Man jobbar bättre under tidspress, DOCK blire inte bra om man jobbar under stress av två hunddra pers :P
Ja vi säger så ;) mento, lite press eller stress måste man ha. om folk skulle säga - bli klar när du väl blir klar, så skulle jag aldrig få något gjort :) men jag håller på för fullt nu. blir nog färre än jag trodde också... + att de är inte refräng efter varje vers.
i get more pussy then panty!
Ingen Refräng? Whoa! Vi har skapat Sveriges förstå & längsta mass-session i hela hip-hop historien. lol
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha whuut? självklart är det refräng, men inte efter VARJE vers.
Jag vet. lol
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De går bra nu!
damn de är allt jag gjort sen jag kom hem från jobbet :) snart klar, men sen är det finjusteringar antar osv...
Haha grymt grymt så d blir klart ikv :) ?
Vice Versa!
Mellan 18.00-19.00 tror att det blir klart. Annars ca. 18.20! Jag chansar bara! :D
ska börja med maten typ nu sen äta osv så 18:20 är ett no no :) och de var någon som frågade innan, såklart blir det en ny tråd, eftersom den här ligger i samarbeten och så gör vi en ny till audioforumet. men den kanske dyker upp någon annanstans med...
Det blir nog inte klart idag, för man hittar alltid nått man måste finslipa på! Gör hellre det än att släppa det för tidigt! :D Ifall du inte hinner göra klart idag vill säga!
http://www.myspace.com/diemsound Check it, Bitch!
conridence: varför någon annanstans?
han kanske menar youtube =) eller nån annan hemsida/blogg eller va fan det finns för jävla sidor=D längtar till att få höra resultatet!
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Helt okej för Youtube. Men om han ska lansera den på hans hemsida eller blogg, måste ha ge oss länken så vi kan hitta den.
im on the grind!!! jadå, de blir ju en ny tråd också :) vem har en bra host/webhotell?
har fixat host! big up för snabbt svar där :)
Good! Ska vi säga att låten släpps kl 21.00? :D
haha nah man! men alla som ska vara med är med nu, allt är ihopsatt, finliret nu... kanske sa det tidigare också. och det blir en maaass-session a gwaaan!!
Hur många rappare blev det till slut då? :)
http://www.innuce.nu
får vi kanske ett resultat ikväll? :)
typ, eller?
kan vi inte få en lista på alla som kom med iaf, så man slipper sitta och vänta på att se vilka som kom med?
Micke From Mother Fuckin Miilk
är det inte lite av det roliga att se vilka som kom med just när det släpps? det blir ingen sneak-pre... endast 3 personer har sett det överfeta omslaget också, haha
jag e en av dem, känner mig speciell. haha!
www.joacimlocksen.se
de var ett jävla tjatande om när den släpps, den släpps när den släpps and thats it går inte fortare att folk tjatar
Jag har en request, om någon kan styra det tills imorrn. Skulle vilja ha ett intro, lite utdraget, att något shoutat något i stil med: mammaaaaaas gaaaatsaa reeeemiiiiix 2009! Eller nått sånt? Vore fett iaf!
kan fråga alex soul :)
www.joacimlocksen.se
Annars fixar ja de när ja slutat vi 4 ! så de bör vara klapppat och klart till 5 !
Det gör inget om jag får in två st så att jag kan välja? :) Kul att ni vill hjälpa med det!
soft att det börjar dra ihop sig för releasen, can't wait!
http://www.myspace.com/diemsound Check it, Bitch!
Ja när är releasen? finns det nåt klockslag? Kanske redan skrivits men orkar inte läsa igenom allt, tråden har blivit för lång:)
mr pee... inget datum än, inget klockslag.
före helgen? finputs är dökul!
Okej! Ska vi säga en gång för alla att MEGAMIX Släpps Fredag kl 18.00 eller efter Tv4s idol! Men om låten är liksom nästan 98% klart. lansera vi den imorgon.
fredag är inte det typ, komma hem från jobbet-städa-sova-vakna-duscha-fördricka-utgång-efterfest-dag? när ska vi hinna släppa den då? :(
släpp den ikväll vafan :)
väntar på att nån ska styra ett intro, får jag det snart så är det ingen omöjlighet. ingen har spelat in nått intro än vad jag vet dock men de kanske är nån som vaknar snart.
fett som brylkräm!
Yes! Snart är väntan över. :)
Hörde en smyg snipp på ditt intro mentol, lät sjukt nice !
www.joacimlocksen.se
Fett som fan!
Det är lördag som är festkvällen :) kan du inte släppa den ikväll om den blir klar :P
Konse''
Hörde rykten om att den var klar :D ? ? Ngn som hört de?
jo han släpper den ju givetvis när den e klar men de går inte snabbare för 200 pers sitter o tjatar xD
www.joacimlocksen.se