I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

World of Warcraft (nya inlägg i 14)

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2007-11-20 22:53

Phu, tack för svaret :P

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-21 09:28
uppdatering på min vadslagning om vem som lyckas rerolla och nå70 snabbast....jag dingade 20 igår...16 hours played och 10 minuter...har skrapat ihop 24g so far..helt ok får väl tyckas...polaren ligger på 17 timmars played men har lite lite bättre gear...fantastiskt jämnt...wohoOO....

om någon nu skulle mot all förmodan bry sig =D
tut!

2007-11-21 12:38
MisguidedAngel P24
skaffa lite boost så du drar ifrån han:O

2007-11-21 13:29
trodde aldrig det skulle gå så fort att skaffa sig exalted med SW, om nån timme har jag en snygg häst istället för en klumpig elefjant.

dessutom blir man ju sjukt poppis av att köra låglevel-quests med en 40 :)

2007-11-21 14:34
Ok, jag ger mig... nu ska jag börja ... IGEN...

Hur som, har slarvat en av mina install skivor och laddar således ned clienten från deras hemsida. man får en 10 dagars trial period med där, nu till frågan, den charen jag kör med 10 dagar, får jag fortsätta på den när jag pröjsar för ett konto?

Någon som vet?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-11-21 14:56
jao det kan du psycho
tut!

2007-11-21 15:01
Tackar för det :)
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-11-21 19:30
Tips är att hitta nån som lvlar enchanter och skaffa lite billiga enchants, eller så skaffar du en hög level kompis som sätter på leg armors på dina byxor.
Leg armors är inte så dyra och 30stamina 10agi ger sjukt mkt boost i låg level.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-21 21:53
helvete va destruction är kul :|

2007-11-22 04:36
Kan någon ge mig en länk på dom nya arena delarna och för honor rewardsen som kommer med patchen? Jag är för tjock och lat för att leta själv.

2007-11-22 07:15

Ska prova hunter klassen har jag tänkt, ska man bara gå BM hela vägen för lvling eller? Vilka tallents är viktigast att tänka på?

Tips är alltid tacksamt :)

2007-11-22 07:47
Jag lvlar min hunter som markman, jag tycker om att critta arslet av mig. dock är väl bm den bästa botspeccen
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2007-11-22 08:18
Lär väll MM efter ett tag, men iom att jag allt som oftast fann mig själv grindandes/lvlandes solo innan jag slutade, och var rogue så blev jag förbannad på alla botter och riktiga spelare som hade BM specc och bara plöjde genom mobsen i stort sett utan downtime, så därför vill jag testa det.

Men folk säger att man tydligen kan tröttna fort?

hell if i know :)

2007-11-22 13:26
Psycholess; njaa. Har lvlat 2 hunters, en till 60 och en till 70. Det är fett kul i PvP, PvE är sådär.

2007-11-22 16:43
Gutt, ser fram emot att lära känna klassen mera.

2007-11-22 17:29
ReM P77
har länkat det högre upp, så scrolla scrolla

2007-11-22 19:31
Lite info
Äntligen så gör dom något åt mana gems.

The new Mana Emerald is an upgrade of the Rank 5, not a new rank. Changed from 1136 - 1364 mana to 1800 - 3000 mana.

Förbättring där och den nya frost talenten gilla jag en smula

Icy Veins (NEW Frost Talent) decreases casting time of all spells by 20% and increases the chance your chilling effects will freeze the target by 25%. Lasts 20 sec. 3 min cooldown. It is now in the Cold Snap position in the talent tree.

Ps. Detta är ej live så bli inte tokiga

2007-11-22 19:46
ny update...lvl 25 och har fanimej på pricken 1 day played hahaha....73g nu =D
tut!
Skivsamlare

2007-11-22 22:21
vasd har du för proffs?
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2007-11-22 23:20
Är det någon som vet hur det funkar att transfera en karaktär till ett annat konto?

