Hmm... Det "värsta" som drabbat mig pga. spelandet är väl att jag faktiskt gaddat konturerna av en 8-Bits Super Mushroom på vänster underarm och Link (WW-versionen) på vänster axel :D
Annars har det vart mycket av det andra säger, t.ex. att bilder från spelen flimrar i huvudet.. Och så imiterar jag Solid Snake (David Hayter <3) i tid och otid, det tycker jag är mysigt. Men ponera nu att jag ska börja ta efter spel och karaktärer...
Det här spelet köpte jag idag, nån som är taggad på att träffa mig efteråt och se om jag påverkats? 8)
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
starwars spelan har tagit över mitt liv jag tror nu på fullaste allvar att jag är en ond sithlord och att jag äger hela galaxen och har krossat rebellerna. Kraften i mig är stark, jag har så mkt midichlorians i mitt blod att det är sjukt...har testat att änvända force push och även försökt flytta saker med tanken. det sjukaste är att ibland har det funkat ? :O :O :O
När jag lirade GTA mycket kunde jag få impulser om jag såg en polisbil, att springa fram och kapa den. Även om jag var ute och gick, och såg ett kanske 2m högt plank, kunde jag tänka att det går mycket snabbare att hoppa över det än gå runt det. Vilket iofs kanske är sant, men inget man gör.
"Man bör inte prata med fula människor. Dom kan få för sig att det e okej att se ut så." http://urr.nu
Ähh..det ända som hände var att jag blev bättre på att skjuta folk,inget annat..
Håller med fullständigt att drömma om spel är så sjuuukt irriterande som någon ovanstående sa. Minns att jag hade fastnat på en boss i ffx en gång och drömde typ 3 dagar i streck att jag lyckades döda honom, rätt så jobbigt att vakna upp för att inse att det bara var en dröm!
Ett annat spel som påverkade mig rätt mycket under en kortare period var Portal, jag klarade ut spelet på första omgången på ett par timmar, men spelet lämnade ett eftertryck som få andra lyckats med- jag började tänka med portaler överallt och försökte se logiska mönster i hur jag så snabbt och smidigt som möjligt skulle kunna ta mig fram med en Portal Gun--Now you're thinking with Portals Och jag älskade var sekund!
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.