Tjo har skickat in mitt shit nu på 16 bars. Har du har fått det? / Diem
ADHD Studios
Shuu! Skickade nyss in mitt. Hojta om du fått det!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Har ni skickat till mig här, via speedyshare länk, en RAR-fil med minst två filer? Artistnamn_-_mammasgata.rar <--- Mailen dog så skicka här!
i get more pussy then panty!
Kan du berätta vilka som har kommit med hittils`? ^^
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Om jag tills imorrn får tio pers som säger JA till att de vill veta vilka som kommer med så kan jag posta det imorrn, men är det inte roliga att få höra det sen? messa mig privat annars om ni vill veta så kommer jag svara om ni kommer med.
Omslaget är typ färdigt. Fick en den bilder från en tråd jag skapade i Blandat (Mammasgata bildtråd för att få bilder till omslag) Det är dock inget speciellt, men kul att köra allout.
skickade till dig nyss här på whoa! Hojta om du fått det och laddat ner det!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Jag har skickat till din mail den heter Diem - Mammas gata har du fått det? Jag testar skicka en speedyshare länk till dig oxå! / Diem
ADHD Studios
Nej ´nej nej. roligare och veta sen när allting är klart, blir mer spännande, och hitta nya talanger med mera på så sätt ! men d e min åsikt !
Satan vad folk tjatar , om man har skickat iväg ett mail till han här på whoa så är de väll självklart att de kommit fram ?
sry för dubbelpost men tycker de blir mycket mer spännande om du håller på vilka som kom med tills låten är klar
Jupp .. Säg ingenting nu .. Roligare att läsa/upptäcka sen ! :)
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
håller med de 2 överstående :D
www.joacimlocksen.se
ja, håll det hemligt tills det är klart :) när kan vi vänta oss låten uppe då?
typ, eller?
Aaa det blir mer soft alltså! Ska bli kul att höra om man hittar några nya talanger man kan samabeta med!
http://www.myspace.com/diemsound Check it, Bitch!
Då skriver jag inte ut nån.
Redaktionen
2009-10-05 16:36
lite sent nu va ? :P
www.joacimlocksen.se
Locksen, kolla dina PM's FÖRFAN!!!!! ;)
Funderar på göra en remix på det hela också... Men då lär allt ta längre tid...
hur menar du med det hela :)
www.joacimlocksen.se
Alltså jag gör en ny beat och remixxxar om det hela så att det blir ännu en remix kan man säga :) funderar på en electro/house/hiphop/yo och en aukustisk, men får seee... KOLLA DITT PM IGEN LM!
okey kan bli nice ! de har ja gjort man :)
www.joacimlocksen.se
Gört.. I Belive in you ;)
Har deadline varigt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur går de? börjar de bli klart haha längtar efter att höra den :)
Konse''
fett nyfiken på det här nu när man skickat in :) men confidence, göru beats oxå?
http://www.myspace.com/akinonline
han sa till mig att de lär bli klart imon..!
www.joacimlocksen.se
Andas pojkar de tar tid sånt här:P Tror inte han vill släppa skiten halvdant .. eller vill ni framstå som frågetecken på beaten ?! :P
Idag är sista dagen för att kunna skicka in.
när kommer tracken släppas ? :)
Vice Versa!
det e ju hans grej så han bestämmer ju när han tycker e sista ?:)
www.joacimlocksen.se
aa han bestämde att de skulle va i söndags? :) är de fel att fråga för att hålla sig uppdaterad om hur de går? :)
Konse''
de var ett par som frågade om de kunde skicka in idag eftersom de inte hade möjlighet att spela in innan, så de är det klart andra också får om de vill lämna in ett sent bidrag. :)
okey men vet du på ett ungefär när detta blir klart!?
Vice Versa!
yes får se om confi tycker man är tillräckligt bra för hans shitttttttttttttt bomboclat
csavargo från ruff runkers
BOMBOCLAAAT! NUH RASCLAS SO WAH MI SEH! jorå man jag håller på och sätter ihop. vet inte när det blir klart... jag vill göra en remix på allt egentligen...
Then go 4 it släpp den som "vi" var med på nu.. och sen påbörjar du den som du vill göra! så de inte blir två olika versioner på en ggn som spottas ut
Jag håller med det sistnämnda, släpp denna remix när du är klar med den. Sen kan du göra en ny remix med nytt beat, för som det är just nu har alla rappare spelat in med en viss delivery just till mammasgata beatet. Hur som helst kul att du styr upp sådant, känns seriöst också. Ser fram emot att lyssna på alla som kommit med.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Fler såna här trådar med liknande innehåll!
Ska du vara med på den Confidence?
Akin_O-Y, yes boy, jag gör beats också... we a hock up alrigh!? diem, nope, skulle ha velat göra det, men de är sååå mycket endå :)
håller på nu btw...
håller fortfarande på... måste laga mat snart dock, men har valt ut nu osv... im hustling!!!
blir den klar idag eller till helgen mannen?Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91