Brorsan vill skitgärna köpa min präst, men han vill ha den på sitt konto.
Jag läste villkoren osv, och det stog att det var förbjudet att transfera till ett konto som inte var ens eget och att det kunde leda till att båda kontona blev bannade om man bryter mot reglerna.

Men, det står också att kraven för att att överföra en karaktär från ett konto till ett annat är att man kan CD-keyn och hemliga frågan till båda konton samt att dessa står i samma efternamn. Och samma efternamn har vi ju, samma adress också.

Är det någon som överfört en karaktär till ett annat konto? Är det riskfritt att göra det sålänge man har samma efternamn? Vill ju inte ta risken att få kontona avstängda, då får han vara utan präst.

2007-11-23 02:31
peterpan P18
Ring/maila blizzard och fråga? svårare än så är det inte

2007-11-23 09:24
INOK

jag har herb å skinning...enda sättet att få ihop cash i början när man rerollar. =D

tut!
Skivsamlare

2007-11-23 10:08
mining ger bättre pengar imo :O

Skivsamlare

2007-11-23 10:08
fast det är så drygt :<

2007-11-23 12:17
!

Det bryter ju mot reglerna, oavsett om vi har samma efternamn eller inte. Så det känns ganska dumt att ringa och kolla om dom lägger ner mycket tid på att kolla up så det är samma ägare till båda kontona.

Det vore som att ringa och fråga om det är stor chans att mitt konto blir avstängt om jag försöker sälja det.

Skivsamlare

2007-11-23 12:31
WTT min 70 lock, nästan full epic, full t1 o t2 @ bank mot en ally healer. pvp gear helst. nu snabbt tack.

2007-11-23 15:06
Peterpan

kontont måste ha samma efternamn, det är just pga den anledning du beskrev som dom la in det från första början, så syskon ska kunna flytta sin char till ett eget konto så båda kan spela samtidigt.

Så länge ni är familj med samma adress och efternamn lär det inte bli några problem alls. Så det är bara flytta chars.

ni kan även bevisa att ni är bröder OM något skulle hända men det gör det inte, ni kan vara lugna.

2007-11-24 04:40
peterpan: tror inget seriöst företag skulle stänga av dig för att du frågar om något bryter mot reglerna. Tror de mkt hellre ser att folk frågar såna saker istället för att bara göra. Är ju knappast ett regelbrott att fråga..

2007-11-24 18:47
måste det inte vara samma mail registrerad på båda? har för mej att jag har hört det, någon som vet om det är så?
Trippel X ~ X - X-ett - Xpekt

2007-11-25 04:16
lvl 40 med warriorn nu :) tog 2 dagar och 20 timmar played ><
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2007-11-25 09:18
snart s03 =DDDDDDDDD
Skivsamlare

2007-11-25 12:45
doggsn, och warrior e inte det lättaste o levla heller^^ vad e din polare för klass?

2007-11-25 14:33
Hybrids är ju alltid snabbast att lvla med ju.
Skivsamlare

2007-11-25 14:56
pfft. warlock / hunter. överlägset snabbast. om man nu inte sitter inne på AOE skillz, då kan mage vara ett alternativ.

2007-11-25 15:30
Mage var bättre förr då man utan problem kunde lvla med mobgrinding, nu när dom dragit ner xpn från mobs och ökat på quests så är det inte lika lätt.

2007-11-25 16:59
lätt att hunter å lock är snabbast att lvla med...men jag tycker nog att shadowpriests ligger rätt så bra till....deras life tap är ju gudomlig...eller heter den spirit tap? jaja skitsamma...jag kommer ihåg när man tog 15-20 mobs innan man var tvungen att dricka å äta...
tut!

