Inok sluta whina. Jag har lite problem med warlocks med både min präst och warrior. Dom är OP har en warlock polare själv som är 70 han tycker till och med att dom är OP.
Skivsamlare
2007-10-02 09:09
nä jag bryr mig inte värst mkt. kan man sin klass e det inge probs. btw när jag var 66 i nagrand pwnade jag en merciless warre med gorehowl 2ggr om, och han attackerade mig ;) whuahah. men det jag säger e att blizzard kunde tänka till lite när dom nerfar / buffar.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
jag vill inte sitta och säga att warriors suger eller något. Men warriors har blivit lite av en annan klass sen pretbc. Specielt när det gäller pvp och kitar klasser.
Skivsamlare
2007-10-02 09:39
Samma här . Ska nog sluta lire snart , men det lockar ju med Wrath of the lich king förstås. Som jag har förstått det så ska det utspelas i en helt annorlunda miljö som ska vara hur kul som helst , dock lite jobbigt kanske med några miljoner exp each lvl :/ Men det ska nog fungera . Jag spelar som en night elf hunter just nu , ångrar mig lite :/
En rogue i Method sålde sitt account för 7k euro. Badass!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
En rogue i Method sålde sitt account för 7k euro. Badass! Som blev bannad! Han som sålde roguen skulle köra upp sin brors rogue till 70 och fortsätta spela men den blev också bannad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha lol jag sålde mina kickass 70s för 1200 spänn...fett me nöjd haha
tut!
Ja, det blev bannat. Går rykten om att WoW-chars jagas av rika människors ungar som vill ha charsen som trofeer.
kan tillägga att roguen bar på twinblades of azzinoth, fyra delar T6m.m.
frost P20 En kille sålde sin dps warrior nelf female på veknilash för 35.000kr. Eller om det var mer. Han sålde skiten till en arabisk oljeshejk's barn. Känner snubben som sålde den.
Lol , 35k deg? jävla fittluder till barn
köp o sälj tråden säger ja bara
FÖRORT
Skivsamlare
2007-10-02 23:59
konstigt att han blir bannad när dom hänger ut honom på internet m.m. -.-'
Vad lyssnar ni på då ni spelar? :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Byz , metallica , guns n roses =) så jävla skönt .
vet inte va artisten heter men låten heter iaf Neckbreaker, lätt bästa låten att mörscha till :D aldrig haft en bättre stund än när man lira twink hunter på 19 och pumpade låtjäveln Dock har jag väl i stort sett slutat spela nu, spelet är cp BUFF ROGUES!
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
någon som spelar på auchiboin ?
Achiboin? Achindoun?
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
annars är jag riktigt sugen att börja på den nya servern...auchiboin....låter som om det har varit kärnvapen krig i oulands haha...xD
tut!
Jo ,det är kul med PVP servers. Då kan man slåss för ally/hored i all contested och det är skitkul. Jag tycker att mcyket av spelakänslan försvinner när man måste ha PVP -on /-off
Hehe, har inte varit online på flera dagar nu. Funderar att frysa mitt konto. Saken är den att wow forum sitter man och kollar hela dagarna. Varför vet jag inte. Jag menar så jävla intressant är det inte. R.I.P WoW det dog 2007 då TBC kom.
Problemet är ju att world pvp inte är stor alls, det som finns är nagrand's halaa som blev en flopp i mina ögon iaf, aldrig någon action alls sen tornen runt auch och all den lilla gankningen runt om såklart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jao :S Det är inte tufft. Nån som varit på Brewfest än då? :D
Man kan få en mount och glasögon som gör alla till gnomes, rätt coolt.
Skivsamlare
2007-10-04 10:11
Någon som har några tips på bra mobs att grinda 64-70 på där du kan tjäna hutlösa summor guld så man kan köpa flying mount,bygga fulla frozen shadow settet och dessutom kanske va ganska nära epic flying?
Feting
skulle aldrig grinda något förutom på protectors träden som dundrar runt ovanför allerian stronghold (tror det hette så...minns fan inte..spelar inte längre)....är du herbalist så köttar du dom å så herbar du....har fått 2 world drop epix där samt lite annat skoj skoj...plus att du får allt mellan 1-5 mote of life varje gång..ibland får du primal life också...sjukt enkelt...dom är dock elites så kitea är att rekommendera... Annars så skaffar du mining och herb eller dylikt...använder AH... jag grindade aldrig för mats eller guld...använde AH och körde mining....lläääätta dollares.....hade en epic flying och normal flying två av mina alts...cash is eeeasy i tbc...
tut!
Gjorde alla quests i outland för att lvla och och fick pengar för min mount då, men herbing är väldigt lätta pengar iaf för en paladin med crusader aura men det finns ju speed saker för alla så.
ReM håller med lite där, TBC var verkligen inte en bra expansion, dock blir det nog andra bullar i Wrath.
ReM P77 7k euro är ju iofs mer än 35k kr, men jag hajar poängen. Detta sägs också vara ett "mellanöstern"-köp.
frost: mer eller mindre uteslutande alla konton som gått för mycket pengar är det dubai som avsändare på.
FuelDOg P23 Du måste samla ihop 600marks, 2 quests buggar och dom tog bort 1.
Så det är.... ahh svårt som fan
T-Röd P26 Kommer du spela Wrath of the lich king på Kazzak?
Skivsamlare
2007-10-05 08:36
ngn som har screen på brewfest mountet? hur länge håller brewfest igång? tror jag ska elvla mig en d0rf rogue eller en d0rf hunter inför lich king.
Att du ens spelar en dorflundgren Inok... HUR VÅGAR DU ENS LIRA EN DORFIE?
Brewfest mounten står inne i ett av tälten under brewfest vid roboten som går runt (ally) Håller på till den 18e
Skivsamlare
2007-10-05 11:19
jag spelar gnum lock, inte d0rf. men jag vill ha en dorf :(
Det är ungefär som att överväga att lira gnome rouché
Skivsamlare
2007-10-05 12:17
ReM Nope, jag kommer inte spela på Kazzak, får se om jag spelar alls, har så lite tid, pluggar på universitet och det tar sin del av min tid. Spelar jag blir det alliance iaf med några polare.
Jag vill vara en beastmastery-speccad warlock .__. Så nice att vara warlock, immun mot all CC, 130% skada OCH ha en enorm imp som skjuter eldbollar. Eller en enorm röd voidwalker, felhunter eller nån annan demon?
Skivsamlare
2007-10-05 16:43
Jag vill tamea At'al, The Phoenix God :)
jag vill vara en imp och "tamea" archimonde
du är kär i mig.
Skivsamlare
2007-10-05 18:30
Skivsamlare
2007-10-05 18:30
och så vill jag åka hem från jobbet nu! och köpa en hdtv vill jag med. så skulle en pizza sitta fint. och ett epic flying. nää... nu slutar jag :<
Men shit vad ni grinar över tbc.
Skivsamlare
2007-10-05 18:38
mja. faktiskt. jag själv tkr det var bra mkt roligare innan tbc. kommer ihåg när jag började levla. det var det bästa. när man visste nada :) pvp på 60 var guld med :D
det som var kul var ju att en epic var EPISK att ha, stor jävla skillnad när nästan alla springer runt med full epic nu
du är kär i mig.