Graff "knepen"
Hej! Tänka kolla runt med alla om deras metoder runt graff. Tex. hur man skyddar sig från färgen? Hur man håller sig lite diskret? Ända till Hur man håller capsen fresh längst. Bara å skriva på, seriösa svar tack. >Själv brukar jag ha systempåse ist för hl påse. >Plasthandskar/diskhandskar (diskhandskar går att använda fler ggr) >Vända ut - å -in på jackan iaf de skulle vilja skvätta upp lite färg. >Har små magneter på burkarna också, så att dom inte skall låta så värst mkt. >Brukar mest köra med luva, en halsduk då -å-då för att skydda från kameror eller liknande. Dela med er av era "knep"
jag blundar nu.
du menar, iaf man inte har caps så kan man ta från den eller vad? :S
jag blundar nu.
tack för att ni gör en sida extra i polisens noteringsbok om hur en tvättäkta vandal ska se ut..keep em coming ya hear!!
www.gbg031.se
Vet inte om det stämmer. Men tror faktiskt att man misstänker en person på cykel mindre än en person som går helt själv..
haffad Tänk om man va så rolig som du. Jag tror inte heller att polisen redan vet hur graffare ser ut... Dom tror säkert att graffare har wutang brallorna åsså eckö hood med West side keps. Helt seriöst. dom är ju fan smartare än va du verkar tro.
jag blundar nu.
Att ha skakat burkarna innan man drar ut och att scoppa sin spot innan man drar ut och gör en målning. Men tagga kan man göra på måfo.. ;) Sen är ett knep för att få minst knas på ställen där det är mkt folk vanligtvis är att försöka måla mellan 2 halv 3 ngt till 5 halv 6 ngt..
bra idér :)
jag blundar nu.
Lyrix vet du vart man kan köpa sånna?
jag blundar nu.
de fanns väll en sånn tråd innan?
Blundar P17 eller så skaffar ni egna tips och slutar lära er ALITING på internet
"ah back in the days, ja kommer ihåg när ja läste en tråd om hur ja kan få bort min lock från min montana gold..oh o den gången fan va nostalgi asså en snubbe på whoa berättade om att man ska ha latexhandskar som läkare använder till hästar när dom föder..saknar den goda tiden"
www.gbg031.se
inte så smart kanske att skriva alla knep.. grisen sitter vell lika mycket i detta forum som vi... tex för då vet dom vad dom ska leta efter m.m aja bara vad jag tycker
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haffad nej montana gold har inte lock? bara crome å terror black... du kanske ska spana in denna tråden lite?
jag blundar nu.
Autum jag förstår vad du menar, men jag tror inte att staten sätter 18+ på plast handskar för det ;) Man får helt enkelt ta ansvar för vad man skriver här :)
jag blundar nu.
jag kunde inte bry mig mindre om den har lock eller inte,kära interne
tgraffare, jag chansar på att du började graffa genom whoa oxå, brukar spraya på paint och göra feta panels på vandalsquad eller vad den sidan heter..goodluck mayn
www.gbg031.se
autum--> snutar är inte helt dumma i huvet. Dom vet nog betydligt mer om klottrare än vad du nånsin kommer att få reda på...
wow. gangster... du skämmde jusst ut dig totalt, jag gissar på att ditt svar kommer bli "ofta jag bryr mig om jag skämmer ut mig på whoa" Sen om du inte bryr dig eller inte är inte mitt problem, men om du nu inte kunde bry dig mindre. Varför svarar du då ens på mina inlägg?
jag blundar nu.
din_mamma87 P19 lite agressivt svar, men jag håller med till 110%
jag blundar nu.
är det någon som skämmter ut sig är det du, jag sa att jag inte bryr mig ifall den har lock, men jag bryr mig om våran nya generations graffare..eller såkallade internetgraffare..ni behöver psykologi
www.gbg031.se
haffad: Haffad trivs du med att förstöra trådar för folk som vill göra något konstruktivt? Det kanske är något som saknas i ditt liv? Gå ut och ta en titt på solen till och börja med så tror jag att du blir på lite bättre humör =)
biffko to di world
torre1 äh det händer inte så ofta, jag tar en titt i detta skitforumet när nya sidor updatats och inget mer, men jag kunde inte låta bli denna
www.gbg031.se
ät bananer innan du målar, annars kan du bli hungrig så att du måste gå hem igen..
