I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graff "knepen"

Vår Hiphop - Graffiti

2006-12-06 20:32

men om man är undeer tjugo o eller iaf definitivt ser ut o va under 20, då e det ju mer knas med en systempåse än något annat?, borde man ju tycka?! eller? 

Jag fiser THC !

2006-12-06 20:54
ruffmuffin: Jag klagar inte på whoa utan vad folk skriver på whoa. 
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...

2006-12-06 20:55
Jag orkade läsa i tråden tills jag såg haffad's inlägg..
typ, eller?
Graffare

2006-12-06 21:19
Skyll på att snuten är rassar när du´åker fast. GHETTPO STYLISH!

Kom ihåg att det heter häphap och graffidi och inte hiphop och graffiti.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2006-12-06 21:38
brukar klä ut mig till gumma, ingen misstänker en gammal gumma för något liksom?
JAG HATAR EMOS!!

2006-12-06 22:56
Blunder

Scenen kommer inte bli lika stor som på 80 och 90 talet...

Dont forget about the 70's

Sen.. att det inte kommer bli lika stort.. Tror nog inte jag kan hålla med dära...

Love Music And Dance

2006-12-07 01:53
Jävla toys, gå ut och kör
Practice makes you perfect

2006-12-07 09:03
IceBerg 

haha okej :) ajo, man kan ju alltid hoppas för det!
jag blundar nu.

2006-12-07 09:04
GoranDenOnde 

no one is perfect ;)
jag blundar nu.

2006-12-07 11:34
Kanske kan skriva en trix o tips bok för writers..där finns det tydligen stålar att hämta..hahaha

2006-12-07 14:50
Ditt jävla ultra mongo.. kom du på alldelles själv att du ska använda handskar??! däm, no shit sherlock!

Varför inte lägga pennan i en vanlig plastpåse eller är det nått magiskt med highlights påsarna?

varför vända ut o in på jackan?? då får du ju färgen på tröjan sen när du vänder tillbaka den. Stupid ass.

Blir så ledsen när jag läser om alla idioter som tror sig ha kommit på något revolutionerande... I´ts all been done anyways.

/DISKO SGK

2006-12-07 17:50
ruffmuffin. men hur ofta träffar man toys ute på streetan som man kan tillrättavisa då? man får ju göra det man kan av situationen... finns toysen på whoa, varför då inte ge dom en tillsägelse här? can you dig it?
Shake n' Bake!

2006-12-09 01:27
Pharrell P33: Håller med, men öga mot öga är alltid bättre...

2006-12-09 01:56
jävla tattare

2006-12-09 09:38
Kör med softcap på krom.  Blir nästan samma tryck , och täcker lika bra och det blir inte "dubbla" lager.  Om man kör pink blir det lätt "vallar" av krom där det har lagt sig dubbelt och om man nu inte har carlofonsvart och kör med t.ex mtnblack så täcker inte den svarta över dem vallarna..

yo hiphop r'n'b

2006-12-10 03:47
Blundar P17

är du ett riktigt jävla cp på riktigt.

den här tråden är ett skämt. vad hände med att lära sig själv? testa! det är bra jävla mycke roligare än att sitta o tipsa varandra på ett jävlaskit forum.

nolla
frågor på det?

2006-12-12 07:36
acke_banan 

förstår nu från vad du har sagt att jag gjort fel :( mitt liv är i spillror... Tur att vi har någon som är allmäktig och vet vad som ska finnas på whoa, och vad som inte ska finnas. Admin verkade inte ogilla idén iaf?

Ditt inlägg känndes jäävligt onödigt och tog bara onödig plats i denna tråd... skäms
jag blundar nu.

2006-12-12 19:03
men blundar snälla hållkäft om du inte har nått vettigt att säga.

Klart det är nyttigare och komma på saker själv? Eller är jag ute och cyklar? Nej. :>

2006-12-14 22:44
Loveme P14

...
jag blundar nu.

2006-12-14 23:09
jag brukar vara naken så att inge färg kommer på kläderna/ (så ingen där hemma kan ringa snuten eller csg). ha "feta" kläder när jag går till det "utvalda stället" altså...typ megaloos byxor och en scarf med prickar och skor som en rapper (ni som fattar fattar). ha feta caps så man kan spraya olika storlekar och så sedan har väll alla sagt allt typ....

2006-12-14 23:34

Jag brukar ha ryggsäck istället för påse för jag tycker det inte känns bra att gå med en påse utformad som ett 6pack burkar,om jag har påse så brukar jag ha nån tröja eller nåt i påsen så de blir lite mer "rund" form och inte exakt utformat som ett 6pack.

Brukar ta en tröja som jag inte använder så mycket och sen ta av mig jackan när jag målar,så spelar det inte så stor roll om jag får färg på mig.

Ett tips för att spara färg om du inte målar på ett alltför stressigt ställe är att inte använda fatcaps när du fyller utan softacaps som bluesoft eller bara og,sparar sjukt mycket färg.

Brukar ha capsen i fickan iställer för på burkarna,har hänt att ryggsäckan blivit nerchromad och det är inte så kul,det är ganska smidigt också om du inte har 30 olika caps med dig.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-12-15 20:21
Men att måla yard har jag inte förstått,har alltid tänkt att dom bara sanerar innan dom åker ut och jag tycker det känns lite väl riskfullt så varför inte bara måla skiten på en slutstation?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.