^ ??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hej alla WoW spelare, jag har en fråga till er alla som har koll om WoW världen. Hur pass känd är "Vurtne"? Det sägs att alla känner till honom och han är "rankad" som top 5 bästa spelare i världen. Är detta sant? Många koreaner verkar veta vem det är, jag själv känner honom personligen. Så det är därför jag fråger er om ni har hört talas om honom.
Att han iaf den bästa mage-spelaren så att säga.
Dunno, sett typ en film. helt ok spelare iaf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-11-03 09:20
ja han är helt sjukt duktigt på att spela pvp med mage. hur han är rankad i världen, och hur tusan dom har mätt det vetefan. men han är riktigt duktig på att lira iaf:)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Doggson SPela.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Vurtne?
Yay, joinade en ny guild igår efter en lång tids slappande. fick joina raid direkt och så tog vi karathress. Det var skoj. Lite jobbigt att ligga efter med så mycket dkp bara=/
Skivsamlare
2007-11-03 14:55
t-röd, kolla in Vurtne 5. bland de nyare filmerna han gjort. han har sjukt mkt skillz.
Vi ska ta hydross, solarian och alar ikväll och jag hittar alltid random sidor för tacs. nån som kan passa en riktigt bra sida. skulle verkligen uppskatta det
när kommer nya patchen?
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Jag rekomenderar starkt wowwiki.com. Underbar ur flera synpunkter, jag går alltid igenom deras taktiker först. Sen brukar det räcka med att se en film när någon guild downar honom. Fast det är inga svåra taktiker på de bossarna. Soloarian är tveklöst den lättaste bossen i TBC, skrattretande nästan.
Keep crushin'!
Jo tack kollade där och några vids. Men det kom inte tillräckligt med folk iaf så det blev inget. Blir imorrn ist!
Vurtne är en legend precis som otherguy, gegon och saerdna. Bra humor, helt okej musik sen sist men inte minst jävla mycket pwnage Jäzpär jag lvlar warrior! grim batol suger kewk
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Finns ju typ 1000 fake vids, ge mig en video med den riktiga Vurtne så jag får se om han äger
finns en på warcraft movies... kanske fler, men jag kolla hans första(?) jävlar han va grym asså
du är kär i mig.
TestTube, jag lirar horde på Chromaggus..
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Lockdude och Doomninja :P
trawl pride
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Rolfnaruto PRIDE
haha du får lvla hårt nu!
2.3 Klart för nästa vecka. 13e
Jag lirar/Lirade också Horde på chromaggus. Tveksam till om du känner igen mig. Har lirat väldigt sparsamt de senaste månaderna och innan dess på en annan realm men jag är oldschool :P Mortisha (lock) Motkraft (rogue)
Skivsamlare
2007-11-07 10:57
Starta Hordes på Al'akir alla är välkomna, ALLA SKA HA! Doggson startar ett guild åt er när ni kommer!
finns det någon whoa clan på någon server :S?
kom till Kor'gall :>
;> blev sugen på att rerolla mage men gg dagarna slut - inga cash på kortet.
I helvete jag gör :P whoa guilds suger kewken :D förutom när squirtle är med nej fy fan för whoa guilds/cs claner
ge mig nya reaaaaaaalms! jag vill rerolla!!
Graffiti is like music for your eyes.
Har vi någon lvl 70 på Zenedar så hojta till !
http://www.myspace.com/dirtydonline
13 november patchen 20 november Season 3
Jo men vad sägs om att dom som orkar rerolla . Alla dom som orkar startar på en ny relm :)? eller :)?
Skivsamlare
2007-11-08 20:52
ååh jag fick random kara drop-necket igår. det med 51(?) shadowspell dmg :) <3 0,18% dropchans! sug på den:D
INOK sug svans! äckel! fan dig! försökt få den ett tag nu :<. WARLOCKS - LÄS PLX ! nu med s03 tror ni de är vär och "rerolla" destruction? har varit affliction tills nu men funderar på att rerolla destruction. äre helt värdelöst i arena? menar, de är ju fet skada - bra jävla burst samt aoe stunnen är väll inte så dålig.
Skivsamlare
2007-11-09 08:13
haha jag visste inte ens att det existerade förän jag plockade upp det :D btw, det finns skitbra guider, däribland en riktigt bra warlockguide av Buzzkill på Nihilums hemsida. ang destro, om du menar pve (ja, man kan köra pve gott och väl med arenagearet), så står det även om det på sidan. att fire destro är inget att tänka på i raids, däremot om du har bra spelldmg / crit så kan en shadowdestro build vara på plats. själv lirar jag affliction, har alltid gjort xD men sitter bara på 860 shadow spell dmg än så. väntar på min dagger från prince eller svärd från gruul, sitter på The Deathbringer nu xD
TestTube X18 : Jag känner vurtne personligen och såvitt jag vet så har han ingen brorsa som heter Olle. Däremot en lillebror som heter kalle.
Vet inte hur han beter sig i WoW, men hans humor är någorlunda udda.....gränsen till barnlighet. SIst jag såg honom var 2004, dvs ett jävla tag sedan. Får bara inte hoppas att han har lagt ner kampsporten pga det här. Det vore tragiskt, men det är upp till honom. Han var väldigt duktig på att rita så hans MVG i bild var inga problem. Hans uppväxt är lite ghetto så att säga, hans fader har fått kämpat hårt för att försörja 5 st för sisådär 8-9 år sedan och idg också. Kan bara inte fatta hur 6 personer kunde bo i en 3:a.
Enligt mitt tycke så har jag fortfarande bad blood mot honom, just pga hur fan han har betett sig mot mig tillsammans med hans enda jävla vän som var jehovas när han bodde i norrland.
Aja,shit happens. Får hoppas att han kommer någon vart.
ranged mortal strike fan och, dömd som healer. tur att man har en hunter i sina arenateam
Skivsamlare
2007-11-09 17:40
ja men, ranged ms kommer inte vara så stor problem tror jag. åtminstonne inte i 2v2, de kommre aldrig hinna få av en. eller iofs dom får väl 2sec cast om dom blåser alla cds, men ändå!:D
Kanske gamla nyheter, men Mages rejoice! Ice Block kommer i framtida patch bli trainable! Så specca om till fire för smaskiga combustion och fixa ett macro som spelar upp ragnaros "By fire be purged!" när ni har 80% crit på firespells (tack vare combustion) medans ni myser i eran Ice Block och har onda planer mot fienden som vågar närma er! Mages = <3
Essen sie mein scheisse!?
jag tycker det är skamligt, mage som jag är att ice block ska bli trainable.. dom kunde väl fan sett till att frost blev lite mer användbart i pve istället för att göra IB trainable. Ösch.
gg wp blizzard
INOK; ah tack för tipset, får ta kolla upp. ska dock inte respecca förränns om 3 månader typ :|(ska fixa 4 vengeful delar först :])
har 1k shadow damage som UA spec iaf :P. sry dubbel post :|
4/6 ssc och 3/4 tk, so sweet.
ärd et patch idag eller imorgon?