ThePharaoh Så du tycker det ser snyggare ut om jag börjar skryta om mina produktioner i producentforumet och hur jag "kan battla ut folk på freestyle battle" i emceeing då? Jag håller inne med info på whoa av en anledning och du borde förstå varför. Textskrivning, nja, där är jag väl rätt fast och institutionaliserad, har blivit en rollfigur i textskrivarforumen och det är nog för sent att göra ngt åt det nu... ^^
ThePharaoh P17 eftersom vi diskuterar skriftliga prestationer så kanske det kan anses relevant att hålla argumenten inom den ramen, eller? tar GAIA´s parti lite här för är det nåt jag ogillar mer än skrytsamma rövhål utan verklighetsuppfattning så är det folk som helt plötsligt rycker åt sig en nypa luft och använder den till en skitkorkad kommentar när det är så lätt att hitta något relevant att klaga på i GAIA´s uttalanden.
Det roligaste av allt är att folk automatiskt tror att man inte kan ngt bara för att man inte lägger upp det på whoa, ^^
byt ut verklighetsuppfattning till självdistans..
6-12-5-23 Du anar inte hur jag håller med dig, jag vägrar bli nån jävla karaktär i de andra forumen nu också... Det finns tillräckligt många där redan och inte fan gynnar det dem skulle jag vilja påstå... Textskrivarforumen, nja, där är det redan försent för mig, ;)
Haha det här kommer nog bli den mest våldsamma tävlingen på whoa någonsin haha.
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
Jag kan ringa lite "Lads" sen efteråt så kan vi ha kul på stan..:)
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
ja, det kommer bli ett blodbad.. är det möjligt att sätta åldersgräns på tråden? :)
jag tycker inte det är nått bra om du skryter alls. men om du nu måste skryta, gör det inte om internetbattling. jag ser på dom här tävlingarna som bara en liten småkul sak som inte är allvarligt på något sätt. I hiphop däremot, är det en fjärt i rymden. "är det nåt jag ogillar mer än skrytsamma rövhål utan verklighetsuppfattning så är det folk som helt plötsligt rycker åt sig en nypa luft och använder den till en skitkorkad kommentar " coolt, jag ogillar också såna typer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Underbart! Min plan fungerar! Inom en vecka är whoa totalt uppdelat och jag får äntligen agera SS, nu fattas det bara att planera ut kuppen om bannknapps-stölden. Men för att spritsa upp skiten ännu mer säger ja gett par orelevanta saker: Queff- Är överksattad som hans frisör. 6-12-5-23 - Ingen aning om vem han är och det säger sig självt. OT- du är en hund (OBS, jag menar inget illa utan jag vill att alla ska dö)
OT Haha, jag skryter hur mkt jag vill om Internetbattling, om du finner det oskäligt, övertyga domarna att du kan göra ett bättre jobb då? Nuff said... Och som sagt, de andra "hiphop" grejerna har jag hållit käften om och tänker fortsätta med det, ser inte whoa som det ultimata stället att ventilera just dom egenskaperna direkt.
"Take em all! Take em all! Put em up against the wall & shoot em! Short & tall! Watch em fall! Cämon boys take em all!" -Cock sparrer
Ja fan, det är kul med lite hat, helt snällt och okontroversiellt kan det ju inte vara, ;)
GAIA det enda jag menar är att skryta om internetbattling är som att skryta om hur bra man är på sophämtning. Komik du är en hund av det kvinnliga könet (no offence)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu börjar sido valet: Fascisterna eller anarkisterna Choose now, make your pen proud!
komik P17 har inte en aning om vem du är heller vilket inte säger mig nånting.. men jag kanske har sämre slutledningsförmåga. Men skriver GAIA tillräckligt bra för att kompensera din del så kanske vi möts i nån senare rond, vem vet? ThePharaoh P17 du får va hur vitsig du vill, faktum kvarstår att vi diskuterade huruvida GAIA var bra på att skriva texter och helt plötsligt kommer du yrvaket inramlandes och tycker att GAIA är löjlig för att han säger att han är bra på det.. Nu orkar jag inte chatta med er längre
Komik du måste skapa två användare som är dom två sidorna man kan vara på. sen tvingar du alla att välja en sida annar blir man bannad på livstid.
Lyricist
2005-05-16 17:19
Trueballa, Stryk mig och Pikasso ur tävlingen...
jag tycker inte bara GAIA är löjlig. Alla i tävlingen som tar den på allvar och tycker att det är nån hög ära i att vinna den är löjliga.
6-12-5-23 : Jag ska dock inte låta min unknowledge om dig låta det gå ut vöer skrivandet. Vet dock att du är en av det "äldre" katterna som var aktiv för et par år sedan:) Dock tycker jag inte att jag förlitar mig på GAIA utan kör mitt race, sen om ditt crew vinner pga att ni har queff med (Och bara pga den anledningen) så är det sorgligt. Imorgon gäller det, då kommer allt som sagts här vara oväsentligt. Jag låter alltid pennan föra min tala, eftersom det finns vissa här som verkar lida av autism. Peace
ThePharaoh P17 jag har egentligen slutat chatta med dig meen.. Jag tycker att tävlingar blir roligast om man gör sitt bästa och andra gör det också, jag tar den inte mer på allvar än att jag tycker att det är roligt och vinna är också kul.. Tror inte att någon av deltagarna gör några större uppoffringar eller så för att vara med eller skulle gå ut o fira en vinst heller..
