I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

World of Warcraft (nya inlägg i 14)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-09-08 15:10
jävlar...
inte mkt quests förrens vid 52 i pvp.
Coolt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-08 16:28
Alltså han levlade på att lämna in BG marks.

2007-09-08 16:29
Han var rank 8 eller 9 när han dingade 60 har jag för mig.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Sportlov

2007-09-08 17:14
Rem: nej jag kör crusader på min yxa :) lite roligare, men har 2 blåa 1h vapen som skulle kunna få sig 2x15 agility enchant ><
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2007-09-08 22:37
Ahh ok, då var det ännu segare.
Coolt iaf.

Kör Crusaderx2 på roguen, går riktigt smidigt att questa.
Har redan köpt epic/rare saker som räcker han till lvl70 bla blindstrike och stormdeck etc.
Kommer gå så lätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-09 20:04
doggson P21
+15 agi på handskar menade jag. :P

2007-09-09 20:54
Rem:ah det är sant, några veckor innan jag tog ett break så droppade någon lvl 70 epic hunter aktig ring som jag sålde för 800g, så jag antar att jag kan fixa agility på handskar :) funtar dock på 10haste rating :)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
Skivsamlare

2007-09-09 23:25
< twink master. bara på lvl 19 iofs. hade 7 totalt. alla maxade <3 men nu äre slut och allt är deletat :)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2007-09-10 06:51
doggson P21
Vare sig du är level 29 eller 70 så tycker jag att +15 AGI på handskar är bäst som warrior. Då du ökar din crit / dodge chans med 10% Om du har BoK på dig.
10 haste rating är typ skit lite egentligen. Den är typ bra om du lirar fury och att du redan har lite annan haste rating gear så du får ut något av det. Annars är 15 styrka fint också.

INOK P18
Svårt att släppa forumet? ^^

2007-09-10 11:29
Jag är sjukt trött på min Präst. Vill inte heala längre, och jag tycker inte Shadow är så skoj i PvP (vilket är det enda jag gör, orkar inte PvE).

Vill levla en ny karaktär, men jag har sjukt svårt att bestämma mig för vilken klass. Har testat Warlock och Feraldruid på PTR och båda var väldigt roliga. Det är dock jävligt svårt att spela Warlock tycker jag, Feraldruid fick jag kläm på ganska snabbt men som Warlock får jag fan storstryk av alla melee klasser.

Funderade lite på en Rogue också. Eller en Mage! Dock har jag en 70 Mage på en annan server och har haft en 60 Mage så det känns som jag borde testa något nytt.

Skivsamlare

2007-09-10 11:31
ReM, haha ja. jag måste titta in lite nu och då xD

2007-09-10 13:14
Älskar fan min rogue, har aldrig haft så mycket kul med en klass förut.
Sapa folk i neutrala städer och se dom flippa och och sen dö av vakterna...priceless.

2007-09-10 19:41
peterpan P1
Spela typ feraldr00d dom är så jävla OP samma sak med Warlock. Har en gamal 60 warlock med jävligt bra pretbc gear. Pwnar fan 67 warriors etc. ;)

2007-09-11 18:10
warlock! <3
du är kär i mig.

2007-09-11 21:49
"Pwnar fan 67 warriors etc"

Det kan fan inte vara nåra bra warriors kompis ;)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-09-12 11:39
Jag spelar warrior också. Men alltså folk är fan dumma i huvudet när det kommer till PvP ingen koll alls.

2007-09-12 12:20
Patch idag?

2007-09-12 15:59

ang locksen så är det ju en jävla skillnad på spec, mot melee så är d ju en grym skillnad på o kör demon me intercept med felguard i jämförelse med o köra destr, har inte en chans som destruction mot tex en rogue

2007-09-13 16:58
va? inte en chans som destro lock mot melee? de va ju skoj att höra :P tycker fan de är lättare än affliction och demo, plus de är mycke roligare.

2007-09-13 18:14

har rollat en orc warlock på Stormscale! lv47pwnage!

men fan vad jag saknar gamla dagarna när MC var hardcore och ragnaros var fan den coolaste bossen jag nånsin skådat :>

2007-09-13 18:40
Ingen som har en Warlock med hyffsat PvP gear som vill byta mot en PvP gearad UD Holy Priest? Finns en äcklig liten Gnome Mage på kontot också, han har några PvP items från förra säsongen.

