TestTube jag lirar där fast horde :<.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dot run fear, dot run fear, dot run fear, allt en warlock går ut då!
Skivsamlare
2007-10-23 13:51
Testtube , jag lirar där med en 51 gnome mage xD
f3tto QQ :>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som vet vart man kan se vilka saker man kan köpa med badge of blaha i nästa update. Florerar ganska vilda rykten på min server, och ska man tolka dom är sakerna nästan bättre än tier5. Empire Guilden jag är med i har precis rensat hela SSC och TK. Al'ra är tveklöst den roligaste fighten i de båda instancerna, iaf om du frågar en tank.
Keep crushin'!
Jag gillar Lurker Below =)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Skivsamlare
2007-10-24 09:07
Skivsamlare
2007-10-24 12:42
höhö, bästa hybriden omg
Någon som har några tips för Fathom-Lord Karathress. Som jag förstått det så är det han och 3 adds(priest,hunter,shaman) och dödar man dom får han en kraft från respektive. Men kan man inte hålla typ priesten vid liv tills efter man dödat karathress, den slår inte hårt och det den gör är att stunna i en range och försöker heala så om man sätter en mage och shaman för att interupta healen och stå utanför stun range med en warrior tank för shieldbash etc för extra interupts? Sen döda priesten efter karathress?
Jo det är istortsätt samma sak förutom svårare och ssc.
http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=1296410596&sid=1 Den där tråden är <3 http://uk.youtube.com/watch?v=aQS7O39mIWQ den där är bra för Karathress.. Den visar och går genom allt. Noggrant. :)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Nån som lirar horde på chromaggus? Började där för några dar sen, snart ska ni få se mäktigaste warlocken nånsin :D
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Skivsamlare
2007-10-25 08:24
bra o bra. för ett år sedan kostade 1000g knappt 200kr. men det har ju gått upp nu som sagt.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Empire Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay too much. Diggade T-Röds, skön kontrast.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
GRID.
Paprika ere Ax i raidchat från Apathy??
Skivsamlare
2007-10-25 19:36
hade ett helsnyggt UI, men 2.2 pajade allt, så nu sitter jag på orginal med lite tweek
Skaffa Xperl och ställ om till healing istället så har du en grid redan, har aldrig gillat grid.
TestTube X18 Jag använder Xperl, då kan du ställa om så person barsen visar hur mkt som fattas om du vill heala och normalt om du vill ahh inte heala.
Plus att den har range finder så alla som är i närheten och behöver healas får sin ruta upplyst.
Fungerar skit bra
finns det något man kan göra för se allt "längre ifrån"?
Wordlife no doubt baby
tompen P20 Gå in på interface settings och öka "Max Camera Distance"
Tror man kan ändra nått i settings också för att scrolla ut cp långt ut men glömt hur man gör.
Eldon ja!
Empire Bara att döda addsen först. I ordningen shaman -> hunter+pet -> priest. Shaman slår grymt hårt och kräver givetvis mest healing. Huntern summonar en pet, som han även kan välja att ta bort lite då och då, ett plus är att en hunter ger tanken MD på peten när den kommer fram. Det ska gå för en tank att tanka både huntern samt hans pet, dom ska dock tankas ganska långt nere vid en vägg medtanke på knockbacken peten gör. Healers bör stå vid maxrange vid huntern, då huntern skjuter ut pilar som drainar mana om jag inte minns fel. Priesten är förmodligen det lättaste, man måste dock ha priesten långt ifrån både addsen och Karathress då den healar väldigt lätt, interupts är ett måste.
Karathress i sig är lätt, han gör inte speciellt mycket skada och så länge ni dödar spitfire totem när dom kommer ut så downar man honom.
Keep crushin'!
Jo men MÅSTE man döda priesten? Känns ju lättare att bara hålla han upptagen med kicks etc.
Du måste nog inte, men det blir svårare att hålla priesten vid liv istället för att ha 25man direkt på Karathress.
Keep crushin'!
Men du måste ju inte ha mkt folk på han, tank healer mage shaman för att stå på distans och interupta heal.
Kor'gall anyone?=
Skivsamlare
2007-10-26 17:47
hur e det nu, måste man bara ha 275 enchanting för o kunna dissa 70 epics?
yepp.
Skivsamlare
2007-10-26 18:30
sweet. 225 med min 36 hunter atm. boostar honom genom SM, har fått allting där, dissat det med en polares char, sen levlat enchanting till 225:) 50 kvar då. kan man kirra 300 ench @ 36? eller måste man vara 40+ för o ta skiten i ulda?
Japp Tror det :/ , men tjärringen är väll inte långt in i ulda?
Ne, hon är efter "stads" rummet(med den stora gigant bossen bakom dörren) och in i korridoren efter det.
Du behöver 300 för 70 epics om dom inte ändrat det den senaste månaden
Empire Jag tänkte iof mer om en interrupt misslyckas, då healas bossen och då kan ni nästan börja om. Förstår inte varför ni ska krångla till det, kraftig dps och fyra tanks sen är nästan den bossen nere. Shamanen är jobbig, men sen går det som på dans. Jag skulle vilja påstå att Al'ra är jobbigare.
Keep crushin'!
Jo jag tänkte bara OM det går, ställde frågan på flera sidor och tydligen så går det inte att ta ner han utan att döda adds först för han healas till 100% när han kommer ner till 50%
gief s03.
woot jag ska skaffa playtime idag :O snart ska jag knarka wow :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Vad händer då? Min dator är pajj. Kan någon förnya mig? Har lvl patchen kommit?
Nope
jag bottar upp min druid! går ganska bra lvl 63 nu, tänkte köra resto med den!
Livet är en hora och du har inga pengar.
Orka botta, jag säger nog bara så för att jag inte vet hur man gör men ;)
Onödigt att botta, det är sånt värdelösa spelare gör l2p
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot