Ser ju misstänksamt ut på vilken avskild plats som helst, vad man än har i handen eller på sig, om man smyger omkring och har sig.
haffad de är väl bara bra att människor som är intreserade av graff som de nu handlar om har någonstans att vända sej ifall man undrar något och vill ha tips. är man nybörjare och inte har några vänner som håller på med samma sak och vill ha lite tips är detta den perfekta platsen att fråga på. så att du försöker att göra allting till något negativt är bara sorgligt. va inte så jävla anti-allt. som du så glatt skulle sagt. tönt.
haffad, jag höll med dig tills du angrep mspaint! mitt liv är i spillror :(
cry me a river! --> thcrew
reespect hahahaha, asså vad fan tror du själv? man brukar ha öl i en sådan kasse, sprayburkar har en ganska liknande form. funkar bra för mig iaf.
jag blundar nu.
Blundar: Om du är under 20 barre kan juh, som crazy_breaker påpeka, en systemkasse dra till sig andra misstankar.
reespect absolut, man får väl ha andra planer om man är under 20 ;)
jag blundar nu.
Nios P16 tack
jag blundar nu.
Har bara ett tips.
Lämna datan för en stund och gå ut och kör lite. Utan att först skapa ett forum på whoa om vilken färg jag ska ta me mig ut, och vilka kläder jag ska ha på mig.
_icesoul_ kan säga att Blundar INTE är en toy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ey färsking han är toy du me
"brukar dölja ansiktet med huvtröja och halsduk" sett för mycket på film
sweden hahahaha, vad fan döljer du med då? dum jävla grej att tracka ner på :P
jag blundar nu.
_icesoul_ P17 hela detta forumet är så patetiskt. inklusive du
jag blundar nu.
det förekommer snut svin i detta forum...
Blundar P17 inlägget var inte direkt riktat till dig, utan till alla som tycker det här är årets bästa tråd
Pizzeria Spader Dam - Stockholm Tel. 08-97 52 22 Hägestensv. 300, 12941 HÄGERSTEN
Jag brukar bara köra chrome målingar d.v.s chrome fyll, chrome lines, chrome seconds, chrome highlights och chrome bakrund för att montana chromen har inga kulor så då låter det inget. FETT BRA!
CharlieOne fan dom målningar måste bli riktigt tunga ;) hahahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kemsone P0 gillar idén me chipsen ;)
jag blundar nu.
Ett tips för folk med färg på händerna är att ta aceton och blanda det med vanlig tvål och sedan ta smörja in händerna .. Mkt lättare än att stå och blöta papper i aceton och sen gnugga och dessutom ger tvålacetonblandningen snabbare resultat!
yo hiphop r'n'b
Spräng tråden!
Shake n' Bake!
Ha alltid en cykel, eller annat fordon parkerat en bit därifrån, kan va bra att ha.
håller helt med AIVA1! va fan låt folket hålla på med sina trådar och sluta klanka ner på dom!
Medans svensson åt plankstek!
Att systempåsar innehåller klåderverktyg har ordningsmakten haft koll på sedan 1998 ungefär. Funkar ibland på helger dock.
Du måste ju fortfarande vara 20 för att få köpa från systemet, så det var väl inte så genomtänkt ändå? Känns som en onödig risk att ta om man är under köpa-ut-från-systemet-åldern, tycker jag i alla fall, eftersom polisen säkert inte har något emot att plocka eventuella glädjeämnen från sextonåringar, speciellt om de misstänker att de har öl eller dylikt. Ett helt seriöst tips är verkligen, som någon ovanför nämnde, att uträtta nummer två innan man taggar ut. Ingenting förstör prestationförmågan såsom en orolig mage. Alternativt att ta med toapapper, eller om man är en skogsmulle, använda vad naturen än erbjuder.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
hur kan folk fortsätta ge tips?
Pizzeria Spader Dam - Stockholm Tel. 08-97 52 22 Hägestensv. 300, 12941 HÄGERSTEN
jag brukar använda en rånarluva när jag piecar på knasiga ställen, då finns det inga signalement ifall nån kommer. det kan va bra att ha en träpinne eller ett basebollträ, ifall det kommer en musklig kille. för då vågar han inte tjafsa. ...och en fett bra grej ifall man blir plockad av snuten är att säga "inga komentarer". då blir de så jävla ägda, jävla fittn00bs alltså! att ha ett ord att lugna ner sig med när man är fett nojig är bra. jag brukar t.ex. säga goosfraba! graffiti kan inte stoppas, allav vet det!!! A.C.A.B. FTP!!!
dreams of dask vol.3 har alltid pennor att sälja! kontakta mig...
2 saker: Ni som nu tycker att whoa bara är för toys å små gangsters varför hänger ni här för då? nog för att det är unerbart kul att sitta å klanka ner saker men endå, ni är ju för fan själva toys. 2. sånan här trådar är ganska kul att läsa brukar jag tycka så fuck allt skit och börja langa upp lite förslag. Jag är t ex jävligt fundersam på hur man ska gå i grupp (typ 5 pers) utan att se suspekta ut när alla vanligtvis har jävligt trashy kläder. Ska man hålla på och klä upp sig bara för att man ska måla? (fuck) Peace
08.5
Den är lätt; Gå inte i grupp. Dela upp er och sammanstråla där ni skall slå till.