UFFLINE, TUFFLINE UPPGIVARSAMHÄLLE
det är ju bra med sånna hära trådar förfolk back in the days hade ju fan också kört med det om dom nu bara hade haft dator+internet så sluta gnäll så satans mkt det är jU nya tider!
jag kör när ingen ser , det e mitt knep!
Barn förgiftades på förskolekalas Drack kopparförgiftad saft - småbarnen kaskadkräktes rakt ut över bullbordet.
jag är ingen tvättäktagangsteroldschoolgraffer och aldrig sagt det, tycker det är bara töntigt med en massa lektioner man får ta i det här forumet, det är la roligare ifall man lär sig allt själv? sen lär folk inte lära sig så mycket på min sida som här. plus att jag tjänar pengar på den, så det är en fördel
www.gbg031.se
om man inte gillar denna tråden så måste man inte säga det, det räcker med att bara titta vidare... däremot är kul att det uppskattas av vissa. Sen finns det ju folk som Haffad som bara förstör. han är cool.
jag blundar nu.
sorry att jag förstörde din tråd blundar, hoppas du lär dig mer intresanta saker här..hahah
www.gbg031.se
en graffsida är en sida med bilder, folk från andra städer kan se, samt till dom som missat nya rull, buffade väggar eller dyl, plus att jag tjänar pengar på det, inte att jag lär ut lektioner på min hemsida
www.gbg031.se
haffad mjo, jag hoppas också det... du lär ju ha lärt dig en jäääääävla massa, men häng kvar så kommer det mera.
jag blundar nu.
Haffad tagga ner, en ny målare vet kanske inte att man ska skaka burkarna innan man går ut, eller att ett tips är å dölja ansiktet. Vill du inte ta del av tråden, skriv inte i den då.
Softa koftan !
håller med "haffad" faktiskt fuck internetgraff
Men stick från tråden då, eller ennu bättre stäng av whoa. Fortsätt med era graffiti "knep" ifall ni har några fler.
Softa koftan !
skit innan ni går ut o målar!
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
Moderator
2006-12-04 20:04
haffad sa det! Over n out...
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
skönt att den uppskattas av vissa... Jag förstår inte varför man inte ska dela med sig av sina erfarenheter. Scenen kommer aldrig bli lika stor som 80-talet eller början av 90-talet... men jag tycker iaf att alla writers kan hålla ihop?
jag blundar nu.
jag kör med en sån där sprayburk ! det är mitt knep
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En liten fråga blunder, varför använder du systempåse? (schh me er andra, ja vill höra blunders skäl) Är det för att du sett att dom "gör så" på graffitifilmerna?
Andvänd alltid pensel till lines. Och ett sudd e alltid bra att ha i fickan, om man gör fel eller så. Ett rätt stort sudd med fördel.
ska man inte ha lite färg med sig oxå? typ Acryl?
Moderator
2006-12-04 20:57
Blundar Det är skillnad på att hålla ihop och att spexa på nätet, yo.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
om man vill spruta ut capen så att den inte täpps så ska man vnände burken upp och ner så att den bara sprutar ut gas så är den ren... hoppas ni börjar med det :P det är bra...
Om ni vill få snygga blänkeffekter kan ni använda molotow beltons orginalcap och dra asnabbt !
yo hiphop r'n'b
tycker man får man lära sig själv t ex igenom sina misstag.. det har jag. Gå itne runt på måfå o kör, ha bestämda platser du ska få upp grejjer på, så du inte bara glider runt o så. det e riskfyllt..tycker jag..
Not all drugs are good. Some... are great!
magsnus hur gör man me capsen som redan e täppta då?
:)
Blir inte polisen misstänksam när en trettonåring går runt med en systemetkasse? :)
HUR HAR MAN PSYCKOLOGI?
Why?!
Jävla muppar,FÅR MAN SÄGA SÅ HAAHAA HATAR SÅNA HÄR TRÅDAR;TUR ATT MAN INTE BASAR PÅ DEN HÄR SIDAN;avstängning buuums.
Seek And Destroy Motha Fuckas.
veterinär handskarna e riktigt bra! spec om det blåser lite o du kör med chrome
SHANGHAI PALMA STHLM SLÄTTARÖD