Skivsamlare
2007-09-18 09:27
nej den har inte epic flying. blå/grönt outlands gear. flying mount. kara attuned.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
ReM P77 Haha nej, ingen vill ha en full epic healbot med alla epic mounts...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fick denna precis....scam eller på riktigt? hahaha
Greetings!
It has come to our attention that you are trying to sell/trade your personal World of Warcraft account. As you may or may not be aware of, this conflicts with the EULA and Terms of Agreement. If this proves to be true, your account can and will be disabled. It will be ongoing for further investigation by Blizzard employee's. Blizzard might consider taking legal actions against your crime, if it seems too be of an extreme nature.
If you wish to not get your account suspended you should immediately verify your account. This action is taken because we at Blizzard Entertainment takes these sales quite serious. We need to confirm you are the original owner of the account. This is easiest done by confirming your personal information along with concealed information about your account. You can confirm that you are the original owner of the account by replying to this email with:
Use the following template below to verfiy your account and information via email.
* First and Surname * Address * Zip code * Phone number Daytime * Country * Account e-mail * CD-key, alternative a photograph of your CD-key that is located on your manual for World of Warcraft. * Account name * Account password * Secret Question and Answer
If you ignore this mail your account can and will be closed permanently. We ask you to NOT change password until the investigation is fully completed.
Blizzard Entertainment Europe Account Administration Team TSA 60 001 78143 Vélizy Villacoublay Cedex France
As soon as we have this information we will be able to progress the resolution of this matter for you.
tut!
blizzard frågar aldrig efter password
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Låter lagom fake.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
prexis vad jag tyckte...vi får väl se, jag skickade vidare mailet till support på blizzard så får vi se vad dom säger....men det känns ju som sagt fake
tut!
Skivsamlare
2007-09-18 22:44
det är fake. jag har fått det förut med, men just då kunde jag inte min cdkey, tur det :O det är 100% fake.
ja det är fejk, eftersom de knappt bryr sig om du säljer acc.
fyfan va dåligt skrivet, "we at blizzard take this quite serious" jävla amatör...
Gifted Rebels And Funky Fresh Individuals Tagging to Impress And Rock the possible situations Today. Aka GRAFFITI ART
Blizzard låste mitt konto i ett par dagar, låste upp det och nu har jag varit i kontakt med GM om att få tillbaka gearet. Han sa att jag skulle ha min ticket öppen och vänta på att Blizzard skulle kontakta mig ingame via ingame-mail eller whisper. Dom var så otydliga, och jag fick inte fråga herr GM något heller. Måste man vara online hela tiden eller? Jag har liksom ingen lust att slösa mina dagar med att hoppa runt i Orgrimmar, kan ju inte göra mycket annat utan gear. Min brorsas konto blev hackat, och han fick vänta runt 3 veckor, sedan fick han en whisper av en GM som spawnade i Orgrimmar och gav honom gearet i trade. Dessutom går min gametime ut den 22:a.. har inte så stor lust att betala 250 spänn för ett gamecard när jag kanske ändå inte ska fortsätta spela.
Peterpan ja, du måste vänta online tills du blir kontaktad av en annan GM, sedan kommer han kolla vad det var du skulle ha tillbaka. och sedan kan det ta allt från några minuter till veckor innan du verkligen får det.
Tycker det vore extremt mycket smidigare om de kunde skicka allt via ingame-mail istället.. :/
mm. hela GM systemet suger rätt massivt. tro inte att den första GM:en har nån kontakt med den andra heller, över huvudtaget. de sitter inte äns i samma land.
Fick mitt gear. Det gick otroligt mycket snabbare än vad jag hade trott. Satt i kanske 30-40 min och väntade på att en GM skulle kontakta mig. Han skickade allt mitt gear på posten, inklusive alla gems och enchants! Brorsan fick vänta 3 veckor (plus account suspension tiden) och han fick inte ens sin gear enchantad. :p
:o respeccade 0/30/31 igår efter att ha varit daggor sen jag dingande 70 :P Hyffsat skoj saknar dock ett seriöst vapen :P green lvl 66 fist weapon och s1 shanker combo O_o
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Vilka klasser kan bli hero classes i expansion? och vad är hero class? vad har de för finesser? puss
Läs, finns massor av information om hero classes. Det blir Death knights först, dom har inte bestämt hur man ska få den än men det blir troligen en lång och svår chain quest när du dingar 80(kanske var 70 iofs...) sen när du klarat den så kan du nu starta en ny klass på sidan där du gör en ny char, en death knight som blir hög level direkt. Det är snack om att den ska börja som lvl50 aktigt. 2Hand vapen tankande, dps magi mörk paladin typ. Deras magier fås igenom att använda gems i vapnet, finns 3 olika sorter så precis som talents så får du en bra magi om du bara använder tex...blod gems och du får en stabil liten char om du användar en av varje.
hero klasser värkar tråkigt.
