Vafan, kirra en cypher där alla 22- och 19-åriga småpojkar får reta upp varandra ;D Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
bra Hwarang!
Close your eyes, Just feel and realize, it is real and not a dream, I'm in you and you're in me.
True Svar ja. Sara I just did? ^^ Hw Du vet som händer så fort the big bois starts dropping, alla drar, hehe... //
GAIA P23 I know, I leave a trail of gassed up people behind me.. Like fat people joggin..
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
svälj luften tills ni vunnit...
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Sticky på rondtrådarna men orginaltråden kan inte avstickyas, den är viktig för info. Plus att alla rondreslutat kan återpostas där. När ronden är klar avstickyas den tråden och sen stickyas rondtråd nästa rondtråd, alright? Hw Yes, Hitler left trails of gassed ppl behind him too...
Public Nja, jag gillar HW, han har skills till skillnad från typ... så gott som alla andra i forumen med några få undantag, :)
GAIA P23 Right back atcha cutiepie
Alla älskar Hwarang :D
Close your eyes, Just feel and realize, it is real and not a dream, I'm in you and you're in me.
Det här gillar jag! Börjar mer o mer likna min ståplats:P Haha. Bara jag får ha hw på min sida för att jag gillar han.. han har gått kung fu nigguhs!
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
Allt jag hoppas på är ett totalt öst-väst tysklands liknande whoa med en del på ena sidan och en del på andra. Skulle vara kul och se ännu en kraftmätning. Jag kan ju då börja fila på taggtråden och mata vakthundarna i mpeg format med saltkråkor, utifall att någon instämmer till fullo
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
svårt att kicka mot några man inte vet nått om :S
Lyricist
2005-05-15 23:53
Jag måste lämna WO på tävlingen för Pikasso är bannad nu och då får han inte deltaga... Lycka till alla, och ni Satori Lyri..blabla, Jag hade ätit upp er
Fegon_ P21 Är väl bara att ragga upp någon P13? Med dina Organism12 skills så klarar du dig med de flesta.
Lyricist
2005-05-16 00:02
Om jag "raggar" upp någon, så kan det inte räknas eftersom den personen inte har kvalat in. Och eftersom två av dem jag först skulle köra med valde att köra med någon annan, så har det begränsat möjligheterna. och förresten så är det Organism 12 som har Fegon skills
Hoppa in i ett 2mannalag då.. Du har ju kvalat in.
Lyricist
2005-05-16 00:10
Okej, då lämnar jag det öppet... Bjud in mig i ert lag om ni vill
Men blott en munsbit för GAIA, iofs en rätt seg måltid men i magen hamnar ni alla, förr eller senare... ;)
Jag kommer inte återanvända rader. Men, det är klart att det kan komma upp någon rad om incidenten som fick tyst åp¨gaia för ett tag sen. & sen så de raderna gaia droppade, Jag ser absolut inget bra i den stilen. Har sett en gaiarad någonsin, som ens har fått mig o le..
GAIA Ärligt talat så tyckte jag inte dom raderna va speciellt bra, absolut inte tillräckligt bra för att posta i tråden av stolthet. Fast å andra sidan tycker jag sällan att du skriver något riktigt fett.. du hamnar på helt okej varje gång känns det som. Men du är iallafall bra på att marknadsföra dig själv. och för som kommentar till hw så hänger inte vårat lags öde i någon av medlemmarnas händer enskilt. Vi har ett jämnt lag och om alla pallar skriva så vinner vi, ingen tvekan..
jävlar vad många som vet att de vinner..
