orka spela för achievements. höhö
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
haha noobs med låg gamerscore :D jag visar det inte :/ jag tar typ ut kewken och teabaggar dig tills du inser att jag är bättre än dig också! :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Klara det på veteran är nått man gör , så varför inte. Alltså det jag menar är att palla gå upp i prestige för achivements. Tycker det är onödigt när dom kan kalla poängen man får på roligare achivements, typ co-op grejen. Jag har en extra beta nycklel ifall någon är intresserad av nått slags byte... lalalalala.
hur skaffar man en key? inne på eurogamer men hittar inget.
Meep meep
Anledningen till att du inte hittar nått är för att de tog slut igår, på en timme. Finns inga kvar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan,hade lite hopp:(
Meep meep
Jag letade också beta key igår :P Patrik jag kommer förbi och testar hundpatrullen och mobbar din aim! ;)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Fick min key imorse från callofduty.com så ni kan ju pröva att bli medlem där, det tog dock 2 dagar innan jag fick något mail.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
BETA Update #1!
Länk till http://www.callofduty.com/board/viewtopic.php?f=27&t=29975&st=0&sk=t&sd=a&start=110 "Hey guys! Just wanted to give you a heads-up, tomorrow's a big day. We have an update coming to the BETA that will introduce the following: - Raise the level cap to 24 (new weapons, perks, and challenges) - Introduce some Hardcore playlists - Add a Search & Destroy playlist As I mentioned in an earlier sticky, we have collected your feedback and are aware of some anomalies with the BETA. That feedback has been invaluable, and keep it coming. You may not see all the bug fixes tomorrow, but let it be known we're working tirelessly to make sure all the problems are fixed for release. Also, check out GameTrailers for our new Multiplayer trailer. That trailer will be up on the front page of COD HQ later today! Regards, -JD " Äntligen slipper man Juggernaut.
Ovan är alltså till 360. PC:n verkar inte ens ha fått en BETA, och PSN vet jag ingenting om.
Det ryktas dock om att PC:n ska släppas i samma veva som Updaten, men det kanske man inte ska hoppas på.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
när släpps spelet?
förövrigt..
Ingen lika stor hit i mina ögon. Kommer sakna mina claymore, UAV och Red dot sight alldeles för mycket för att kunna njuta av multiplayerläget. DÄR tappa jag intresset iaf.. men köpa det kommer jag iaf.
work some magic
Finns liknande som red dot sight och claymore, förutom att man måste detonera dem själv.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Producent
2008-10-17 22:09
"Finns liknande som red dot sight och claymore, förutom att man måste detonera dem själv." Och UAV har dom döpt om till Recon Planes. Funkar exakt likadant. Spelet är CoD4 med nya vapen, några små ändringar och WWII. Att dom bytt ut helikoptrarna mot hundar känns som den största spelmässiga ändringen, och det säger väl en hel del.
vadå liknande red dot, vad e det då?
work some magic
Producent
2008-10-18 02:24
Är det idag uppdateringen skulle komma`? Den skulle innehålla ny bana till betan också, kul som fan. Jag vill öppna monkey perken eller vad dom ska kalla den så man kan klättra i träd och snipra ner på folk, men den verkar inte komma i betan så man får vänta tills spelet släpps. Som sagt det är väldigt likt COD4, några saker som är omgjorda, några tillagda saker, bayonet på vapen trodde jag skulle vara coolare, nu finns det ju också en perk så man kan revive:a folk i ens team när dom ligger i last stand vilket är sweet. Brodin1, spelet släpps 14 november.
jag är fan handikappad utan red dot sight, men iofs lirar jag mest sniper. R700 ftw!!! Nice, inte så långt kvar då alltså!
work some magic
Graffare
2008-10-18 14:36
så jäkla fult cod5 är asså, hur kan man lyckas sätta på en ljuddämpare på ett 60års gammalt vapen? :O haha:P det var typ det enda dåliga med cod5
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.
så jäkla fult cod5 är asså haha:P det var typ det enda dåliga med cod5 ....
work some magic
hahaha hur lyckas man på 2 meningar
Graffare
2008-10-19 10:19
cod5 är ett stort skämt, tycker ni cod5 är ett skämt? Jag tycker att cod5 var sådär. Men men.., det var vad jag tyckte om cod5
Producent
2008-10-19 14:05
Läget vid datorn trollet?
