I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vem är toy?

Vår Hiphop - Graffiti

   

2007-06-04 18:37

Vem är toy?

När man sitter här på whoa å läser så kallar alltid alla varandra toys hit å dit, själv använder jag inte ordet för jag tycker jag inte har någon som helst rätt att använda det(endå så gjorde jag min första målning 94). Plus att det bara låter illa och omoget att använda det, varför inte bara hjälpa dom som behöver hjälp så dom kan utvecklas och föra graffen vidare istället för att klanka ner på dom så dom tappar lusten. Skulle jag kalla någon toy så är det sånna som bara går runt och spittar andra grejjer eller förstör på annat sätt me en sprayburk. Men så fort man kan reglerna att inte spitta, bomba kyrkor osv så borde man inte räknas som toy enligt mig. Om du känner dig bättre än andra så försök å hjälpa dom som behöver hjälp.
Tänk vad skönt det skulle va om alla hjälpte varandra här på whoa; vad korta alla tråder skulle va för det skulle inte finnas en massa skitsnack:
Admin skulle vara hårdare här å kicka/bana folk som inte kan sköta sig korrekt.

Nu är jag nog klar..

OverDoze!