Jag tror att folk hänger här för att det finns andra delar av forumet än graffiti och det har inte alltid sett ut som det gör nu...eller har det? Över hälften av alla som hänger här är väl inte så aktiva längre så det är inte konstigt att det inte skrivs så mycket vettigt. Finns det en enda bra tråd i forumet nu? Folk tröttnar efter den 200:e tråden om hur man fyller på en postermarker...
CIVRECIVARECIVARECIVARECIVARECIVARECIVARECIVARECIVARECIVARECIVARECIVARE
Kekke och Raimo la i tredje växeln och stack! db db db db
jag tror nog att dom kan alla usla knep i den här tråden ändå.. det är inste svårt att tänka på saker så att man är diskret, folk vet vad som knasar och man behöver inge hjälp med det.
"ät bananer innan du målar, annars kan du bli hungrig så att du måste gå hem igen.." Haha underbart!
man klär ut sig till en pimp med rosa päls och diamant tänder. om en snut kommer fram så bländar man honom med sitt leende och drar därifrån
many try, many die
några gamla gangsters gick ut i kostym har jag hört. i donno?
MMM Fikon
aiva1 Det är helt jävla underbart att allting det här forumet på WHOA verkar gå ut på att ha rätt o smutskasta alla andra och kalla dem toys! och säga du målar väl bara i paint! Jag försöker fan läsa i det här jävla forumet ibland men ja blir lika lack varje gång! Säger bara WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD
Asså era jävla ollon. Den här tråden har inte förstörts av colour längre utan av alla "Azzåååå, jag fattar !nte varför all4 måst3 klanka ner på allaaa. Lå7 tråd3n vara!!!!!!!11!!!" Yo! det var sista skit inlägget nu. Skriv tips eller hållkäft
HAHAHA vetrinärshandskar?? wow vilket genialiskt tips.. men vad sägs om att slänga på sig en gammal tröja bara istället?
Internet 1 Reality 0 ? nää men ja måste hålla med haffad längre upp faktiskt...vissa grejer ska man inte lära sig genom ett öppet forum... men men, de e la bra om ni nu vill förstöra era splitternyaste nyast tips&tricks! kan inte snälla modsen ta bort såna här trådar och bara ha Uppdateringstråden och Rulltrådar kvar? blir så jävla mkt enklare då...inte så jävla rörigt, inte lika många 13åringar som gör "hur ska ja göra det här..?"- trådar...
Om några droppar sina splitternyaste häftigaste tips här vore det en annan femma, men den här tråden är harmlös än så länge. Kort sammanfattning av tips som har nämnts: Att man ska vara uppmärksam ( Att en vettig kondition är bra (Kan någon springa ifrån dig är han nog klottrare) Luva eller halsduk som maskering (Luvor/halsdukar är misstänksamma nu på vintern) Gå på toaletten innan du drar ut (Haffa alla som inte ser skitnödiga ut) Hur man tar bort färg från händerna (Haffa alla med rena händer) Hur man undviker att få massa färg på kläderna (Haffa alla med rena kläder) Hur man undviker att burkar skramlar (Haffa alla som inte låter som en kullagerfabrik) Hur man slipper täppta caps (Står oftast på burkarna till och med) Systemetpåsen (Efter en halv miljard gripanden när folk har haft burkar i systembolagetpåsar är det en riktig hemlighet) Använd ryggsäckar (Samma kommentar som ovanför) Polisradio. ..och massa annat HEMLIGT.
Ta med vapen i fall snuten ska ta er.. Helst skjutvapen
It´s BIG it´s BLACK it´s JACK´S
Herrejävlar, vad är det med dagens kids... sitter och beställer burkar på internet eller köper dom i affärer, målar bara med graffitiburkar. Laddar ner filmer och kollar graff på internet. Frågar om alla tips som om det skulle finnas någon liten manual att följa. Frågar vilka ink och pennor som är bra istället för att prova själva. Rackar cans för att det ingår i nåt livstilspaket tillsammans med fågelskådarkläder och rakat huvud. Varje gång man kollar på graff-forumets trådtitlar undrar man om man har kommit till lunarstorm. Det är där ute i verkligheten ni ska röra er och inte här. Vore ju trevligt om graff förblev lite mer hantverkstradition än något livstilspaket man laddar ner som en pdf och studerar in till det stora graff-provet. På internet kan även den minste bli kung och graffiti verkar ha blivit det säkraste sättet för innerstadsungar att få vara lite gangsters utan att riksera att bli nerhuggna. /Gammal och bitter
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
haha mycket bra, fast du glömde att man ska äta bananer innan man ger sig ut
aerocrew skrev veckans whoasanning.
Shake n' Bake!
Lägg ut diverse "Freezing traps" så alla stealthande snut-rogues fastnar, sen kör du aspect of the cheetah och springer till friheten!
Whores from the underground
Fan, kan ingen radera den här tråden? Det här får ni ju fan snacka om i nån park el nåt!!
theaerocrew: När jag var ung fanns det en uppsjö äldre målare som lärde upp en, var är de idag? Det är vi andra generationen som måste ta vårt ansvar o lära upp generation tre, fyra o fem. Jag drar mitt strå till stacken, har mina lärjungar, men många andra klagar bara på whoa... på whoa!?! Jag gillar iofs inte heller whoa, men jag tillrättavisar åtminstone lika många toys IRL som jag gör på nätet... vilket ju är en början iaf.
ruffmuffin mycket bra svar
jag blundar nu.