Orkar fan inte levla en 6:e 60+ gubbe, blir fan deprimerad bara av att tänka på det.

2007-09-13 19:16
Jag har precis börjat lira på en rogue för roligt mest. Har cash 2st full epic gubbar som jag raidar med. Har bra inkomst etc. Så nu bollar jag runt på roguen. Den är level 17 nu. Mellan 15-17 farmade jag XP i Moonbrook i Westfalls samt PvP'ade. Fett kul att göra sånna saker. Det är en sak som är kul med WoW att levla en gubbe och försöka World PvP;a så länge det går. Jag menar 70 world pvp är fan worthless.

2007-09-13 22:04
Så sant rem, pvpn dog i outlands :( lvla inte charen för långt bara 70 rogues är fucking boring i längden

Dieallot

2007-09-13 22:26
MEN! Såg precis att jag glömde skriva WoW i rubriken på min blocket annons. Hur fan ska någon hitta den nu? Palla betala 10 svenska riksdaler för att ändra. :@

2007-09-13 23:13
doggson P21
Det sa min vänn också han har 3 bitar deathmantel och talon och lite andra små saker som är väldigt fina. Han hatar värkligen PvP för att rogues är så gimpade.

2007-09-13 23:14
När han och jag levlade upp tillsammans från 1 till 70 så körde jag prälle. Jag var shadow han combat speccad. Vi kom i krig i Tanaris med 4 alliancer. 2 mages, 1 hunter och 1 shaman. Jag dog efter att ha dotat en mage och silencat den andra. Han lyckades plocka alla ensam.
Så det är inte skillen det är fel på utan spelet.

2007-09-14 04:42
Ack, ack.. När jag läser den här tråden förstår jag att jag slutade i rättan tid. Visst jag klagade redan då som fan på att outdoor pvpn var död och att allt det roliga försvann i och med honor kills och battlegrounds. Men måste ändå säga att moltenspan backstabs i T2 och sömnlösa duellnätter utanför orgrimmar är att föredra framför det här humbugget.
Men att skeppet sjunker är ju knappast något ovanligt i den här genren. ultima online, Star wars galaxies, osv, osv har alla gått samma öde till mötes. Och det beror oftast på att utvecklarna inte nöjer sig med den perfektion de uppnått, utan börjar lyssna på sinna idiotiska fans (gråtande, frustrerade, pubertala barn).
Det ända mmorpgt som klarat sig någorlunda är väl eve, men antar att det handlar om en mognare inställning både från fans och utvecklare.

Då var krönikan/ reklaminslaget slut, tack för mig hehe.

2007-09-14 09:21
Dom sömnlösa nätterna utan för ogrimmar var livet. Mages gjorde mat och vatten om man frågade. Folk dulerade och var trevliga och trötta.
Att farma flera månadet efter visa bitar dom droppade i MC / BWL etc var också livet då det  var en helt annan sak att äga en epic. Det är det inte längre tack vare 10/25-manna instancer. Jag ser inte samma värde i mina epics som jag gjorde innan TBC.

2007-09-14 09:21
Ursäkta diverse stavfel men jag är morgontrött.

2007-09-14 15:14
Blev precis scammad på blocket. Inte likt mig att vara så korkad, men shit happens.

Snubben gav mig en armorylänk, sina personuppgifter (fake). Vi skulle sedan utbyta våra Account namn och lösenord, för att sedan logga in och byta mail på kontot. När vi båda hade ändrat lösen och mail och kunde logga in på karaktären osv, skulle vi utbyta cdkey och secret question.

Han hade tillgång till mitt account i kanske 1 minut. Han hann ta bort i stort sett allt gear jag hade på mig och lite av mitt PvE gear. Hade allt guld och andra värdesaker på en av 1000 alts, så inget av det fick han iaf. Så jävla onödigt.. hade ju inte varit inne på ett par dagar och hade inga planer på att fortsätta spela men iaf.