Imorgon är deadline mr tävlinghållare.. visste du inte det?
komik P17 så jävla länge sen kanske det inte var men man blir väl snabbt glömd kan jag tänka mig. Jag håller med dig om att det vore tråkigt om vi vann pga queff, jag vill att vi ska vinna pga alla eller mig ensam :) Nu ska jag följa ditt exempel och vila fingrarna ett tag :P
OT Men du, haha, faan, skärp dig, tror du jag tar denna tävling på blodigt allvar eller? Det är ju trash talk á la de luxe på G fattar du väl? ;) I såna fall skulle jag gjort samma sak i alla andra tävlingar jag ställt upp i på whoa eller?
Everybody's still likin the H tho'
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Hw: Du är ett wrestling freak:)
vadvadvad Jasså? ^^ Vad exakt är det som är löjligt? Min bild? Citatet från Lady In Red? Den halvironiska självproppsen? Min vänlista? Mitt civilstånd? Du får gärna utveckla dig lite, :)
tror han syftar på dina kommentarer i den här tråden... men vad vet jag? jag är ju lågmäld och allmänt mesig
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Lyricist
2005-05-16 18:30
Tänk hur smarta alla idioter skulle verka vara om dem inte visade sin idioti.
Ni är bara för gulliga hela bunten, hur seriös trodde ni jag var eller? ^^ Fan, whoa asså... Kan inte säga ett ord utan att alla ska ta en bokstavligt talat på orden. Man får inte heller skryta för då ska man skämmas även om man skryter med glimten i ögat. Man måste lägga ut wacka beats som är samplade slingor med pålagda tråkiga trummor för att "vara DJ" på whoa, hahaha... Du ska helst ha mötts i Sthlm på plattan och freestylat till en skränig stereo för att vara MC också... Hahaha, jag får fan fnatt snart, :D
GAIA P23 Smilieys är nyckeln till allt!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
GAIA P23 Du ska helst ha mötts i Sthlm på plattan och freestylat till en skränig stereo för att vara MC också... det var faktiskt rätt mysigt trots att det var kallt, sådeså
och min stereo är inte ett skit skränig, isf var det videokameran som hade taskig ljudupptagning
6-12-5-23 Jag missade den, borde köra en retur någon gång
Siffror Såg fan inte mysigt ut för fem öre, :) Sen när Lil John stog och shoutade i kameran i mellansnackaet då fick jag nog och slängde alla filer i papperskorgen, ^^
Hwarang P18 mm.. fast det är liksom en sån grej som inte blir likadan.. skulle iof. vara skönt att göra det på sommaren GAIA P23 ja, lilljohn var rätt oönskad men det är en allmän plats, vad ska man göra?
6-12-5-23 Ähh, jag bara driveeer som vanligt, ;) Det är kul att ni kör, jag ska vara snäll nu, hehe...
Det var förövrigt där jag träffade queff första gången och nu är vi förlovade.. typ..
Men vem är du? Freestylade du där eller? Har du ngt "rap-namn" eller? :)
GAIA P23 nej, jag var med och utvecklade idén och tog med mig stereon typ :P Jag blir filmad vid nåt tillfälle av queff när han säger typ "Siffeeerpojken" eller nåt sånt..
Jaja, det är ju kul att folk får tummen ur och styr upp saker nuförtiden, :)
jag är bara en random groupie med andra ord :(
jag kanske är dålig på matte men innebär inte det att du fick spö?
Lyricist
2005-05-16 20:39
Senast jag hörde något så var en Vinst fortfarande en Vinst, och "spöa" någon är synonymt till vinst. Sen om det inte var med stor marginal, det är en annan sak.
Legetima Jag sa inte "ägde"... :)
Vi vann den stora battlen back in the days.. Gaia fick ta en semester i några månader så att folk skulle glömma av att han blev fett förnedrad. + att han sög kuk för tt ens få skrivare på sin sida o att det inte fanns någon som orkade läsa alla hans rader där.. Jag menar fullt allvar när jag säger att GAIA E KEFF.. Men... Du har JÄMNA RADER IAF!!...
o när ja ändå e på g nu så.. Jag kommer ihåg en viss battle med Hw, som ga9ia förlorade.. o sen så började han gråta o säga att den inte gilldes.. Abobubobuooo. Du är ju bara 23 år lixom.. Vem gråter inte över battles på internet då lixom:)
HAHAHAHA Fyfan vad det påminner på om Gaia.. Rövslickande på hög nivå.
Public P18 ja, jag jävligt säker faktiskt, jag har sett hur ni skriver och jag har sett vårt bidrag.. så enkelt är det.
äh, jag tror och hoppas att domarna är mer professionella än att påverkas av positiva och negativa kommentarer.