det var kul att se vad folk hade att säga om nya pics på en update. kul att se vad folk tykte.. får nog hålla med alla andra här... extremt värdelöst.
Skitdåligt , även fast det blev mycket skitsnack är det skönt med diskussioner om fotona. Snart får man kanske inte diskutera nya skivsläpp i musikforumet heller... skit
stäng hela jävla graff forumet istället...
Rock out with your cock out!
.... eller; om man har en sida som man updatar med jämna mellanrum så kan man ha en tråd, där trådnamnet är namnet på sidan, så varje gång man har en update uppar man tråden och skriver det.. eller ja vet inte :P
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
iaf, stämmer nog att sidan får färre besökare, om man är intresserad av en speciell sida uppmärksammar man det mer om man ser en tråd om det i forumet, än att gå in och kolla om det ens är nån update varje dag i den där tråden. illaaa
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
nu iomed nya tillföra-något-vettigt-till-diskussionen -regeln så borde ni ta bort uppdatetråden. eftersom de inte är tillåtet att skriva "fett, soft, nice..." o s v längre. rätta mig om jag har fel!
frågor på det?
eyegasm varför inte inse att det är en keff idé? det är bara ni mods som är positiva.
Tavlor - Väggar WWW.DR-FACELIFTER.COM
har långt ifrån orkat läsa allt som står i den här topicen...(my bad) jag vet.....men jag tycker att dom gamla uppdate trådarna var softa och bättre än som det är nu iaf.......vad vet jag,kanske är jag den enda som tycker det.....hursomhelst om jag hade haft en sida hade jag velat kunnat få snabb respons på mina updates. Det är ju iaf inte möjligt att få nu....det var ju knappast uppdate trådarna som störde och sabbade forumet förut.....har man bara koll på vad som skrivs är det ju chill med sånna trådar....vad säger användare, mods och admins? jag röstar iaf för återinförande.
jomensåatt...nå vet ja.
Ka inte ni som har sidorna fixa egna gästböcker istället då om ni tycker det är så jävla chill att modda dom.....
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
men snälla! det blir inte samma diskussion! jobbigt att hålla på o surfa mellan 8 olika sidor bara för att diskutera en update. o det här e ett graffforum (eller, inte juste det här, men forumet vi diskuterar om.) så varför ska man då inte få diskutera graffitisidornas uppdateringar? o nu när det faktiskt är "olagligt" at säga onödiga saker som jag skrev 3-4 inlägg upp. jag tycker det e sjukt dåligt. o jävligt tråkigt. jag tycker whoa har blivit tråkigt sen alla nya jävla regler. trist.
frågor på det?
Omnislash F23 o du, en skön grej kan ju vara att skaffa fler moderatorer isåfall.
frågor på det?
Heja Piegeon . Ja nu när till och med en mod i graffitiforumet fuskar och lägger ut sin update som egen tråd så måste det vara dags att skrota update-tråden..
joråsåatt
Har vi hittat en bortglömd varning här eller? :O Iaf, nån mod borde se till att samla på sig addresserna till sidorna som postas o sen editera första o lägga dem länkade där så blir det en sid FAQ.
anledningen till att jag inte tror på någon slags "gud" eller liknande är att jag har kollat väldigt mycket på discovery science . / mösse
I FAQn så är det ju garanterat ännu färre som kikar. Whoas grafforum har bara blivit tråkigare och tråkigare. Nu kommer ett nytt inlägg om klistermärken, filmsoundtracks osv om dan och i övrigt inget nytt och så har det varit sen updatetråden lades dit. Jag har forskat och funnit detta samband: En updatetråd = tråkigt grafforum Många updatetrådar = roligare grafforum Kan inte förklara varför men så är det bara.
joråsåatt
Det händer INGET i graffforumet nuförtiden, annat var det runt 01-02 då var det minsann livat och snackades vilt om saker som skulle få det mest blyge att garva.
Det går bra nu? - Det går jävligt bra just nu. - Bingo Rimér
jag tycker det är soft med uppdate mappen, slipper man leta efter varje uppdate varje gång man kliver in på whoa...
bäst
bra för dom som vill se update * Alla samlade på ett ställe Men tänk på att som driver sidorna tröttnar utan feedback
man tröttnar på att drica sidor om man inte får någon feedback, skulle jag göra iaf.. tror det skulle vara bättre som det var innan och med den nuvarande tråden.. det är ju alltid kul att disskutera updates och olika bilder
Som vi har sagt innan så går det utmärkt att skicka feedback i ett privatmess, tror dessutom det uppskattas mer då och tas på allvar. I trådarna som fanns var det större delen "soft", "fett" och såna inlägg. Förutom detta var det en jävla massa tjafs i de trådarna så modsen fick jobba arslet av sig om det var många updates.
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
det finns sjukt många andra trådar av olika slag (främst rull, stationer osv) där responsen också är "soft", "fett" osv så då borde även de förbjudas. Inför update-trådar nu! www.detvarbättreförr.nu
joråsåatt
Jag fattar inte! Först accepterade jag updatespåhittet i grafforumet, jag tänkte liksom "okej, det kan ju vara nice med alla updates på ett och samma ställe". Men nu så kan jag inte få någon feedback på updatesen alls, tydligen var folk inte alls lika heta på att kommentera när de var tvungna att skicka meddelanden eller gästboksinlägg. Så nu är det fan inte lika kul att driva en sida längre. Sen så är det en till grej som är fucked up! Och det är att tråden rensas hela jävla tiden. Ens update får typ stå i en natt och sen så har de rensat hela jävla tråden... It's fucked up man! Hur ska folk hinna se att man har updaterat??