Någon som vet hur det blir med multiplayern när det gäller vilka maps/banor? Jag menar, jag fattar inte varför man inte kan få VÄLJA vilken jävla map man vill spela på? hoppas man får det på 5an. Jag är så jävla less på wetwork och vacant så jag kan spy.
work some magic
PC Betan verkar vara ute nu.
Graffare
2008-10-29 20:03
man får inte välja vilken bana man ska spela......
Först till kvarn!AJWX-AP9M-W4MQ-MMS7-F3CE PC-Betan
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
jag fattar itne varför man inte kan få skapa en egen server med den mapp man vill oira sen får folk komma in, ska det vara så svårt? Som det funkar med CS servrarna?
work some magic
Producent
2008-11-02 21:06
PC beta key up for grabs: AM4M-9PCS-MW4A-QXUS-0CD7
Jag har problem med skärmen när jag spelar cooperative . Player1 och 2 bilderna blir helt fel o ligger snett, Men när man spelar vanligt mot varann då är skalar den av perfekt som valigt hälften hälften. men det går inte på story mode, blir helt skevt. Nån som har haft liknande problem eller vet vad problemet kan vara?
Graffare
2008-11-09 15:21
har du skaffat det? :S
Finns ute för nedladdning
Klarade igenom det igår, hyffsat spel, COD 4 var bättre dock.
va
xbox360 versionen är ju hel kass, dålig grafik, dåliga vapen, dålig story. Ja allt är dåligt. Tycker synd om de som har förbokat, vilken tabbe!
WillA1: Menar du alltså att det är en annan story och andra vapnen på PC:n än vad det är på 360? Det låter väldigt konstigt.
Det är absolut inte mycket sämre än 4an (och det har jag lirat sönder).. Lirat igenom kampanjen snart och kört en hel del online. Samma motor, samma funktioner.. Istället för helikoptern så kallar man in hundar. Finns tanks och fordon nu också. Mer detaljerad träffyta och animationer på gubbarna när de träffas. Kasta in en väl tajmad granat och det flyger en och annan kroppsdel. Grafik och flyt är nästan identiskt fyran.. lite snyggare på vissa ställen.. Sen får vi inte glömma coop läge på campaign... tungt som fan att lira två pers samtidigt.. Ser inge problem alls med dom som förbokat detta om man gillade 4an
rapperted.se
Jo, det är WW2. :(
jagvillocksåhaenblog.com
ted , vilken konsol? Är det ute till ps3 nu? Vad kostar det normalpris?
work some magic
Har funnits för nedladdning till 360 i en vecka eller två. Har inte vågat gå ut online dock, men det kanske är lugnt nu.
mephisto jag har ingen aning om pc-versionen, ville bara klargöra vilken version jag har klarat. Jag gillade 4an som fan, men 5an är pinsamt dålig. Grafiken skulle va OK om spelet släpptes för 2 år sedan. Och banorna.. Mörka, trånga och dåliga. nej. 1/5p av mig.