2007-11-25 19:19
spirit tap, men jag lvlar just nu en huntard och har en 70 shadow prälle sedan tidigare. Huntard går betydligt snabbare att lvla, i stort sett nada down time.
Producent

2007-11-25 23:19
Jag Måste reda ut detta problemet nu, har gått alldeles för länge.
Varje gång jag ska logga in på forumet står det precis under "Lösenords-fältet", "Login error".
Det går hur bra som helst att logga in på Account Management och spelet, men Inte forumet!
Vad ska jag göra? :s
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Skivsamlare

2007-11-26 08:24
TestTube X18

Låter som min situation :P Har precis bytt bort min PVE lock mot en PVP healing priest med våran GM. Just pga att jag har skola/jobb/brud och hinner/orkar inte raida. så nu blir det bara pvp för hela slanten. har grindat ihop honor nu i helgen i AV, så @ onsdag är det bara att inhandla de delar som behöver sig en liten update.

2007-11-26 17:47
Hunter fråga igen, jag speccar BM och ämnar nog göra så ett bra tag framöver. Dual Wield... är det något man ska se över eller? Jag menar jag ämnar ju endast göra skada från håll och endast bruka melee när jag gör ett misstag så att säga. Men det kanske finns fördelar med 2st vapen med stats än ett, eller?

Tips uppskattas.

2007-11-26 17:52
Har ni märkt med AV nu att alliance vinner avsevärt mycket mer än tidigare? Igår så vann jag 3 av 10. Det känns som Blizzard buffat alliance:P Sen i förrgår fick jag ingen bonus honor. En snubbe hade frågat en GM som sa att bonus honorn delas ut när den uppdateras på natten. men jag vet inte

2007-11-26 20:33
Psycholess P27

beror ju helt på vilka instancer du ämnar att raida och vilka vapen du ämnar att kunna ta. Jag menar vissa dual wield kan ju ämnas bättre än vad ett 2 hand ämnar att göra men allt beror ju på vilka vapen du har tillgång till och vila t.ex rouges, warriors, enhanc shamans ämnar att ta i från dig.

Allt handlar om vad du ämnar att raida, hur mycket du ämnar att raida.

2007-11-26 20:44
helt ärligt skämt och sido, har du något annat än de som nämns under förtjänar du inte att kallas hunter. EOD.

sonic spear, legacy,halberd of desolation

2007-11-27 01:20
T-Röd P26
Du glömde Trollbane. Den är fet!

Skivsamlare

2007-11-27 08:19
skitsnack. om han ämnar sig åt enbart PvE (lölölölöl) så kan dualwield 2x nånting vara bra pga att du får bättre stats (förhoppningsvis). dock så sänker du ju din meleeburst väldigt mkt genom att ha dualwield, för du kommer inte få några maffiga raptorstrikecrits, som du kan få med ett 2h :)

men det finns ju bra vapen i bla karazhan, så som legacy. annars kan du ju försöka plocka hem yxan från Gruul. den e också fet. allt handlar i grund och botten om vad man känner själv, och vad man prioriterar för stats.

2007-11-27 08:20
psycholess

dual wield eller två hands kvittar...its aaaaaall bout the stats....kör på en långsam båge eller puffra också...OM du nu inte kör nån tokepix då kan det möjligen löna sig med en lite snabbare...
tut!

2007-11-27 09:12
INOK:

"skitsnack. om han ämnar sig åt enbart PvE (lölölölöl) så kan dualwield 2x nånting vara bra pga att du får bättre stats (förhoppningsvis"

Lista då förslagsvis dom dw combos som ger bättre stats än dom tre två handare som nämns ovan.

"kör på en långsam båge eller puffra också"

Är det inte lättare att skriva att han skall sikta på 2.70 weap speed?, och att wolfslayer sniper rifle är vad han skall sikta på främst.

2007-11-27 13:47
med tanke på att han skriver som att han precis börjat med en hunter å är på lvl 40-50 kanske xD så känns inte end game gear något relevant,....
tut!

2007-11-27 15:27
s03! imorrn!

2007-11-27 16:24
äntligen! kommer få min efterlängtade drake som jag inte kommer kunna använda.. cheers!