Solid P24 Du vet att det tar lång tid att förflytta sig i verkligheten också? Angående Operation: Flashpoint alltså.
CS och CoD 4 är inte samma sak.
I tego arcana dei!
diZZySWE P17 jooo, klart det tar lång tid och förflyttar sig men såååå jävla verklikt vill inte jag ha iaf,, det ska ju va Action lixom, och spel känsla, som flashpoit saknar heeeeelt.
säger inte CS och CoD är samma sak, utan att CoD är en UPPFÖLJARE,
mer till CS än CoD3
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Bahhh Flashpoint har sån idiotiskt jävla bra känsla. Mycket större inlevelsekänsla än CoD. Bästa krigsspelet hittils.
Hatar alla jävla spelare som använder tuben å tror att dom är bra! Sen hatar jag spelet förutom på hardcore men har kört sen början så får väl skylla mig själv. Hardcore>allt
Meep meep
hur fan addar man vänner i xbox live? eller rättare sagt hur hittar jag en specifik användare, alltså "söka"
SMÅLAND!
Herr_Berg P20 Menar du lägga till en vän? Antingen kan du ju kika in på xbox.com eller så finns det add friend på vännerlistan.
Btw. Ingen här som är Roffan på live?
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
arför hittar jag inge servrar? =/ hade en jättebra server jag alltid spelade på förut, nu är den borta i listen.. =/
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
haha, servern kör 1.3 än.. =/
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
någon mer som har guldiga vapen än? har guldig ak och guldig uzi.
RekFoto
REB X0 vilken level låser man upp det på? jag l¨åste precis upp G36c, kungvapen.. xD
lvl55 eller? Jag är på 51 tror jag
SMÅLAND!
LVL 55 får man guldpickan. Jag har guld AK, guld UZI, guls shotgun, håller på mej sniper nu :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
guld??? vilket spel snacka ni om?
S-O-L-I-D(Situationer-och-livet-i-dag) WWW.SOUNDCLICK.COM/SOLIDP
Producent
2008-02-14 23:51
man kan få alla vapen i guld.
Nej,man kan inte få alla vapen i guld.
Meep meep
Men om man blir lvl 55, och sedan börjar om. Då förlorar man väll de vapen och perks man har tjänat ihop och börjar om på helt ny kula?
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Rapsodisk P19 ja allt försvinner. Men din ikon jämte namnet är annorlunda. som visar att du kört ett varv redan. sen ändras den för varje varv.
HenkO P27 : Jo, det har jag förstått, men folk snackar om att de har fått fler guld-vapen. Hur kan man få det om man börjar om varje gång efter lvl 55?
Man börjar inte om efter LVL 55? Man får guld vapen genom att tex klara av alla challangengs på assualt, då får man guld AK jag har guld Ak och guld Uzi och sniper. Så man kan bara få 1 guld vapen under varje typ av vapen. så man får inte guld vapen när man blir lvl55 bara guld deagel. vilka servrar kör ni på då? på pc? jag kör mest på sambal, sweswat, mobster alla är hardcore, det är ju sjukt mycket roligare.
RekFoto
TheMatt P26 Jag fick ett mail från
charlieoscardelta.com .
Hey Charlie Oscar Delta, Activision and Infinity Ward confirm that new downloadable multiplayer maps are on the way this spring. In development for both Xbox 360 and PlayStation 3, the upcoming downloadable content will thrust gamers into new combat zones across a variety of intense multiplayer locales. Stay tuned for more details, map descriptions and screenshots of the hot new content.
Rapsodisk P19 ok. Vet inget om det. Men har funderat lite över andra saker..Har sett nåra som har snipersikte på en M4 tror jag det är...det rifle man får sist iaf.
vet ni om det går att ha en guest med om man kör online?
i'm always telling the truth even when i'm lying.
REB Jag kör endat hardcore själv,då på Mohoc S&D och EVO TD samt Vallentuna servern är väl där jag lirar mest på. Har unlockat allt guld förutom snipern!
Meep meep
Spelar folk fortfarande cod4? Lol
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Förstår inte vad som är så "lol" med det? Vad spelar du själv för något?
Essen sie mein scheisse!?
Producent
2008-03-02 14:22
"Spelar folk fortfarande cod4? Lol" Mer folk spelar CoD4 än något annat spel på 360 såååå, jo folk spelar fortfarande ;)
celtor okej, fast du kör inte på crackade servrar för det gör jag (; hehe
RekFoto
Kukit att dom bannat alla crackade servrar :(
RekFoto
whoa battle/turnering @ PS3, är det aktuellt?
Jag är på
cool, hur gör vi? nån dag efter påsk, sätter upp ett privat spel? jag har 0 polare med ps3, så att bara lira mot svenskar vore skojsigt nog.. Men spread tse wörd. King Of Whoa 08, its goin down.
jag vill va me med..Hur mycke har du kört TheMatt? Jag e på tredje varvet nu tror jag.
hahah, 3:dje varvet.. shit.. Är på första varvet, level 49 tror jag. Men till mitt försvar så kör jag BARA Missionary team deathmatch, så det börjar ta tid o levla nu, alla självklara challenges är done... :( Oså är jag inget fan av att levla upp alla vapen..
jag kör nästan bara Domination. Första varvet varierade jag vapen rätt mycke. både Sub machine och Light machine. samt Assualt. Numera kör jag bara Assualt. Främst Ak-47 och M4. Med extra bullit damage och deeper penetration. Bra kombo som jag sett många kör med.
Jag känner mig ganska n00b här. Ha rinte spelat på nån månad. ligger på lvl 40 nånting, första rundan. Spelar mest Team Deathmatch.. en del domination.
första rundan? Vad är det,något enbart för console?
Meep meep
dom menar med första rundan att dom bara spelat med en användare. om du e på 3, haar du antagligen 3 st som är på lvl 55. om man får det på consol tror jag det finns nått som heter prestige mode men det finns inte på pc.
RekFoto
det stämmer, efter 55 kommer prestige mode
SMÅLAND!
A64 3400+ (s754) 1GB minne GF 7600GT Tror ni jag klarar det på 1024x768 utan allt för smärtsamt låga inställningar och lagg? Läste minimum systemkraven men det säger ju oftast inte mycket.
lätt att du gör. spelade med min 6600 gt 1gb ram o ngn piss amd på mellan och på 1024-768 och alla texture instälningar på extra. det flöt på. så du klarar dig.
RekFoto
cod battle @ xbox 360 istället, nån som är på?
Digg it...
här pratas det typ bara mp. inte singelplayeeeeeeeeeeeeer. men den var kul o svår
RekFoto
svår? :o tyckte det var rätt enkelt på hardened jag.... pc that is.
du är kär i mig.
ah jo men visst att det är lätt ?? då ljuger du.. ingen kan säga att det är lätt. ingen.
RekFoto
Vänta jag är på, herr berg heter jag förståss
SMÅLAND!
jag sa inte att det var lätt jag sa att det var enkelt ;) men visst man dör några gånger men jag hade inga större problem... man har sällan det i spel där man helas automatiskt lr vad man ska säga... lirar du på pc?
du är kär i mig.