Fegon... haha.. du är rolig.. du ätit upp oss??! mannen jag själv hade ju tatt både dig å picasso .. ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
spex jag vet inte att vi vinner oavsett, men under rätt omständigheter så gör vi det
flex menade inte bara dig
Vafan va dåligt, vad händer nu? Vem ska vi möta? Ska vi skriva nått blaoow 24 bars för o sen hoppa på WO? Gaah True komigen fixa lite motstånd eller något
VD, Lifee Group AB / AppLifee.com Bygger appar åt artister, holla'
Ärligt talat så tyckte jag inte dom raderna va speciellt bra, absolut inte tillräckligt bra för att posta i tråden av stolthet. Fast å andra sidan tycker jag sällan att du skriver något riktigt fett.. du hamnar på helt okej varje gång känns det som. Men du är iallafall bra på att marknadsföra dig själv. wörd :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Mitt förslag är att fedjo och dom också lämnar WO... Det är det enda bästa! Haha.. Jaja, fegon kan inte vara med, tråkigt? ja, spela roll? nej. Jag och GAIA är nöjda med vårat tvåmannalag och vi är väldigt konstruktiva, du får ursäkta vännen min ispinne. Men efterssom fedjo o dom är tre (?) så kan väl en hoppa över till fegon, om nu alla är så hjärtekrossade:)
Men om han hittar någon annan vill ja gärna veta i god tid för jag har en fin punchline på picasso tavlan Komik: hehe aa det kan du drömma om /Peeys
VD, Lifee Group AB / AppLifee.com Bygger appar åt artister, holla'
spex, du och jag spelar på lite vanlig svenneödmjukhet. Vi garanterar inget men utesluter inget =)
Lyricist
2005-05-16 14:08
Ähh lycka till alla i tävlingen
Inte lycka till till någon.. Detta är krig... De som förlorar är mina BITCHES. Sen om man har lika mycket skillz som Fedjo o Charly chit.. Så borde man inte ens fp skriva i denna tråden.. otroligt wacka.. *ler*spottar nån i ansiktet*ler*
Soy du vet att jag kommer hänga dig i grovtarmen och bespruta dig med heroin i ögnonen. *ler*bajsar nån i ansiktet*ler*
Lyricist
2005-05-16 14:25
Många behöver ett lycka till. det betyder att många är dåliga. Medans många är överskattade, men vilka av många och många är mest?
Haha... De raderna jag postade längre upp i tråden räcker uteslutande för att knäcka ngt som Kenny pojken och Kammel sopan postar. Säga gärna att de raderna var kassa, dock kan en riktig lyricist bara skratta åt era påståenden, hmm kallas det avundsjuka? Och Soy, kommer du inte ihåg att det var JAG som ägde dig? Det har iaf alla jag pratat med på whoa och svu sagt om den episoden. Nummermannen, om du inte är imponerad av de raderna, well, shit... med tanke på det du brukar droppa så måste du ha självmordstankar dagligen när du läser dina egna rader...
GAIA & Soy, att prata om något som hände för år sedan är orelevant nu. Ta en ny kraftmätning, och den som förlorar tvingas lämna whoa för gott:) Mycket snack liten verkstad, med hammaren på spiket istället så kan ni för sista gången lägga tyngden vid orden. Som jag förstår är det fortfarande delade meningar från whoa folket om vem som vann, därför anser jag att en ny battle ska avgöra. Men jag är bara en bajskorv
GAIA P23 Du kan inte själv tycka att du är så bra, du kan bara inte det..
6-12-5-23 Klart jag kan, jag har ju betat av så gott som alla som är värda att nämnas i battlesammanhang? Vissa fick inte ens en enda röst...
GAIA P23 jag har inte så stor koll på vilka du battlat.. jag vet bara hur du skriver och du är låångt ifrån bäst på whoa och jag tror inte att ni vinner detta.. Jämför dig mef LJ2 t.ex...
Det beror på vad domarna har för smak. De kanske föredrar dubbeltydiga multie punches framför hårda rader, vad vet jag. Det återstår att se.
6-12-5-23 Taylor var så grymt bäst och alla älskade honom. Sen kom GAIA och spöade honom i svenska och engelska. JBrasco var en annan person som alla praisade to the sky. Han fick inte en enda röst på vare sig svenska eller engelska. Finns ett ganska intressant urval ytterligare men jag tänker inte vara så elak att berätta vilka som blev ägda. Har du tur kanske nån annan här berättar vilka de var, ;) Och jag har battlar ut folk som är långt över LJ2's klass. //Peace
Sifferfjollan Skit samma, vi får helt enkelt se vem som vinner, lämna energin till texterna istället, :)
Fast sen fanns det en pojke vid namn Hw. ;D Release the spaaanish fuuuury
GAIA P23 först o främst, Taylor var inte hyllad för battle, han var typ nätt o jämnt medel i battlesammanhang. Jbrasco är helt okej, så du måste ha gjort bra ifrån dig där. Har du battlat ut folk som är långt över LJ2´s klass så har du inte gjort det på whoa, det är allt jag vet. Texten är klarskriven sen länge, och så mycke energi slänger jag inte iväg än, väntar på motstånd- :)
hw precis!
GAIA kom tillbaks och skryt när du har vunnit en massa freestylebattles i VERKLIGHETEN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ThePharaoh Vem som helst här kan gärna få utmana mig på freestylebattle så lägger vi upp 500:- och fixar neutrala bedömare. Vilken sekund som helst. Om ni trodde att jag bara skrev texter kan jag upplysa er om att jag har mer långtgående kvaliteter än så men som jag håller käft om på whoa, att producera beats är en av dem t.ex...
Jag kan faktist intyga att GAIA kan prodda.
sådetså, hmpf!
Det jag menar är:skryta om internet-battles? please.