Brodin1: Till 360.. släpps 13:e tror jag.. WillA1: Du gillade fyran och tyckte grafiken var bättre där elle?.. jag sitter på 46 tum med knivskarp bild och var bara tvungen att jämföra grafik med 4an och jag finner ingen logik i det du säger (om du snackar om konsolversionen vill säga som du uppenbarligen gör). Jag säger inte att grafiken är bäst för den kunde lätt klämmas ut för 2 år sen. Men om du jämför med 4an (som du faktiskt gör) så skulle jag vilja att du ger mig lite exempel på vad som var så pinsamt dåligt i jämförelse med 4an.. Har inte lirat för mycket som sagt så jag har varken lärt mig hata eller älska någon bana än
rapperted.se
Och banorna.. Mörka, trånga nu får jag en känsla av att alla maps är lika tråkiga som wetwork
work some magic
Jag inser att jag var otydlig. Nej "grafiken" i 4an var inte bättre men bättre använd, lvl design osv.. Även jag har "knivskarp bild" med en 42" 1080p. Ja 5an känns ihopslängd helt enkelt. Använt 4an grafikmotor och hoppas att de skulle räcka, vilket det inte gör i mina ögon. Grafiken är som sagt inte bäst men leveldesignen suger. En hel del grafikbuggar och bakgrunderna ser i många fall fördjävliga ut. Saker är helt missplacerade och dåligt utplacerade. Gubbarna och objekt blänker konstigt i nått försök att göra det snyggt. Och så känns det som att dom har försökt dölja att den dåliga leveldesigen med att göra mörka och instänga banor. Grafiken är i många fall helt okey. Men det räcker inte. Jag saknar en mer sammanhängande story och inte bara springa runt och mörda i WWII miljö, för det har man gjort otaliga gånger innan. Jag förväntade mig väl mer helt enkelt. Att de släpper detta spel i slutet av 08 är pinsamt.
WillA1: Så ska det låta :D Förstår vad du menar.. måste dock tillägga att min utgångspunkt var tvärtom.. Jag förväntade mig ingenting och var sjukt skeptiskt. Jag blev överraskad måste jag säga! Visst, ens förinställning rättfärdigar inte ett fult spel men jag håller inte med att det är så fult. Tyckte aldrig COD4 var någon beauty eller något spel som bjöd på ett öppet djup, fritt spelande eller mungapande grafik. Det jag diggade var tempot och öset, framförallt i multiplayern.. Singleplayern var helt okej men inte ens i närheten av ett mästerverk.. tycker samma om femman... Nu är det dock andra världskriget (vilket jag gillar mer) samt att du har en helt okej co-op funktion med ett nice battle/poäng-system(för att inte tala om zombie-modet). MP är densamma och jag ser stora förbättringar i karaktärs-fysiken vilket gör det sjukt mycket roligare att knäppa dudes. Ta bara de tyngre maskingevären som ett exempel.. Riktigt maffigt att dra av en salva på benen så dom slits av när kulorna träffar och nazin faller ihop skrikandes på marken. Nya banor, nya vapen, fordon, co-op-läge och mycket mer i lite annorlunda förpackning av ett sjukt vinnande koncept är själ nog att ge detta spel lite tid. Men du har en point som säkert kan rädda vissa människor sina surt förtjänade stålar :D
rapperted.se
WillA1: Okej. Jag var ganska förberedd på att det skulle bli ett Cod4 med nya banor och nya vapen, så jag blev ej besviken när jag prövade BETA:n. Däremot tycker jag att SP:n är mer underhållande än vad den var på fyran. Vet inte vad det beror på, men jag dras med mer i storyn osv. Har inte prövat MP än men jag är ganska säker på att jag kommer tycka att det är kul också =)
Graffare
2008-11-14 17:43
fixade cod5 till ps3 nu, men ska köpa ps3:n nästa vecka, hehe =)
Hookade det idag.. Inte kommit så långt men skit fett so far.. Eldkastaren är fan guds sätt att ge gamers brinnande orgasmer..Spoiler Bara jag som märkt att första scenen/banan med ryssarna är nästintill direkt tagen från filmen Enemy at the gates?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
_ai: Nej, det är nog inte bara du som märkt. Var det första jag tänkte på. Finns folk som tycker det är dåligt, men jag bryr mig inte. Det var ett roligt uppdrag, så det är lugnt :P
zombiebanan är ett bra sätt att stilla left 4 dead suget. ^_^
phow phow.
jack bauer skjuter viatnemeser urte i djungeln hahah fett , vet nån vad dom har satt för release datum på de här ? ? kommer nog bli fet som fan detta ett garanterat köp iaf
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?