Arash.Prod jag syftar på typ "piss inte kiss", nej jag har inte för mycket luft, det kanske låter så när jag skrev som jag gjorde, men tro mig ALLA på whoa tror sig, t.om jag ibland :)
Okej, då förstår jag. Trodde att du menade typ nybörjarnivårappare. Tyckte bara att man inte ska döma någon, det var det jag trodde att du gjorde.. alla rappare har varit oxå varit kassa en gång i tiden. Håller mig ifrån att skriva framöver och låta tråden vara som den var
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
A-M-C F18 du kan va lugn jag ska inte va med
Från södra sidan - EP ute snart!
Fan vad fett !
www.myspace.com/SlobbanMusik www.badaboomstudios.blogg.se
skriv vilka som kom med då? eller ska man bara spela in och skicka?
www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Spela in och skicka!
i get more pussy then panty!
Nån deadline ännu? Blir nog att spela in i helgen! ;D
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
you just got yourself an email :)
typ, eller?
warrup Confident, ska du också reppa gata eller? sve/eng?
hatar forumsignaturer.. http://twitter.com/ARSVXO
jag spelar in i helgen så skickar jag till dig sen man!
ska försöka skrapa ihop en vers !
Jag kommenterar.
när kan man skicka in sitt som senast?
Battlerappare
2009-09-23 20:13
skickar in är på !
JoaquinRoyale
phillae P16 confidence här, inte confident.... skicka in till helgen eller efter, typ nästa vecka nån gång, no rush!
Jag är med, bra och seriöst initiativ. Så att ni förstår han rätt så menar han inte att alla kommer att vara med, utan alla "bör vara med". Att han sen filtrerar ut det bästa är en sjävklarhet så som jag uppfattade det.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
haha vilken tabbe, my bad man. men äre lugnt om man kör på engelska ellr?
luktar comeback.. yeayooo
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Langade filer som personligt medd, hoppas du ser det man hör gärna av dig sen hur det blir eller inte, !
Jag kommenterar.
fixar en vers nästa vecka ;) raawr
förvänta dig ett mail, är det skit så ta inte med mig.
bla.
Kanske skulle testa lägga något o skicka in antingen kommer det med eller inte =) Kommer den med är det fett soft, Kommer den inte med ja då vet man att man behöver träna mer =) så det är ju en Win Win,
Jag kommer nog joina på denna asså, big love till mammas gata :'/
Think of a colour you've never seen.
Helno är förmodligen med!
I got more kicks than Jackie Chan.
Räkna med Priest! Om det går för sig?
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
Det går för sig. :) Ja helno, sveriges svar på twiiiista! haha hock him up!
kan inte herr confidence skriva upp vilka som kommer med allt eftersom? :)
typ, eller?
äre ok med engelska? isåfall är jag med :)
jag droppar fan en varre! www.myspace.com/locksenmusic nån som mixar ?
www.joacimlocksen.se
Producent
2009-09-24 22:21
jag e på!
I dont have to die, to go to heaven.
Fan vad fett projekt, ska bli kul att följa. Mailade fö. Promoe och frågade om den riktiga instrumentalen.
...och det är det som är så fint med whoa!
Får man mixa själv? Mitt ljud går igenom rör och drar man på massa kompressor så kan det blir kaous i ljudet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hookar lätt också riktigt nice, ba dålig kvalité på beatet .. men aah, kommer bli nice.
Born2BHiphop P17: Riktigt fett! Tycker dock inte att folk ska droppa sina bidrag i tråden, blir inte lika kul när man får höra det slutgiltiga resultatet då!
Faaaast, roligare om folk droppar 16 bars verser, right?
Spelar nog in imorgon! Har riktigt höga förväntningar, så välj ut dom bästa nu (säger inte att jag kommer höra till dom, men man får väl hoppas!)
är på ska skriva lite nu så :)
Konse''
Producent
2009-09-25 08:28
börjar ikväll, fett fan!
Som lyssnare så tycker jag att ni borde ta med alla bidrag, blir roligare att lyssna på då, och blir säkert roligare för alla dom som medverkat också, så alla får vara med och leka. Annars kommer det bara låta som en vanlig session bland ett par hoomiiies, där standarden är the same. BOOOORING. Så jag tycker ni ska ha med alla dom "bra" och "kassa" rapparna! Ni kan ju bara ändra deadline, till typ 3 dagar kvar or something, om ni känner att det börjar bli för många. sen lär väl nån säkert tycka att jag inte har någonting med det här och göra eftersom att jag inte har tänkt medverka, men jag tycker ni förstör hela idén om ni väljer ut dom "bästa" . aja, det var det. hejdå!
Jag förstår iofs vad du menar. Min tanke är då att varför inte göra en "topnotch"-mix och en med dom som har lite kvar att öva? Då får alla vara med, men på två olika låtar. Som någon där uppe skrev "jag har inget att förlora, kommer jag med så är det nice, annars så vet jag att jag behöver öva mer!".
Tycker det skall vara något krav precis som mexi sa så det inte sabbar hela mixen totalt! Så det inte är p12or som testar rappa hemma på sitt rum med CS micken typ. haha you know wha i mean ? jag skickar nog in mitt bidrag ikväll, håller på att fila på texten!
www.joacimlocksen.se
Producent
2009-09-25 12:47
Sålänge man har känsla för skiten så borde det va helt okej....deadline är lite tråkigt ifall nån inte kan spela in, men man kan sätta deadline på att anmäla att man vill va med? och för 3:dje gången jag är på, ska försöka hinna nån gång i helgen!
Har reccat nu!
Piero61892 jojo, jag menade mer att en kille som ser detta som knappt kan flowa liksom får för sig att lägga nått bara för att testa rappa typ... haha de lär la inte hända men, tänk om :D
www.joacimlocksen.se
ingen som kan fixa hela beatet istället?