I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mammas gata MEGA MIX! (Alla bör vara med!)

Vår Hiphop - Samarbeten

   

2009-09-22 19:08

Mammas gata MEGA MIX! (Alla bör vara med!)

Yes!
Det är absolut dags att reppa sin gata! Och därför gör vi en stoooor mix av Promoes Mammas gata.

Det går att göra på två sätt, antingen rappar du 8 eller 16 bars. (en halv vers vs hel vers)

Allting är fritt, men du ska reppa mammas gata helt enkelt, din hood, ditt place!

I beaten som går att ladda hem så är det fortfarande Grega som sjunger, så det är mellan hans räffräng som Din vers ska in! En hel eller en halv funkar. Inte mer.

Skicka in zipfilen* till [email protected] med en nerladdningslänk eller bifoga zippen*

* Zipfilen ska innehålla två filer, en fil med acapellan, och en fil med Din vers på beaten så att jag hör hur den exakt ska ligga för att underlätta.

Behöver du du mixa? Nej, lägg inte på reverb, det görs efterhand.

Skulle vara jävligt kul att se så många som möjligt på denna!
Det finns egentligen ingen deadline, men jag kommer att sätta ihop allt så fort jag får in material och när det är tillräckligt så säger jag till här. Men typ 3 veckor eller nått sånt är väl lagom?

Beatet ligger nu på 96kbps, om ni absolut vill ha bättre så säg till men de bör räcka för att kunna spela in på, min version är inte så.

Alltså, skicka in zipfilen till [email protected]

BEATET, LÄNKEN!l


(Inlägget ändrat av T-M-K 2009-09-23 20:25:27)

 i get more pussy then panty!