Problemet är väll att alla kommer ha en.
Iofs samma sak när shamans/paladins kom till båda raserna, i början var det en enorm jävla våg av båda men sen i slutet blev det typ bara ett 20-30tal som fortsatte vara aktiva shamans på ally sidan på min server.
Empire du lirar på en väldigt liten server va?
Tarren mill, dunno om den är liten.
Skivsamlare
2007-09-20 18:37
"The PTRs will be taken offline today September 20th at 11:00 AM Pacific Time, this will conclude our public testing for 2.2. We would like to thank everyone who participated in the 2.2 PTR, your patience and assistance has been greatly appreciated."
Har beslustsångest! Vill inte heala längre, så antingen speccar jag shadow och börjar om från grönt/blått gear (yay..not), eller så levlar jag en Warlock. Eller så slutar jag spela WoW för 5:e gången. :z
Loggade in min warlock för några dagarar sen gjorde det en warlock gör. Gick up till level 61 kom på hur boring warlock är så slutade jag lira på den för 3 gången. Hehe.
warlocks är ju fan roligast
du är kär i mig.
FAN VAD ARG JAG BLIR! Satt precis i flera timmar och fixade massa addons och grejade en jättefräsgit UI. Var skitnöjd, så skulle jag starta om WoW för att lägga in ett till addon.. vad har hänt när jag kommer in igen? Jo, allt jag gjort i princip har inte sparats och allt ligger skit jävla cpfult. Nä det var sista droppen, blir fan inget nytt gamecard för mig imorrn. WoW och jag är härmed osams! :<
Skivsamlare
2007-09-23 10:06
warlocks är la inte tråkiga?:O lirar lite på min polares lite då o då iom att jag itne har mitt ps3 hos morsan. lvl65 atm. igår tog jag en 66 lock o en 64 rogue som gick på mig :D sen tog jag en 70 gladiator warre med merciless shoulders / gorehowl xD det måste varit pinsamt för honom. iofs så ss'ade jag. fast locken min polare sitter på har iofs full nemesis o lite annat smått o gott ^^
Locks var roligare pre tbc som jag har förstått det. Idag är de rätt lama i pvp men före tbc var de vidriga.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Warlocks är ju enda klassen i wow som inte är "1 button class" hur som helst ladda hem comix addon:et fett ballt, det kommer upp såna här "POW" "SMACK" i cartoon style och så låter det precis som läderlappen serien om ni sett den, sen är det lite andra roliga ljud, känns som ett helt nytt spel =D
T-Röd what about rogues? :O Jag kör själv en extrem 1button-class. BM Hunter :) Men I don't mind, jag gillare. Har just kommit in i ett nystartat raidinggille och på två raidingdagar downade vi VR, Gruul och clearade Karazhan. De känns rätt lovande :]
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
70 WARRIOR SÄLJES :'( på ragnaros. arms speccad med Gorehowl yxan nästan full epic snart merciless handskarna. gör asskön damage, 33% crit chans , 10-11k hp som tank har jag t4 chest o t4 handskar + massa andra tank epix från karazhan Kings defender och skölden från nightbane det jag kunde komma på nu på 5 minuter, pm me for more infooooo
Skivsamlare
2007-09-24 18:41
Jag lade ner för cirka ett och ett halvt år sedan och efter att jag har flyttat så kom spelet fram igen, och nu ligger det och skräpar på bordet. Hade tänkt att sälja detta nu. Förutom skivorna och allt det där får köparen med en lvl 60 druid på Stormreaver servern. Tror inte att jag hade några epics på den, men gearet funkade ivaf för mig som casual lirare. Jag vet inte vad mer som är intressant att veta, då jag aldrig har vart involverad i någon handel med wow-gubbar innan. Just det ja, Burning Crusade ingår inte. Senaste jag sneglade på priserna för själva spelet låg på 150, så jag hade tänkt mig 200 för detta, då jag i princip bara vill bli av med spelet. Vill helst mötas upp för att få pengarna i handen någon stans i stockholm.
biffko to di world
Ally? Det är inte såklart. Horde är såklart. ,)
Horde vinner bg's ally har...gnomes.