Får skylla mig själv såklart för att jag är en dumjävel. Skulle varit hårdare på telefonkontakt osv som jag skrev i annonsen. :(

Går det att polisanmäla sånt här? Sökte på hans mail på google och fick fram en wow annons där han försöker sälja en Warlock och vill ha pengar insatta på banken i förskott. Anmälde annonsen till blocket.

2007-09-14 15:15
Hans mail btw: [email protected]

2007-09-14 15:45
Bättre att ställa sig utanför ett dagis och kränga :)

2007-09-14 15:45
Forgive him

2007-09-14 16:31
Fnissade faktiskt lite åt hans mail när det gick upp för mig att jag hade blivit lurad. :p

2007-09-14 23:30
JAg har iaf bestämt mig för att börja spela igen när jag får chansen, dock är det bara inse att rogues inte är samma röj som dom brukade vara :) funtar på att lvla en belf till 60 när lvling patchen kommer och stanna där bara för gamla tiders pwnage

JAG VILL GANKA  EPL IGEN :(

Dieallot

2007-09-15 00:14

EPL är lika dött som Blackrock Mountain these days.. tyvärr, saknar pre-tbc. Jag la ner mitt wow nyligen faktiskt, tänkte kanske komma tillbaka till Wratch of the lich king, men inte förr.

Outland är rätt misslyckat faktiskt, Alla instances låg bredvid varandra, till ingen egentlig nytta, det blev bara mer ganking. De kastar 3-4 major raid dungeons över oss istället för att bygga upp spänningen och låta folk ta sig igenom en i taget, sen har spelet tyvärr på tok för mycket retards som typ dykt upp senaste året. Du måste farma rep för att uppnå mål, och det är okej, men det handlar liksom inte om skills, bara om hur länge du orkar nöta samma jävla skit om och om igen, jag tröttnade iaf.

http://www.myspace.com/dirtydonline

2007-09-15 01:24
haha repfarming är så simpelt :D måste ju bara älska det, inte haft någon egen dator tidigare och jag var en av dom med bäst rep/gear i guilden innan jag stack.Beror bara på vad man lägger tiden på

Dieallot

2007-09-15 04:18
peterpan tror du kan polisanmäla honom för det. annars äre ju bara ta tillbaks ditt acc genom blizzard? om du har cd key osv?

2007-09-15 10:22
Nån som e sugen på en full epic paladin(holy specc men finns gott om gear för att kunna tanka upp till ssc eller gå ret specc) med alla nycklar, exalted med det mesta som e värt, alla flying mounts.
Herb/skinning på max.

En sönder twinkad lvl45 rogue med Darkmoon Card: Wrath och Darkmoon Card: Heroism i banken för lättare lvling när den kommer upp.
Kommer troligen lägga dit blinkstrike inom kort.

Pvp server.

2007-09-15 12:45
doggson P21 Jag sa aldrig att repfarming var svårt, bara absurt tråkigt.
http://www.myspace.com/dirtydonline

2007-09-16 21:36
Jag är palladin och letar efter en tränare. Är på level 8 och den första har inget kvar att lära mig, vart finns det en?
Wordlife no doubt baby

2007-09-16 22:04
Pratar du med den första så säger han vart du ska, eller så går du till närmaste storstad och frågar en vakt efter din paladin tränare.

2007-09-16 22:32
Jag hade precis tänkt börja. Typ imorgon. Wish me luck.

2007-09-17 02:40
Köp min lvl70 så slipper du besväret.

2007-09-17 06:37
Endeavour X0
Vem är du? :) Har du lirat WoW länge? Jag kommer inte ihåg att jag har sett dig skriva här förr.

Jaha, då var Voidreaver nere då. Har mest DKP i guilden spelar för övrigt DPS warrior. Vi har typ 1 DPS warrior i guilden så jag är väldisch klad. :)

Skivsamlare

2007-09-17 08:37

ngn som vill köpa en 70 UD rogue på pvp server med pct uppe? 3000g på ragnaros eu pvp, eller 900spänn

2007-09-17 19:01
Vadå Inok har den flying epic mount? Länka armory.

2007-09-17 19:36
Jag har alla flygande epic mounts(förutom pvp armor nether bla bla)
/flex

2007-09-17 22:38
Men du har inte lyckats sälja ditt konto?  :(

2007-09-17 22:43
FAn inte långt kvar tills man kan börja spela igen!

Dieallot