UppGraff
http://www.kortfilmsfestival.se
framförallt så är det ju lurigt att veta när det har kommit nåt nytt för lata som folk är så orkar man ju faktiskt inte kolla där varje dag.. men man har ju ändå lite koll på hur många inlägg som var i forumet dagen innan så om det var 24 igår å så är det 25 idag så går man ju in å kollar men så kan det ju ibland vara så att det rensas och då går det från 27 inlägg till 13 dan efter men då kan det ju vart så att någon lagt till inlägg efter att den rensades som då går mer eller mindre obemärkt förbi.. Inför update-trådar nu!
joråsåatt
Som sagt..inför update-trådar nu!
joråsåatt
Argh
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
keio Updates får alltid stå i minst en månad, vadå rensas direkt?
I'm a writer, a poet, a genious, I know it I don't buy cheeba, I grow it www.eyegasm.se
Jag kan säga direkt att det bara är ett fåtal som klagar, majoriteten gillar updatetråden så den lär inte försvinna. Skitsmidigt ju. Om man gör en sida bara för at få feedback kanske man borde göra nåt annat istället. Det går bra att posta trådar om sin update i andra forum också.
vad är det dom har uppdaterat på BOMB THE WORLD??
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
men det är ju KANON att ni fixade tillbaka updatetråden!! Bra gjort!
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!
eyegasm: "Updates får alltid stå i minst en månad" - fast så var det ju inte sagt från början för då skulle det ju rensas en gång i veckan (eller om de va varannan vecka)..så det är ju konstigt att det helt plötsligt är en månad.. sen nu är det ju ännu omöjligare att hålla koll på den nu när den konstant ligger överst..då måste man ha koll på hur många inlägg det fanns där när jag var inne senaste gången för att se om det har kommit nåt nytt eller inte..eller så rensas några inlägg bort å så är det ännu färre inlägg där så man inte bryr sig om att titta.. för alla går inte in i den tråden och kollar så enkelt är det ju bara.. updatetråden är skit så enkelt är det. varför inte kombinera en updatetråd med att man får skriva sina egna trådar om updates om man nu så gärna vill ha en sån?numera finns det knappt några svenska sidor som uppdaterar ändå så då kan man ju lika gärna få uppmärksamma det lite. känns som det finns trådar som det skrivs betydligt mer skit i än trådar om updates.
joråsåatt
P-vakten P59 om det är svårt att veta när det är dags att rensa är det ju bara att kolla på datumen inläggen postades.. om du ansåg det vara ett problem..
vadå? jag dyster?
P-vakten Jag rensar sånt som är en månad gammalt varje gång jag uppdaterar, dvs en gång i veckan. Jag minns inte vad som sades från början, men en gång i veckan är ju på tok för ofta iallafall. Jag tycker det är lugnt att hålla koll, det står ju datum vid varje inlägg. Vill man veta när nån uppdaterat så är det ju bara att kolla updatetråden, svårare är det inte. Om folk väljer att inte kolla i tråden så har de ju gjrot ett aktivt val att missa det liksom. Jag tycker det funkar hur smidigt som helst. Det var rörigare förr med asmycket updatetrådar och gamla segade updatetrådar som uppades osv osv. Antalet besökare på eyegasm har inte minskat sen tråden infördes och jag skulle tippa på att det är samma sak för Capital, så varför inte ha en updatetråd?
asså..jag vet inte om ni oså va..,.men freightfunk sidan..vart hittar man uppdateringen..eller rättare sagt..vart trycker man för överhuvudtaget kolla på den?
vet nån nån fet sida med bara gammal skön oldschool?
ASSÅ NÄR FAN KOMMER CAPITAL UPDATEN ??!!
"Cause Of Sins"
Outlines Den kommer när den är klar. Du har inte betalat en spänn för att den som jobbar med den updaten ska göra den så lugna ner dig lite. Vill du veta detaljer så skicka ett mail till Capital och fråga.
Kan ni inte göra som så här med den här tråden; Nollställa inläggsindikatorn 1 gång i veckan, exempelvis måndagar. Så att man lätt kan se veckans nya hemsideuppdateringar. O slippa det här med -3, 0 osv... Vad tror ni om det?
Shake n' Bake!
detta va nog inte flummigt,typ 5 svar i tråden men de står att de e runt 150 :S whoa e fan loco
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Saknar tiden då man fick göra update-trådar :(
Istället för att bara ha en updatetråd där alla postar kan man ha som förrut fast man tar bort varje updatetråd t.ex. en vecka efter updaten.
Visst det blir lite mer jobb för modsen. Men det blir inga månadsgamla updatetrådar som bara ligger och skräpar, och man får ändå chansen att diskutera updatsen.
På tal om update så ryktas det att
2cool.webb.se/ nyligen lagt upp lite nya grejer! Passa på och kolla
2cool.webb.se 2cool.webb.se ------------------------------------------
2cool Updatetråden rensas varje vecka från updates som är mer än en månad gamla så det är inte speciellt mycket gammalt skräp i den.
Det sista du skrev stämmer väll inte riktigt med tanke på att din, eyegasm´s sidor brukar ligga kvar väldigt länge. Trots att det har kommit en ny update på (din) sidan. Sedan borde det kanske finnas en faq, med sidor så att man kan hitta dem lättare. är lite jobbigt att komma ihåg alla adresser.
8 månader, psst...jag hade ju lätt suttit 8 till