I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-05-09 11:18
Lär dig kartorna,pros & cons. Hitta ett sniper ställe om banan tillåter.Använd flashes flitigt,sikta på huvudet och dö inte.
Meep meep

2008-05-09 12:12
Celtor

ALLT handlar ju om kartan.. förut dog man hela tiden och hade inte en aning, nu vet man vart man ska titta på alla ställen = ÄG! xD
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2008-05-09 17:11
bro, köp det. det är helt klart värt det. har det till xbox å är lätt ett av dom coolaste liren ja haft,. säkert ännu bättre till pc men xbox är värkligen uber iaf :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-09 19:10
kan någon förklara hur jag göra för att komma in på multplayer servrar med crackat?! går ju inte att söka servrar?

2008-05-09 19:16
sen kan jag tydligen inte ha "punkbuster" enabled, seplar det nån roll?

vill spela som fan, jobbigt att man ska va noob alltså!

2008-05-09 19:32
sorry att jag bombar tråden lite nu.

gjorde som någon sa och sökte på crackade servrar på google, sitter o väntar förhoppnigsfullt medands den ansluter men sen står det different server version 1.5 eller något liknande. what?!

2008-05-10 14:01
Som-Om P21

ladda ner patchen till 1.5..

2008-05-10 14:02
http://www.fz.se/filer/archive.fz?id=4839HÄR!

2008-05-10 16:51
Dieallot är läskig att spela cod med han svär och är arg hela tiden :P

Inge kul när man är lycklig över att man lyckas döda nån så sitter han och är bitter men kommer ändå före en på listan :(

Blir nog till att tjacka den nya special versionen av spelet som skulle innehålla allt möjligt senare
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-05-10 20:00
crackade servrarna funkar väl inte längre?

annars ere väl bara och köpa det, är ju knappast dyrt?
du är kär i mig.

2008-05-11 01:09
doggson P22

skulle innehålla vad för extra? starta en whoaserver nu! xD

2008-05-11 02:08
Dieallot är läskig att spela cod med han svär och är arg hela tiden :P

Inge kul när man är lycklig över att man lyckas döda nån så sitter han och är bitter men kommer ändå före en på listan :(

Hahahaha :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.