Fast för i tiden vann alltid Alliancerna AV's. Tack vare paladiner.
Jag började precis spela så jag har inte så stor koll men jag har fått för mig att servern jag är inne på suger då det knappt finns några andra spelare. Så min fråga lyder, vilken server är bäst? Vet att det säkert finns 1000000 som är skitbra men säg någon utav dom bara.
Wordlife no doubt baby
The Venture Co. Kanske inte en crowded server precis, men överlag en mycket trevligare och mognare "publik" än andra servrar jag kört på.
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
RolePlayingPlayervsPlayer. Så det är PvP men också RP. Rätt coolt med stora slag mot alliance/horde :) I förrgår försvarade mitt förra guild och ett annat guild deras bas mot invaderande alliance då de hade kidnappat en alvisk adelsmans dotter för att hon var halvblod. Alltså halv alv halv människa. Rätt kul :]
_Mackan_Breaker_ P19 dude....... Jag har alltid undrat hur det är med RP servers? Jag menar vanliga PVP servers är typ massa barn och 15åriga finniga killar som spelar.
Men sammtidigt har jag fått för mig att RP är 40åriga gubbar som är tjocka som sitter och spelar älvkvinnor.
ÄR DET VÄRT ELLER? REROLL DIRR?
Rp är fan teh shit, dom har helt udda prylar för sig jämnfört med vad mina andra servrar haft för sig
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Fan jag börjar undra vad man egentligen gör online, är med i någon skabb guild och utgearar 99% av alla andra rogues i guilden men får inte raida (nyaste medlemmen) och sen är vi 12 rogues atm Xd. Spelar i samma pissiga arena team och kommer inte högre pga vänner, dom nöjer sig med att springa runt med samma skitgear. Jag ligger på 10k hp har 2 season 2 delar (chest/hands) 2 season 1 (dagger 1.9/head) 229 resillience atm Paladinen jag spelar med har runt 8k hp högst, 7k mana 12 resillience och är seg med cleansing etc etc :( Enda sättet för mig att få gear är via arenan :( men när man kör 2vs2 enbart och inte når över 1600 börjar man bli lite orolig, skulle jag vilja respecca till svärd/mace så tar det mig runt 8 veckor för båda vapnen, gah wow misär :( Servern jag spelar på är ett skämt, överfull med fucktards (jag är en fucktard, men dom är värre) jag började spela på grim batol när tbc kom för att spela med vänner, 2 har slutat dom andra 2 är med i en topguild och man gör nada ihop. Polarna som är i samma guild är slackers och spelar rätt sällan Undra på att man tröttnar igen >< även efter att jag varit borta en månad från wow så har folk inte skaffat bättre gear :(
Skit i vännerna och joina ett bättre guild? Byt server.
ReM PVP-servrar är inte finniga femtonåringar. Det är 13åringar som inte är i målbrottet. Och RP-servrar är jag inte så säker på men jag spelar på en RPPVP-server och där är väl genomsnittsåldern kring 20-22 nånting skulle jag tro, alla är mycket mognare, en trevlig stämning, inte crowded med lolboys (såna som dansar nakna i orgrimmar, även om det hänt att både jag och guildies gjort det då vi kollat mailboxen efter en RL pubrunda eller fest ;) ) det händer en del häftiga events på servern, t.ex den jag berättade om. få se vad next up blir :) RP-servrar (rena RP-servrar) har mer events, men ingen pvp. Det är synd, då faktionerna faktiskt SKA befinna sig i krig. Det är inte bara roleplayers på TVC utan även folk som bara är trött på snorungar, och rollar om :)
Vad kostar det att specca om på lvl 70? vill specca om min lock till affli från demon
jag ska raka din pung slääääääät
Har inget med lvl att göra utan, hur många gånger man har gjort det innan. Första gången ligger väl på 1g om jag inte misstar mig?